Pagina 15 van 35 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 375 van 863
    Last Online
    Vandaag @ 14:50
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Geen Happy deze keer ?
    Weet niet hoe het momenteel daar is maar in mei met de voorjaarstour was het daar wel gezellig.DV was supergezellig en Haus Panthera is ook top.

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Geen Happy deze keer ?
    Weet niet hoe het momenteel daar is maar in mei met de voorjaarstour was het daar wel gezellig.DV was supergezellig en Haus Panthera is ook top.
    Tja, we hebben maar 4 dagen en indien de goesting tegen die tijd terug is, misschien nog een vijfde dag. We zullen sowieso keuzes moeten maken.
    Over het algemeen is YY voor mij de beste club. De club waar ik telkens goede wipjes maak . Ik wil terug opwinding beleven, daarom dus.
    Sixsens is voor mij kortbij . Toch vind ik ook dat er één en ander niet vlot loopt in SS, maar dat is een bijkomstigheid.
    PHG heb ik er nu bewust uitgelaten omdat ik er genoeg geweest ben en er bovendien vanalles op mijn kerfstok heb, hoewel het de laatste keer wel goed meeviel.
    Dolce Vita doe ik zeker weer... Ik ga ervan uit dat daar ook nog mag gerookt worden en bovendien is het de gezelligste club van Dusseldorf en omstreken.
    GT is nog steeds de club waar ik niet echt mijn draai vind, maar de laatste 5x heb ik me toch geamuseerd. Ook daar rookt men nog, dus GT is nog steeds in de running om in de tour opgenomen te worden.
    Panthera ben ik nog maar 1 keer geweest op een namiddag en het beviel me wel, misschien dat ik nog eens terug ga.
    Babylon is voor mij altijd een gezellige club geweest waar je bruine Leffe kan zuipen... Voor een hele dag zal ik er niet naartoe gaan, maar voor een halve dag is het doenbaar. Dus misschien als er een vijfde dag toegevoegd wordt, dan zal het op donderdag 03/10 Babylon kunnen worden.

LR zegt me niks meer na mijn laatste tegenvallende bezoekje. Magnum en Samya zijn de reinste Turkenhokken, dus dat is ook uitgesloten! In Planet Eden was de laatste keer ook geen fuck te beleven en PSR is te ver rijden, gezien de situatie tegenwoordig. Niets kon me daar op de vorige tour opwinden en bovendien verliest PSR zijn voornaamste troef: het lekkere eten. Mijn laatste steak was veel te taai!

Voorts hebben we ook nog de clubs wat verder weg: een drietal in de buurt van Frankfurt en een paar in Oostenrijk en Zwitserland, maar daar krijg ik toch geen andere ijsberen mee naartoe. Zoals gezegd ga ik deze keer niet om te neuken, maar doe ik het voor de gezelligheid. Een dag zonder compagnons, zal een dag zijn waarop ik niet naar de club ga. Mocht ik dan toch een Saunaclub verder weg in de tour opnemen dan zou het Artemis in Berlijn wezen.

Terugkomend op mijn affiche: één dag ligt al vast > woensdag 02/10 zal Sixsens worden. Killer-Bull heeft zich daarvoor al aangemeld.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 4 september 2013 om 14:05
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag 4-daagse 2013:

affiche.jpg

Het tot stand komen van een 4-daagse was voor één keer vermoeiender dan de 4 dagen zelf zullen worden met al dan niet veel neuken erbij. The Master-Bull neukt al geruime tijd niet graag meer en bovendien volgen de erectiestoornissen zich tijdens een beurt sneller op dan een hoop minderjarigen de revue passeren tijdens Pistol Pete’s sekstrip in Cuba. Waarom haalt een stier het dan ook in zijn gehoornde kop om dan 4 dagen na elkaar te gaan neuken in ranzige seksclubs? Wel, eigenlijk dacht ik voor 5 dagen te gaan, maar net om die reden heb ik donderdag als laatste dag maar afgeschreven! Voor de rest kan ik enkel zeggen: we doen het voor de gezelligheid, als een vast ritueel, haast dwangmatig en om kameraadschappelijke redenen.

Ik als Master-Bull, slechts nog een hoopje ellende, niet meer dan een slappe drol die ik zou uitgescheten hebben in sterkere tijden. De voorspoed van de Meester-stier is definitief ten einde. Eenzaam en teruggetrokken als een kluizenaar heb ik mezelf buitenspel gezet uit de maatschappij. Een sociaal leven is er niet meer en ik klop enkel ontelbare uren voor de job en in die job bega ik de ene blunder na de andere. Het is wachten op een echte catastrofe vooraleer ik de zak krijg en ik verder in de goot zal wegrotten. Je zou voor minder de manisch depressieve toer opgaan. Onlangs zei de psycholoog nog… Zoek de warmte van familie en vrienden op en doe het rustig aan. Vrienden heb ik nier meer en de nabije familie bestaat nog uit twee personen: een gokverslaafde en een oom waar ik kletterende heibel mee heb. Wanneer iemand me dan beveelt om niet naar de hoeren te gaan, dan doe ik het toch: de hoeren zijn mijn familie (vanwege de moederliefde) en mijn mede-stieren toch een beetje mijn vrienden.

Zo heb je die Badslippers die weer in de huid kruipt van Psycho-Bull om zijn functie van linker wingman uit te voeren. 3 maanden hoor je niks van die ouwe kletskop en reageert hij niet op mijn vraag om samen een tour op te maken en clubs te kiezen. Dan plots verschijnt hij 2 dagen op voorhand met het excuus dat hij vergaderingen, voordrachten en spreekbeurten moest afwerken. Een links gedicht hier, in de hoop een revolutie te starten in een alternatief jeugdlokaal met een publiek bestaande uit twee rasta’s, 3 bloemzakken, 5 dode planten en een paardenkop. Een toespraak daar, bij de vertakking van de NSDAP in Venlo ter stimulering van geweld tegen joden. Om nog maar te zwijgen over zijn voordrachten in heroine-city number one (Heerlen) over hoe je het beste een 15jarige lamlegt met pure opium. En als hij niet op tournee is met zijn dubbele agenda, dan loopt hij wel in een witte jas rond op de één of andere psychiatrie, zich gedragend als een ware dokter Mengele die lichamelijke proeven uitvreet met moeilijke tieners. Zo nu en dan komt hij met zijn linkse theorieën ook nog voor de dag op een hoerenforum waar hij andere recensies jureert en wat over kunstschilders en abstracties van beeldende kunst komt toelichten. Allemaal mooi, die expertises van de liefhebber annex kenner, maar waarom godverdomme op een hoerenloopforum? Om terug te komen tot de kern van de zaak: twee dagen voor de 4-daagse komt hij me doodleuk vertellen dat mijn planning zwaar zuigt en dat hij enkel mee wil naar de kapotgeschoten oorlogsbunker, GT genaamd, en naar DV… Zomaar, doodsimpel omdat hij daar nu net een vrijkaartje voor had. Babylon was te min voor meneer de psycho en planet Eden is voor ouwe zakken. De schizofreen gaat in de plaats wel zijn vaste minares neuken in een kuttent LR genaamd en dat terwijl ie 2 zinnen eerder beweert dat er geen sfeer te krijgen is in dat pand vergane glorie. De enige positieve noot die hij toevoegt is dat er in LR weer mag gerookt worden… Jah, hallow… Dat is wel mijn fetish hé, en niet de jouwe druiloor! En Eden op zondag voor ouwe zakken??? Tja de dementerende linkiewinkie vergeet blijkbaar dat hij ook reeds 50+ is. De linkse en progressieve literatuur heeft danig zijn hersenen aangetast, want wanneer ik hem vraag om mee uit te gaan in de disco voor publiek tussen 25 en 40, dan komt ie met het excuus daar te oud voor te zijn. Maar dat allemaal is nog niks: nee, mijn depressie, walging tegenover betaalde seks en gebrek aan goesting om seks te beleven, werken blijkbaar aanstekelijk op mijn goede vriend… Ook hij loopt er behoorlijk down bij, hangt aan de whiskey zoals een melkkalf aan de spenen van de uier, de desinteresse in seks met een vrouw groeit met de minuut en zijn lul switcht nog sneller van erectie naar slap, dan de hendel van een jackpot machine op en af gaat in Las Vegas. Maar goed, buiten het feit dat hij over mijn planning zit te kakken, ben ik toch blij dat hij meegaat.

Nog niet rijp voor het gekkenhuis en daarmee ook nog de meest normale van het gezelschap: dat is Rob45 die in de huid kruipt van Negro-Bull. Hij zal mijn rechter wingman wezen tijdens 3 van de 4 dagen. Nou OK, mentaal is hij wel in orde, maar uiterlijk is hij alles behalve normaal. Na Michael Jackson is het de enige neger die ik van de enige dag op de andere blank zag worden. Zoals popdiva beyounce blank wil worden, net zo hard wil Rob het niet, maar hij werd het gewoon tegen zijn zin. Op zondag zou hij niet kunnen meegaan, want Rob zetelt in de Noord-Brabantse negroïde communiteit. Een muzikaal en gelovig volkje, onze donkere medemens. Daarom combineren ze het ook op zondag en gaan ze naar de kerk. Rob en zijn vrouw zingen luidkeels mee in het klerikaal gospelkoor. Na de viering en de preek gaan ze naar huis en dan volgt er een ander wekelijks ritueel. Rob slaat zijn vrouw dan bij elkaar alsof hij de broer is van Bobby Brown en de zoon van Ike Turner. Zo’n zondag is behoorlijk intensief en ook omdat die dag heilig is, liet hij zich excuseren op de eerste dag van de tour. Maar al bij al kan ik wel op mijn nikker rekenen; hij is een goede wingman. De 7 leden van dit forum die wel trouw en geïnteresseerd mijn clubverslagen lezen, weten ook dat de Robster een echte gangster is. Geen maffioso of zo iemand uit de bende van Al Capone, maar wel zo’n kansarme hangjongere met een broek tot half zijn gat afgezakt en een colt onder zijn ceintuur. Een kaliber zo zwaar dat de terugslag zijn schouder uit de kom zou kunnen flikkeren. Rob mag dan wel geen moordenaar zijn, maar van tijd tot tijd houdt hij wel van geweld. De voorvallen van zinloos geweld zijn te lang om hier op te sommen. Als blanke ben je meteen racistisch of politiek incorrect, maar de Robster als hippe neger, komt er wel mee weg om blanke hoeren te discrimineren of hen white bitch te noemen. Het is snel te bleek, te mager of niet cool genoeg voor hem… Enkel de Afrikaanse mama’s met tieten tot over hun buik en met tepels waar nog een klein masai-jong aan hangt te benjijumpen, dat is zijn doelpubliek. Af en toe maakt hij wel eens een uitzondering: meer bepaald voor het Aziatische ras. Rob zegt me vaak: “SFL, ik zou verdomme 6 nieren en 3 levers afstaan om eens met jou mee naar Thailand te kunnen gaan. Maar ik zou alles daar zo aan gort neuken, de boel forceren, de bars afbreken, omgebouwde venten afranselen en drugs gebruiken, dat ik er met een celstraf van 500 jaar nog niet van af kom!” Mooi dacht ik, maar ik nam me voor om nooit nog te vermelden wanneer ik naar Thailand ging. Mocht hij het in zijn dwaze kop halen, dan kan hij beter met Dupke en NLNU mee naar de Filipino’s gaan. Als ze me z’n drie door zijn toedoen ginds in de nor vliegen, dan kunnen ze daar samen tenminste genieten van een dieet op kakkerlakken en gefrituurde sprinkhanen en ’s nachts slapen in hun eigen stront en s’ morgens hun tanden poetsen met een eigen beker verse ochtendzeik. Met al dit idioots gezegd zijnde wil ik toch onderstrepen dat het een eer is om R45 aan mijn zijde te hebben. Dat hij soms brutaal uit de hoek komt, barpersoneel op hun bakkes timmert wanneer hij te lang op zijn dr pepper moet wachten of een ongehoorzaam loeder het pak rammel van haar leven geeft, dat nemen we er dan maar bij. Per slot van rekening zijn Badslippers en ik ook niet perfect. Dus wat is beter dan twee teloor gaande klojo’s? Juist ja, drie bad motherfuckers with troubles on their mind.

Voorts hebben we ook nog de Killer-Bull en the Flemish Lion. De ene gaat mee voor zoveel mogelijk wellness evenredig met de betaalde entree en de andere voor zoveel mogelijk vreten tegenover de neergetelde toegansgelden. Dit komische duo zou een Siamese tweeling kunnen zijn met Big30 als vader. De Killer lijkt wel een sixsens verslaving te hebben en dat gebeurde zo opeens. De sodemieter die mij in 2007 introduceerde in de wondere wereld der saunaclubs, leek me de afgelopen jaren compleet in de steek te laten. Heel af en toe ging hij nog eens mee tegen zijn zin. Tot die ene keer in SS en de klojo doet niks anders meer dan wekelijks naar SS af te zakken en kan over niets anders meer praten. Hij had ook een acuut geld tekort, maar vond het gat in de markt en kan zijn hobby opnieuw bekostigen. Hij trok enkel foto’s van zijn erectie, kaderde deze in antieke kaders en ging deze verpatsen op de plaatselijke vlooienmarkt. Buiten zo’n enorme lul, zag een ware deskundige als Badslippers er ook wat kunst in. Ondertussen hangen de gekaderde prenten al in musea te Parijs en New York. Tot zover dat. We onthouden dat ik zonder de Killer-Bull nooit op het slechte pad was geraakt en dat ik dan nu niet onze 4-daagse zat te introduceren op dit hoerenloopforum. En tot zover de harde kern van Bulls voor deze 4-daagse. Ik had meermaals contact gezocht met Kinky-Bull en the Box-Bull, maar die twee boerenpiemels gaven niet thuis. Meer nog: nu ik hen privé niet meer zie, passen zij koeltjes de regel toe: uit het oog, uit het hart! De laffe verraders. Voor de rest had ik nog een achttal bevriende ijsberen aangeschreven om ons te vergezellen op de 4-daagse, maar de ijsberengemeenschap bestaat vooral uit onbeschofte boeren die niet eens antwoorden op mijn schrijven en mij verder in de stront der depressie laten zakken. Laat ons op z’n minst nog hopen dat King-Bull2, beter bekend als Ace2, ons op één van de 4 dagen zal verblijden met zijn satirische gezelschap. Of Picasso 1 alias el Toro Español die enkele scherpe onliners aan onze toogfilosofie en dronkenmansgelal komt toevoegen. En met dit laatste vermeld te hebben, kan ik concluderen dat mijn introductie er staat. Laat de 4-daagse maar beginnen en hopelijk geraak ik aan 4 wippen voor donderdag ochtend.

1 Intro.jpg

4. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Big30 (30 september 2013),rob45 (29 september 2013),rolo (30 september 2013)

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Ja, 't is moeilijk om -- je niet persoonlijk kennende -- in te schatten in hoeverre het bovenstaande overdrijving is en hoever echt uiting van een serieuze depri. Ik denk dat je misschien eens iets anders moet overwegen dan de zoveelste 4-daagse vakantie in bekend terrein, en dan denk ik aan een bezoek aan een S/M studio. Jawel, als je dat nog nooit gedaan hebt, denk er dan maar eens over na.

Ik heb dat ook eens geprobeerd. Weliswaar geen zwepen, slagen of verwondingen, maar een totale hersenspoeling werd mijn deel. Dat was een unieke ervaring die achteraf nog veel stof tot nadenken gegeven heeft.

Ondanks de stoere, agressieve zinnen lijkt het tussen de lijnen dat je wel een submissief kantje hebt en een goede Domina zal dat gebruiken om je brein even binnenste buiten te keren. Je smoking fetish geeft trouwens al direct een goeie basis voor een BDSM sessie. Die zal binnen een S/M context waarschijnlijk ook veel verder uitgewerkt kunnen worden dan binnen de kamer van een sauna club.

Ik kan helaas geen referentie geven want mijn ervaring is al 6 jaar oud en zowel SM-studio als Meesteres zijn met de noorderzon verdwenen.
    Maar er zullen er vast nog wel zijn die je een onvergetelijke, goed georchestreerde mindfuck (die stopt wanneer je de studio weer buitengaat) kunnen bezorgen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

6. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

foots ( 1 oktober 2013),nieuwkomertje (30 september 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Ben je gek... Neenee, dat is mijn ding niet. Mijn problemen inzake afname geslachtsdrift, levenslust en goesting om dingen te ondernemen heeft verschillende oorzaken. Oorzaken waarvan ik op de hoogte ben, maar waar ik momenteel weinig kan aan veranderen. Een samenloop van omstandigheden, zeg maar. Dat ga je niet verhelpen met SM spelletjes. Maak je over mij maar geen zorgen... De zelfspot waarmee ik zaken beschrijf is ook een uitvergroting, een zeker vorm van overdrijven en dient louter ter relativering van wat ellende en tegenspoed. Maar dit is niet de plek omdat allemaal uit de doeken te doen. De paar die het hoeven te weten, die weten het ook. Voor de rest ben ik gezond, hoor!

Tjonge, wat laat je me lachen. SM?! Het zou geen hulp zijn, maar het feit dat je me met zulke gekke suggesties zo kan laten schateren als een geil tienermeisje, is al meteen een zetje in de goeie richting. Thanx daarvoor. SM, man man man... Ik zie het al voor me: ik met zo'n rode bal in mijn bakkes en dan moeten rondkruipen van zo'n kreng van een wijf. Als een zo op macht belust hoerenwijf me zou toesnauwen wat ik mag of niet mag... Daar zou ik behoorlijk pissed en depri van aanlopen. De kans is nog grote dat ik haar een rechtse op haar muil geef (niet dat ik vrouwen slaag, maar in zulke omstandigheden zou ik er wel kunnen bijkomen)

Neen, SM is doorgaans voor kerels die een machtsfunctie hebben. Die personeel onder zich staan hebben... Ze schijnen een statuut uit en meestal krijgen hun wijven dat soort van leidinggevende thuis ook niet klein. Daarom begeven ze zich naar de SM kelder om zich te onderwerpen of te laten kleineren. Ik daarentegen, heb geen macht en sta op laagte ladder van het sociale systeem. En mijn liefje is bazig genoeg om me ook nog onder de duim te houden. Ik ken mijn plek op de wereld en daarbij komt nog eens dat ik bij regelmaat hopen stront over me krijg in de maatschappij. Ik heb geen lesjes in nederigheid nodig... Want op dat vlak is het wachten tot de druppel komt en ik echt in een zwart gat val. Dus ik ga er zeker niet naar op zoek in het verkeerde milieu.

Wat ik nodig heb is een vakantie van 3 weken op een godvergeten eiland waar geen flikker te beleven is en waar ik me aan niks kan vergrijpen. En een paar nachten 8uur slaap of meer hebben, dat zou ook al een hulp zijn. Een beetje regelmaat, wat sport en gezond eten... Als ik dat 3weken zou kunnen, dan ben ik er weer bovenop!

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Rotes Gesicht 4-daagse (najaar 2013) 1

dag1.jpg

Titel: Planning eerste dag al meteen omgegooid

Club: Living Room

Datum: 29-09-2013

Cast:
    -SFL as the Master-Bull
    -Badslippers as the Psycho-Bull and lefty wingman (en gedurende 1uur ook Master-Bull)
    -Sofia as Badslippers personal bitch

Verslag:

-Wat vooraf ging:
    Eerst was gepland dat ik naar Babylon ging met Killer-Bull. Daarna liet KB zich excuseren en was het plan dat ik met Flemish Lion naar Planet Eden ging, maar ook dat ging niet door. Helemaal eenzaam en op de eerste dag al in de steek gelaten, nam ik contact op met de heer Badslippers. Ik gaf hem de keuze uit 4 clubs… Hieronder een citaat uit mijn mail aan hem:

Dus bij deze ga ik niet het lot laten beslissen, maar mag jij het als wingman-bull zeggen! Kies maar: het is een multiple choise... wat jij zegt wordt het ook voor mij. Tenzij ik er morgen een naar voorgevoel bij heb, maar dat zien we op het ogenblik zelf. Hier komen ze:
    a) We gaan de Hells Angel uithangen in Planeet Eden
    b) We gaan naar LR en sandwichen jouw kettingrokend loeder (ik in de kont en jij in de kut en onze ballen rollen heerlijk over elkaar)
    c) We doen eens gek en vlammen naar Acapulco
    d) We gaan nog eens doorzakken in Haus Panthera, want eigenlijk was dat ook niet slecht en ik heb deze club wat over het hoofd gezien.

De linkse dementerende schoft koos uiteraard voor LR. En dan maar kritiek op mijn tour hebben dat we niet naar echte neukhollen gingen. Hij had gewoon voor Panthera moeten kiezen. Bovendien verweet ie mij dat in Eden alleen maar oude fosielen present waren, terwijl hijzelf als doldwaze vijftiger tot de jeugd van LR behoorde die zondag.

-Goed, LR werd het dus. Voor mij niks mis mee, want in kwam toch niet voor te neuken!

-We komen als bij toeval samen toe rond 18u en zo krijg ik ook Badslippers zijn nieuwe wagen te zien. Zijn oude Franse koekendoos had ie weggedaan en nu stond hij daar te glimmen met een roze VW kever. Ik vroeg hem wat die nichtenbak betekende, maar de flikker bleek nog trots te zijn ook op zijn gay-parade-kar. “Dit is nog een VW kever die van de band rolde in het derde rijk. Die moffen die konden tenminste wagens uit edelstaal fabrikeren! In de papieren van de vorige eigenaars is vast te stellen dat zelfs Eva Braun ook nog met deze kever gereden heeft”, licht Badslippers de reservemof toe. “Eva Braun had een betere smaak en die zou niet met zo’n barbieroze kever rondvlammen,” ging ik daar ongelovig tegen in. “Neenee, vroeger was dit een donkergrijze kever met een witte cirkel op de deur en daarin een zwart kruis. Maar dat vond ik een beetje te overdreven en zodus heb ik hem maar voorzien van deze blitse kleur”, legt Badslippers verder uit met een zekere fierheid in zijn stem.

-Na al dat gezeik over zijn nichtenbak, besluiten we om naar binnen te gaan en eenmaal binnen valt het op dat er redelijk wat aanwezige dames zijn. En weinig kerels. Niet dat het mij een barst kon schelen, want ik voelde me nog steeds te depressief om te neuken.

-We gingen samen eerst wat eten. En met “we” bedoel ik natuurlijk Badslippers en zijn eega Sofia en ik zat erbij als het vijfde wiel van de kar. En van het eten werd ik ook al niet heel vrolijk. Het is in LR al slechter geweest, maar ik besloot toch om me later op de pizza te storten.

-Mijn wingman verzaakte zijn job al meteen na het vreten, want hij ging enkele uren de kamer op met dat wijf van hem. Zelfs zonder me mee te vragen voor de suggestie die ikzelf in die mail gedaan had (zie boven)

-Dan moet je nog weten dat ik voor hem een cadeau van Moskou bij had. Wodka op basis van honing en Spaanse peper. Die fles goot de onbeleefderik meteen naar binnen zonder nog maar even willen te proosten met mij… En dan weigert die egoïst om me uit te nodigen om samen Sofia te neuken en onze knikkers over elkaar te laten rollen.

-Ach kom, het interesseerde me toch niet. Ik was gans de tijd te vinden het achterste gedeelte van de barruimte. Er mocht daar gerookt worden en als niet-rokende rook-fetisjsist ging ik daar dan in de mist zitten.

-Op gegeven moment was het echt erg aan het worden. Want het viel me ineens op dat daar 15 à 20 dames aanwezig waren en ik de enige aanwezige van het mannelijke geslacht. Ik heb dan ook een 7tal mokkels rond mijn nek en op mijn schoot gehad, maar mijn lul bleef zo slap als een dweil hangen. De geilheid viel er met geen injectienaald in te pompen bij mij.

-Ik had ook nog wat gezellige babbels met Alina, Joy en Vicky. Alina was ik al haast vergeten, Joy wou het eens over Ace2 hebben, maar ik lichtte toe dat die gevallen halfgod vastgeroest zit in GT. Vicky die was weer haar allerliefste zelf. Als ik nu één vrouwmens in LR moet aanwijzen die veel te goed en te braaf is voor deze onkuise wereld, dan is zij het wel. Ik wens haar echt een beter leven toe!

-De laatste die zich op mijn schoot half kwam klaarrijden, dat was Karla. Een Roemeens mokkel met heerlijke tieten en een sappige kont. Ik kon me van haar bevrijden toen Badslippers terug kwam. Na wat bijkletsen met mijn vriend, ging ik naar de plee om mijn blaas te ledigen en onderweg gooit Karla haar vangnetten weer over me heen. Ik zeg haar dat ik impotent ben en niet geil aanloop, maar toch overhaalt ze me. Ik ging een massage van haar in ontvangst nemen en voor de rest zouden we wel zien waar het eindigde. Nu moet ik zeggen dat het wel wat verder eindigde, maar de massage was dan weer het enige wat naar behoren was. Echt jammer van dit mokkel, want ze was heus wel knap.
    Link Karla: https://www.ijsberenforum.com/forum/...la-(Roemeense)

-Na Karla ging ik me verstoppen in de kelder. Mijn ontoerekeningsvatbare wingman was wederom de kamer op. Deze keer met zo’n taboeloos Bulgaars AO-loeder. (admins: riskeer het niet van dit schrappen, want dat zou behoorlijk hypocriet zijn als je op dit forum adverteert met openlijke AO-clubs). Badslippers had deze halvelingse zigeunerin in de kont geneukt, want volgens hem was haar kut al te hard uitgeleefd. Gelukkig was BS wel zo verstandig om een regenjas over zijn klepel te trekken. Niet echt uit wijsheid, maar hij wist dat Rudi NL er ook al opgehangen had en vandaar dat het hem aan lef ontbrak, meen ik.

-In de kelder genoot ik van wat wellness. Een saunaatje, jacuzzi en stoombad deden me deugd. Toen ik na een uurtje weer op zoek ging naar mijn Wingman… Zo ver is het gekomen: de Master-Bull moet zelf op zoek naar zijn volgelingen en niet anders om. Tijdens mijn wandelzoektocht word ik staande gehouden door de Poolse Paula. Met haar al menig gesprek gevoerd, maar omdat ze niet rookt, kwam het nooit tot meer. Best jammer, want ze is mijn type wel bij het blonde volslanke segment. Ze begon me temidden van de bar vol overgave te muilen en in een fractie van een seconde had ik een staalharde stijve. Dit was voor mij een bovenmenselijk teken en zodus besloot ik om met haar te gaan kameren. Link Paula: https://www.ijsberenforum.com/forum/...164#post335164

-Na de sessie met Paula was ik natuurlijk weer te laat voor verse warme pizza. Ik moest het dus stellen met enkele lauwe uitgedroogde stukken, maar zoals steeds is dit één van de hoogtepunten van LR. Culinair gezien het beste wat LR te bieden heeft, zoveel is zeker.

-Zo, wat kunnen we nog meer vertellen. Niks eigenlijk. Ik kon natuurlijk ook nog een paar paspoortjes aanmaken van nieuwe dames waar ik niet mee naar de kamer gegaan was, maar dat doe ik niet meer. Daarvoor geniet ik te weinig waardering van het gros der ijsberen. Nochtans branden mijn vingers om informatie te typen over ondermeer Julia (een lekker Roemeens mokkel dat ik ook mocht leren kennen), maar ik verbijt de drang met opzet!

-Het zal wel middernacht voorbij geweest zijn, toen Badslippers met het ingenieuse idee kwam om ervandoor te gaan. Hij had een kwartier voorsprong omdat ik na mijn pizza toch nog een koffie wou. Toen ik na dat kwartier vertrok en nog halt moest houden bij alle verkeerslichten die er voor handen waren, vlam ik die trage slak van een Badslippers in zijn roze kever toch nog voorbij op de snelweg. Zijn Duits edelstaal, bleek moeilijk de juiste versnelling te vinden. Ter hoogte van Willich had ik de ouwe gek al te pakken. Waar is de tijd dat we ooit eens van PSR kwamen en hij alle verkeersregels aan zijn broek naaide. 200per uur in de haarspeltbochten, door het rode licht vlammen en mij zijdelings de pechstrook oprammen… En nu rijdt die bejaarde slak tegen 80 op de autosnelweg met zijn flikkermobiel.

-Ter afsluiting mooie dingen uit Rusland: https://www.youtube.com/watch?v=kCbxQpn4Yzo

Nog enkele bijkomende linkjes:

-Badslippers (oftewel de uitgedroogde kronkelende worm) die een korte beschrijving van wodka en Paula geeft. Op humoristische wijze zoals alleen hij dat kan: https://www.ijsberenforum.com/forum/...178#post335178

-Badslippers zijn live verslagen:
    * https://www.ijsberenforum.com/forum/...940#post334940
    * https://www.ijsberenforum.com/forum/...943#post334943
    * https://www.ijsberenforum.com/forum/...979#post334979
    * https://www.ijsberenforum.com/forum/...001#post335001
    * https://www.ijsberenforum.com/forum/...011#post335011

9. Onderstaande 6 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 4 oktober 2013),gignnl ( 3 oktober 2013),hansdordt ( 3 oktober 2013),Megaboob ( 4 oktober 2013),Picasso 1 (10 oktober 2013),rob45 ( 3 oktober 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Rotes Gesicht 4-daagse (najaar 2013) 2

dag2.jpg

Titel: Satelietschotels in de tuin van GT

Club: Golden Time

Datum: 30-09-2013

Cast:
    -SFL as the Master-Bull
    -Rob45 as the Negro-Bull and wingman
    -Badslippers as the Psycho-Bull and lefty wingman
    -Gastoptredens van Rolo, Knabbel en BbertB

Verslag:

-Waarom nam ik de neukfabriek op in mijn 4-daagse… Wel, omwille van logistieke redenen daar het niet al te ver is en om financiële redenen. Ik ben een arme Oost-Europese mijnwerkerszoon en 60€ inkom is me toch een zwaar bedrag, wetende dat je per halfuur wippen nog eens 50€ moet tellen. Om de prijs wat te drukken was er mijn goede vriend Badslippers. Hij had nog een vrijkaart van GT liggen en omdat de arme man geen blijf weet met al zijn vrijkaarten, schonk hij me die dus. Daarvoor mijn nederige dank, pa!

-Ikke dus met mijn vrijkaart naar binnen en besloot al meteen in de tent gaan te kijken of er niets te vreten viel. Ik werkte meteen een hardgekookt ei en een hotdog naar binnen. Niet echt vitamine- en vezelrijk, maar het smaakte me nog wel.

-Weer uit de tent, zie ik een cameraploeg een kleurrijk gezelschap filmen, met bonkende populaire muziek erbij. Wat is daar toch aan de gang? Dacht ik bij mezelf. Plots zie ik een neger op mij afstormen en vol in paniek wist ik niet wat ik moest doen. Toen hij dichterbij kwam, zag ik dat het mijn goede kameraad Rob45 was. Tja, de opportunistische neger koppelde het aangename weer aan het nuttige. Omdat hij mij moest ondersteunen als Negro-Bull en rechter wingman, zag hij de kans schoon om zijn nieuwe musicvideo in te blikken in en rond GT. Die Rob, hij zit nooit stil en dan durft men nog te beweren dat negers lui zijn.

-Naast het verlenen van zijn muzikale genialiteit, had hij nog voldoende tijd om mij te vergezellen. Hij wist me te vertellen dat de een of andere pornosnol de lead-zang voor haar rekening nam en dat hij tussendoor de zaakjes even aan elkaar kwam rappen met poëtische gedichtjes. Het is easy money, grijnsde hij voldaan. Ondertussen is de videoclip klaar en hier geef ik het al meteen mee: https://www.youtube.com/watch?v=rre0sFHlfBc

-Terwijl we daar nog over de musicbusiness en the bitches staan te kletsen, komt er nog een andere meneer aan gelopen. Who is this motherfucker? Vraagt Rob me op een brutale toon. Dit is Rolo, zeg ik en stel zo de twee heren aan elkaar voor. Als er eentje in aanmerking komt om de Killer-Bull te bedreigen met de grootste blanke penis der lage landen, dan zal het best Rolo wel kunnen zijn. De arme man vertrouwde ons toe dat hij eigenlijk niet heel geil mag worden, want als zijn pik te stijf wordt, dan zit hij met een tijdelijk bloedtekort in zijn hersenen en bestaat de kans dat ie omver valt.

-Buiten bitches, business en grote lullen, gaat onze conversatie de wat meer wansmakelijke toer op. “Weet je waar ik van hou,” vraagt Rob. “van mezelf in te wrijven met latex en dan mijn bitch thuis op de bank te grazen nemen,” vult hij zelf direct aan. “Nou, ik vind het wel geil om op een wijf af te stappen die totaal je type niet is, maar die achteraf de ziel uit mijn lijf neukt,” weet Rolo op zijn beurt te vertellen. “Dus eigenlijk een lelijk wijf met een goede service en een zeker verrassingselement?” vraag ik ter verduidelijking. “Ja, dan zit je hier op de goede plaats”, merkt Rob wijselijk doch sarcastisch op. We keken om ons heen en zagen alleen maar een stuk of 50 knappe wijven waarvan we met zekerheid wisten dat de service knudde was. Knappe wijven en goede service, dat valt niet te combineren met GT.

-“En jij, SFL, vertel eens wat jij geil vindt,” vraagt Rolo vervolgens. “Hetzelfde als jij, een lelijk wijf scharrelen en dan je pik in een breuk laten neuken… En het liefst van al moet ze roken ook,” gooi ik in de groep. “Ja, precies… Wij hebben veel gemeen,” merkt Rolo op. Net op dat ogenblik loopt het mooiste meisje van GT voorbij, lacht schaapachtig naar Rolo en als een hitsig schoothondje snelt hij achter haar aan naar de blokhut. “Wat een loser,” lacht Rob. “Over losers gesproken, hoe zit het met jou? Ben je al wat geiler of krijgt je je pik nog steeds niet recht met een hijskraan?”, vraagt de Negro-Bull recht op de man af. Nog voor ik antwoord kan geven komt er toch nog een buitenbeentje van GT naar ons toegelopen. Een lelijk mokkel, die goede service verleent en een oude bekende van mij. Het is de Thaise Lulu. De herinneringen die ik aan haar heb, brengen toch wel weer leven in mijn lul, maar juist wanneer ik mijn move wil maken, geeft Rob45 me een rechtse mep tegen mijn muil.

-“Dimmen, jongen… Jij kan wel zeiken dat je de Master-Bull bent en ik jouw wingman, maar de tijd dat ze van negers slaven maken is al lang achter de rug… Dus bij deze mag je gerust weten dat ik met die Thaise snol de kamer op ga en dat jij braafjes hier blijft”. Door Robs slagkracht was er al een vulling uit mijn tand los gekomen en ik kon niet meer doen dan triest toekijken hoe hij met mijn topper van GT naar de kamer wandelt. Terwijl de Robster GT laat daveren, trek ik me terug in de kleedkamer. In mijn locker graai ik naar mijn mobieltje en ik bel mijn andere wingman op… Badslippers had er al lang moeten zijn, maar die klojo lag om 14u30 blijkbaar nog in zijn nest. De linkse smeerlap.

-Badslippers zou het eerste halfuur nog niet te plekke zijn en Rob45 lag nog steeds te wippen. Ik moest wat ondernemen, want de eenzaamheid zonder dat je eigenlijk alleen bent, maakte me hoorndol. Gelukkig voor mij kwam de Roemeense Mara net binnen. Geen lelijk wijf, maar wel een (naar GT-normen) oud wijf met een puike service in de bagage… Ooit was ze mijn grote liefde in het hoerenmilieu, maar die tijd is ook weer voorbij. Echter stond dit niet in de weg dat ik wederom met haar zou kameren. Link Mara: https://www.ijsberenforum.com/forum/...166#post335166

-Na mijn portie klaverjassen met Mara, wandel ik terug de bar in en tref daar mijn twee wingmen. Badslippers was toegekomen en zat emotieloos naar Rob zijn verhaal over Lulu te luisteren. Pas toen hij me opmerkte, werd de ouwe kletskop weer vrolijk en bestelde meteen 5 salitos per persoon. “We horen weer te proosten in stijl”, verklaarde hij nader. We kieperen het eerste flesje binnen… “Op de vriendschap” Klinkt Badslippers. In koor galmt deze zin na door de barruimte. Bij de tweede proost Badslippers: “Op de hoeren”. Wederom heffen alle aanwezige mannen het glas. En dit ging zo nog 2x door. Een derde op “een goed verloop van de 4-daagse” en een vierde “opdat SFL zijn levenslust en geslachtsdrift weer zou terugvinden”… Bij deze heften we 4x het glas, maar eigenlijk hadden we er enkel 5. Nu zijn wij 3 kerels met weinig inhoud en was het poosje wachten alvorens een vijfde reden om te proosten ons te binnen schoot. De slimste van ons 3 kwam ermee aandragen: “Obama for president”, brult Rob zo hard dat men het tot in de VS konden horen. ¾ van de Europeanen klinkt mee met de Robster, maar op dat moment wou ik hem een trap in zijn kloten verkopen. Uit protest vanwege deze dwaze en voorgekauwde stelling, kieperde ik mijn Salitos de vloer op.

-Ondertussen kwam Rolo weer bij ons staan. Nou ja, staan is het verkeerde woord. De man viel meteen op de knieën en begon aan Badslippers zijn tenen te likken. “Oooh, jij bent de grote Badslippers van het Ysberenforum… Eindelijk ontmoet ik mijn idool in levende lijve”, jammert Rolo het uit. “Ooooh grote Badslippers net zoals jou, neuk ik gaarne vette, lelijke en oude wijven en meestal verbluffen die mij enorm met hun kunde”. Rolo begon ondertussen al de stinkkaas tussen BS zijn tenen weg te likken. De ouwe Psycho-Bull leek er nog van te genieten ook. Voor Rob was de maat vol. “Jij leugenachtige bleekscheet… Hoepel op met je idiote verkondigingen, je hebt zopas de knapste stoot van GT geneukt en ik ben er zeker van dat de service voor geen meter deugde,” beet de Robster Rolo toe en gaf hem een loeiharde trap in zijn ribben.

-De Negro-Bull had zijn portie gewelddadigheid voor vandaag weer gehad en besloot om naar huis te gaan. “Ik ga me insmeren met latex, mijn afrokapsel opstijven met gips en daarna mijn bitch neuken op de bank… En daarna ga ik met mijn homies de nightshop van Paku de Pakistaan overvallen en als we terug zijn, ga ik mezelf een beetje kietelen (zware inside joke),” vertrouwt Rob me toe terwijl hij bij wijze van afscheid mijn hand schudt.

