Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Jovana (Roemeense)

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard Jovana (Roemeense)

Haarkleur/-lengte : Zwart, half(lang)
    Lengte dame : 1.60
    Postuur/Cupmaat : slank/A.
    Nationaliteit/Taal : Roemeens, summier engels
    Leeftijd : 21
    Tatoeages/Piercings : nee/ja
    Service: PZC, NMC.
    Voordelen: Mooie ogen
    Nadelen: moeilijk communiceren
    Tijdsduur : 15 minuten
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek: -

De naam is wellicht niet helemaal correct maar na 4 keer vragen heb ik het op gegeven. Het voerde te ver om 't haar op te laten schrijven laat staan spellen. We zitten immers aan de bar van een saunaclub en niet in een klaslokaal. Aan de toog voerden wij een basale, nee laat ik zeggen minimalistische conversatie. Haar ogen waren mooi evenals haar lippen en ik dacht: "Laat ik mij eens op glad ijs begeven en het forum een dienst bewijzen".

Ik zal het verder kort houden omdat deze jonge dame een kans verdient. Waarom schrijf ik dat? Omdat de sessie knudde was. Normaliter is zo'n jonge dame niet mijn "Cup of Tea". Het betreft hier een zuivere B69 en/of PP "Lady". Slank, mooi gezicht, a-cupjes in een hemelsblauwe bikini gestoken en vooral jong. Te jong voor mij. Hoezo dan toch naar de kamer? Inschattingsfout qua leeftijd. In de tuin was het donker, in de bar ook en op de kamer al helemaal (want zo heb ik dat graag). Op basis van uiterlijk kon ik haar niet helemaal goed inschatten. Missertje dus van mijn kant.

Laat ik me verder beperken tot de feiten. Op de kamer een wat onwennig meisje die misschien niet wist hoe om te gaan met zo'n ouwe viezerik als ik. Het zij haar vergeven. Het pijpen was weliswaar diep en voor degenslikken zou zij zonder meer slagen doch ernstig monotoon. Aangezien ze een lang en zeer sluik afvallend kapsel heeft, vielen haar haren telkens als een camouflerend gordijn over haar gezicht. Aan de kant schuiven was absoluut taboe. Verder nauwelijks TZ en het spel kwam maar niet op de wagen. Het moet gezegd, zo laat in de nacht had ik ook niet de behoefte om er ruim tijd in te steken om het contact te vergemakkelijken. Gauw laten berubberen en haar in "Cowgirl" laten plaatsnemen. Ik zat nog te twijfelen of ik het tot een orgasme moest laten komen. Aangezien ik geen plausibele reden kon bedenken voor een ja of nee, het condoom in een record tijd vol geknald.
    Nee, laat ik deze dame maar over aan bovengenoemde heren. Niks voor mij. Geen klik, geen "chemistry", geen passie, niet van mijn kant en niet van haar. Laat ik concluderen dat het een kwartiertje ongemakkelijk manoeuvreren was.

2. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

bosbeer (19 juli 2013),Boy69 (21 juli 2013),gignnl (19 juli 2013),hansdordt (19 juli 2013)

Last Online
    Vandaag @ 16:11
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard Jovana (Roemeens)

Voor mij een absoluut toppertje.

Qua optiek klopt het helemaal, de klik is aanwezig en het repertoire (TZ als een gek, PZC, NMC, vingeren, etc) dat ze (wellicht) daardoor) aanbiedt maken haar voor mij een zeer geliefde kamergenoote.

4. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 5 augustus 2013)

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Kijk, dit is nou een mooi voorbeeld hoe verschillend een sessie met een dame kan uitpakken. Ga nooit alleen op een paar recensies af en trek je eigen plan.

6. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 ( 5 augustus 2013)

Last Online
    31 maart 2021 @ 23:24
    Discussies
    6
    Thanks
    202

Standaard

Geweldige tijd met Jovana!
    Super GFE
    Ik denk dat het gevoel is belangrijk om een ​​goede tijd met Jovana hebben.

