Ik zeg niks maar kan een Big:D niet onderdrukken !Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
:wink: :wink:
Big30
Ik zeg niks maar kan een Big:D niet onderdrukken !Oorspronkelijk geplaatst door Anvers
:wink: :wink:
Big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Een gezonde dosis aan zelfkennis kan ik altijd wel appreciëren!:green_smiOorspronkelijk geplaatst door rplover
Wat betreft de ogen openen: Bij de beren wiens ogen geopend moesten worden, zal dit onderhand wel het geval zijn. De overigen zullen niet veranderen of zijn gewoonweg niet geïnteresseerd.
Naar mijn bescheiden mening preek je dus enerzijds voor de gelovigen, of anderzijds voor een lege kerk.
Preken in een lege kerk heeft natuurlijk ook zijn charmes, het galmt dan lekker...
Amen, Avé, Halleluja, in de gloria,...
:wink:
Cancel my subscription to the ressurection...
Mooie parochie toch ? 2.399 bezoekers op een weekOorspronkelijk geplaatst door thesickboy
Efin, ik hou wel van deze ijsberenparochie :teuflisch
Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.
Heb nog eens nagekeken: Die Kondome bestehen aus Naturkautschuklatex, sind 180 mm lang und 52 mm weit. Damit dürften die meisten Männer keine Probleme haben. Die Wandstärke beträgt 0,06 mm was durchschnittlich ist. Soweit die Zahlen.Oorspronkelijk geplaatst door rplover
0,06mm is de standaard dikte, de dunste durex condooms zijn 0,04mm. (anaal/homo-condooms 0,10mm)
PS volgens duitse warentests kwamen de londener als beste en "gefullsecht" uit de test. Dat is ook de reden dat ze in de sauna-clubs standaard gebruikt worden. Overigens neem ik ook mijn eigen condooms mee (0,04) ,voor mij het beste maar er is altijd nog een duidelijk verschil met NZC .:D
Wat een geleuter en gebabbel allemaal hier en in zo'n korte tijd. Ik heb het gevoel dat het lente wordt. Wat zijn sommige ijsberen toch verliefd en willen ze iedereen het liefst zoenen en zich laten pijpen zonder. Daarnaast moeten concurrenten wel op afstand blijven. Dus ophoepelen het Babbeltje komt er aan
en toen werd het stil :DOorspronkelijk geplaatst door Babbel
heb met grote verbazing deze "stammenstrijd" van een afstandje gevolgd, in aanvulling op mijn eerdere inbreng (ergens in het begin van deze thread) wilde ik nog even kwijt dat PZC misschien nog niet eens zo belangrijk is, maar TZ (ZK) des te meer! Sexen kun je overal in de wereld, maar intiem zoenen (met alles erop en eraan, en PZC is daar dus maar 1 aspect van) kan maar op heel weinig plekken zodanig je ook het gevoel krijgt echt aan het vrijen te zien ipv alleen maar te sexen. Passie en overgave zijn dan de sleutelwoorden, zodat je (bijna) vergeet dat je er voor betaald hebt.
Zodra ik het gevoel krijg "afgewerkt" te worden en de dame de kantjes er vanaf loopt, etc etc, dan zou ik er geen euro (let wel: geen 1 euro!) voor over hebben en vind ik eigenlijk dat de dame de man moet betalen voor zijn goedbedoelde aanwezigheid en aandacht die hij haar geeft
(ik ga dekking zoeken nu)
Na een respectabel aantal clubbezoeken recentelijk voor de eerste keer echt mogen ervaren wat zacht en teder, maar tegelijk passievol en met vol overgave zoenen met een clubdame betekent. :remybussi
Meestal is dit, samen met het vingeren, één van de onderdelen van het liefdesspel die voor een vaste partner voorbehouden blijven. Het feit dat dit slechts in mindere mate toegelaten wordt, heeft niet noodzakelijk met de ‘klant’ te maken, maar eerder met het intieme karakter ervan.
Voorheen al wel kamerbezoeken gehad die niet voor herhaling vatbaar waren, maar nog geen echt slechte sessies gehad. Desondanks toch dikwijls het gevoel gehad sex te hebben zonder echt te vrijen en meer te geven dan terug te krijgen. Tot recentelijk één kamerbezoek duidelijk maakte dat er voorheen ook nog geen echt goede sessies geweest waren.
Sindsdien het roer wat omgegooid en andere oorden opgezocht, waarbij van enige terughoudendheid tegenover zoenen helemaal geen sprake is, waarbij je echt het gevoel hebt met een vriendin aan de slag te zijn, en waarbij je slechts aan je kluisje tot de vaststelling komt dat die dames er soms niet alleen zijn voor hun plezier en dat van de ‘klant’, maar ook nog om centjes te verdienen. :remybussi
Blauwebeer :wink:
Het is hier al een dag of 9 zo stilletjes dat we het vuur aan de lont maar eens zullen steken zeker.
De dranghekken voor de meisjes uit SKW zijn er niet gekomen , niet nodig ook want ik heb nog geen SKW meiden waargenomen in de Q.
Gisteren horen zeggen dat er 1 meisje is die enkel PMC doet en dat er een paar zijn die 25€ extra vragen voor PZC (zoals in Badda Bing dus).
Nu de echte toppers houden zich aan de normale prijs, ik heb het dan over Mieke, Vera, Hilke, Anna en de Russische Iris. Blonde Simone zou verschillende prijzen handteren afhankelijk of ze je kent of niet, ook niet goe bezig vind ik !!
Want ijsberen babbelen ook onder elkaar.
Laatst gewijzigd door Willem2; 27 maart 2007 om 12:10
Met blonde Simone nog nooit problemen gehad, altijd zeer correcte service.Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58
Enkel indien de ijsberenhygiëne het te wensen overlaat durft zij al eens protesteren.
Blauwebeer :wink:
Zeppos, niet nodig, als ik de vaste klanten vd Q hoor, ook U dus, willen ze geen vrouwtjes die enkel PMC doen.Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58
Ik heb zelfs begrepen dat voor bijna alle beertjes PZC een must is, moeten jullie het maar doen met de Meiden die het ook daadwerkelijk doen.
Ik hoor jullie niet klagen, dus 't zal wel goed zitten, neen?