-Badslippers en ik lopen naar de tent om een hapje te eten, want het was inmiddels 18u voorbij. Naar GT-normen was het vreten uitermate lekker. Simpele boerenkost, maar lekker klaargemaakt. Ik schoof aan en merkte op dat die moffen verdomd goed kunnen koken. “En auto’s bouwen,” vult Badslippers aan, duidend op zijn nieuwe aankoop. “Ja, een roze flikkerkever,” plaag ik hem. “Zwijg jij, halve jood… Hypocriet dat je bent door met je smoel tegen de klaagmuur te schuren, maar hier wel een half varken op je bord naar binnen spelen,” gaat BS in de tegenaanval.

-Terwijl ik op het punt sta om mijn vork in de kale kop van de Psycho-Bull te planten, komt opeens een kleine geniepige donder tussenbeide. Het is de heer Knabbel die ook nog eens opduikt. Godverdomme 4 of 5 jaar geleden dat ik die gluiperd nog eens gezien had. Moet ergens in het eerste jaar van mijn ijsberenbestaan geweest zijn. En deze goedlachse Nederlander was nog geen rimpel veranderd. Alleszins toch niet uiterlijk. Innerlijk is hij naar mijn dunken vooral met bezinning bezig. “Ik kom nog wekelijks naar saunaclubs, maar niet meer om te neuken… Ik kom spijs en drank degusteren en onderwerp me voor de rest van de dag aan wellness,” legt hij ons uit. Wie sauna en jacuzzi onder wellness verstaat, heeft het mis. Wellness volgens Knabbel en een getuigenis van Badslipper achteraf: tijdens een massage neukende paartjes zitten begluren en dan de massagetafel onder knallen met zijn jizz!

-Ook BbertB was op de avond van de partij… Maar bij gebrek aan onze gemeenschappelijke vriendin Shiva, ging hij zijn geld maar in de gokkasten stoppen.

-Na het avondmaal kom ik gelukkig de Thaise Lulu opnieuw tegen. Een hijskraan kreeg mijn pik niet recht, maar Lulu die even mijn ballen kietelde kon dat wel. Bij deze moest ik er niet lang over nadenken of ik met haar zou gaan kameren. En op de kamer geschiedde ook mijn definitie van een potje heerlijk wellness. Al moest ik wel uitkijken bij de B2B-massage dat zijn mijn buik niet openrijt met haar joekels van scherpe tepels. Link Lulu: https://www.ijsberenforum.com/forum/...168#post335168

-Na Lulu had ik het allemaal wel gezien en in de vroege avond verliet ik Gay-Tee. Deze keer zou Badslippers de Bull wezen die de deur zou sluiten. Hij zou ook nog ten prooi vallen aan een Aziatisch triootje met die halve Chinese en ook Lulu. Respect voor BS dat hij die twee in één keer aankan. Ik was bij Lulu alleen al behoorlijk van mijn melk. De dag voordien kroonde Slippers zichzelf al even tot Master-Bull in LR, maar in GT was hij simpelweg de Master-Bull voor mij.

-Muzikale afsluiter met nog meer lekkers uit Rusland: https://www.youtube.com/watch?v=ZFvVLOm2HYc

Bijkomende linkjes:

Rob zijn verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...177#post335177

11. Onderstaande 6 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 4 oktober 2013),Badslippers ( 4 oktober 2013),hansdordt ( 4 oktober 2013),Megaboob ( 4 oktober 2013),Picasso 1 (10 oktober 2013),rob45 ( 4 oktober 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag 4-daagse (najaar 2013) 3

dag3.jpg

Titel: Knappe mokkels leveren alleen maar kutservice!

Club: Dolce Vita

Datum: 01-10-2013

Cast:
    -SFL as the Master-Bull
    -Badslippers as the Psycho-Bull and lefty wingman

Verslag:

-Tijdens mijn vorige 3-daagse in het voorjaar was DV een groot succes. Na het rookverbod mocht er toch nog gepaft worden, het eten was er lekker, de sfeer was broeierig, de club aangenaam, de mokkeltjes aantrekkelijk en van wat ik toen mocht ervaren was de dienstverlening ook super. Geen wonder dat ik DV opnieuw in deze 4-daagse opgenomen had. DV ligt totaal uit mijn richting en het is al bijna 2 uur rijden vanuit mijn woonplaats in Vlaanderen, dus wegens tijdsgebrek kom ik er niet zo snel. Voor een meerdaagse neem ik altijd verlof of overuren op en dan heb je natuurlijk wel tijd genoeg.

-Ik kom rond 15u toe in Dolce en ik heb al een deja-vu van afgelopen voorjaar. Wederom loop ik met mijn vermoeide bakkes tegen de spiegel terwijl ik de lockerroom uitren en ook Badslippers en Rob45 waren me weer voor in DV, net zoals vorige keer. Blijkbaar waren die 2 lullo’s al lang genoeg daar om zich mooi thuis te voelen. Badslippers kroop op handen en voeten door de barruimte, aan de leiband gehouden door zo’n SM-mokkel met van die cowboy-paardrijlaarzen tot aan haar liezen, waar alleen haar kont nog uithangt. In zijn bek had hij zo’n rode bal en de SM-meesteres leidde hem langsheen de sofa’s, tafels en barkrukken. Toen ze tot stilstand kwamen voor mijn voeten, beval ze Badslippers om te zitten en mij een pootje te geven. Badslippers en ik drukte elkaar dus de hand in een beschamende situatie. Rob45 dan weer, die stond inmiddels op de bar en had enkele leden van zijn huisorkest meegebracht. Hij gaf aan de vele naakte grieten en enkele mannelijke gasten een silky smooth optreden: http://www.youtube.com/watch?v=NF-kLy44Hls

-Na zijn disco-lied, komt Rob weer van de bar af en proosten we op alweer een derde dag. Badslippers proostte wat verderop mee op zijn manier, nog steeds op handen en knieën, terwijl de domina tegen zijn bakkes aanpiste. Rob45 was niet tevreden over de sfeer… “Wat is me dat hier een dooie bedoeling… Door hier wat liederen te zingen, hoopte ik wat leven in de keet te blazen, maar iedereen valt hier gewoon weer in slaap na mijn gladde optreden”. De Negro-Bull had wel een punt. “En de wijven zijn hier nog te lelijk om aan de varkens de voederen,” mompelt de Pshycho-Bull wat verderop met nog steeds die rode bal in zijn muil en ogen die branden van de domina haar zeik. Nog voor zijn woorden koud waren, kreeg hij een loeiharde trap tegen zijn ballen. Nu moet ik zeggen dat Badslippers wel degelijk brandende zeik in zijn ogen moest hebben, want nog maar zelden heb ik zoveel knappe mokkels bij elkaar gezien in hun blootje. Volgens mij had Badslippers niet goed geslapen of zit ie met zijn verstand vastgeroest in Living Room. Maar het was wel echt zo dat al die knappe wijven er behoorlijk lamlendig bijzaten.

-Toen Badslippers met zijn SM-meesteres naar de kamer vertrok, ging ik met de Robster een hapje vreten. De hooligan neger kon het weer niet laten om de bak ketchup te verkloten en er de muur mee te beschilderen. Zo’n beetje rood tegen de muur, geeft meer sfeer. Opeens staat er een uitsmijter naast Rob en die vraagt waarom Rob een kwak ketchup tegen de muur geveegd heeft. “Als jij nog veel van die idiote vragen stelt en niet maakt dat je wegkomt met je stinkadem, dan verf ik jouw bloed uit tegen die muur en hang ik jouw hersenen en darmen als versieringsslingers aan het plafond,” bijt Rob naar de uitsmijter die eigenlijk gewoon zijn job wou doen. De arme man druipt af en Rob45 grijnst genoegzaam naar me. Het eten viel mee, vooral de chili con carne was enorm lekker.

-Na elk 3 borden chili con carne in onze pens gedraaid te hebben, gingen we even buiten zitten. Ik keek naar de wijven die continu binnen en buiten liepen om te roken, maar de Rob stak me daar een klaagzang af, dat hij de club knudde vond. Natuurlijk moet je dat met een korrel zout nemen, want als Rob zegt dat de er geen opwinding is, dan bedoelt hij gewoon dat het hem ontbreekt aan negerinnen en latina’s. En wanneer Rob zich verveelt, haakt ie zijn crackpijp boven en begint eraan te lurken!

-Ondertussen komt Badslippers er weer bij zitten. Daar buiten zaten we dus als 3 pooiers zonder werk en onze Psycho-Bull was niet bepaald vrolijk na zijn avontuur met de gelaarsde kat. “Ik vond het best wel geil om zo’n tenger kinderlichaam op me te hebben, maar ik kon er niet mee lachen dat ik haar pis moest drinken terwijl de juffer zich te mooi vond om mij nog maar te pijpen zonder condoom”, jammert onze kale vriend het terras bij elkaar. Na een uur op het terras vond Rob dat het opnieuw tijd was om wat te eten… Voor de tweede keer vullen we onze maag en de mokkels die ons steeds opnieuw zien zuipen en vreten, begrijpen er niets van. “Het is jullie eigen schuld,” sneert de Robster naar hen, “kom van jullie kruk af en animeer ons een beetje!” De meeste mokkels waren niet gediend met zijn woede uitbarsting. “Wij zijn te mooi om ons best te doen en vinden dat jullie naar ons moeten toekomen. Bovendien zijn we dan nog niet zeker of we wel willen werken,” schreeuwen enkele trutten in koor.

-Na een tweede keer onze buik rond te vreten, merken we een nieuwe ruimte op. Achterin, tussen eetzaal en ruimte met gokkasten. We gaan naar binnen en ik betreed een hemels paradijs. Eén club heeft het toch goed begrepen en weet de dames en rookfetisj-losers toch blij te maken. Een gigantische afgesloten, verwarmde rookruimte. Living Room had ook wel een apart gedeelte voorzien, maar ik heb wel bedenkingen of de rookpolitie daarmee vrede zal nemen. Maar een club zoals Happy Garden zou op het terras een soortgelijke rookruimte kunnen bouwen zoals in Dolce Vita. Het was dan niet verwonderlijk dat ik het gros van de tijd in de rooktent gespendeerd heb om mijn geilheid aan te wakkeren. Want dat was nodig daar mijn geilheid onder het vriespunt stond en geen enkel mokkel in DV de moeite deed om daar wat aan te veranderen.

-Badslippers vond de rooktent dan weer back to basics… Omdat er zo’n idioot kampvuur in het midden stond. Zoals in de oertijd, allemaal rond het kampvuur… Een gitaar erbij, linkse liederen scanderen en zo de paartijd aanwakkeren. Ik en Rob45 keken elkaar aan alsof Badslippers zot geworden was. Die ouwe is zo schizofreen als de mentale patiënten die hij in zijn zottehuis behandeld. De ene keer wil hij back to basics en terug leven in de oertijd en de andere keer zit hij met zijn smartphone, tablet en alle andere james-bond gadgets te spelen als een Aziatische tiener die zich 48u na elkaar vergrijpt aan games spelen.

-Omdat de directie van DV zo snugger geweest is om de afzuiginstallatie vergeten aan te zetten, leken we alle 3 gorilla’s in de mist. Naar rokende wijven geilen zat er ook niet meer in vanwege het beperkte zicht. Daarom gingen we terug in de bar hangen. Wat verderop zag ik één minder mooi wijf met een dikke kont en ik vroeg Badslippers of het niks voor hem was om face-sitting mee te doen. “Mooi niet, moet je kijken wat een oerang-oetan-tieten die heeft,” reageerde Badslippers teleurgesteld.

-Niet veel later waren er toch 3 mokkels die niet te lamlendig waren om op hun kruk te blijven zitten. Met het dierlijk instinct van een roedel Hyena’s die een prooi gaan omsingelen en aanvallen, komen ze op ons af. De knapste van de 3 springt op Badslippers zijn schoot, een bleek en blond mokkel zwiert zich rond de Negro-Bull zijn nek en een tamelijk donker getinte zigeunerin begint zich tegen mij op te rijden. Indien Rob45 nu mijn mokkel had en ik die van Badslippers, dan was de kans groot dat ¾ van ons gezelschap de kamer op was, maar omdat de huppeltrutten de verkeerde keuzes maakten, konden ze gewoon weer ophoepelen na 2 minuten.

-Rob45 begon razend te worden. Hij sloeg met zijn vuist op de bar en gooide zijn geledigde bierglas naar de kop van het barpersoneel. “Ik ben het hier beu, waar zitten die fucking negerinnen verdomme? Zelfs dat ene Bulgaarse kutwijf van de vorige keer is er niet meer… Ik zou nog 5jaar van mijn leven en 10cm van pik geven, mocht ze nu op dit moment hier zijn… Dan zou ik me tenminste nog aan haar kunnen vergrijpen!” snauwt de gebleekte neger furieus. Ik por mijn rechter wingman aan en zeg dat die Bulgaarse wel degelijk aanwezig en wijs haar wat verderop aan, terwijl ze een Turk zijn oor zit uit te likken. “Dat is ze niet,” gromt Rob naar mij. “Dat is ze wel,” bevestigd Badslippers vervolgens. Rob is ons gezeik duidelijk moe en BS zijn laatste duiding was er teveel aan. De Negro-Bull vlamt zijn elleboog achterwaarts in de Psycho-Bull zijn richting. Enkele tanden en een kladder bloed kletsen tegen een naakt mokkel achter ons aan en Badslippers zelf gaat neer tegen de vlakte.

-Op dat moment krijg ik er genoeg van. Ik kan het missen als kiespijn wanneer mijn apostelen onderling altijd ruzie zitten te maken. Ik sta op, verhef me uit de hoedanigheid van Master-Bull en doe het werk waar ik eigenlijk mijn 2 wingmen voor betaal. Ik loop op het Bulgaarse loeder af, trap die Turk naast haar uit de zetel en vraag haar of ze mijn vriend nog kent. Ze weet vervolgens maar al te goed dat ze enkele maanden terug met mijn nikker de nest indook. “Mooi,” zei ik; “Ga jij hem dat maar eens vertellen, want van ons gelooft hij het niet!” Als de bliksem rept ze zich naar Rob en opeens lijkt zich alles weer af te spelen als een film voor zijn geestesoog. Jaja, de Robster was weer verliefd en vertrok stante pede naar de kamer met haar.

-Badslippers en ik gingen dan maar wat in de sauna liggen. Omdat mijn geilheid en levenslust nog steeds zoek waren en een depressie als een donkere wolk boven mijn kop hing, kon ik een gesprek met de Psycho-Bull wel gebruiken. Het begon met een professionele therapie in de sauna, maar 20minuten later zat ik buiten op zijn schouder uit te huilen. Mijn tranen die over zijn rug rolden, vormden een groter aandeel dan zijn zweetdruppels, na het ondergaan van bijna 20minuten sauna. Met een vaderlijk gebaar klopte hij op mijn rug: “weet je wat jij nodig hebt, mijn zoon?... Een goed gevuld bord met vreten,” bracht hij me aan het verstand.

-Voor de derde keer gingen we schransen. Deze keer was er ook BBQ. BS nam zich een Poolse worst met smerig veel look en ik vergreep me aan enkele braadworsten en nog meer Chili Con Carne! Tijdens ons verrukkelijke avondmaal snijden we verschillende onderwerpen aan. Zo hebben we het o.a. over onze bankzaken, de sociale zekerheid in NL en België, roddels over andere ijsberen, kunst (meerbepaald de kleurenpixels die gebruikt werden op schilderijen van de late middeleeuwen), pissen in het zwembad en plasseks in het algemeen en ook over de politiek. We gingen zo op in de onderwerpen, dat we niet merkten dat Rob45 er ondertussen weer was komen bijzitten. Tot die uiteindelijk zichzelf de vraag stelde en meteen zelf ook een antwoord gaf; “En Rob, hoe is het geweest met die Bulgaarse snol? Ja, mijn heren… Ze heeft me er weer flink tussengepakt, 3 vingers in mijn hol gestoken en mijn prostaat leeggemolken!”

-Na het avondeten en de perversiteiten met de Bulgaarse, hield Rob het voor bekeken. Later op de nacht was er nog een rap-contest met veel prijzengeld in Noord-Brabant en de Negro-Bull wist van zichzelf dat hij daar nog wel kans zou maken. Badslippers ging nog een rondje lopen om zijn vreten te laten verteren en ik ging nog wat in de rooktent rondhangen. Kwestie om mijn geilheid bij elkaar te rapen. Om eerlijk te zijn had ik al de hele dag iets op het oog. Zo’n mooie lange tante, zoiets uit het segment van Kacey uit Living Room. Een mooi mokkel om niet te zeggen de knapste stoot van Dolce Vita. Ideaal om mijn fetisj te laten botvieren, want ze was de zwaarste rookster van heel DV. Ik denk zelfs dat ze de rooktent niet eens uitkwam. Ze was populair in die zin dat ze continu in mannelijk gezelschap vertoefde, maar toch ging ze nooit de kamer op. Toen een kerel naast haar er vandoor ging en zij weer alleen kwam te zitten, gebaarde ik naar haar om naast me plaats te nemen. Van dichtbij was ze nog mooier en haar puntige tietjes zagen er appetijtelijk uit. In de zetel, leunde ze tegen me aan en rookte op 5minuten tijd 2 sigaretten. Geen wonder dat mijn pik toch stijf kwam te staan. Badslippers moedigde me aan met een extra duwtje in de rug en uiteindelijk vertrok ik toch met deze van oorsprong Moldavische. Link Michelle: https://www.ijsberenforum.com/forum/...knap-mokkeltje

-Terugkomend van de tegenvallende sessie met de knappe Michelle (wat had je van zo’n knap wijf anders verwacht), zie ik Badslippers als een kleuter in kleermakerszit op de bank zitten. Al spelend en giechelend zit hij schunnige gabaren te maken naar twee andere mokkels. Die juffers leken als 2 druppels op respectievelijk Jennifer Aniston toen ze nog jong was en Miley Cyrus nu haar haren kortgewiekt zijn. In hun gezelschap zaten twee gangster-Turken. Ik waarschuwde Badslippers nog dat hij zo meteen geen heibel zou krijgen en dat ik geen zin had om het weer op te lossen en die twee Turken omver te leggen.

-Ik zet me naast mijn kale vriend op de bank, maar die biseksuele flikker legde meteen zijn pik over mijn schoot en vroeg of ik hem wou aaien. “Verdomme, slippers, wat heb jij op de kamer gesnoven,” schrok ik op en nam plaats op de bank tegenover hem. Een hele dag is er geen zak te beleven in DV en vanaf dan worden die lamlendige mokkels opeens actief. Eerst komt er zo’n Roma-teef op mijn schoot zitten en vraagt een massage… Ik geef haar een massage en niet veel later komen ook haar nicht, moeder, dochter en 3 zussen een massage nemen. Badslippers aanschouwt het met lede ogen. “Zoon, straks heeft mister Lee geen werk meer als je al die wijven hier gaat masseren,” verwijst hij naar zo’n halve Chinese flikker, die de masseur bleek te zijn en zichzelf daar rond de paal stond te verkopen als de goedkoopste hoer.

-Over mister Lee gesproken: dat was me ook een karikatuur. Vorige keer werd ik onder handen gepakt door Rob de masseur, die duidelijk hetero was. Maar deze keer pasten we er toch voor, want eerder op de dag had Rob45 nog een massage genomen bij Mister-Lee en die schrok zich daar te pletter, toen mister lee zijn pik onder het kijkgat in de massagetafel schoof. Rob kon nog maar net wegtrekken of hij kreeg tijdens de massage een Aziatische pik in zijn bek.

-Badslippers en ik dronken nog wat aan de bar samen. Het was weer het einde van onze tour samen. De volgende dag kon de lafaard niet mee. Een flauw excuus dat hij moest werken, terwijl hij maanden geleden al wist wanneer de 4-daagse zou plaatsvinden. Maar goed, hij was er weer 3 dagen bij en binnen de orde van de Bulls is hij een belangrijk man om aan je zijde te hebben.