8. Onderstaande 2 leden hebben Jaeger-Lecoultre bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 ( 7 augustus 2013),spirou ( 1 oktober 2013)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

dit is CL-niveau hoor,alle standjes,graag en innig tz,en afwisselend,diep pijpen met lekkere FT als afsluiter,
    last but not least,een aangename,lieve meid,
    zie mijn globaal verslag bij Living Room,waar zij dus ook aan de beurt kwam,
    herhaling? zeer zeker,maar er staan er nog zoveel op de ToDolijst,ook in bv Babylon

Last Online
    15 januari 2024 @ 22:34
    Discussies
    8
    Thanks
    652

Standaard

Waanzinnig heerlijk anderhalf uur mee beleefd! Ik moest er mee ophouden, want was anders volledig gesloopt geweest, super heerlijke meid! De Crash Boom Banger schoof vlot heur heerlijke mondje in (bijna helemaal) zijn kopje klopte regelmatig tegen heur huigje aan. Ook de overige service en een superlekker en oooh zooo nat kutje, maakten het helemaal compleet! Zo ben ik ze nog maar zelden tegengekomen. Alleen al voor haar zou ik naar LR terugkeren... Al zal ze aan dit tempo en huidig hoog service level mogelijk binnen 't jaar uitgeblust zijn. Behandel heur daarom errug goed medeberen!

Het Engels is stroef, maar wellicht beter dan toen BS er in juli mee was. Ze vertelde me dat ze geen woord Engels of Duits sprak toen ze pakweg een half jaar geleden in LR aankwam, ik wed dat ze toen wél reeds lekker kon neuken

M.
    Bruine beer

11. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (10 oktober 2013)

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Voor mij de mooiste tiener, nou jah...ze is 20, die in LR paradeert. De eerste maanden in LR had ze te veel schmink op d'r smoeltje, dus helaas pindakaas. Gelukkig laat ze dat nu achterwege. In de bar oogt ze soms wat bitchy en dat in combinatie met de "You-fuck-me-today-vraag" was de reden dat we nog nooit de lakens gedeeld hadden. Rond een uur of 20 ging ik eten en Jovana ging met me mee. Het eten stond haar niet aan but I go sit with you. Aangezien de tent bomvol met Dortmund fans zat en het niet al te warm was heb ik haar maar naar binnen gestuurd.

Een uurtje later trof ik haar weer aan de bar. Een kwartiertje met haar gezeten, ditmaal zonder de sleutelvraag, dus hopsakee, douchen en sleuteltje halen. "Room 17 is OK for you?" , Sleuteltje geruild voor kamer 15 . Zodra de deur achter ons in het slot viel veranderde Jovana in het liefste prinsesje van RO . 1,5 uur van haar genoten en er zullen nog meer uurtjes volgen...

TZ-top 3!

13. Onderstaande 8 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (24 november 2013),Bosco (24 november 2013),Boy69 (24 november 2013),Costana (24 november 2013),gignnl (25 november 2013),masseurke (27 november 2013),Rheinschwimmer (25 november 2013),vrije jongen (24 november 2013)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Naam: Giovanna
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels in beperkte mate
    Leeftijd : 20j
    Haarkleur/-lengte : Donkerbruin (haast zwart) / Schouderlang of ietsje langer
    Lengte dame : 1m55 (op hakken haast 1m70)
    Postuur/Kont/Cupmaat : lolita tiener-lichaam / vol, doch kleine strakke kont / twijfelaar A-/B-cup
    Tatoeages/Piercings : Nada
    Roken: ja, 2 pakjes per dag
    Voordelen: GFE+, een heuse subtopper voor haar jeugdige leeftijd, wonderbaarlijke neuktechniek, mooie ogen,…enz.
    Nadelen: pijpen is haar minst beheerste discipline… Ze gebruikt haar tandjes te veel
    Prijs : 150€ voor een kleine 2 uur
    En de punten zijn: op uiterlijk 6.5/10 en op dienstverlening 8.9/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE+
    Service: TZ, knuffelbeest, droogneuken, beffen, PZC, NMC, vingeren, FT (maar dat heb ik niet gedaan)…enz

