Aan het gebak met de hele bende! Smaakt prima bosco! Gefeliciteerd en gezongen hebben een ook nog.
Oh ja, qua damesaanbod valt het wat tegen... De aanwezigheid van de vele beren maakt iets goed.
Feestje vieren en fijne avond lezers...
Aan het gebak met de hele bende! Smaakt prima bosco! Gefeliciteerd en gezongen hebben een ook nog.
Oh ja, qua damesaanbod valt het wat tegen... De aanwezigheid van de vele beren maakt iets goed.
Feestje vieren en fijne avond lezers...
Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.
Het is qua aantal matig. Lopen zeker wat lekkere mokkeltjes. Ook wat nieuw spul. Ik denk dat je met die andere hooligan meer aan de bar zal zitten zuipen en een beetje zwetsen met de ijsberen. Ook gezellig maar ik denk niet wat jullie zoeken.
Katharina, Maria, Carmen, Paula, Alexia [gepannekoekt door Little Joe], Christina, Andreea, Yvonne, Raluca, Kira, Editha, Jovana, Vicky, Tania, Dilaria, Lara, Yasmin, Diana, Lorena, Delia, Casey, Veronica, Erica, Dominique, Bonny, Anni, Monique en nog een stuk of 20 waarvan ik de naam niet ken. At your service.
Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
I miss my baby.
molaar (10 augustus 2013)
Zojuist de taart van Bosco gevreten. Banana wilde weer gaan gooien maar dat hebben we hem verboden. Verder de ijsberen die ook op MP staan minus een paar. Stemming is mwahhhhh, hoe zal ik het zeggen . . . Mat. Je moet snel scoren anders zijn de lekkerste weg. Gelukkig beperk ik me de tot het middensegment. Keus voldoende. Met Raluca had ik een voltreffer gescoord.
De drie wijzen uit t Oosten zijn er ook, Fiatido, madiwodovr, Saabiejojo.
Bosco (11 augustus 2013),madiwodovr (11 augustus 2013)
De WIFI doet het, zoals altijd, in Living Room.
BSesamstraat (10 augustus 2013)
Voor de echte kritici, teveel ijsberen te weinig dames. En de pannekoeken houden de kamers bezet waardoor lange wachttijd. Het is niet anders. Of ik de twaalf uur haal? Moet wel want de jarige is om middernacht jarig maar hij zit nu Andreea te ficken. Dus of hij op tijd is . . .
Bosco (11 augustus 2013)
Het zit er niet meer in om te komen, Bosco sorry.
1 kut is sterker dan 10 paarden.
doe wat je moet doen.
voor 50 euro kun je,
je vrouw toch niet lastig vallen
genoeggezwetsnueersteenkouweklets
Bosco (11 augustus 2013)
ik wilde de Oase-trip afsluiten met een rustig dagje LR.
Ik had wel verwacht dat het rustig zou zijn , Maar dat het zo rustig zou zijn dat was een shock.
Line-up dramatisch, amper 15 meiden
met 2 meiden kon ik het wel doen, en met beiden was ik op kamer
De eerste was de nieuwe Christa, bloedjemooi maar de kamersessie was werkelijk schandalig slecht !!!
Dat mens wilde eerst alleen PMC, en later wilde ze helemaal niet meer pijpen.
Direkt de sessie afgebroken (na 10 min) en de kamer verlaten.
Onder protest betaald, maar later een vrijkaart gekregen van de club.
Tweede sessie met Miruna, ronduit goed.
Ook in de avondploeg geen pino's, dus tijd om te vertrekken
Laatst gewijzigd door Boy69; 11 augustus 2013 om 19:22
Badslippers (11 augustus 2013),Megaboob (11 augustus 2013)
Op dit moment is het veels te rustig hier.. Dit ben ik niet gewend en heb een beetje spijt van mn clubkeuze vandaag.. Ik hoop dat zsm versterking komt..!
Yep ik kon het niet meer aan en vertrok 2 uur terug.. Vrouwenaanbod leek iets te stijgen. Je ken het proberen als je geen hoge eisen stelt voor 60€ entree..
