Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Weergegeven resultaten: 176 t/m 185 van 185
    Last Online
    Vandaag @ 18:19
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
    Tja big30,

en DAT maakt het ook zo aangenaam in vergelijking met het andere forum nietwaar !

anvers :wink:
    Ik zeg niks maar kan een Big:D niet onderdrukken !

:wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    rplover - die toegeeft dat ook hij teveel zeikt, maar als dat echt nodig is om de oogjes te openen van sommigen, tja, dan moet dat maar.
    Een gezonde dosis aan zelfkennis kan ik altijd wel appreciëren!:green_smi

Wat betreft de ogen openen: Bij de beren wiens ogen geopend moesten worden, zal dit onderhand wel het geval zijn. De overigen zullen niet veranderen of zijn gewoonweg niet geïnteresseerd.
    Naar mijn bescheiden mening preek je dus enerzijds voor de gelovigen, of anderzijds voor een lege kerk.

Preken in een lege kerk heeft natuurlijk ook zijn charmes, het galmt dan lekker...

Amen, Avé, Halleluja, in de gloria,...

:wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    7 december 2011 @ 01:18
    Discussies
    15
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    ... Preken in een lege kerk heeft natuurlijk ook zijn charmes, het galmt dan lekker...
    Mooie parochie toch ? 2.399 bezoekers op een week
    Efin, ik hou wel van deze ijsberenparochie :teuflisch
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

Last Online
    23 september 2015 @ 18:02
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    ...
    Ikzelf gebruik ES2, en ik voel alvast bijna geen verschil bij het NZ en NM.
    Uiittesten thuis, paul22.

En anaal, dat heb ik niet in verband gebracht met fulterdinne condooms.

rplover
    Heb nog eens nagekeken: Die Kondome bestehen aus Naturkautschuklatex, sind 180 mm lang und 52 mm weit. Damit dürften die meisten Männer keine Probleme haben. Die Wandstärke beträgt 0,06 mm was durchschnittlich ist. Soweit die Zahlen.

0,06mm is de standaard dikte, de dunste durex condooms zijn 0,04mm. (anaal/homo-condooms 0,10mm)

PS volgens duitse warentests kwamen de londener als beste en "gefullsecht" uit de test. Dat is ook de reden dat ze in de sauna-clubs standaard gebruikt worden. Overigens neem ik ook mijn eigen condooms mee (0,04) ,voor mij het beste maar er is altijd nog een duidelijk verschil met NZC .:D

Last Online
    Vandaag @ 17:21
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Wat een geleuter en gebabbel allemaal hier en in zo'n korte tijd. Ik heb het gevoel dat het lente wordt. Wat zijn sommige ijsberen toch verliefd en willen ze iedereen het liefst zoenen en zich laten pijpen zonder. Daarnaast moeten concurrenten wel op afstand blijven. Dus ophoepelen het Babbeltje komt er aan

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
    Wat een geleuter en gebabbel allemaal hier en in zo'n korte tijd. Ik heb het gevoel dat het lente wordt. Wat zijn sommige ijsberen toch verliefd en willen ze iedereen het liefst zoenen en zich laten pijpen zonder. Daarnaast moeten concurrenten wel op afstand blijven. Dus ophoepelen het Babbeltje komt er aan
    en toen werd het stil :D

heb met grote verbazing deze "stammenstrijd" van een afstandje gevolgd, in aanvulling op mijn eerdere inbreng (ergens in het begin van deze thread) wilde ik nog even kwijt dat PZC misschien nog niet eens zo belangrijk is, maar TZ (ZK) des te meer! Sexen kun je overal in de wereld, maar intiem zoenen (met alles erop en eraan, en PZC is daar dus maar 1 aspect van) kan maar op heel weinig plekken zodanig je ook het gevoel krijgt echt aan het vrijen te zien ipv alleen maar te sexen. Passie en overgave zijn dan de sleutelwoorden, zodat je (bijna) vergeet dat je er voor betaald hebt.