-Terwijl we bij wijze van afscheid elkaar jankend in de armen vallen, zien we uit onze ooghoek twee witte ballen in de verduisterde rookruimte verschijnen. Het zijn warempel de grote kijkers van een negerin, die met haar huidskleur in het duister niet opvalt. Pas wanneer ze naar ons lacht zien we een rijtje witte tanden voor ons verschijnen. “Als die rookt, dan ga ik haar wippen en schrijf ik een sms naar Rob dat ik namens hem de honneurs waargenomen heb,” grijns ik samenzweerderig naar de Psycho-Bull. “Ik zou in die sms zetten dat er een heel containerschip negerinnen gearriveerd is,” oppert hij vervolgens. Dat deed ik nu ook weer niet, want dan was de kans groot dat Rob zichzelf verongelukte op de weg richting thuis. Deze videoclip is totaal niet misplaatst bij het intrede van de negerin: http://www.youtube.com/watch?v=ehcVomMexkY

-Door de één of andere reden, raakt Badslippers toch nog in gesprek met zo’n jong en mooi ding. Eigenlijk atypisch voor hem. Maar toch… Het was me die dag opgevallen dat onze Psycho-Bull pedo trekjes vertoonde. Hij vertrok dan toch nog met haar naar de kamer en omdat ik bij de negerin terecht kwam, heb ik hem niet meer gezien omdat hij meteen vertrokken was!

-Ikzelf had me ergens geïnstalleerd en voelde me behoorlijk eenzaam. Ik zat nog te mijmeren over mijn vorige bezoek aan DV en toen was Picasso er ook nog bij. Maar deze luie Spanjaard stuurde deze keer opnieuw zijn kat. Terwijl ik heimwee had naar mijn conversaties met de Oneliner-Bull, werd mijn gemijmer onderbouwd met toepasselijke muziek: https://www.youtube.com/watch?v=AccIh5JIDsE

-Opeens werd ik uit mijn dromen getrokken door de zwarte parel die naast me kwam zitten. Het was de negerin waar ik het over had. Spijtig voor Rob45, was ze wel een wijfje dat animeerde en ik zat er in zijn plaats met mijn tengels aan. Ze luisterde naar de naam Hope en komt uit Kameroen. Ik vroeg haar of ze rookte… Zo af en toe een crackpijp, fluisterde ze me toe. Niet meteen mijn ding, daarvoor kunnen ze zich beter tot Rob45 wenden (soort zoekt soort, en ras zoekt ras, zeg ik altijd) In eerste instantie probeerde ik de presales wat te rekken met het excuus dat ik op Badslippers zat te wachten om na zijn wip opnieuw afscheid te nemen, maar de smeerlap bleef zo lang op de kamer plakken, dat Hope al begon te zeuren of ik haar geen wodka-redbull wou trakteren. Ik ben verdomme een arme Oost-Blokker en kan mezelf niet eens een betalend drankje veroorloven, waarom zou ik haar dan nog moeten trakteren. Om hier onderuit te komen vertrok ik toch maar met haar naar de kamer.
    Link Hope: https://www.ijsberenforum.com/forum/...289#post335289

-Ze was misschien geen topper of de allerbeste negerin in mijn carrière, maar iets beters was er op die avond in DV niet te krijgen. Met die wijsheid, schepte ik nog een laatste bord Chili con Carne op en dronk daarna nog een stevige koffie. En rond middernacht was de tijd weer gekomen om af te ronden.

-Ik wil ook nog een dankbetuiging toevoegen voor Willem2, die me via de tombola een vrijkaart van deze club toespeelde. Dit maakte toch weer een klein verschil in de totaalkost van zo’n 4-daagse. Vielen Dank, meine forum Führer!

-Zoals het ritueel dit gebiedt, sluiten we muzikaal af. Iets kunstzinnigs uit moedertje Rusland dat ik gaarne opdraag aan kameraad Badslippers: https://www.youtube.com/watch?v=qVYWMuIX4lE

Bijkomende linkjes:

-Verslag Rob45:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...546#post335546

13. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 7 oktober 2013),Hunziker (15 oktober 2013),Megaboob ( 7 oktober 2013),Picasso 1 (10 oktober 2013),rob45 ( 7 oktober 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag 4-daagse (najaar 2013) 4

dag4.jpg

Titel: Alweer de laatste dag en plots toch in de vorm van mijn leven

Club: Sixsens

Datum: 02-10-2013

Cast:
    -SFL as the Master-Bull
    -The Flemish Lion as wingman2
    -Killer-Bull as the Killer-Anaconda

Verslag:

-De 4-daagse loopt weer op z’n einde. Dan zit je als Master-Bull diep in het slop tijdens de voorgaande 3 dagen, waardoor de mede-bulls het aangename werk alleen mogen doen… En dan nu op die vierde en laatste dag word ik wakker in de vorm van mijn leven en een geslachtsdrift die op één dag 10x heftiger is dan die van Silvio Berlusconi tijdens zijn hele bunga-bunga-loopbaan. Ach kom, tenminste toch één dag waarop ik me kostelijk zal amuseren.

-Om het opgewekte verslag van de meest opgewekte dag van de tour aan te vangen, begin ik bij wijze van intro met een Roemeens muziekje om menig lezer in de sfeer te brengen: https://www.youtube.com/watch?v=usZ6qWbBGpY
    En klik hier voor de house versie met beelden van party-peeps: https://www.youtube.com/watch?v=LWaUPsApEaw

-Meteen na aankomst en mijn stierenmaatpak omruilen voor een ijsberenplunje, ren ik als een bezetene naar onder en storm de wc binnen. Bij het naar binnen stormen zag ik Rob45 al aan de toog hangen, maar omdat ik zo dringend moest schijten, diende mijn rechterhand van de 4-daagse maar even te wachten. Het zat namelijk zo dat ik na een overdosis lekkere chili con carne in Dolce Vita de dag voordien, duchtig het schijt gekregen had. Onderweg naar huis moest ik al een tussenstop inlassen of ik scheet mijn broek vol (gelukkig heb ik altijd een rol schijtpapier in de wagen liggen). Ook des nachts ontsnapte mijn bed op het nippertje aan een scheet met saus… En de voormiddag voor Sixsens had ik ook mijn eigen pot menig maal gebombardeerd. Meteen na aankomst in SS voelde ik het weer opborrelen in mijn darmen en als kers op de stronttaart kakte ik meteen de wc van SS aan gort. Zo, Sixsens en de laatste dag van de tour was weer gedoopt!

-Mijn kakescapades hadden geen invloed op mijn goed humeur, mijn viriliteit, geilheid en levenslust. Na een douche, ging ik weer onderaf en liep naar Rob45 toe. Haast gelijktijdig liep ook de Cubaanse negerin Maria mee naar binnen. Ik kon meteen wijzen wie ze was… Al was dat niet moeilijk, want naast deze charmante latina-negerin, liep er alleen ook nog een wat dikkere afrika-negerin rond, maar dat was sowieso duidelijk geen spek voor R45 zijn bek.

-Niet veel later hoor ik boven glas breken, verwrongen metaal krijsen en enkele mokkels gillen alsof ze levend gescalpeerd werden. “Dat moet de Killer-Bull wezen,” zeg ik tegen Rob. De Killer komt altijd binnen met veel toeters en bellen en ook nu was dat niet anders. Deze keer heeft hij zijn eigen theme, dat door de versterkers galmt, wanneer hij ten tontele verschijnt (idem zoals bij de betere boksers, wanneer ze naar het canvas toelopen). Titelsong Killer: https://www.youtube.com/watch?v=ghVuT9I7xeY (zelfs de haarkleur is toepasselijk)

-Rob en de Killer hadden elkaar al eens ontmoet op mijn verjaardagsfeest in 2012, maar de Killer-Bull zijn verstand is zo naar kloten gezopen, dat ik de 2 Bulls meteen weer aan elkaar voorstelde. De Negro-Bull behoefde geen verdere uitleg toen ik de Killer-Anaconda aan hem voorstelde en hij bij de handdruk zag hoe diens gigantische pik onder zijn badjas uitbengelt.

-De Killer-Bull leek last te hebben van dezelfde dip die ik de voorgaande 3 dagen (om niet te zeggen 3maanden) ervoer, want hij leek ladies-schuw te zijn en trok zich terug onder de zonnebank. Intussen had Rob45 een slet rond zijn nek hangen, waar hij duidelijk nog geen 2€ voor over had. Ik daarentegen had meer geluk, want mijn liefje Anna uit Litouwen, kwam zich tegen mij aanrijden. Voor haar was ik trouwens afgezakt naar SS. Had zij niet in mijn achterhoofd gespeeld en de Killer had niet op SS aangedrongen, dan was ik waarschijnlijk naar YY getrokken om dat lelijk paard (maar wel een topper) van een Silva te wippen!

-Over Silva gesproken. Rob wist het ook nog in geuren en kleuren uit de doeken te doen van mij en Silva, tegen kameraad Badslippers de dag voordien. Rob was nog steeds gedegouteerd en dit zijn de exacte woorden die hij zei tegen BS:
    “Tjonge, jonge, jonge: wat was me dat een wansmakelijk wijf. Die was niet alleen lelijk, mager en oud, maar ze had zo’n grauwe teint op haar huid en littekens van de injecties op haar armen en benen. Toen ik haar in de ogen keek, was het net alsof ik de dood in de ogen keek!”

-Om terug te komen op SS: ik stond daar dus met Anna die haar rokerige tong telkens maar dieper in mijn bek stak en ook haar zijdezachte huid bracht me in verroering. Er groeide me daar een erectie bij elkaar, afkomstig van alle mokkels op deze tour waarbij ik geen stijve kon krijgen of hij maar halfslap bleef. Dit resulteerde in het feit dat mijn lul nu wel titanium leek. Of kevlar zoals mijn kogelwerende vest in het leger. Daar gaat zelfs een zwaar kaliber met holle punt niet doorheen. Ik wou nog even wachten op the Flemish Lion die nog steeds niet toegekomen was, maar omdat Anna me helemaal gek maakte, besloot ik toch niet meer te wachten op die trage Limburger.

-Ik ging met mijn vaste neukmaatje van SS de kamer op, gedurende anderhalf uur en het zou weer alle voorgaande sessies overtreffen. Link Anna: https://www.ijsberenforum.com/forum/...350#post335350

-Terwijl ik nog met Anna stond af te rekenen bij de lockers, springt the Flemish Lion met een salto van de trap. De litouwse blondine ziet dit nog net gebeuren en is meteen onder de indruk van mijn vriend zijn lenigheid. Met een knipoog vermeld ze dat hij haar ook eens dringend moet neuken. Zo spectaculair als zijn intrede was, zo klungelig bediende hij zijn elektronische locker. Typisch iets voor hem… Eerst acrobatisch indruk maken bij de dames en ze vervolgens de stuipen op het lijf jagen met zijn onhandigheid. Wanneer de Vlaamse leeuw eindelijk ook een stierenkostuum aangetrokken heeft, begeven we ons naar onderen. Aan de bar treffen we de Killer-Bull en Negro-Bull. Als collega’s in hetzelfde bedrijf kennen de Killer en de Lion elkaar al. Is trouwens hetzelfde bedrijf waar ook ik eventjes legaal werk verricht heb in een ver verleden (vandaar ook dat ik hen ken). Ook Kinky-Bull werkt in dat goelag-bedrijf, maar dat stuk ondankbaar grut was zo vriendelijk om me in de steek te laten tijdens deze 4-daagse. Maar ik diende uiteraard wel Rob en de Leeuw aan elkaar voor te stellen. “Bent u van Afrika”, vraagt de Vlaamse Limburger aan Rob de neger. “Nee, idioot, ik ben van Noord-Brabant in Nederland.” De Vlaamse Leeuw krabt eens in zijn haren en kan niet aanvaarden dat Rob een Nederlander is… Ook de Nederlandse taal niet. “Aha, ik begrijp het,” gaat de Leeuw door. “U bent een Zuid-Afrikaner”. “Weer mis, stomme bleekscheet… Ik ben een Surinaamse Negro-Bull,” antwoord de Robster geïrriteerd.

-Niet veel later geeft de Killer aan dat hij ons gezeik beu is en dit maal trekt hij zich terug in de jacuzzi en het stoombad. Rob45 vergrijpt zich uiteindelijk toch aan de communistische Cubaanse pekelteef. De Killer-Bull had haar aangepakt tijdens één van onze vorige bezoekjes en wist R45 zijn kop nog wat harder op hol te brengen met sterke verhalen over haar. Dus voor het eerst deze tour had Rob toch eindelijk een negerin te pakken!

-De Flemish Lion en ik bleven nog alleen over bij de bar. Uiteindelijk werd hij gekidnapt door de Litouwse Anna, want die was nog steeds niet vergeten uit welk hout de Lion gesneden was. Toen was ik nog alleen en de Poolse Stella komt naast me zitten. Ze kende me nog van in YY. Beschamend genoeg herkende ik haar niet meer, maar er volgde toch een leuke kennismaking. Heel even hield ik de boot af, maar uiteindelijk werd ik toch week voor de charmes van dit Poolse vrouwmens. Mijn hart volgend, besloot ik toch met haar te kameren en dat terwijl ze een niet-rookster is. Link Stella: https://www.ijsberenforum.com/forum/...e-op-leeftijd)

-Na Stella had ik niet echt dat bevredigende gevoel. Ze was niet slecht, maar een tikkeltje te profi. Pas op: ze was hopen beter dan haar Tsjechische vriendin Jessie, die eveneens van YY getransfereerd is. Vandaar dat ik niet veel later verzeild raakte in de vangnetten van de Roemeense Claudia. Eerder had deze sloerie Rob45 al staan opgeilen in de bar en dat terwijl ik werkloos stond toe te kijken. Het was balen dat ik tweede keuze was en daarom hield ik mijn been stijf om niet met haar te gaan vogelen. Gelukkig voor mij ben ik een zwakkeling en geschiedde dit toch wel. Want toen ze nadien rond mijn nek kwam hangen en me passioneel begon te zoenen, was ik in 3 tellen verkocht. Link Claudia: https://www.ijsberenforum.com/forum/...353#post335353

-Een kort, maar krachtig onderonsje later, begint mijn maag te rammelen. Als je zo op dreef bent met erotische uitspattingen, dan moet je ook genoeg vreten binnen krijgen. Als bij toeval waren we allemaal te samen terug bij elkaar in de bar. Rob was terug na een citytrip Havana, de Flemish Lion was terug van GFE+ met Anna en de Killer-Bull kwam verkleumd uit het buitenzwembad gekropen. De ideale gelegenheid om samen te gaan dineren.

-Als uitgehongerd schorem plunderen we het buffet en constateren dan het binnen wat druk en te warm is om te eten. Met ons vieren begeven we ons dan maar naar het terras om in de frisse lucht te eten. Als Padre Familias zet ik me op de hoek van de tafel, langs beide kanten geflankeerd door de wingmen Rob en Lion. De Killer besluit rechtstaand te eten, want anders rust zijn lul op de vieze vloer indien ie in zittende houding komt. Zoals ook de Grieken dat doen, gooi ik mijn bord stuk tegen de muur, nadat ik mijn vreten binnen heb. Want die dag was ik een passionele Griekse minnaar voor de mokkels die het geluk hadden om met me te neuken.

-Terwijl mijn bord weg was, kreeg ik op de tafel de restanten van een wit poeder in de gaten. Het was geen zout of suiker… Dat was veel korreliger en dat zag je meteen naast Rob zijn bord die graag frites eet bij zijn zout. De Killer boog voorover en stelde zich luidop de vraag of het speed was. De Flemish Lion sprong op en scheerde zich weg, want hij wou niet met iets illegaals in contact komen. Zijn wijf zou hem levend villen mocht hij bij de hoeren gearresteerd worden voor drugssmokkel. Ik ging eens met mijn vingers door de restanten van het poeder en constateerde dat het zwaar verkapte Colombiaanse sneeuw was van lage kwaliteit, want mijn tandvlees was nog harder verdoofd dan dat ik 6 zware prikken bij de tandarts krijg. “Waarschijnlijk van zo’n amateurpooier die het aan zijn mokkel heeft meegegeven om de dag hier door te komen,” oordeelde ik. We lieten de lege borden, tafel en het poeder voor wat het was en maakten ons uit de voeten.

-Meteen na ons laatste avondmaal, nam ik afscheid van Rob45. Ik was weer blij dat deze prachtvent erbij was op de tour en we vielen elkaar nog een laatste keer in de armen. De Negro-Bull deed zijn hip-hop-kledij weer aan en sprong toen in zijn pimp-Cadillac. Dat was meteen ook wat anders dan die nieuwe pussy-wagon van Badslippers!

-Terug binnen komt de Vlaamse Leeuw mij vertellen dat de Killer-Bull met een kleine Albanese blondine weg is. Ja, die herinner ik mij, want eerder op de dag mochten Rob en ik haar al leren kennen. Dit was echt zo’n minderjarig tienerlichaam met blonde krullen erboven op. Op het eerste zicht zou je nooit denken dat ze Albanees is. Niet dat dit er wat toe doet, maar bij de bedenking dat de Killer zijn enorme klepel helemaal in dat kleine breekbare lichaam gaat schuiven, spelen er zich toch even horrortaferelen af voor mijn geestesoog.

-Om mijn eten nog wat te laten verteren ga ik met de Flemish Lion nog wat wellnessen. De 90° sauna en het stoombad deden deugd. In de wellness werd ik nog verschillende keren lastig gevallen door de Roemeense Claudia. Eigenlijk vanaf dat moment kwam ik er ook niet meer van af. Ze had me na onze eerste wip eindelijk terug gevonden en was niet zinnes om me nog een minuut alleen te laten. Als een schoothondje zat ze voor de sauna te wachten totdat ik eruit kwam. Ze ging ook telkens een propere handdoek halen voor mij, wanneer dat nodig bleek te zijn en tot 2x toe bracht ze me ook wat te drinken. Zo’n mokkel zou ik thuis ook nog kunnen gebruiken, dacht ik bij mezelf.

-Na alle deugddoenerij begaven we ons terug naar de bar. En we waren terug met 4: Ikke, de Lion, Killer-Bull én Claudia. Een normaal gesprek voeren met mijn kameraden was haast niet meer mogelijk omdat ze als een klein kind maar aan mijn arm bleef trekken en aandacht opeisen. Uiteindelijk gaf ik toe aan dat gezeur van haar en gingen we op zo’n verhoogd bed in de barruimte liggen. Als de eerste de beste pasha lag ik daar tussen de kussens met een botergeil wicht op mijn lijf. 3 kwartier of langer lagen we elkaar daar te bepoten, te zoenen, te likken, te tasten en zelfs droogneuken. Wanneer ik rechtkwam om me beter te leggen, zag ik hoe die voyeuristische Killer naar ons zat te loeren. De meer gereserveerde Flemish Lion leek plaatsvervangende schaamte te ondervinden. Ik begrijp dat wel, want normaliter ben ik niet de man om open en bloot vunzigheid ten toon te spreiden. Dit mokkel trok me subtiel over mijn limieten heen en uiteindelijk ging ik dan maar terug met haar de kamer op. Link Claudia: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ia-(Roemeense)

-Na weer een dik halfuur kom ik terug van de kamer en zie ik de Killer bij de Arabische ruimte staan. Met zijn kop naar binnen, was hij een koppeltje aan het begluren. Eerder op de dag zag ik hem in de kino hetzelfde doen. Niet kijken naar de B-film die afgespeeld werd, wel naar een vunzige ijsbeer die zichzelf door een vies mokkeltje liet afzuigen. De Killer-Bull is de voyeur-anaconda geworden. Helaas moest de Killer de volgende morgen vroeg uit de veren en dit gluren was zijn laatste wapenfeit. We namen hartelijk afscheid van elkaar en rond 22u vertrok hij.

