Ben rond 20uur weer naar huis gereden na een heerlijke dag in de zon, zwembad en airco gekoelde kamers.
Verslagje over paar uur plezier met Cindy al elders geschreven tijdens het diner op het terras.
Na nog wat in het zwembad gedobberd te hebben naar beneden gegaan en bij de trap werd ik tegen gehouden door Roemeense Erika die sinds 4 dagen in Sixsens werkt. Leuk koppie , zeer slank en met pronte billen en tieten. Ik had haar eerder op de dag al kort gesproken en bis später beloofd, kon dus geen kant meer op.... Beetje kennismaken in de Arabische ruimte en vervolgens een aangename sessie. Beetje rustig aan gedaan omdat Cindy mij al gesloopt had, maar Erika liet het er niet bij zitten en met het gewenste resultaat! Zal later nog wel een draadje maken over haar als die er nog niet is want ik verwacht dat Erika nog wel een tijdje hier te zien zal zijn.
2 opmerkelijke dingen gezien na vertrek:
1e een prachtige Scimitar cabrio stond op de parkeerplaats, uniek in de staat waar deze nog origineel en prachtig in verkeerde: van een mede bezoeker of medewerker van de club? In ieder geval iemand met smaak en durf! Met terugwerkende kracht spijt dat ik ooit mijn Stag heb verkocht toen ik die 80-er jaren kunst uit good old England zag.
2e op de N281 naar de A79 stond een reclame bord van Sixsens.. Grappig om te zien want de kleinere letters waren al rijdend niet meer te lezen, dus nu komen er ook families en collega's voor een dagje uit en die zullen hun ogen uitkijken :-)