Zodra ik het gevoel krijg "afgewerkt" te worden en de dame de kantjes er vanaf loopt, etc etc, dan zou ik er geen euro (let wel: geen 1 euro!) voor over hebben en vind ik eigenlijk dat de dame de man moet betalen voor zijn goedbedoelde aanwezigheid en aandacht die hij haar geeft

(ik ga dekking zoeken nu)

Last Online
    Vandaag @ 14:23
    Discussies
    58
    Thanks
    1.654

Standaard Zoenen

Na een respectabel aantal clubbezoeken recentelijk voor de eerste keer echt mogen ervaren wat zacht en teder, maar tegelijk passievol en met vol overgave zoenen met een clubdame betekent. :remybussi
    Meestal is dit, samen met het vingeren, één van de onderdelen van het liefdesspel die voor een vaste partner voorbehouden blijven. Het feit dat dit slechts in mindere mate toegelaten wordt, heeft niet noodzakelijk met de ‘klant’ te maken, maar eerder met het intieme karakter ervan.

Voorheen al wel kamerbezoeken gehad die niet voor herhaling vatbaar waren, maar nog geen echt slechte sessies gehad. Desondanks toch dikwijls het gevoel gehad sex te hebben zonder echt te vrijen en meer te geven dan terug te krijgen. Tot recentelijk één kamerbezoek duidelijk maakte dat er voorheen ook nog geen echt goede sessies geweest waren.

Sindsdien het roer wat omgegooid en andere oorden opgezocht, waarbij van enige terughoudendheid tegenover zoenen helemaal geen sprake is, waarbij je echt het gevoel hebt met een vriendin aan de slag te zijn, en waarbij je slechts aan je kluisje tot de vaststelling komt dat die dames er soms niet alleen zijn voor hun plezier en dat van de ‘klant’, maar ook nog om centjes te verdienen. :remybussi

Blauwebeer :wink:

Last Online
    19 januari 2025 @ 13:11
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Het is hier al een dag of 9 zo stilletjes dat we het vuur aan de lont maar eens zullen steken zeker.
    De dranghekken voor de meisjes uit SKW zijn er niet gekomen , niet nodig ook want ik heb nog geen SKW meiden waargenomen in de Q.
    Gisteren horen zeggen dat er 1 meisje is die enkel PMC doet en dat er een paar zijn die 25€ extra vragen voor PZC (zoals in Badda Bing dus).
    Nu de echte toppers houden zich aan de normale prijs, ik heb het dan over Mieke, Vera, Hilke, Anna en de Russische Iris. Blonde Simone zou verschillende prijzen handteren afhankelijk of ze je kent of niet, ook niet goe bezig vind ik !!
    Want ijsberen babbelen ook onder elkaar.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 27 maart 2007 om 12:10

Last Online
    Vandaag @ 14:23
    Discussies
    58
    Thanks
    1.654

Standaard Blonde Simone

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58
    Blonde Simone zou verschillende prijzen handteren afhankelijk of ze je kent of niet, ook niet goe bezig vind ik !!
    Met blonde Simone nog nooit problemen gehad, altijd zeer correcte service.
    Enkel indien de ijsberenhygiëne het te wensen overlaat durft zij al eens protesteren.

Blauwebeer :wink:

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58
    De dranghekken voor de meisjes uit SKW zijn er niet gekomen , niet nodig ook want ik heb nog geen SKW meiden waargenomen in de Q
    Gisteren horen zeggen dat er 1 meisje is die enkel PMC doet en dat er een paar zijn die 25€ extra vragen voor PZC (zoals in Bada Bing dus).
    Want ijsberen babbelen ook onder elkaar.
    Zeppos, niet nodig, als ik de vaste klanten vd Q hoor, ook U dus, willen ze geen vrouwtjes die enkel PMC doen.
    Ik heb zelfs begrepen dat voor bijna alle beertjes PZC een must is, moeten jullie het maar doen met de Meiden die het ook daadwerkelijk doen.
    Ik hoor jullie niet klagen, dus 't zal wel goed zitten, neen?

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten