Gisteren al om 16 uur present met 2 maten. Wij hebben heerlijk een hele tijd buiten op de bankjes gezeten met veel koele drank. Buiten liepen er soms wat vrouwen, maar de activiteit bij vrouwen en beren was naar onze mening heel laag. Rond 18 uur zijn wij naar binnen gegaan om de line-up te bekijken. Ook wij konden onze draai niet vinden. Na wat oogcontact kwam Juliana bij mij zitten, een mix van Italiaans/Thai. Even kort gesproken en toen ri. kamer. Sessie was zeker niet slecht, maar zeker niet bijzonder. De anderen gingen weg met de Marokaanse met de heel grote borsten (bleek een super sessie) te zijn. En een heel lange Poolse met grote borsten in een setje wat een induk gaf van spijkerstof (sessie was niet bijzonder). Natuurlijk werd het tijd om te gaan eten. Het was ons al opgevallen dat Chayenne heel veel werk had, waar anderen maar wat rondhingen ging zij constant van kamer naar kamer. Ook liep er nog een Duitse rond met heel blond haar en een ringetje door haar tepel. Zij zag er best geil uit, maar het liep net niet zo dat 1 van ons met haar ging kameren. Bulgaarse Romy kwam naar ons toe en die had snel beet. Ik begreep dat zij goed begon en daarna gaf ze ineens aan dat de beer niet meer aan haar poes mocht zitten, etc. Ze draaide snel bij toen haar vertelt werd dat de klant gelijk zou opstappen als het op die manier moest gaan. Daarna was het de beurt aan de Marokaanse met de grote krullenbos. Persoonlijk vond ik dat haar borsten wat ver uit elkaar staan. Maar zij kreeg een zeer goede recensie. En zelf dacht ik save the best for last. Ben altijd een groot fan van de kamers binnen. Dus ik heb Lolly opgezocht en haar een kamer binnen laten regelen. Wat een topper! Super actie en met zo'n stevige vrouw kom ik graag in actie. Wat een megaborsten. Wat mij betreft een aanrader. Daarna nog even op gemak een drankje buiten. Toen kwam die blonde Duitse nog even langs die meestal werkt op de matrassen naast de sauna. Leuke griet, spreekt een beetje Nederlands en is wat bijdehand. Maar als er bij jou nog een druppeltje in zit krijgt zij 'em er echt uit! Ik meen me te herinneren dat ze uit Dortmund komt. Zij was pas om 20 uur binnen. Ik heb maar even overgeslagen. Was leuk om eens op zaterdag te gaan. Maar feit is dat het de hele dag wat matjes was en daarnaast veel meisjes. Voor een goede sessie kom je toch veelal bij de vakvrouwen terecht en die zijn geen 20-22 jr oud. Om die reden doe ik altijd m'n best om met zowel een jonge als met een ervaren dame kamers te delen wanneer ik in GT ben. Na een leuk gesprek met de thekefrau weer naar huis (wat een leuke vrouw...). Pas eens op pad gegaan en Parksauna en Palace bezocht. Dan staat GT toch op eenzame hoogte. Palace was wat mij betreft een ramp (alleen maar sharks). PSR was okay, maar zeker geen GT.