-Onder in de bar trof ik de Flemish Lion terug. Met hem nog wat zitten zuipen en zitten lullen over lang vervlogen tijden. Zoals te verwachten was, fladderde Claudia opnieuw rond in mijn buurt. Opnieuw begonnen we te knuffelen, dat de Lion er misselijk van werd en gal ging kotsen op het toilet.

-Rond 23u was er ook nog pizza voor handen. Slechts twee soorten, maar het was wel lekkere pizza. Veel beter nog dan die in Living Room. Mijn complimenten aan de kok des huizes, de traiteur of aflever-Marokkaan van om de hoek. Na de pizza nam ik nog een cappuccino en toen hield ik het voor bekeken. Aan de 4-daagse was officieel een einde gekomen.

-De Vlaamse Leeuw is nog gebleven en deed zich te goed in de jacuzzi. Naar verluidt zou hij nog tot 00u30 gebleven zijn. Het zou me ook niet verwonderen mocht hij na mijn vertrek nog een versierpoging bij Claudia gedaan hebben, want de viespeuk leek geil te worden van de manier waarom ze de hele avond al rond mijn nek hing. Zeker toen we na de 2de beurt onder de gemeenschappelijke douche en plein publique stonden te rotzooien. De Lion kon niet anders dan prompt de emmer ijswater over zich heen gieten.

-Ter afsluiting nog iets opzwepends van Ruski-Ruski: https://www.youtube.com/watch?v=GBa2dZS_gUY

15. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 7 oktober 2013),Picasso 1 (10 oktober 2013),rob45 ( 7 oktober 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Beitrag Samenvatting van de 4-daagse (najaar 2013):

de samenvatting.jpg

De clubs:

-Living Room:
    Het was eigenlijk nooit mijn bedoeling om deze club tijdens deze 4-daagse aan te doen, maar omwille van Badslippers zijn koppigheid en vooral omdat ik geen zin had om er een eenzaam avontuur van te maken, ging ik toch naar de vergane glorie in Kaarst. Maar laat me wel wezen: het viel me beter uit dan ik verwacht had. Tamelijk veel dames en weinig heren. Bovendien hebben ze de achterste ruimte voorzien als rookhol en dat kan toch al dienen als extra prikkel voor mij. Ik heb er één tegenvallende sessie gehad en één hele goeie. Dus al bij al had ik er achteraf niet echt spijt van. Zoals jaar en dag het geval is, was het vreten maar matig. Hoe dan ook, in het verleden was het veel smeriger met een totaal gebrek aan smaak. Dus ook nu klaag ik er niet over LR.

-Golden Time:
    De neukfabriek waar nergens zoveel knappe mokkels rondlopen, maar waar het verdomd moeilijk is om een toppertje te scoren. En als er al eens een topper tussen zit, dan is ze ofwel niet moeders mooiste oftewel al op een respectabele leeftijd. Golden Time is voor mij een dichtbij-club en het feit dat ik ze aangedaan heb is vanwege een vrijkaart die Badslippers met mij wou delen. Dank daarvoor aan mijn figuurlijke vader van dit forum. Ook het vermelden waard is dat GT zich met het vreten wat meer onderscheidt tegenwoordig. Wat vroeger dezelfde brokkenpap als LR was, is nu veel beter en een breder assortiment waar je kan uit kiezen. Ook de wellness is al een tijdje vernieuwd en dat mag ook gerust gezien worden. Wat de dames betreft is het voor mij persoonlijk toch kiezen op goed geluk. Vandaar dat ik het zekere voor het onzekere nam en met twee oude bekenden van mij de blokhut introk.

-Dolce Vita:
    Net zoals GT is Dolce Vita een club met duizelingwekkend aanbod van mooie dames. Maar al dat fraais zit er ongeïnteresseerd en lamlendig bij. Dolce Vita werd ingepland omdat we er de vorige keer wilde tijden beleefden. Dankzij Willem2 had ik er ook een vrijkaart voor gewonnen met de Tombola. Ik persoonlijk vind het een mooie club, weliswaar iets te ver uit de richting en alle mokkels lopen er poedelnaakt rond. Met het oog op komende winter dacht deze club toch wel vooruit en hebben ze een afgesloten rookruimte voorzien waar rokers en op-rokende-vrouwen-geilende-smeerlappen zoals mezelf zich te goed kunnen doen. De drankenkaart (de gratis drank) is eerder beperkt, maar daartegenover staat wel het lekkere eten. Zowel gewoon buffet als BBQ… Ik heb er 4x mijn maag gevuld en dat wil toch ook al wel wat zeggen. Ten opzichte van de vorige keer en in vergelijking met de dames die mij ten deel vielen, is de standaardservice heel wat minder. Kan ook toeval of slechte keuze geweest zijn!

-Sixsens:
    Het kan zijn omdat ik op de eerste 3 dagen niet volledig goed in mijn vel zat, of misschien omdat de laatste dag een superdag was voor mij, maar in Sixsens heb ik me het beste geamuseerd. Op 50min rijden van me thuis is dit de dichtstbijzijnde club en het is dus een teken dat je het niet altijd ver moet gaan zoeken. SS heeft het allemaal: het oogt nieuw en proper, het heeft uitgebreide wellness, een gezellige bar in een duister sfeertje, een aparte keuken met heerlijk vreten. Er is steeds een voorraad mokkels voor handen in alle maten, gewichten en leeftijden… Dus je vindt altijd wel wat. De dames deden het meeste hun best om je op te geilen of je wat in de sfeer te brengen. Dit kan ook zijn omdat ik die dag het meest geil was en dus extra gevoelig voor animeren. Hoe dan ook: naar mijn beleving was SS de beste club van deze 4-daagse. En ik had het genoegen met de twee toppers des huizes. Rob45 vond SS ook de beste club.

De dames (gerangschikt volgens uiterlijk):

1)De Moldavische-Roemeense Michelle in Dolce Vita. 8.5/10
    Een mokkel om op te vreten, helaas is haar standaardservice nog minder dan bij een vitrinehoer!

2)De Litouwse Anna in Sixsens. 8.5/10
    Op en top mijn type blondine. Bovendien is ze nog een hele goeie ook!

3)De Roemeense Karla in Living Room. 7/10
    Eén der knapste in LR, maar helaas was de service niet om naar huis te schrijven!

4)De Poolse Paula in Living Room. 7/10
    Zeker mijn type als het op wat vollere dames aankomt. En ook haar dienstverlening was goed!

5)De Poolse Stella in Sixsens. 6.5/10
    Mooie en stijlvolle vrouw op leeftijd, maar wel een vrij profi service (zeker niet slecht)

6)De Roemeense Claudia in Sixsens. 6.5/10
    Aantrekkelijk, maar op het eerste zicht niet mijn type. Wel een geil lichaam en dito kont!

7)De Roemeense Mara in Golden Time. 5.5/10
    De leeftijd, het kettingroken en de job laten hun sporen na op het uiterlijk, maar ze blijft wel een topper in GT!

8)De Afrikaanse Hope in Dolce Vita. 5/10
    Niet dat negerinnen niet mijn type kunnen zijn, maar ik heb er al mooiere gehad. Deze Hope moest het vooral hebben van de geile uitstraling.

9)De Thaise Lulu in Golden Time. 2.5/10
    Als minder bedeelde schoonheid tussen al het bloedmooie geweld, is het voor haar niet eens een uitdaging om de beste topper van GT te wezen.

De dames (gerangschikt volgens dienstverlening):
    Over het algemeen heb ik deze tour niet echt buitensporig veel mokkels gestengeld, maar algemeen genomen waren het toch allemaal goede sessies. Slechts twee waren tegenvallers.

1)De Thaise Lulu in Golden Time. 9/10
    De topper van GT en qua techniek, ervaring en vakkennis was het ook mijn topper van de 4-daagse

2)De Roemeense Claudia in Sixsens. 8.8/10
    Ze moet in totale dienstverlening Lulu laten voorgaan, maar algemeen genomen had ik met haar de heerlijkste tijd (tot 2x toe)

3)De Litouwse Anna in Sixsens. 8.6/10
    In combinatie van uiterlijk en dienstverlening zou ze absoluut de nummer1 zijn. Ze ontbreekt dat ene tikkeltje extra bij het GFE+ vrijen. Dat had collega Claudia wel.

4)De Roemeense Mara in Golden Time. 7.9/10
    Mocht ze nog steeds dezelfde service bieden als in het begin, dan was ze waarschijnlijk nu terug mijn nummer1, helaas doet het GT-attitude haar geen goed.

5)De Poolse Paula in Living Room. 7.4/10
    Eén der betere van LR en misschien dat het bij herhaling met haar alleen nog maar beter wordt. Ze legt toewijding in haar vak.

6)De Afrikaanse Hope in Dolce Vita. 6.5/10
    Ze kon er goed mee door, maar ik heb al veel vaker betere negerinnen gehad in mijn leven.

7)De Poolse Stella in Sixsens. 6.4/10
    Zeker niet slecht, maar van een Poolse (en zeker op die leeftijd) verwacht je gewoon meer. Het was naar mijn smaak iets te profi ook.

8)De Moldavische Michelle in Dolce Vita. 3.1/10
    Het was simpelweg niet goed en ver weg van een saunaclub standaard. Omdat ze mooi en lief is, krijgt ze nog een beetje krediet van mij.

9)De Roemeense Karla in Living Room. 2.8/10
    Alleen haar massage kon er nog mee door, de rest was regelrechte knudde. Knappe meid, maar ze is leeg vanwege de loze beloftes.

Het gezelschap

-Op dag 1, 2 en 3 had ik het gezelschap van Badslippers. Je kan van ons denken wat je wil of juist niet begrijpen waarom we zo op elkander zitten te kakken in onze schrijfsels, maar dat is nu net de sterkte van kameraadschap tussen 2 hoerenlopende forumleden. BS en ik zijn twee verschillende karakters, om niet te zeggen uitersten van elkaar. Politiek en sociaal gezien ligt er een enorme kloof tussen ons en ook qua karakter zijn we verschillend, om nog maar te zwijgen over zijn artistiek en kunstzinnig snobisme. BS is iemand die iedereen de indruk geeft standvastig en gecontroleerd te zijn, maar eenmaal bij de hoeren is hij een losgeslagen projectiel die zijn IQ van 140 ziet krimpen naar 65. Ik ben diegene die een niet al te standvastige indruk geeft en steeds twijfelend overkomt, maar ik blijf een controlefreak en laat me minder snel gaan, wat op zich ook niet altijd een voordeel is bij de hoeren. Maar toch komen we elkaar soms tegen en lijken we wat gemeen te hebben. Zeker bij een bepaalde doelgroep van dames. Ontzettend spijtig dat BS het schrijven beu is en dat zijn versie van de feiten niet op dit forum zal verschijnen.

-Op dag 2, 3 en 4 werd ik geflankeerd door Rob45. https://www.youtube.com/watch?v=lOqSaNWtlA8 Vanuit het niets dook hij ineens op en alsof we elkander al jaren kenden, waren hij, BS en ik opeens de beste vrienden. Het is altijd prettig om Rob45 aan je zijde te hebben. Misschien ga ik nog net iets opener om met Badslippers (hem ken ik langer), maar de meer gereserveerde Rob is temidden van een hoerentent een meer standvastige partner. Daar Badslippers soms uren spoorloos is, keert de Robster sneller terug om zijn job als wingman uit te voeren. Niet alleen tijdens deze 4-daagse, maar ook bij haast alle gelegenheden dat ik in een saunaclub opdook, was Rob45 er in 2013 bij. Het is me dus een genoegen om dit gezellige heerschap te kennen en zelfs kameraad te noemen. Zonder zijn steun en de humor van Badslippers zou het saunaclubben nooit hetzelfde geweest zijn. En zeker de meerdaagsen niet!

-Op dag4 was ook de Killer-Bull erbij. Dit is de Bull die me in 2007 op het verkeerde pad bracht. Hij introduceerde me in de Duitse saunaclubs en dat in combinatie met enkele foute vrienden, resulteerde in mijn totale ontsporing in 2008. Toch ben ik hem er dankbaar voor, want wat hebben we al die jaren plezier gehad in de saunaclubs. De laatste jaren verschijnt de Killer-Bull minder aan mijn zijde, maar dat wil niet zeggen dat het niet goed zit tussen ons. We komen elkaar nog steeds regelmatig tegen in het Vlaamse nachtleven. Dat hij minder naar de hoeren loopt heeft dan weer te maken met zijn job en het feit dat hij de laatste jaren wat onvoorziene kosten gehad heeft. Killer-Bull is naast het hoerenlopen ook een echte vriend en men zal de twee originele Bulls nooit uit elkaar kunnen drijven. Ik ben weer zeer blij dat hij toch één dag van de partij was tijdens de 4-daagse. Op 10 oktober is hij trouwens jarig en daarom wens ik hem via deze weg een leuke 41ste verjaardag.

-Eveneens op de 4de dag kwam ook the Flemish Lion nog eens opdagen. Hij is een brave en gehuwde huisvader met kinders. Hij is eigenlijk niet eens een echte hoerenloper zoals ons, maar gaat slechts af en toe eens mee onder mijn slechte invloed. Maar het is altijd leuk om hem erbij te hebben en hem stiekem bezig te zien. Toch wipt hij niet bij iedere gelegenheid… Hij doet zich voornamelijk te goed aan vreten, zuipen en wellnessen. Wat zijn persoon betreft, kan ik enkel zeggen dat hij uiterst betrouwbaar is en dat ik hem daarom tel tot mijn weinige beste vrienden. Hij is de enige die me hard ondersteunt bij de heibel die ik in een ver verleden gehad heb en waar nu nog zaken dienen voor te gebeuren. Deze brave man kan ook altijd op mij rekenen.

-Op dag2 in GT troffen we ook nog enkele andere ijsberen. Met name BBertB, Knabbel en Rolo. De heren kwamen waarschijnlijk niet voor mij of voor iemand anders van de 4-daagse, maar het was toch weer fijn om hen nog eens te ontmoeten.

-Helaas heb ik ook enkele ijsberen van dit forum gemist. Ik had gehoopt hen op één of meerdere dagen erbij te hebben, maar het lot besliste daar anders over. Dan denk ik vooral aan Ace2, Picasso 1, MegaBoob, Uurtje, Saruman en nog een paar anderen. Hopelijk tref ik hen spoedig bij een andere gelegenheid.

Dankwoord

Zonder de bevestiging dat Slippers en Rob zouden meedoen, was ik zelfs nooit begonnen aan de tour. Ze hebben me dan ook als niet al te best gezelschap moeten verduren, want mijn klaagzang was bij momenten niet om aan te horen. Hartstikke bedankt Rob45 en Badslippers voor de fijne, humoristische en kameraadschappelijke tijd samen. En nog eens extra dank aan Badslippers voor je schouder waarop ik eens duchtig kon uithuilen in DV aan het zwembad. Willem2 wil ik ook nogmaals danken voor de vrijkaart van Dolce Vita. En last but not least bedank ik Killer-Bull en Flemish Lion omdat ze er toch één dag bij waren en daarvoor vrijaf dienden te nemen op hun werk. Beide heren, bedankt voor de vriendschap!

En we sluiten de 4-daagse + de schriftelijke nabeleving ervan nu officieel af met een vrolijke noot (om in de oktoberfeest-stemming te blijven):
    https://www.youtube.com/watch?v=5Qyu7jzrfKM

End Afsluiten.jpg

17. Onderstaande 8 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

bosbeer (10 oktober 2013),dbd67 ( 7 oktober 2013),Hunziker (15 oktober 2013),Knabbel (10 oktober 2013),Megaboob (10 oktober 2013),nieuwkomertje ( 8 oktober 2013),Picasso 1 (10 oktober 2013),rob45 ( 7 oktober 2013)

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Elke recensie wordt anders gewaardeerd. Laat ik 'm nog maar eens voor de dag halen. Onze perceptie is soms zo troebel als een door staar aangevreten lenszak en de andere keer zo scherp als een mes. Gooi er een stuk brood naar toe en je krijgt het gesneden terug. Zo omschreef mijn grote leermeester SFL dat ooit zo mooi. Dat betekent in dit geval dat haters van behangrollen zonder noemenswaardige damesinfo snel moeten doorklikken of dit "Topic" moeten verlaten . Degene die van wat eenvoudige pogingen tot absurde humor houdt, zou een poging tot lezen kunnen wagen. Maar eigenlijk is onderstaand geleuter meer bedoeld voor mijn vrienden SFL en Rob45. Wij hebben vorige week een paar gezellige dagen met elkaar doorgebracht. Nu wilde ik daar niks over schrijven doch ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om mijn kameraden teleur te stellen. Daarom toch wat flarden rook die me bij zijn gebleven.

Nou heb ik het laatste jaar mijn neus net zo vol van het schrijven als mijn pisbuis vol zit met voorvochtreserves. Doch soms word je opgefokt door iemand met de naam Too Slow die naast een scherpe pen ook nog wat gevoel voor bijtende spot en humor heeft. Althans zo zie ik zijn bijdrage aan de recensie van Rob45. Opgefokt om dan toch maar een hopelijk informatief verhaaltje te schrijven over de "Bulls-Tour". Maar ook omdat de Master-Bull "Himself" mij een doorgeladen pistool onder mijn neus duwde bij de "Lockers" in de krochten van "Living Room".

Goed, laat ik er gelijk invliegen want dat deed SFL ook toen hij me naast dat doorgeladen pistool een fles "Nemiroff" onder mijn neus duwde. "Wat is dat voor troep?", vroeg ik argwanend terwijl ik de schroefdop los maakte. "Het is met jou ook altijd wat. Breng ik een presentje mee en je hebt weer wat te zeiken jij ondankbaar stuk vreten", snauwde hij me toe. Hij draaide zich van me af en rommelde wat tussen zijn belabberde kledingstukken. Het was een stevige fles maar met één hand zette ik hem aan mijn lippen en liet de drank kwistig tegen mijn huig klotsen. "Wat doe je nou, jij driedubbel overgehaalde egoïst. Kun je niet wachten totdat ik de borrelglazen uitgepakt heb en we samen kunnen proosten?". Nog voor hij goed en wel uitgesproken was, voelde ik dat de drank mijn slokdarm verschroeide en zich regelrecht een weg vrat door mijn maagwand. Rochelend en proestend hapte ik naar adem als een vis op het droge. Rustig nam SFL de fles van me over voordat die aan gruzelementen ging en schonk de borrelglazen vol. "Proost, jij ouwe viezerik. Op de wijven en de tour." Aangezien mijn strottenhoofd compleet verdoofd was door de eerste lading, sloeg ik de inhoud met één vloeiende beweging achterover.

