Zet de discussie hier maar voort . Ik denk dat blauwebeer wel het antwoord weet :DOorspronkelijk geplaatst door thesickboy
Zet de discussie hier maar voort . Ik denk dat blauwebeer wel het antwoord weet :DOorspronkelijk geplaatst door thesickboy
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Willem2: De man die sneller schrijft dan zijn schaduw...Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
Cancel my subscription to the ressurection...
Ik heb in de afgelopen jaren toch wel verschillende zaken naar de clubs gesleept, maar veelal naar een dame waar ik al een beter contact mee had. Nooit heb ik een cadeautje meegenomen waar ik een tegenprestatie voor verwachte. Ik heb vaak genoeg een dame iets gegeven waarmee ik verder nooit meer de kamer heb gedeeld.
:wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:
Naar analogie van : Lucky Luke, die man die sneller schiet dan zijn schaduw.Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
Blijkbaar is Thesickboy's 'cowboy en indianenperiode' nog steeds niet over.
Blauwebeer :wink:
Neem af en toe ook wel eens iets mee voor een dame waarmee het erg klikt, geen geweldig dure zaken maar 'n geurtje is aardig, ook wel eens oorbellen gegeven passend bij de kleur ogen..... of 'n lingeriesetje, -heeft ook wel iets leuks- mag ik het de volgende keer zelf weer uitpakken.......:smile:
Maar nooit met de bedoeling er iets voor terug te krijgen, vind het gewoon leuk om te geven......
Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......
Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related
Zie het onderschrift bij mijn naam duiveltje, die komt niet van mezelf. Geloof me of geloof me niet, kado`s scheppen verwachtingen. Ik heb niet gezegd aan welke kant!!Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
:D
Laatst gewijzigd door Willem2; 12 maart 2007 om 20:21
tja op die tour
Saluti L Diablo
Little Don of Golden time:guilty[1]
" rispetto per una donna "
Valt mij op dat verschillende ijsberen kado's geven maar dan vermelden dat ze het doen zonder ook maar iets te verwachten. Zeg maar geven om het plezier van het geven.
Ikzelf geef alleen kado's bij een vaste Dame , dus pas naar enkele kamerbezoeken waarbij duidelijk geworden is dat de Dame en ik het goed kunnen vinden. Het startpunt is de lievelingsparfum van mijn LAG. Daarna volgen meestal schoenen, ik heb een fetisch op dat gebied en mijn Dames waarderen schoenen eigenlijk altijd. Opvallend is ook de grote interesse van andere Dames wat in zo'n grotere verpakking zit als je in de club bent.
Ik geef mijn kado's niet om het plezier aan het geven. Zou de CDL ze aannemen en wegleggen zou ik snel stoppen met kado's geven. Hoewel ik geen betere service verwacht (die is al top anders wordt ze geen vaste Dame) is een glimlach toch de minimum eis om door te gaan met kado's.:green_smi
Hieruit ontstaat soms het wederzijds geven van kado's , en ik bedoel geen FT.