Het is mij de laatste 2 bezoeken opgevallen dat er bijna geen actie meer is in de Kino? Wat is er aan de hand?
Het is mij de laatste 2 bezoeken opgevallen dat er bijna geen actie meer is in de Kino? Wat is er aan de hand?
Was bijna nummer 4 geweest, maar de dame waar ik mee was, was te verlegen (of was ik dat? ) en dus zijn we naar de kamer gegaan
Er wordt inderdaad nog voldoende gesext in de kino. Je ziet echter wel tov een jaar eerder dat er soms helemaal geen dame aanwezig is in de kino. Dit komt omdat er ondertussen een aantal dames weg zijn die tijdens hun verblijf in GT in de kino leken te wonen en daar altijd begonnen met animeren.
he bah sekskino! Das alleen voor viezerikken
wie wärs mal mit dem wetter als begründung !!!!
im winter / bei schlechtem wetter hat man ja nicht viele möglichkeiten !
allerdings wenn das wetter so gut ist wie die letzten tagen geht man / mann auch mehr nach draussen um es dort zu tun !!!!
auch auf der hühnerstange treiben sich ja weniger mädels rum da die meisten männer draussen sitzen
gruß ozzy1:wink::wink::wink:
if sex were a religion .... golden time would be its cathedral....( smith & wollensky ... nyc)
The big difference between sex for money and sex for free , is that sex for money usually costs less !!!
Das Leben ist schön, aber leider nicht für alle ! (bernd)
Gisteren toch wel wat actie gezien in de kino. Ik heb me zelf trouwens voor de laatste beurt van de dag tot een trio daar laten overhalen. De namen van de dames ken ik niet, maar het was een hoogblonde Duitse en een eerder kleine Italiaans-Kroatische dame. Zeer geile sloeries trouwens met een zeer hoog herhalingsgevaar. Super ervaring
Jansen werd onlangs overvallen door Vanja in de Kino en ik werd maandag
belaagd door Nikita.
Ik had me rond 16u links achteraan wat afgezonderd in de kino toen een meisje-nikita zo bleek later,want ik kende haar naam niet-binnenwandelde
en toen ze me zag besloop ze me met een blik: dat hapje is voor mij; little saint vond het wel spannend want hij zette direct een mooie ijsberentent op wat de ervaren Nikita direct gezien had: ze kroop over mij en zei terwijl ze
me tongzoende in mijn nek: moet die tent nog wat hoger komen: wat verrast door deze soort van kennismaking was ik wat van mijn melk en toen ik niks zei,
begreep ze dit als: zwijgen is toestemmen en na wat gekronkel met haar boezem over little saint zette ze langzaam maar zeker een heerlijke pijpsessie in waarbij ze voluit voor een FT ging onder goedkeurend oog van een steeds groeiend aantal ijsberentoeschouwers... wellicht was ik toch wat geremd want
na 5 minuten merkte ik dat een FT niet haalbaar was; zij merkte het ook en vroeg me om haar te neuken maar dat wou ik toch liever op kamer doen.
Ik vind zoiets wel leuk zoals me is overkomen, zo'n ervaring blijft je bij,hoewel nikita eigenlijk totaal mijn type niet is; heb het zo liever dan het bij sommige afgezaagde: "hallo, wie heisst du, kommen sie aus Holland en als slotzin: wollen sie spass machen mit mir"
De kino vind ik ook goed om de dames wat beter te leren kennen , in het bijzonder om bijvoorbeeld een gezicht op al die meisjesnamen van het forum te
plakken: want in de kino wordt er wel gejaagd zeker als je je wat afzondert. Tussen 22u en 22u30 kreeg ik bezoek van drie dames: de wondermooie Stella
(Duits maar mama italia zei ze), de Turkse Lucy en ten slotte Lara
Het doel heiligt de middelen
vorige week ook voor de eerste keer een kijkje genomen IN de sekskino (ja een wanhopige bui of was t een hele geile?), maar verder dan het midden durfde ik niet te gaan staan. Onnodig eigenlijk want alle dames bleven met een straal van vijf meter van mij af staan, terwijl andere ijsbeertjes wel "lastig" werden gevallen!! Dat noem ik nog eens UITstraling :teuflisch
Ik weet niet of het de bedoeling is dat hier überhaupt nog geschreven wordt aangezien de laatste post alweer 4,5 jaar geleden is maar ik doe het toch maar, anders hoor ik wel.
Ik heb deze zin even geciteerd aangezien ik me hier wel in kan vinden.
Bij voorbaat had ik hier enige "angst" voor de kino omdat ik de indruk kreeg dat de scheidslijn tussen "opgeilen" enerzijds en betalen voor de dame anderzijds nogal dun zou kunnen zijn maar nadat ik rond een uur of 9 een rondje maakte en m'n eerste stappen naar binnen zette kwam ik erachter dat het wel meevalt en je in ieder geval wat andere dames ziet die je in het andere gedeelte bijna niet ziet vanwege de muziek en de rook. Je ziet dus wat vers vlees en aangezien ik van plan was om naar huis te gaan maar nog even een relaxmomentje wilde pakken ben ik even gaan liggen en ik moet toegeven dat de dames die even komen kijken je wel weten te prikkelen (dat is natuurlijk het spel) en je er zodoende ook achter komt of je evt nog wat in huis hebt voor een laatste ronde.
Overigens is me dat jagen wel reuze meegevallen, met een "sorry, kom net van de kamer af" of "ik wil nog even een half uurtje relaxen en niets doen" wordt je eigenlijk wel vrij snel met rust gelaten. 1 dame hield nog wat langer aan maar koos uiteindelijk ook eieren voor haar geld,
Wat de namen betreft heb ik idd een aantal namen in m'n hoofd waar ik nu wat topics bij heb kunnen plakken. Wel zo handig voor een volgende keer.
Ik weet niet of ik een sessie met dame in de kino zou kunnen houden maar goed, ik sluit na vrijdag helemaal niets meer uit.
ik ben ondertussen verslaafd aan sex in de kino.
kantje van mezelf ontdekt die ik eerder niet wist
Zouden ze bij Pathe ook eens moeten doen
Ja dat trekt wel volle zalen in pathe