Na dit opwarmertje trokken wij naar boven en betraden de "Living Room". Vanaf dat moment waren wij loslopend wild want de overige kerels die rondliepen waren armoedige sukkels waar de dames geen interesse in hadden. Wij bestelden een "Salitos" en voor deze keer kregen we die uit de handen van Kira die dit keer achter de "Theke" stond. Kira is een rijpe, volslanke Duitse met een flinke bos hout voor de deur. Ooit eens mee geneukt maar ze heeft zo'n dekstempel net boven haar reet met de een of andere naam. Dat vind ik nooit prettig wippen. Haar service is echter bovengemiddeld. Als je meer over haar wil lezen kan dat hier.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...037#post302037

"Als ik mijn lul maar omhoog krijg", jammerde SFL onzeker. "Hoezo, je bent toch de Master-Bull en geen schoothondje. Zolang je eikel er tijdens de herfst niet afvalt, is er niks aan de hand", beet ik mijn vriend toe. Nou is bekend dat mijn vriend de laatste tijd met serieuze impotentie te kampen heeft. "Die afwijking is eenvoudigweg het gevolg dat het chemisch evenwicht van bepaalde stoffen in je psychotische brein verstoord zijn. Het zaakje wat daar zo armoedig en werkeloos tussen je behaarde poten bungelt, wordt niet goed aangestuurd door de frontale hersenkwab wat weer een gevolg is van ernstige nicotinedeficiëntie wat weer een gevolg is van het rookverbod in de clubs. Zo heeft alles zijn oorzaak", verklaarde ik in alle wijsheid. "Jij, als hypochonder denkt altijd dat je wat mankeert en de een of andere ziekte onder je leden hebt. Bij een muggenbult op je reet denkt je al dat je een etterend abces aan je kont hebt hangen."

Ik had geen zin in dat depressieve gezeik van hem en gelukkig kwam het combimeisje al op me af gestormd. Het combimeisje is Sophia en we noemen haar zo omdat Giggnl en Fukkiedukkie ook wel pap van haar lusten. Zij is een stevig, mollig en klein mokkeltje. Ik vind haar service uitstekend maar haar karakter maakt haar speciaal. Zeer authentieke dame die er geen verborgen agenda's op na houdt. "WYSIWYG" om het zo maar eens te zeggen. Ik heb genoeg over haar geschreven en in haar "Topic" kun je alles over haar vinden.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...731#post200731
    Ook dit keer hadden wij weer een uitstekend samenzijn. Een aanrader voor de "Non-Optick-Fuck-ijsbeer" die minder in het uiterlijk is geïnteresseerd maar wel van goede en complete service houdt.

Eenmaal beneden aan de bar stond mijn vriend met een Thaise te zwetsen. Een mooie dame met stevige borsten en een slanke taille. Het bleek de Thaise Joy te zijn. SFL stond tegen haar op te rijden als een bronstige "Lipizzaner" dekhengst. Ik stelde me voor en zij giechelde ondeugend en fluisterde twee woorden Nederlands in mijn oor. "Lekker paipen". Die had ze blijkbaar geleerd van Ace2 want ze vroeg of ik die jonge God kende. Ik keek SFL boos aan en zei: "Zit je nou verdomme de hele ijsberenpopulatie met die snol door te nemen? Je zou er beter aan doen die slappe gefileerde geitenpik van jou te laten optakelen door die snol". "Nee nee", verontschuldigde de dwaas zich. "Zij begon over Ace2 en ik bevestigde alleen maar". Blijkbaar had Joy wel zin in een triootje want ze grabbelde wat tussen mijn benen waar ze een pik zo slap als was aantrof want ik was immers net van de kamer. En omdat ik geen zin had in gezwets over de "Date Magneet" van "Golden Time" die ooit als illegaal de intrek bij haar had genomen, zocht ik mijn weg door de huiskamer.

Ik had nog geen pas verzet of SFL volgde alweer als een rillende dwergpincher in mijn kielzog. "Jij bent de pooier van LR mijn zoon, dus ik blijf bij je in de buurt" zei hij. "Ja, en jij lijkt wel een van de tien plagen van Egypte die ik aan mijn reet heb hangen". Deze woorden waren nog niet weggeëbd in de huiskamer of er kwamen weer een stel gillende wijven als een zwerm strontvliegen op ons af. Ze gijzelden SFL in de nieuw gecreëerde rookhoek, bonden hem vast met de ceintuur van zijn badjas terwijl Alina bovenop hem kroop. Ze bereed hem als een wilde amazone en warempel, er kwam beweging in de heipaal van de Master-Bull. Hij was zo trots als een aap met zeven lullen en toen Vicky hem ook nog eens zijn bek volkwalmde met sigarettenrook leek het kostje gekocht.

Maar wat deed de dwaas? Hij begon aan mijn kop te zeuren over mijn nieuwe auto die ik had aangeschaft. Een complete tent vol hoeren en waar begint die klootzak over? Over een automobiel. "Badslippers, hoe kun je nou die oude vertrouwde hoerensloep verkopen en een flikkerauto daarvoor in de plaats kopen?". Aangezien ik geen auto-fetisj heb, interesseert het me geen biet waar ik in rij. "Eerst reed je in een "Volkswagen Kever". Die moffenbak is notabene geproduceerd tijdens het derde rijk, en het jaar daarop kom je als een pooier in een "Oldsmobile" aanscheuren. Om nog maar te zwijgen over die rijdende Franse doodskist."

De dames dropen net zo snel af als ze gekomen waren maar al snel had Karla zich meester gemaakt van zijn schoot. Ik zag al tegelijk dat dit geen goed meisje voor mijn vriend was. Een regelrechte "Gold-Digger". Ik adviseerde hem nog om eerst even kijken of ze geen gore tong in haar bek had hangen omdat ik haar van ter voren een sterk gekruide Krakauerworst naar binnen had zien werken. Je wilt immers niet dat je beste vriend zo'n tong in zijn gaffel krijgt geduwd die erger beslagen is dan je vooruit met 20 graden vorst in de winter. Hij bleek echter stekeblind voor mijn (non)verbale signalen en trok met haar naar de kamer.

Terwijl de Master-Bull zijn Waterloo kreeg op de kamer, zat ik comfortabel op de bank bij de ingang wat met mijn "Tablet" te spelen waarbij ik al snel gezelschap kreeg van Bonny. Een der meest uitgemergelde dames. Het gerucht gaat dat zij horlogebandjes als ceintuur gebruikt. Zet haar naast een uitgehongerde Afrikanenstam en je vermoedt dat daar de obesitas in volle omvang heeft toegeslagen. Het was alweer een hele tijd geleden dat ik met haar gekamerd had. Ze nestelde zich op mijn schoot en wij kusten, keuvelden en knuffelden wat. Na zo'n halfuurtje aan rotzooien vertrokken we naar de spiegelkamer waar ik haar duchtig in haar kakgat heb geneukt. Het blijft een wonder dat zo een slanke dame, zich zo soepel over je roede kan laten glijden. Niks geen glijmiddel, vaseline of groene fluim gaan haar pruim in. Vervolgens "Reverse" en je ziet dat je uitgehongerde pik door haar zwarte gat wordt opgeslokt. Dit geeft maar weer eens aan dat ik niet voor een type vrouw ga. De ene is voluptueus en de andere is uitermate "Skinny".

Zo had ik al twee bovengemiddelde sessies achter de rug terwijl SFL nog depressiever van de kamer kwam dan dat hij er naar toe sjokte. De eens zo trotse Master-Bull was op dat moment zo'n ernstige binnenvetter dat het langzamerhand aan de buitenkant te zien was. De sessie was hem danig tegengeslagen en nu lag hij vadsig met zijn poten wijd om zijn pik wat lucht gunnen. "Wat jij moet hebben is een wijf dat haar troebelige ochtendzeik over je poten pist en die fles Nemiroff leegzuipt als een bootwerker". Net op dat moment paradeerde Poolse Paula voorbij en ik zag dat het oogwit van mijn kameraad weer wat kleur kreeg. Maar eerst wilden we "Living Room" de maat te nemen voordat de Master-Bull dat Poolse hapje zou verslinden. We waren het erover eens dat voor ons de "Line-Up" prima was. Bovendien weet ik precies wie te mijden en wie te (s)naaien. Wat tegenviel was de sfeer. Het laatste jaar schommelt dat te erg. Vaak zit je om 22:00 al tegen een uitgestorven keet te kijken en hangen de wijven verveeld in de zetels. Het vreten vind ik prima doch SFL zou het nog niet aan de varkens voeren. Grote onzin m.i. Theke-ontvangst is altijd vriendelijk, en ik ben nog geen €100 p/u wijf tegengekomen. Service, mwahhhh er lopen wel wat hyena's rond die de flappen snel willen binnen harken tegen zo min mogelijke inspanning. Daar staat tegenover dat er zeker 10 dames waren die uitstekende service tegen de vastgestelde clubprijs leveren. Ik noem Tania, Paula, Bonny, Sophia, Alina, Maria, Anette, Editha, Joy, Lara, Denise, Vicky. Zeer verschillende dames, dus voor elk wat wils.

Dit gezegd hebbende dook de Master-Bull met de volslanke Paula de kamer op en zij had geen takelwagen nodig om zijn pik op oorlogssterkte te krijgen. Samen met mijn mokkeltje verbrasten we nog wat geld aan de gokkast en rookten we ons de tering in het achterste gedeelte. Eenmaal van de kamer was SFL zo euforisch over zijn escapades met Paula dat het leek alsof hij i.p.v. de fles "Nemiroff" een fles "Methanol" in zijn krop gegoten had zo stuiterde de dwaas door de tent. "I'm the one and only Master-Bull", brulde de idioot. De smeerlap wilde en passant het combimeisje nog in de kont buffelen maar dat liet ik niet toe. Om hem weer bij zijn positieven te brengen voerde ik hem een flinke dosis cola zodat hij veilig naar huis kon rijden. Die veiligheid was echter ver te zoeken toen de brokkenpiloot mij met zo'n 200 kilometer per uur inhaalde.

Samenvattend: Paula helpt SFL van zijn impotentie af. Voor ons waren er voldoende dames aanwezig. 2x goed gekamerd. Eten was prima en gevarieerd. Sauna en Jacuzzi goed op temperatuur. Top bediening. Sfeer? Hmmmm daar schort het aan maar we hebben ons goed geamuseerd met de sloeries die daar zin in hadden. Variatie in het damesbestand? Niet echt. Gelukkig wordt er nog steeds aangenaam geanimeerd. Een enkeling waagt het om na het traditionele: "Hallo, wie geht's" naar de sleutel te vragen. Toch moet mijn eindconclusie zijn dat "LR" op dit moment "Das gewisse Etwas" mist.

En zo versliep ik me de volgende dag terwijl mijn mobieltje op het nachtkastje lag te trillen als een springende dildo. Slaperig graaide ik naar de kleine rakker en las een bericht van de Master-Bull. "Waar blijf je uilskuiken, we zitten al een uur tegen de zitzakken van Lolly te kijken en jij mag er in gaan zitten". Verdorie, een gat in de dag geslapen. Hoogtijd om de "Gouden Tijden" tegemoet te rijden. Aller hartelijks ontvangen door een blonde "Thekefrau" en € 60 overhandigd. Het is lang geleden dat ik een dergelijk bedrag uitgaf om een hoerentent binnen te komen. Maar vrienden zijn er om elkaar te helpen. Zo had ik nog een vrijkaart liggen maar ik kon hem niet direct kwijtspelen. Zodoende gaf ik hem aan SFL. Die twijfelaar kon echter ook niet beslissen en zo kwam het dat wij deze dag uiteindelijk voor € 30 binnen geraakten.

Omdat ik mijn vrienden snel wilde treffen én hun wilde verlossen van Lolly, stormde ik de barruimte in waar ik rechts bij de gokkast tegelijk door een tweetal hyena's bij de badjas werd gegrepen. "Hallo Schatzi, bist du neu hier? Wir beide möchten dich verwöhnen", slijmden ze. Aangezien ik me nog niet gedoucht had en de aangekoekte resten van de vorige dag nog als kaasplakken aan mijn leuter hingen, sloeg ik mijn badjas open en sprak de legendarische woorden: "Aber natürlich, aber erst anblasen". De dames trokken een gezicht dat nog het meest leek op zelfgebakken krentenbrood en ik kon mijn weg vervolgen.

Veel was er niet veranderd. Het Roemeens gespuis op de eerste krukken waarbij de kunsttieten van Giulia het meest in het oog sprongen. Jammer dat zo'n mooi meisje zich op jonge leeftijd al laat vulkaniseren. Heel klassiek uiterlijk dat grote gelijkenis vertoont met de Egyptische keizerin Cleopatra. Er liepen trouwens veel vrouwen met een gerenoveerde voorgevel door de keet. Megatiet zou er zijn vingers ongetwijfeld bij hebben afgelikt. Op het einde van de krukkenrij vooral Duitse en Poolse "Chicks". Rechtsaf naar de wellness, die er stevig op vooruit gegaan is. Aangezien mijn vrienden in geen velden of wegen te bekennen waren legde ik mijn luie kloten in de "Jacuzzi" en dommelde in.

"Badslippers, wat vreet jij hier uit?" galmde het ineens door de ruimte. Omdat ik mijn bril niet op had, zag ik alleen maar een enorme zwarte vlek maar ik herkende de stem van mijn vriend, de beruchte Robster a.k.a. Bull45 a.k.a. Negro-Bull a.k.a. Rob45. Hij trok me met één handbeweging uit de "Jacuzzi" en wij vielen elkaar in de armen. "Kerel, ik heb een zwarte van buiten al lekker opgeschuurd met mijn borstharen en van binnen helemaal bepleisterd met mijn karnemelkse mannenpap", vertrouwde hij me toe. "Jij viespeuk, heb je dan zonder kapotje geneukt?", vroeg ik. "Nee, natuurlijk niet. Je moet dat overdrachtelijk zien. Kijk, die Afrikaanse wijven worden tegenwoordig goed voorgelicht door de paters Franciscanen en doen aan "Safe-Seks". Bovendien krijgen ze cursussen van de nonnen waarbij ze van rivierklei en Cassave handgemaakte condooms moeten fabriceren en deze dienen te testen op lekkage, elasticiteit en gebruiksgemak". Ik was gerustgesteld en samen gingen wij op zoek naar onze verloren zoon de Master-Bull.

Aangezien die nergens te bekennen was zetten wij ons aan de toog en bestelden een paar "Salitos". Wij hadden de eerste slok nog niet genomen of de wandelende melkfabriek van "GT" meldde zich. Lolly kuste me vol op mijn bek en wij wisselden wat liefkozende dingetjes uit die het noemen niet waard zijn. Tegelijk maakte ik duidelijk dat haar kokosnoten me wat te zwaar op de maag zouden liggen aangezien ik pas net wakker was. Vrolijk dartelde ze met haar sloopkogels naar een volgend slachtoffer. Wat een verschil met die "Golddiggers" die ik eerder trof.

Robbie de Robster werd al snel in de "Dubbele Nelson" genomen door het lelijkste duo met de BESTE service, Lin en Lulu. Terwijl ze zijn kitspuit onder zijn badjas enthousiast inspecteerden, kwam opeens uit het niets de Master-Bull uit het plafond vallen met achter zich aan zijn persoonlijke sloerie "Milf" Mara. "Deus ex Machina", de verloren zoon is eindelijk boven water. Zo'n jaar geleden was dat wijf trouwens ernstig ten prooi gevallen aan de builen- en varkenspest. Het leek toen wel of haar huid met hondenstront was bewerkt door een onbekwame leerlooier die te diep in het glaasje had gekeken. Maar nu zag ze er werkelijk adembenemend uit. Mooi gebruind velletje, wulpse oogopslag, prachtige borsten in een strakke bikinitop. Bovendien een vrouw met een uitstekend servicerepertoire. Hier het draadje van haar. https://www.ijsberenforum.com/forum/...ra-(Roemeense)

Samen besluiten we maar weer op de "Salitos" af te vliegen en na menig flesje overspeelt de Master-Bull compleet zijn hand. Mara had weer
    leven in zijn impotente lul geblazen en nu waande de opschepper zich die nieuwe pooier van "Golden Time". Maar dat kwam alleen maar omdat Cupido verstek liet gaan. "Ik ga die Thaise sloerie in alle gaten neuken", brulde hij door de tent en in de Negro-Bull zijn gezicht. "Ik zal die satellietschotels van tepels eens zo hard naar binnen zuigen dat ik rechtstreeks radio Tokio op mijn leuter kan ontvangen", lalde hij aan een stuk door. Wij hoorden dat gezwets hoofdschuddend aan en verschansten ons in het hoekje bij de pizzatafel. Tot ontsteltenis van de Master-Bull kwamen de twee dames achter ons aan. Ze drongen ons nog verder in het hoekje en begonnen met dusdanige handtastelijkheden dat als ik die bij een vrouwelijke collega bij het kopieerapparaat had uitgevoerd me dat ontslag op staande voet had opgeleverd. In eerste instantie hadden die sloeries mij op het oog en ze kneedden mijn pik "in no time" tot een antenne waarmee ik niet alleen radio "Tokio" kon ontvangen maar zelfs de satellietbeelden van de Marslander "Curiosity".

Vervolgens werd de verfkwast van Rob45 onder handen genomen. "Wat vreten jullie hier uit?" Ik zou met de beide dames gaan", foeterde SFL. We besloten de taken eerlijk te verdelen. SFL mocht de satellietschotels van Lulu gaan afstellen, Rob45 zou zijn prostaat laten melken door Lin en ik zou beide dames wat later op de avond helemaal schoonlikken. De heren verdwenen met het aziatische volk en verdomd nu stond ik in mijn eentje bij de bar en uit mijn ooghoeken zag ik Andrea al loeren. Nou heb ik niks tegen Andrea maar ze is zo vasthoudend als een uitgehongerde "Pitbull". Ze stormde op me af: "Hallo Schatzi, wie geht's? Alles gut? Kom, wir gehen zimmern", waarbij ze me "en plein public" wreed trachtte te onteren. Uh ik dacht het niet schatje. Begrijp me goed. In het verleden 2x uitstekend gekamerd. Niks op af te dingen. Prima pijp- slurp- en zeverwerk. Ze is echter niet direct mijn type en veel te drammerig. Ik denk dat haar mosselvocht langzamerhand opdroogt in "Golden Time" waar de "optick fick" regeert en de mosselsnuivers haar niet meer weten te vinden. En dat maakt haar radeloos.

Van de armoede wandelde ik naar de vreettent die na mijn laatste bezoek weer een metamorfose had ondergaan. Heel mooi opgeknapt. Daar trof ik de wandelende encyclopedie van het forum aan en tevens de voorzitter van de vrekkenclub in één persoon. Collega Knabbel welteverstaan. De eerste en enige ijsbeer die rechtstreeks geboren werd met zijn lijf gewikkeld in zijn onafscheidelijke "Snuggie" dekentje. http://nl.wikipedia.org/wiki/Snuggie. Hij was in het gezelschap van 2 kameraden en ze lieten zich de vreet goed smaken. Werp Knabbel 2 woorden toe en hij begint te lullen als een zwanger wijf en je komt er niet meer tussen. Zelfs toen hij een uurtje later op de massagetafel belandde, draaide hij zijn nek in een hernia om met de masseur te kletsen. Daar waren wij trouwens getuige van wat bejaardenseks. Ik zat met bbertb a.k.a. The Shiva-Bull in de "Jacuzzi" en Knabbel lag op de massagetafel. "Wat ligt die kletsmajoor toch met een scheve kop op die stretcher?", zeg ik tegen bbertb. "Die viespeuk zit de voyeur uit te hangen en loert naar het tentje naast de sauna", verklaart bbertb. En ja hoor, daar ligt Doro op haar dooie gemak een kerel te pijpen. Een vakvrouw want ze slurpt die kerel naar een hoogtepunt, spoelt eens goed met de zaadresten en hup, weg met die handel. Zo haar strot door. Kwam geen tissue aan te pas.

