Arbeitet Barbara noch in Bochum oder weiss jemand wo sie abgeblieben ist?
Arbeitet Barbara noch in Bochum oder weiss jemand wo sie abgeblieben ist?
Ik kwam haar trouwens ook een keertje tegen in Acapulco, ik denk dat dat in het voorjaar 2009 was of zo...Ze zag mij ook in het voorbij lopen: "aaaahh, jouw ken ik toch, schöne Mann!" (ik heb een half jaar daarvoor een behoorlijke GFE met haar gehad in Freude)...maar ze was met een beer aan het ravotten dus de aandacht ebde snel weer weg...![]()
Barbara was vandaag, donderdag ook weer aanwezig, spreekt voor de 4 jaar dat ze al in Duitsland is nog steeds matig Duits, is echter wel een bijzonder lief meisje, zeker ook op de kamer.
Dat van die silly's zal ik eens aan haar vragen, haar borsten zien er heel natuurlijk uit en voelen ook natuurlijk.
Was macht BARBARA? Ich hörte sie hat einen anderen Namen angenommen. Weiss jemand was genaues?
Waar kan ik in Freude vinden? Heeft ze een vaste zitplaats?
Ze zit meestal in het "Braziliaanse hoekje" ofwel als je de grote ruimte binnenkomt links achterin. De laatste tijd echter niet meer gesignaleerd.
vrijdag gaat ze er weer zijn . . heb al vrij gevraagd, vol getankt en geheel onthouden . .
gelooft heilig in lust op het eerste gezicht . .
Barbara heeft inmiddels het vak verlaten, ze heeft een "sponsor" gevonden. Niet uit te sluiten is dat ze toch weer eens ergens opduikt en de reden zal dan zijn GELD.
Laatst gewijzigd door Big30; 7 mei 2011 om 09:55 Reden: prive info
Gibt es BARBARA noch in der Freude oder was macht sie jetzt?
Die schöne Barbara ist schon vor fast 3 Jahren in den Privatleben verschwunden, Ihre jungere Schwester allerdings hab Ich anfang des Jahres ins Acapulco gesehen.
DANKE für die Information!