Haarkleur : blond
Lengte dame : 1m65
Postuur : slank
Cupmaat : D (echt)
Nationaliteit : Belgische
Taal : Nederlands
Leeftijd : 35
Service: goed
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50 Euro
Dag : van 11 uur tot 17 uur
Haarkleur : blond
Lengte dame : 1m65
Postuur : slank
Cupmaat : D (echt)
Nationaliteit : Belgische
Taal : Nederlands
Leeftijd : 35
Service: goed
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50 Euro
Dag : van 11 uur tot 17 uur
Kan het adres van deze Meid aangepast worden naar
VT (Villa Tinto) 13, Peggy
Kwestie van de alfabetiche lijst in orde te houden?
Dit nutteloos bericht mag uiteraard verwijderd worden na aanpassing
:wink:
Uiteindelijk zal ik toch maar eens een recensie over Peggy schrijven. :p
Ik ben ondertussen al enkele malen geweest bij haar de laatste weken, en ik moet zeggen het is mij steeds goed bevallen, reden waarom ik deze namiddag weer maar eens bij haar binnen geweest ben. Maar tja, wat wil je, een knappe “blondine” met mooie grote borsten, die kan ik uiteindelijk helemaal niet weerstaan.
Dus, nadat die andere knappe blondine Sarah van VT 12 bij haar weg was, wico dus binnen bij Peggy en onmiddellijk de trap op naar boven. Het was werkelijk geen straf voor mij om die knappe benen op de trap te volgen.
En ik moet zeggen het ging er weeral gemoedelijk aan toe : zachtjes strelen, likken van harentwege aan mijn tepels en er ook zachtjes in knijpen, tegelijkertijd mocht ik die zachte grote borsten kneden, en tja de rest speelt zich in een spoedtempo af en gaat veeeeeeeel te snel.
Al bij al weer een goede ervaring en onze mooie Peggy is op korte tijd BINNEN mijn top 5 terecht gekomen.
wico
Enkele dagen geleden nog eens op bezoek geweest bij Peggy, en het was weeral goed zoals de vorige maal !
Ik heb natuurlijk nog veel praat op dit ogenblik, doch zal volgende week wel wat anders zijn, want mijn "vlam" Antoinette komt terug de volgende maandag. Dus vanaf dat ogenblik zal ik weeral een beetje aan banden gelegd worden en niet veel meer in staat zijn andere dames te bezoeken ! :teuflisch
wico
Peggy is verhuisd naar VT 16.
wico
Peggy is verhuisd naar VT 48.
wico
the end of topless
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
Misschien ligt het wel aan mij, maar was jouw vorige avatar niet bloter?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
Klopt inderdaad,
maar een klein beetje kleding kan soms "meer" prikkelend en sexy zijn dan volledig naakt. :p
En in dit geval heb ik voor een contrast gekozen : een sexy dame die er uitdagend voorkomt, met op de achtergrond sneeuw, waar normalerwijze de ijsberen rondlopen.
Eigenlijk mag rplover zijn avatar met die fietsende dames ook eens aanpassen.
wico
Mijn avatar blijft staan tot er eens een wet t-shirt contest gehouden wordt in een club of waarom niet, in het skw .
Let hierboven op de fijne nuance met de comma :D (of was het onbewust/onwetend rplover? )
Peggy staat al een tijdje op VT 13, dus kunnen we maar best haar adres aanpassen.
wico
Peggy werkt de laatste tijd met de nacht, d.w.z. van 20 uur tot ca 24 uur op wisselende adressen in VT.
wico
Peggy werkt terug in de "dagshift" en dit op wisselende kamers.
wico
Peggy werkt tegenwoordig in de dag van maandag tot vrijdag op VT 33 !:p
Anvers
Peggy werkt niet meer en mag derhalve dus naar het archief !
Heb haar gisteren terug gezien...
Peggy zal morgen na lange afwezigheid terug haar intrede maken in het skw.
Robert aka "The Crazy One"
@roberto1989,
thxs voor je SKW up-dates!
Big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Peggy werkt nu op VT 16.
Anvers
Werkt nu op VT 32 in de dag
Anvers