Presales:
    Op het eerste zicht een jagertje, heel opdringerig en komt een beetje gemaakt en vulgair over. Maar anderzijds makkelijk te benaderen en een gekke doos om mee te kletsen. Eénmaal kennis gemaakt viel de opdringerigheid wat weg en was ze toch nog charmant gezelschap. Ze heeft me plagerig ook over heel mijn kop zitten kussen waardoor ik vol met roze lippenstift hing.
    De betaalde tijd:
    Wat later op de avond zat ik in de zetels met bevriende ijsberen te chillen, toen zij en haar vriendin bij me op de bank doken. Zij zelf direct bij me op schoot! Als een verslaafde met afkickverschijnselen stak ze met bevende handen een sigaret op en inhaleerde diep. Ik krikte haar stante pede op met mijn groeiende erectie. Na nog wat gekheid en geildoenerij, was de maat vol voor mij. Mijn zak diende geledigd te worden. We gingen naar de kamer en daar ontpopte ze zich als een ware GFE én meisje van de buren. Buiten de kamer jaagt ze maar wat rond met haar brutale bek en ziet ze er echt niet uit met haar hoerige lingerie en overdaad aan lippenstift, maar éénmaal dat allemaal van haar kop en romp was, beviel ze me puur natuur wel. Ze is heel klein en haar lichaam lijkt verdomme nog minderjarig. En van tijd tot tijd kick ik daar wel op. Ze deed me eigenlijk qua type hard denken aan mijn huidige vriendin toen die nog jonger was. Afijn, ik sodemieterde mijn badjas uit en we doken op bed. Wat me daar overkwam had ik niet zien aankomen. We kleefden aan elkaar alsof we al 5 maanden een stiekeme affaire hadden, we rollebolden, muilden dat de speekseldraden over ons heel bakkes hingen en ook droogneuken als waren we een loopse reu die zich heet wreef op een nog loopsere teef. Na nog meer van dat, daalde ze al zoenend en likkend mijn lijf af en nam ze ook mijn knuppel ter mond. OK, het pijpen was niet slecht, maar laat ons zeggen; het minst goede deel uit haar assortiment. Te veel tandjes naar mijn smaak! Ik liet haar daarmee stoppen en zocht vervolgens ook haar kut op met mijn tong. Een poosje heb ik haar liggen beffen en het vocht sijpelde uit haar zeikput als een lekkende olieleiding in Nigeria. Soit, het smaakte me wel! Na veel gelik en gekwijl, gingen we over tot penetratie. In missio-modus dook ik in haar. Het neuken ervoer ik als zacht, teder en liefdevol. Nogmaals: dit zag ik niet aankomen, zeker niet van deze 20jarige snol! Na 10min heerlijk neuken, kwam ik tot een climax, terwijl ik diep in haar grijs-groen-blauwe ogen keek. Haar hele lichaam zette zich naar mijn genot en begon dan te rillen. Na deze eerste ronde, rookte ze een sigaret en vooraleer die half op was, stond mijn pik wederom stijf. Ik likte en zoende haar lichaam van boven tot onder en begon ook gulzig te eten van haar kont. Een kleine kont, maar lekker rond en stevig. Mocht ze me wijsmaken dat ze siliconen in zitvlak had, ik zou het verdomme geloofd hebben! Ook zij ging me opnieuw pijpen. Mijn hele pik hing nog vol met mijn eigen saus, maar ze verorberde alles gulzig en binnen de 5min glom mijn eikel weer als nieuw. Ik lag nu vanonder en zij dook boven op mij. Met onze natte geslachtdelen begonnen we te droogneuken en wat was het een paar keer close of we maakten een uitschuiver. Het zoen- en knuffelgehalte oversteeg het vorige en haar kleine mooie tietjes veegden bij regelmaat over mijn ongeschoren bakkes. Om ongelukjes en stommiteiten te voorkomen, drong ik aan om onmiddellijk een condoom over mijn slaghout te trekken. Al droogneukend ging hij er deze keer wel soepel in en opnieuw iets van een 10minuten (langer had ze echt niet nodig) hoefde het niet te duren. Ik kwam klaar met een intensiteit 9 op de schaal van 10. Na het liefelijk vrijen nog wat liggen naknuffelen en praten. Doch vlotte communicatie met haar blijft een opgave. Na een uur en 3 kwartier wou ik van de kamer. Tijd om huiswaarts te keren, ik was moe en voldaan.
    Aftersales:
    Ik nam in de bar nog afscheid van andere ijsberen en even kwam ik haar nog tegen. Het weerzien was van korte duur, maar ze bleef lief en vriendelijk. Dus ik neem aan dat het op vlak van aftersales wel goed zit bij haar, indien je nog lang na haar blijft.
    Verdere opmerkingen:

Het was volgens mij de eerste keer dat ik haar zag, oftewel moet ze gigantisch van looks veranderd zijn. Toch herkende ze me wel meteen als de kerel die altijd lacht. En ze kon me van andere keren zelfs de mokkels bij naam en toenaam noemen, waarmee ik toendertijd op de kamer ging. Ze wist zelfs met welke mokkels ik heel lang op de kamer ging. Heeft dit wijf een fotografisch geheugen, of was ze me al lang aan het observeren als de ideale prooi? Wie zal het zeggen, maar weet wel dat mijn laatste bezoek aan LR dateert van in december en dat ik daarvoor bijlange geen wekelijkse gast was. Nou goed, ik was zeer tevreden over haar en categoriseer haar bij de subtop voor deze eerste keer. De optie dat ze een topper kan wezen bij een tweede of een derde rendez-vous, blijft zeer zeker open. Het is dus geen geheim dat ik nog bij haar in herhaling zal vallen. Ik ben dus duidelijk weg van haar en zo ook andere ijsberen als Jack42 en Boy69… Beide heren met een gezegende staat van dienst, dus waarom zou ze geen aanrader zijn?
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

15. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (29 maart 2014),Bluebear (29 maart 2014),gignnl (29 maart 2014),Jack42 (30 maart 2014),rob45 (29 maart 2014)

Last Online
    16 april 2024 @ 00:19
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

Na de sessie met Nicole, ging ik buiten wat uitrusten bij de man die wel haar heeft maar waarbij je het niet ziet.
    Hij wenste te slapen, lekker niet dacht ik

Toen zag ik een mooi meisje in de tentopening staan, die mij niet vreemd deed: Krina ?
    Ik vroeg de kale man en deze antwoorde: neen, Chantal.

Ze kwam dichter en vroeg: Do you remember me ? Ik uhhhh neen, Chantal ? Zij: nooo Jovana. Ohh yessss I remember you.
    Na het gebruikelijke chitchat: kwam de "You want to fuck ?" vraag binnen de 5min. Neen mopje zei ik: I just came back, maybe later (I know you hate this sentence) en weggestuurd.

Later op de dag overviel ze mij aan de bar. Bleef wat hangen en wilde ergens rustig praten. Ze nam me mee naar de kino, praatte wat over kamersessie's en onze saunakamer (nr 12) van vorige keer waar presteren niet lukte. Zij: now I get a key for a room with window so you can stay longer. Ik: pffffrrtt you really have to work on your selling skills babe, don't be so directly. Ik wilde het aftrappen maar ze hield me tegen en gaf me een heerlijke tongzoen en begon wat met mijn kleine te spelen. Toen gaf ik haar nog wat verkoopstraining (of ze het begreep betwijfel ik) en terug nam ze me vol op de bek, waarbij de kleine intussen ook wakker werd. Nu kon ik écht niet meer terug en stuurde haar weg om een sleutel te halen... Na een kwartier wachten kwam ze terug met nr 21. Goede kamer en daar ontpopte ze zich tot het meisje dat hier boven beschreven wordt.

Ondanks mijn gevoel van té profi. Wat bevestigd werd door "de man die denkt dat hij nog haar heeft, maar er eigenlijk geen meer heeft". Is het uiteindelijk toch uitstekend uitgedraaid in een sessie wat een mix is van gfe en pse. Haar tienerlooks spelen in haar voordeel.

NMC: niets op aan te merken
    PZC: itt hier boven weinig tandjes gemerkt noch iets van de piercing in haar tong. Was gevarieerd, diep, nat en laat zich in haar mondje neuken.
    TZ: uitstekend
    Vingeren: alright, zeker in zo'n natte poes

Nadeel: iets te opdringerig om je de kamer op te sleuren
    Pain is weakness leaving the brain !

17. Onderstaande leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

Oudebelg (17 juni 2014)

Regels voor berichten