Hou jij de touwtjes maar strak vast ja.....:teuflisch :teuflisch :teuflischOorspronkelijk geplaatst door little diablo
Hou jij de touwtjes maar strak vast ja.....:teuflisch :teuflisch :teuflischOorspronkelijk geplaatst door little diablo
I love the male body,... it's better designed than the male mind.
Alleen als ze er echt om vraagt en me aankijkt met die wilde ogen, ja dan kan ze er een zo in het mondje geworpen krijgenOorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Neen, van die Dames die de touwtjes overnemen.Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
Ik denk dat de eerste die haar wil verrassen met een FT als cadeau, dat die wel eens een stukje zou kunnen missen nadien
Doorbijten, lellebel :teuflisch
Je, nog een ietsje meer, of nog een ietsje meer dan meerOorspronkelijk geplaatst door lellebel
Maar jongens toch....touwen,doorbijten....zo slecht is lellebel toch niet :teuflischOorspronkelijk geplaatst door rplover
Maar om ff on-topic te blijven....ik zou FT inderdaad niet als kadootje willen hebben.Als het nu COB (come on boobs) was,dat nam ik graag als kadootje aan....:teuflisch
Als we niet oppassen, schiet Lellebel alle ijsbeertjes af :DOorspronkelijk geplaatst door lellebel
Stand Lellebel - beertjes: 1-0
Randy
(die hoopt dat hij niet de volgende is die afgeschoten wordt:green_smi )
(en dan nog zegt men dat vrouwen het zwakke geslacht zijn :wink: )
Nou die 1-0 daar ben ik nog niet zeker van.:green_smi
Laat lellebel eerst zich maar eens vertonen in GT of PHg en dan begint de wedstrijd pas.:teuflisch
Ik ben meer iemand van face to face and mond to mond.
Dus niet geschoten is altijd mis.en van niet lullen maar doen.
Queenies mag van HM ook .Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
Founding Member
Komt in orde HM :DOorspronkelijk geplaatst door Hollandmale
Oops, wat zeg ik nu? :teuflisch
Hmm, Lellebel... Bij gelegenheid zou ik haar toch wel eens willen proberen te temmen...Oorspronkelijk geplaatst door rplover
We zijn allemaal ijsberen ( ik een beetje meer dan jij )Oorspronkelijk geplaatst door randy
En om op het onderwerp terug te komen: FT , maar ook anaal, is vooral een extra-inkomstenbron die niet door de belastingen is te ontdekken
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
hahahhahahah ....Ben maar niet bang Randy,als ik schiet dan is het met veel gevoel..:teuflischOorspronkelijk geplaatst door randy
Hoezo begint dan de pas de wedstrijd? Wat ben jij dan van plan als ik in GT,PHG of qeeunies?:teuflisch Meneer Jansen toch,dat deugt niet volgens mij en ik ben een net meisje hoor....:teuflisch :teuflisch :teuflischOorspronkelijk geplaatst door Jansen
Jullie krijgen het als eerste te horen als ik naar Queenies ga.....dan kunnen jullie je al geestelijk en mentaal voorbereiden.... :teuflischOorspronkelijk geplaatst door Hollandmale
In zoverre 'de belastingen' op de rest van de inkomsten zicht hebben, natuurlijk ...Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
Waarschijnlijk doen de meisjes liever zelf iets met de centjes in plaats van deze te spenderen aan de aflossing van het nieuwste model Mercedes ML van hun vriend.
GZ :p
Ha ! iemand met goede smaak !Oorspronkelijk geplaatst door lellebel
sofa
Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA