Gister eindelijk kennis gemaakt met deze leuke verschijning. Ze stond al een hele tijd bovenaan mijn freude-lijst omdat ze meestal bezet is of er net niet was als ik er wel was. Zodoende is het er nog nooit van gekomen om met haar te kameren. Al snel na binnenkomst had ik haar gespot. Dit was wel een verassing want normaal is ze er op zondag niet. Na een tijdje zat ze eindelijk alleen op de bank en ben ik er snel op af gestapt. Eindelijk een lekker ding zei ze. Na wat kletsen ging ze de sleutel halen. Ondertussen zei ik Putri even gedag die op de bank achter ons zat. Toen Noy weer terug kwam vroeg ze gelijk of ik een trio wilde met haar en Putri. Dit heb ik echter afgehouden want ik wilde Noy eerst een keer voor mezelf. Op de kamer begonnen we met wat kussen en strelen. Na een tijdje ging ze voor me op de knieën en nam mijn kleine man in haar mond. Haar pijpkunsten waren prima. Al pijpend klom ze op het bed en stak ze haar kontje omhoog zodat ik haar peosje met mijn vinger kon verwennen. Om niet meteen klaar te komen heb ik haar poesje ook even verwend met mijn tong. Daarna had ze zich zo weten te draaien dat haar mond weer om mijn kleine man schoof en ze weer met volle teugen begon te zuigen terwijl ik haar lekkere poesje af likte. Het werd opeens zo inning dat ik voor ik er erg in had mijn hele kruid al verschoot. Ook Noy zag dit niet aankomen met als gevolg dat ik de helft ik haar mond spoot en de rest over haar gezicht. Gelukkig kon ze ermee lachen. Ze bood zelfs haar excusses aan. We hebben nog een tijdje lekker tegen elkaar aan gelegen en liggen kletsen en friemelen. Dit was me nog nooit overkomen en dat het nu net bij haar moest gebeuren baalde ik helemaal van. Maar zei vond het wel leuk en maakte er steeds grapjes over. Omdat ze zich ook een beetje schuldig voelde hoefde ik niet extra te betalen. Geluk bij een ongeluk dus. Ik wou toch nog een keer een hele sessie met haar beleven met alles erop en eraan maar net toen ze weer vrij was en ik haar vroeg of ik een tweede kans kreeg ging ze net naar huis. Maar de volgende keer zou ze het zeker goed maken. Al met al een hele leuke meid. Herhalings gevaar zeer groot!