Al weer even terug dat ik hier op zondag was,sfeertje is heerlijk relaxed.Al bij binnenkomst gestuit op Tanja welke mij de keuze liet eerst te gaan eten of kameren.Werd uiteraard de laatste optie,tanja smaakt beter als een broodje ei.Ze zag er super uit na haar vakantie,prachtig zongebruind.
de pannekoeksessir was weer van een hoogstaand niveau.
de kok sloot net voor m n neus t ontbijt af dus maar even wachten op de bbq en genieten van hey damesaanbod met weer diverse nieuwe exemplaren.
voor de geinteresseerden woensdag is Sophia aka het combimeisje weer terug.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
Ace2 ( 1 september 2013),Badslippers ( 1 september 2013),bergm550 ( 1 september 2013),molaar ( 1 september 2013)
Aangekomen in de huiskamer waar het erg benauwd is. Buiten begint het nu ook te druppelen en word het steeds donkerder. Sfeer is zeer relax en LJ ligt gewoon te pannenkoeken. Tot nu gespot.....m Jadmin. Tania. Sonja. Yvon. Ramona. Viki. Antonia. Alexia. Maria
Badslippers ( 6 september 2013),Costana ( 7 september 2013),LittleJoe ( 7 september 2013)
Badslippers ( 7 september 2013)
Ontbijtje achter de kiezen met LJ en we zitten alweer aan het 2de biertje. Tot nu toe al aanwezig Andreea. Yasmin. Yvon. Sonja. Tanja. Antonia. Ramona. Totaal 15.
Slecht nieuws voor ACE2. JOY is aanwezig. Goed nieuws voor SFL wanr die staat nu tegen haar op te rijden.
Potverdorie wat die ACE2 allemaal heeft uitgevreten met die Thaise. Ze doet nu een boekje open. "We had rough sex and I punched him hard but the sucker handeled it very well. And when he came to my appartement it even wend rougher. . . " Die ouwe vieze boekhouder toch. Dat wijf heeft trouwens wel overheerlijke tieten.
Er zijn wel wat lekkere wijven. Verder is t tam.
Zojuist een wel hele geile sessie met t combimeisje gehad. Ze kneep met haar kutspieren mijn leuter compleet aan gort. Ik wou de neukpartij langer rekken maar dat was onbegonnen werk.
De MASTERBULL is zo impotent als een bejaarde met een dwarslaesie. De mooiste mokkels gooien zich in zijn schoot en de lamlendige klootzak kan alleen maar klagen als een marktwijf die te weinig omzet draait: "Meine Schwanz ist kaput". Terwijl er toch echt wel geile snollen rond paraderen.
Geef hem maar wat anti depressiva en een paar blauwe pilletjes maar neuken moet ie,want het begin van de grote clubtour moet wel in stijl worden ingeluid.
Had er vandaag zeker wel bij willen zijn,maar helaas zit ik thuis op de bank en ik werk een versterkend fruithapje naar binnen want een ding is zeker........MORGEN GAAT DE BEER LOS ! .........
Badslippers (29 september 2013)
Zojuist die kleine sprinkhaan Bonny [Rudy-NL luister je mee] nog eens lekker smerig via de artiesteningang tegrazen genomen. Tjonge wat een eng kontje. Reverse CG welteverstaan. Hoewel rustig, er zijn best n boel geile en wanhopige mokkeltjes. Prima line-up voor mij
Heey, ik zie SFL niet meer. Die armoedzaaier zal toch niet het hazenpad hebben gekozen? Heb nu een stoot met een panter bh op het oog. Rijpe, volle borsten lachen me tegemoet. Voor mij is DA BULLS tour goed gestart. Ik ben de nieuwe MASTER-BULLLLLLLLLL.
rob45 (30 september 2013)
profiteer nog maar van die Thaise Joy,ze is een topper en vertrouwde mij zaterdag toe dat ze om persoonlijke redenen,die ik hier niet uit de doeken ga doen,twee weken zal stoppen,wel maar twee weken hé.
mijn verslag komt er morgen(hoewel ik het morgen maandag,dus vandaag al,heel druk ga hebben,anders dinsdag)met de lijst die ik vergezelde naar de kamers in LR.
ben nu moe,en ga slapen,
Ik dacht eerst dat die viezerik zich had verhangen in de kelder. Heeft hij in de tussentijd 2 sloeries afgeneukt. Ik ben weer MASTER-BULL af. Het was leuk voor een uurtje.