Na dit intermezzo slenterde ik naar de bioscoop waar ik een slanke ietwat getinte dame aantrof met lange zwarte haren en een Aziatisch uiterlijk. Eerder had ik haar al gespot in het bijzijn van Lulu. Ze drong me naar achteren en probeerde wat te flirten maar de pedaalemmer gooide roet in het eten. Ik wankelde achteruit, trapte op de voetopener en rinkel-de-kinkel daar rolden de glazen die op het deksel stonden al over de vloer. Snel wimpelde ik haar af en vluchtte richting bar waar mijn twee vrienden met rood doorlopen ogen aan de bar stonden. De dames hadden duidelijk het wit uit hun ogen gezogen. Nu was de Master-Bull helemaal door het dolle heen want hij had immers twee goede sessies achter de rug. Het was tijd om hem een lesje nederigheid bij te brengen. "Kerel, jij bent vlug vergeten dat je gisteren nog harder klaagde dan die orthodoxe joden bij de Klaagmuur.". "Ha ha", lachte de Master-Bull, "Je hebt totaal geen verstand van zaken. Die lieden zijn niet mijn vrienden. Die orthodoxe flikkers zijn dwazen en ik trek hun baard met één ruk met wortel en al uit hun bakkes". Om hem nog wat meer op de kast te jagen, diende ik hem van repliek. "Wél de bink uithangen bij die Golani strijders waar je als kanonnenvlees gebruikt wordt maar in je broek schijten omdat je pik dienst weigert. Mozes zou je alsnog met de kleitabletten om de oren moeten slaan." Dat liet hij zich echter niet zeggen en fulmineerde: "Jij ouwe linkse, jointjes rokende hippie. Het enige wat jij kan krijgen zijn vette wijven met de kokosmat voor de deur en het zeewier onder de oksels". "Kom kom", suste Rob45 de boel. "Laten wij het nog even op een zuipen zetten voordat ik moet gaan", en gebroederlijk tikten we de zoveelste "Salitos" tegen elkaar.

Nadat mijn vrienden er vandoor waren, heb ik Lin en Lulu ontboden. En los van de "Looks", is dit qua service een uitzonderlijk hoog niveau voor de standaard prijs. Wat valt er verder nog te zeggen over "Golden Time"? Mooi uitgedoste club waar het pr-beleid hout snijdt. Vreemd dat men dat niet op die zusterclub weet over te brengen. Nog gezellig wat gekletst met Sonja want ook dat behoort tot het standaard ritueel. Blijft een aparte dame. Je moet dit vat vol tegenstrijdigheden altijd weer temmen en dan krijg je eigenlijk een poeslieve vrouw terug. En met die vrouw moet je kameren. Niet met de afwerkster Sonja. Tevens kennis gemaakt met Rolo (volgens mij kende ik hem al). Een zeer amicale kerel die mijn poten wilde kussen vanwege de vele uren leesplezier die ik hem bezorgd heb. Nee, flauwekul. We kwamen tot de ontdekking dat we qua vrouwenkeuze veel gemeen hadden en ons meer lieten leiden door het gevoel van het moment dan door goedbedoelde adviezen of paspoorten. Wie er zeer opwindend en geil bij liep was Asia. Dolgraag had ik met haar gekamerd doch er kwam, zoals zo vaak, wat tussen waardoor we elkaar misliepen. Staat echter zeer hoog op de "To-Do" lijst. Optisch gehalte was prima maar de mentaliteit vond ik soms ronduit kut met peren. "Pré Sales"? "Forget it". Ja bij de ouwe getrouwe snollen maar niet bij die bloedzuigers die voor het snelle geld gaan. Toch blijf ik dit een speciale tent vinden en het ligt aan jezelf of je je laat (ver)neuken.

En zo zat ik dan de volgende dag in het ochtend zonnetje op de "Königs Allée" een "Capuchino mit Amaretto" te zuipen. Aangezien ik de tijd had, was ik vroeg van huis gegaan op weg naar "Dolce Vita". Mijn laatste stop van de Tour. Een flitsbezoek aan "Düsseldorf" hoort er dan standaard bij. Zo'n anderhalf uur heb ik me liggen vergapen aan het kapitaal dat daar voorbij paradeert en flaneert. "Crisis? What crisis?". Na de koffie zette ik koers naar "Dolce Vita" en onbeschoft als ik ben parkeerde ik mijn flikkerauto vlak voor de deur op een standplaats alleen voorbehouden aan taxi's. De schoften hebben immers de halve wereld. "Die bak zie jij vanavond niet meer terug want dan heb je een prent én is hij afgesleept", zei de Robster die ook een parkeerplaats aan het zoeken was. Aangezien de bange schijter het risico niet wilde nemen, parkeerde hij zijn auto een paar kilometer verder in veilige haven.

Ik had geen zin om te wachten en overlegde mijn vrijkaart die ik had gekregen van Obersturmbahnführer W2. Niet snel daarna bestormde Negro-Bull de "Theke". Wij daalden af naar de kelder waar de kleedruimte is en het voelde als een wedergeboorte want die trap bij "Dolce Vita" is zo eng als een baarmoederhals. Geen wonder dat er slechts magere scharminkels in de keet aanwezig waren. De polderknollen komen eenvoudigweg dat krappe trappengat niet door. De Robster en ik namen een verfrissende douche. Ik zag dat mijn vriend de latex en kitsporen van achter zijn oren tot aan zijn klokkenspel had hangen. Behulpzaam als ik ben wilde ik hem met een schuimende washand de edele delen strelen maar dat zat hij niet echt op te wachten. "Wat flik je me nou jij gore klootzak. Mijn kloten was ik zelf wel", bulderde hij. Daar had de Negro-Bull wel een puntje. Na dit reinigingsritueel liepen we naar boven en toen we de bar binnenkwamen zaten er zo'n 15 hongerige aasgieren op ons te wachten.

De populatie bestond vooral uit slanke zwart-langharige Roemeense Gipsy's of slanke peroxide blonde sloeries. "Wat een klote line-up. Geen Rubens wijf te zien. Allemaal eenheidsworst", klaagde ik teleurgesteld ik tegen Robster. Zoals ik in het begin van mijn lange verhaal al meldde, neemt iedereen dat met andere ogen waar. "Kijk nou eens om je heen wat een variatie, ik heb nu al acute grauwe staar zoveel verschillende wijven zijn er, legde Robster me uit. "Jij hebt duidelijk teveel Thinner gesnoven voordat je hier kwam. Ik noem het eenheidsworst. Zie jij een zwart wijf?" Daar moest Bull45 me gelijk in geven. Net op het moment dat we buiten van het zonnetje en de wijven wilden gaan genieten, struikelde de Master-Bull verdwaast over de drempel naar binnen nadat hij eerst beneden de spiegels had getorpedeerd.

Hij greep me bij mijn kladden en zei: "Badslippers geef me godverdomme iets uit die apotheek van jou want mijn pik hapert alweer. Die Thaise Lulu heeft gisteren mijn leuter compleet aan gort "Geslide" met haar gestoppelde kut". Ik nam mijn vriend de kelder in en opende mijn rugzak en haalde wat lulversterkends rommel tevoorschijn. "What the Fuck. Je lijkt wel Willy Voet zoveel erectiedoping heb je daar." Voordat ik het in de gaten had, graaide de Master-Bull met zijn handen zo groot als kolenschoppen in mijn voorraad en smeet een volle hand in een keer in zijn mond. "Idioot, nu krijg je een testosteronspiegel die hoger stijgt dan de zeespiegel als gevolg van smeltende ijskappen vanwege het broeikaseffect", waarschuwde ik mijn vriend.

"Als de bliksem naar boven", krijste de Master-Bull. Hij stormde de trap op en knalde vol op de dubbel D cups van Sascha.
    http://www.dolce-vita.com/girls/view/748
    Een "Barbiepop" met opgespoten botoxlippen, knalhard afgeveerde en gepolymeerde tieten met ingebouwde kreukelzones, geharste bovenlip en een blonde pruik tot op haar kont. Deze blonde naaimachine leek me typisch materiaal voor onze Tietenfreak maar ook voor de "Travestieten Freaks". Negro-Bull kwam er ook eens bij staan en wij sloten een weddenschap af of deze menselijke boetseerdoos een wijf of een kerel was. De Negro-Bull dacht een adamsappel te zien terwijl de Master-Bull verwoede pogingen deed om haar tussen de benen te bekijken om te zien of ze een naar binnen geplooide origamikut zou hebben. Ik zag gewoon een ontzettend lekker, geil loeder en het boeide me eigenlijk niet of het nou een trans, een trafo of gewoon een lekker mokkel was. De grenzen van BS zijn eigenlijk grenzeloos als het op vrouwenkeuze aankomt. Toch besloten wij eerst te gaan vreten, zuipen en roken.

Om kort te gaan, dit alles was dik voor elkaar in deze keet. Drie keer gevreten waarbij de Master-Bull de chili con carne als een uitgehongerde Biafraan naar binnen sloeg om ze direct daarna in afgewerkte dampvorm uit dzijn rectale zones naar buiten te knallen. Wat drank gezopen en vaak in het luxueuze rookhol gehangen. Vooral die laatste aanpassing ervoer ik als een schot in de roos. Gezellige ruimte met banken en in het midden zo'n vuurpilaar. Het was op deze plek dat ik Sabrina in het oog kreeg. Een Servisch-Roemeense volbloed.
    http://www.dolce-vita.com/girls/view/289
    Een regelrechte "Look-a-Like" van Rebecca in "LR". Wij hadden elkaar al snel in de smiezen en de non-verbale signalen vlogen als bliksemschichten heen en weer. Zij met één been hoog de lucht in zodat ik haar brandende vagina kon bewonderen, ik met mijn badjas half open haar een blik gunnend op mijn edele delen. Normaal ben ik niet zo'n "Optick-Fucker" maar deze "Foxy Lady" moest ik hebben. Uit mijn ooghoeken zag ik dat de Master-Bull ook al als een hongerige wolf naar haar zat te loeren dus ik moest kordaat handelen en stond op. "Wat ga je doen?", vroeg hij. "Dat wijf neuken, wacht dacht jij dan". Verbouwereerd gaf ik mijn twee kameraden het nakijken en nestelde me langs deze oogverblindende schoonheid. Op de foto's van "DV" heeft dit mokkel lange haren maar nu had ze een korte snit. Tijdens het voorgesprek kreeg ik al een stijve zo hard als gewapend beton dus de drang om naar de kamer te gaan was des te groter. Het jammere was dan weer dat de eerdere bliksemschichten niet tot op de kamer reikten. Een hele mooie vrouw met matige service. Ze vroeg of ik met of zonder condoom gepijpt wilde worden. Tongen was met het puntje en zuinig. Oogcontact was hemels en in combinatie met haar prachtige lijf spoot ik als een IJslandse geiser. Tja, neuken op een dergelijk begeerlijk lijf is al een feest. Uiteindelijk heb ik me af laten rukken terwijl ik haar stevige maar platte tieten masseerde en zij me ononderbroken bleef aankijken.

Terug in het rookhol was de Robster met "(H)elena" weg.
    http://www.dolce-vita.com/girls/view/162
    Een snol die hij de vorige keer ook al heeft verwend. Hele amicale dame die de tijd voor je neemt. De Master-Bull liep een beetje met zijn ziel onder de arm en maakte zoals wel vaker, de verkeerde keuze. De knapste sloerie van de tent kwam op zijn schoot zitten en ik zag het tegelijk. Een "Cockteaser" van het zuiverste water. Het was dat het woord "Golddigger" nog net niet op haar voorhoofd stond maar de domkop was alweer verliefd en zijn paal schoot als een raket de lucht in dankzij mijn heilzame apotheek. "Badslippers, nu gaat het gebeuren, ik voel het aan mijn en haar water", kreunde de sukkel. "Ik ben zo pervers als keizer Caligula en als het mee zit laat ik me zelfs in mijn bek zeiken. Ze heeft iets dat me trekt". "Ja, haar rechterhand waarschijnlijk. Ze trekt je de flappen zo uit je zak. Wat ben je toch een dwaas", waarschuwde ik hem. "Volledig van het padje.". En net zo was het. Nog depressiever als hij al was kwam de Master-Bull van de kamer. "Het was knudde, heb je ook Prozac bij je?", jammerde hij. "Mijn "electroconvulsietherapie" heeft bij Ace2 uitstekende resultaten opgeleverd. Die neukt momenteel heel "GT" plat dus dat lijkt me wel wat voor jou."

Na een poos waren we weer met zijn drieën verenigd en zaten we aan de bar als drie groentjes. Althans, zo zal het uit hebben gezien voor drie domme blondjes. Nou moet je weten dat zaken als intelligentie, sociaal inzicht en stabiliteit recht evenredig afnemen als je lang in een hoerentent verblijft en dat was precies wat er gebeurde met deze drie naïeve snollen. Uit het niets doken ze als een stel uitgehongerde aaseters op ons af en ploften op onze schoten. De gebruikelijke onbenullige praat volgde en zij dachten de buit binnen te hebben. Maar dan hadden ze buiten de onberekenbare Master-Bull gerekend want die kerel heeft meer hersens in zijn kop dan ik haarwortels in mijn schedel. Als een "Crack" snuivende junk legde hij met bolle ogen en pupillen zo groot als de tepels van Lulu aan de dames, als waren zij leden van de "Jostiband", uit dat wij tezamen drie lullen hadden. En dat zij samen drie monden hadden. En dat 3 + 3 in deze omgeving "Anblasen am Bar" betekende. Ik hoef hier verder niet te vermelden dat wij na deze interruptie rustig van een biertje konden genieten.

Inmiddels zat Rob45 op hete kolen want hij had nog geen enkel zwart exemplaar gezien. "Ik zie alleen een licht getint mokkel met hangtieten van een berggorilla en die ga ik niet pakken". Dus besloot hij zijn biezen te pakken. De arme drommel had zijn hoeven nog niet gelicht of daar maakte Hope haar entree. Een kort geknipte, bevallige Kameroenese. De Master-Bull had tegelijk vileine plannen maar ik sleurde hem naar de sauna om zijn kop wat uit te roken en hem weer met beide benen op de grond te krijgen. Want ook al verkopen wij in onze verhalen een hoop onzin en flauwekul, als het nodig is zijn we ook serieuze gasten die elkaar steunen wanneer het even tegenzit. Oké, in het ware leven zijn wij helemaal geen vrienden. Dat neemt niet weg dat er bepaalde sympathieën zijn. Zoals SFL al ergens opmerkte, wij zijn volstrekte tegenpolen. Hij een rechtse militarist die met veel wapengekletter denkt de conflicten denkt te kunnen oplossen. Ik, een linkse parasiet die "Love and Peace" staat te roepen op de kansel. Maar goed, men moet niet denken dat wij elkaars "Ingang Oost" besnuffelen als een stelletje flikkers op de "Gay-Pride". Ook dit moest even gezegd worden.

Als afsluiting hadden wij beide nog een mooie "date". De Master-Bull was zijn stress kwijt en prikte de Kameroenese Hope aan zijn roede en ik sloot af met Simona.
    http://www.dolce-vita.com/girls/view/572
    Een gezellige en vrolijke lachebek met een stralend wit gebit. Wederom was de seks gemiddeld maar ze kon goed pijpen met heel veel oogcontact en haar "Amazone Ride" was dan weer bovengemiddeld waarbij ze haar kutspieren goed gebruikte om me leeg te melken. Bovendien had ze een lekkere vette joint in haar tas zitten die we hebben gerookt als zaten we op "Woodstock". Een passende afsluiting van deze tour.

Zo, ik hoop dat mijn kompanen nog een beetje genoten hebben van dit nagerecht van de Psycho-Bull en ik draag deze behangrol dan ook aan jullie op.
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 10 oktober 2013 om 01:06

19. Onderstaande 16 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (10 oktober 2013),Big30 (10 oktober 2013),Bluebear (10 oktober 2013),bosbeer (10 oktober 2013),Dalton (10 oktober 2013),Dolfie (10 oktober 2013),hasta la pasta (10 oktober 2013),HW1 (10 oktober 2013),Knabbel (10 oktober 2013),licky luke (15 oktober 2013),LittleJoe (10 oktober 2013),Megaboob (10 oktober 2013),Picasso 1 (10 oktober 2013),rob45 (10 oktober 2013),SFL (10 oktober 2013),too slow (10 oktober 2013)

Last Online
    5 november 2016 @ 00:20
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928

Standaard

Meer foto's van deze shoot klik http://blog.ashgirl.com/ash-hollywood-068/

21. Onderstaande leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

SFL (17 oktober 2013)

Last Online
    Vandaag @ 11:43
    Discussies
    50
    Thanks
    1.141

Standaard

tsjonge jonge wat een lelijk wijf, daar zal SFL niet blij mee zijn. Alles is er nep aan
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

23. Onderstaande 2 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

hansdordt (13 oktober 2013),SFL (17 oktober 2013)

Last Online
    5 november 2016 @ 00:20
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928

Standaard

Excuse me, ben alleen bekend met zijn smoking fetisj, niet met zijn dames voorkeur
    Laatst gewijzigd door hansdordt; 13 oktober 2013 om 11:45

25. Onderstaande leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

SFL (17 oktober 2013)

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Excuse me, ben alleen bekend met zijn smoking fetisj, niet met zijn dames voorkeur
    Je zit helemaal goed. SFL neukt ook lelijke vrouwen. En hij kijkt niet op een kilo meer of minder. Dat wijf met die "Junky Look" in "Yin Yang" scoorde geloof ik een 3 op zijn knapheidsmeter. R45 weet haar naam nog wel. Ik geloof Silva.

27. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

hansdordt (13 oktober 2013),SFL (17 oktober 2013)

Last Online
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Je zit helemaal goed. SFL neukt ook lelijke vrouwen. En hij kijkt niet op een kilo meer of minder. Dat wijf met die "Junky Look" in "Yin Yang" scoorde geloof ik een 3 op zijn knapheidsmeter. R45 weet haar naam nog wel. Ik geloof Silva.
    Het was inderdaad de Duitse Silva.
    Pure horror man,maar haar service is laten we zeggen grenzeloos.

29. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

SFL (17 oktober 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Haha, bedankt Hansdordt… Eerlijk gezegd, kan het ermee door. Men heeft hier onder mijn topic vaker mokkels gepost die helemaal niet in aanmerking komen. Het mokkel op jouw foto; daar zou ik het best nog wel mee kunnen. Laat ons zeggen dat ze een 5/10 krijgt van mij. (op voorwaarde dat ze haar baard scheert)

Vrouwen die bij minder kans maken, dat zijn doorgaans de trutjes met schandalig veel merkkledij en tasjes aan hun lijf (waarmee gelijk ook al hun bezit rond hun lijf hangt), de dames met veel te dikke tieten (alles boven D is uitgesloten en D is uitzondering. Liefst B-cup, dan A-cup en ten slotte C-cup), vrouwen met een te platte kont komen ook niet in aanmerking, want naar mijn mening moet er aan een kont vlees zitten. Anorexia-mager of moddervet, dat wil ik ook niet. Maar ik kan het wel met een bepaald type van hele magere meiden, net zo goed dat ik kan genieten van een volslank lichaam. Bij de volslanke dames is het wel belangrijk dat de dame goed in haar vel zit en zelfvertrouwen uitschijnt. Een dikke die zich schaamt omdat ze dik is, dat vind ik dan weer een hoop ellende (vreet dan minder in plaats van te jammeren). Om eerlijk te zijn: ik zou nog eerder een mollige nemen die toch nog wel een vast velletje heeft dan dat ik een magere zou opteren. Voorts heb ik ook nog bezwaar tegen alles wat nep of plastic is. Te veel make-up, lippenstift of een haartooi die over the top is, daar kan ik me niet mee verzoenen. Gelnagels liever ook niet. Gewone kortverzorgde nagels is voor mij het beste, en daar mag dan weer wel gerust een kleurtje op. Liefst iets donker en geen fluo of pastelkleurige nagellak. Siliconen tieten zijn helemaal uit den boze. Bij de hoeren durf ik het nog eens door de vingers te zien, maar in real life zal ik nooit samen zijn met een silliwijf. Behaarde kut of niet, dat maakt voor mij niet uit: zolang ze maar geen okselhaar en haar op de benen hebben. Over benen gesproken: ik heb wel een zwak voor lichtgespierde benen. Bij een buik ook… Ik heb al mokkels met een lichte sixpack gehad, maar net zo goed hou ik wel van zo’n typisch buikdansbuikje. Babyvet, zoals de Hollanders dat zo mooi zeggen. Haarkleur maakt me ook niet uit, want het hangt allemaal een beetje af welke kleur en kapsel bij het gezicht past. Korte haarsnit bij een vrouw, is dan weer wel een afknapper… En rasta’s ook. Qua hygiëne kijk ik altijd vooral naar de handen en de tanden. Ik hou van grotere en propere handen en zal zelden of nooit een wijf pakken met van die dikke korte worstenvingers. De tanden in mijn bakkes staan ook niet allemaal even recht en daarom moet een gebit bij de dame ook niet perfect zijn, maar zoals aangegeven wel proper. Zo’n wijf waar je de tandplak kan vanaf krabben, dat vind ik smerig. Om tot het ideale ras te komen: wel, ik hou van Slavisch, Germaans, Scandinavisch en West-Europees algemeen. Van het blanke ras, heb ik het minste aantrekking bij het keltische ras. Algemeen genomen kan de vrouwelijke populatie van het VK en Ierland me totaal niet bekoren. Tot zover alles wat blank is. Ik heb ook wel een zwak voor de lichtebruine, mokka’s, olijfkleurige en donkerbruine wijfjes. Zoals daar zijn de mediterrane types (met de Griekse vrouwen op kop), zuid-amerikaanse Latina’s, maar ook Arabische en Perzische vrouwen kunnen mij enorm bekoren (als ze tenminste niet gesluierd of fanatiek gelovig door het leven gaan). Negerinnen en Aziatische dames vallen het minst onder mijn voorkeuren, maar dat neemt niet weg dat ik toch vele zwartjes en geeltjes bemind heb. Een negerin die ik als knap omschrijf: die is dan ook effectief knap en dan krijg ik er vaak niet genoeg van. Ik ben pas terug van Thailand en ook daar heb ik genoeg mijn gading gevonden. Al is het eerder een lichtelijke fetisj die ik heb voor jonge lolita lichamen. Bij momenten hou ik daarvan en wanneer ik bij een bezoek aan Thailand niks anders te zien krijg, dan wordt deze fetisj feller aangewakkerd. Hoe dan ook, bij Aziaten en negerinnen heeft het veeleer met het attitude te maken dan met het uiterlijk. Bij het blanke en het bruine ras zoek ik toch eerder een combinatie op, maar vooral bij betaalde liefde weet ik de Aziatische sensualiteit, devotie en vakkennis wel te appreciëren (helaas zijn er ook uitzonderingen).

Daarmee zijn we gekomen bij het attitude. Ik hou niet van arrogante wijven, die denken dat ze meer zijn dan jijzelf… En al zeker niet bij de hoeren. Hoewel ik sommige arrogantie wel kan apprecieren of als opzwepend bestempelen. Dan heb ik het eerder over het soort arrogantie die de zigeunerinnen over zich hebben. Zoiets van: ik heb schijt aan heel de wereld! Trutten die denken van adel te zijn en boerinnen die te marginaal zijn om aan de varkens te geven, die mogen ook meteen afdruipen. Het flauwe attitude en de wereldvreemdheid van de doorsnee Amerikaanse middenklasmeiden, daar kan ik ook van kotsen. Misschien wel door hun domheid dat ik me totaal niet aangetrokken voel tot Amerikaanse wijven. Dus een wijf met verstand en wat wereldse kennis, dat is voor mij dan weer een extra troef. Maar pas op: een wijf met een IQ van 140 die veel slimmer is dan mezelf, dan heb ik aan de lijve ook al mogen ondervinden dat het ook niet ideaal is. Maar kom, onbewust heb ik wel een zwak of zekere bewondering voor dames die ergens in uitblinken of een respectabele job hebben. Dat kan gaan van een sportvrouw tot een advocate en van een onderneemster tot een mokkel bij de special forces.

Zolang ze maar rookt. Regelmatig en niet occasioneel, want diegene die zichzelf sociale rookster noemen, dat zijn eveneens trutten. Dan heb ik nog liever een niet-rookster.

Onder dit topic had ik ook nog een andere detailbeschrijving gegeven, met foto’s van een voorbeeld erbij wat voor mij in dat type segment de bijna perfecte dame zou kunnen zijn.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...012#post322012

Om een voorbeeld uit beroemde kringen te geven, van wat voor mij dicht bij perfectie komt. De Actrice met Scandinavische roots: Scarlet Johansson… (wat haar van de perfectie weerhoudt: dat ze tamelijk klein is en haar tieten had ik liever iets kleiner gezien)
    scarlett-johansson.jpg

31. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

hansdordt (18 oktober 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Ausrufezeichen De tussentijdse gang van zaken... Nog 2 maand te gaan!

Topper: (vanaf 9.1)

1)Duang, 22jarige Thaise in Bangkok Thailand: uiterlijk 9/10 en dienstverlening 9.5/10
    Recentelijk nog maar eens bewezen de ultieme nummer1 van 2013 te zijn

2)Silva, Duitse op leeftijd in YinYang: uiterlijk 2/10 en dienstverlening 9.4/10
    Lang niet de knapste, maar wel het beste wat er in saunaclubland te verkrijgen is!

3)Beatrice, 27jarige Roemeense in Happy Garden: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 9.3/10
    Girl next door, onverwachte topper en neukt alsof ze al maanden je vaste liefje is.

4)Panni & vriendin, Thaise trio in Pattaya: uiterlijk 8.5/10 en 6/10 en dienstverlening 9.1/10

Ook deze trio heb ik nog maar pas achter de kiezen... Maar ik kan nu al objectief stellen dat het mijn beste triootje allertijden geweest is

Heel goed: (onder 9.1, vanaf 8)

5)Sirikit, 20jarige Thaise in Bangkok Thailand: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 9/10

6)Lulu, Thaise milf in Golden Time: uiterlijk 2.5/10 en dienstverlening 9/10

7)Melina, 24jarige Duitse in YinYang: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 8.9/10

8)Claudia, 24jarige Roemeense in Sixsens: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 8.8/10

9)Anna, 23jarige Litouwse in Sixsens: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 8.6/10

10)Kira, stevige Duitse in Living Room: uiterlijk 5/10 en dienstverlening 8.5/10

11)Nicole, 32jarige Hongaarse in Living Room: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 8.3/10

12)Sandy, 21jarige Thaise in Pattaya Thailand: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 8/10

13)Olesia, 20jarige Oekraiense straathoer in Moskou: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 8/10

14)Roxana, 23jarige Roemeense in Living Room: uiterlijk 4.5/10 en dienstverlening 8/10

Goed: (onder 8, vanaf 6.5)

15)Shiva, 25jarige Poolse in Golden Time: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 7.9/10

16)Mara, Roemeense op leeftijd in Golden Time: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 7.9/10

17)Melanie, Duitse met speciale ogen in LR: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 7.8/10

18)Kratai, 26jarige Thaise domina in Bangkok, Thailand: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 7.7/10

19)Ola, 20jarige Poolse in Dolce Vita: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 7.6/10

20)Mikaela, 24jarige Roemeense in Happy Garden: uiterlijk 8/10 en dienstverlening 7.5/10

21)Vicky, 32jarige Roemeense in Living Room: uiterlijk 7.5/10 en dienstverlening 7.5/10

22)Paula, 21jarige Poolse in Living Room: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 7.4/10

23)Anji, 18jarige Thaise in Bangkok, Thailand: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 7.4/10

24)Kim, 24jarige Marokkaanse in YinYang: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 7.3/10

25)Gosha, 24jarige Poolse in Haus Panthera: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 7.2/10

26)Carmen, 32jarige Roemeense in Parksauna Residenz: uiterlijk 3.5/10 en dienstverlening 7.2/10

27)Kim, stoere getatoeerde Poolse in Sixsens: uiterlijk 6.5/ en dienstverlening 7.1/10

28)Katelea, 28jarige Roemeense in Happy Garden: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 7.1/10

29)Ramona, 29jarige Roemeense in Living Room: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 7.1/10

30)Lina, 28jarige Duitse in Golden Time: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 7/10

31)Medusa, 23jarige Duitse in Golden Time: uiterlijk 7.5/10 en dienstverlening 7/10

32)Janina, 25jarige Roemeense in Sixsens: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 7/10

33)Malee, 31jarige Thaise in Pattaya Thailand: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 7/10

34)Anja, Poolse midden de 20 in YinYang: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 6.9/10

35)Sissi, Poolse dertiger in Dolce Vita: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 6.9/10

36)Lyn, Thaise on erotisch massagehuis Tirak Thai in provincie Antwerpen: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 6.9/10

37)Gloria, 21jarige Roemeense in Happy Garden: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 6.8/10

38)Victoria & Vanessa, Bulgaarse trio in Planet Eden: uiterlijk 6.5/10 en 5.5/10 en dienstverlening 6.8/10

39)Nora/Lora, 19jarige Duitse in Yin Yang: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 6.7/10

40)Alina, 28jarige Roemeense in Living Room: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 6.7/10

41)Jessica, 23jarige Spaanse in Sixsens: uiterlijk 5/10 en dienstverlening 6.7/10

42)Serpin, Turkse milf in Happy Garden: uiterlijk 4/10 en dienstverlening 6.7/10

43)Jacqueline, 21jarige Poolse in YinYang: uiterlijk 7.5/10 en dienstverlening 6.6/10

44)Miriam, 24jarige Bulgaarse in Living Room: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 6.6/10

45)Paris, 30jarige Poolse in YinYang: uiterlijk 4/10 en dienstverlening 6.6/10

46)Pan, 19jarige Thaise in Bangkok Thailand: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 6.5/10

47)Carina, 28jarige Roemeense in Planet Eden: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 6.5/10

48)Hope, 29jarige negerin in Dolce Vita: uiterlijk 5/10 en dienstverlening 6.5/10

49)Camilla, Tsjechische 40 plusser in Sixsens: uiterlijk 4.5/10 en dienstverlening 6.5/10

Kan beter: (onder 6.5, vanaf 5)

50)Dana, 23jarige Roemeense in Planet Eden: uiterlijk 7.5/10 en dienstverlening 6.4/10

51)Stella, 40jarige Poolse in Sixsens: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 6.4/10

52)Agnieska, 26jarige Poolse in Warschau, Polen: uiterlijk 9/10 en dienstverlening 6.3/10

53)Rai & Nisa, tiener trio in Pattaya, Thailand: uiterlijk 5/10 en 6/10, dienstverlening 6.3/10

54)Cibelle, Turkse lolita blondine van 22 in Sixsens: uiterlijk 8/10 en dienstverlening 6.2/10

55)Steffi, 23jarige Duitse in Golden Time: uiterlijk 7.5/10 en dienstverlening 6.2/10

56)Lara, 21jarige Bulgaarse in Living Room: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 6.1/10

57)Nina, 30jarige Poolse in YinYang: uiterlijk 4/10 en dienstverlening 6.1/10

58)Oksana, 30jarige Russische escort in Baku, Azerbeijan: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 6/10

59)Gia, 20jarige Bulgaarse in Golden Time: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 6/10

60)Natalia, 21jarige Oekraïense escort in hotel in Verenigde Arabische Emiraten: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 6/10

61)Pamela, Dominicaanse negerin in Golden Time: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 6/10

62)Eliza, 21jarige Hongaarse in Yin Yang: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 5.8/10

63)Veronique, 19jarige Française escort in Parijs, Frankrijk: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 5.7/10

64)Katarina, 27jarige Griekse in Living Room: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 5.5/10

65)Samonwan, 24jarige Thaise in Pattaya, Thailand: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 5.3/10

66)Tina, 24jarige Bulgaarse in Golden Time: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 5.2/10

67)Nom, 19jarige Thaise in Bangkok, Thailand: uiterlijk 8/10 en dienstverlening 5.1/10

68)Lara, 25jarige Roemeense in Babylon: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 5/10

Niet goed: (onder 5, vanaf 3)

69)Banu, 21jarige clubdame in Baku, Azerbeijan: uiterlijk 8/10 en dienstverlening 4.9/10

70)Ariella, 26jarige Duitse in Golden Time: uiterlijk 5/10 en dienstverlening 4.7/10

71)Iva, Bulgaarse rond de 30 in Dolce Vita: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 4.6/10

72)Jeja, 18jarige Thaise in Pattaya Thailand: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 4.5/10

73)Li of Lee, 20jarige Chinese escort in koffieshop op de Verenigde Arabische Emiraten: uiterlijk 5/10 en dienstverlening 4.4/10

74)Tiaga, 22jarige Duitse in YinYang: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 4.2/10

75)Sao, 18jarige Thaise in Bangkok, Thailand: uiterlijk 7.5/10 en dienstverlening 4/10

76)Inna, 19jarige Roemeense in Happy Garden: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 3.9/10

77)Rosa-Maria, 33jarige volslanke Roemeense in Sixsens: uiterlijk 5/10 en dienstverlening 3.5/10

78)Michelle, 23jarige Roemeense in Dolce Vita: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 3.1/10

Slecht: (onder 3)

79)Karla, 22jarige Roemeense in Living Room: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 2.8/10

80)Dalina, 21jarige van Montenegro in Golden Time: uiterlijk 8/10 en dienstverlening 2.7/10

81)Meaw, 18jarige Thaise in Pattaya, Thailand: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 2.5/10

82)Erika, Roemeens dikkertje in Planet Eden: uiterlijk 3.5/10 en dienstverlening 2/10

83)Natasja, 24jarige Slowaakse straatmadelief in Parijs: uiterlijk 8/10 en dienstverlening 1.5/10

84)Duitse waarvan de naam vergeten in Golden Time: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 1.5/10

33. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (17 oktober 2013),rob45 (17 oktober 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Cool De Blondjes-2daagse:

njam.jpg

Dag1: YinYang

Ik parkeer mijn Dacia op de parking en er was haast geen plaats meer. In ieder geval kom ik toch in stijl toe. Die Dacia was het enige wat voor handen was, want mijn eigen wagen staat in de buurt van Frankfurt luchthaven gestalt. Omdat ik even vaak op Frankfurt vlieg dan op Amsterdam of Brussel, heb ik de Dacia er dan maar bij genomen. Want anders raakt een mens niet thuis. Of het zou met de taxi moeten zijn, maar als arme Oostblokker zou me dat een veel te dure grap zijn.

Nog steeds merk ik op dat men aan het werken is aan YY. Op het dak zie ik een paar werkmannen staan met een helm op. Onder hen een neger. Het was Rob45 die als vakman van de gelegenheid gebruik maakt om werfleider te spelen en die mannen tot in de puntjes uitlegt hoe ze het moeten doen. Wanneer de Rob me ziet, springt hij van het dak af en vergezelt me naar binnen. “Nog geen eeuw geleden stuurden de Arabieren mijn volk met boten naar de VS voor slavernij. Die bleekscheten ginds ragden mijn volk af met zwepen… En kijk: nu ben ik diegene die hier bevelen uitdeelt aan het blanke ras,” grijst de Negro-Bull voldaan.

Eenmaal binnen zetten we ons als louche gangsters aan de bar. Maar R45 kreeg jeuk aan zijn snaak en wou wat gaan vreten. Naar eigen zeggen had hij een hele meute Surinaamse vrienden op bezoek en die waren bij hem thuis een heuse surinaamse kermis aan het opzetten. Tja je weet wat een kabaal die latino’s en negers kunnen maken. Voor de Rob geen probleem die slaapt er door, maar twee straten verder kon zelfs geen ene bleekscheet slaap vatten. “En waarom denk je dat ik nu zo’n honger heb,” vraagt Rob terwijl hij daar de hele vleesschotel op de bakplaat kiepert. “Omdat die Surrinamers verdomme niet weten wat culinair vernuft is.”. Verder licht Rob ook nog toe dat hij al dagen met het schijt zit van alles wat hij van hen te vreten kreeg!

Tot zover het waarom ivm het feit dat R45 zichzelf de pleuris zat te vreten. Tussen het schrokken door, vraagt hij met zijn zwarte bakkes vol met vlees, hoe het nu zit met Thailand. “Waar zijn die moederneukende foto’s over die Thaise wijven?” Na het vreten begeef ik me met Rob naar mijn locker waar hij mijn mobieltje uit mijn jatten rukt en de foto’s van Thailand bekijkt. Op het eerste zicht deed het hem weinig, totdat ie bij de foto’s van het triootje kwam. “Nondedju SFL, ik ga binnekort de regelingen treffen en dan zijn we naar Thailand. Een hele nacht trio voor 200 à 250 euro, zeg je? In dat geval doe ik een quatro of een cinqo met die spleetogen!!!”

Rob was zo door het dolle heen dat hij wegens een te hoge testosteronspiegel het deurtje uit mijn locker rukte. “Kom, SFL,” snauwt hij, “Ik ben opgewarmd, we gaan hier dringend een bitch neuken!” We lopen de bar in… Rob leek wel over 3 zwarte bitches heen te kijken en grijpt de eerste de beste bleke Poolse bij de kraag. “SFL, ken je die?”, vraagt hij terwijl hij ze voor me houdt. “Ja”, zeg ik, “dat is Daniela en die is best naar behoren”. De Rob sleurt haar over de grond verder en begeeft zich naar een kamer in de kelder. “Goed genoeg voor mij, ik ga de white bitch eens mores leren,” hoor ik hem nog mompelen terwijl hij in de kelderverdieping verdwijnt.

Ikzelf wordt het slachtoffer van de Zweeds Emma. Als was ik minder happig om meteen te vertrekken. Zodus gingen we eerst nog wat aan de bar zitten kletsen. Toen het OK bleek te zijn, gingen ook wij de kamer op. De details over dat samenzijn lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...483#post338483

Na mijn sessie met miss Ikea, tref ik Rob terug in de bar. Deze keer zit de geweldenaar te flirten met het bleekste mokkel van heel het etablissement. Ik vraag hem, terwijl ik bij aan de bar schuif, of hij ziek is. Nog steeds 3 lekkere werkloze negerinnen in da house en nu stort ie zich op iets ziekelijks bleek met grauwe teint. “Dat is omdat ik jou van de troon ga stoten en ik voortaan de Master-Bull zal worden,” grijnst hij gemeen. Op het moment dat dit uit zijn rappende bek rolt, zie ik achter hem een bekend doodshoofd verschijnen. Het is verdomme de Duitse Silva en de Rob heeft beslag op haar gelegd en wil mij gegarandeerd afkloppen als Master en zelf de kroon der Bulls dragen. Met een bang hart zie ik de twee vertrekken.

Amper een halfuurtje later verschijnt de Rob weer ten tonele. Helemaal buiten adem, vervloekt van de dood in de ogen te kijken en zo bleek uitgeslagen alsof hij zopas heroine gespoten had, knielt Rob voor me neder en zegt de wijze woorden: “je mag Master-Bull blijven… Ik kan haar niet aan. Ik kwam helaas niet voorbij een halfuur… Ik ben niet eens aan neuken toegekomen… Die pijpbeurt alleen heeft me fysiek helemaal kapot gemaakt.” De Rob kwam klaar na het betere zuigwerk en was niet meer dan easy money voor de Duitse Silva. Ik groeide terwijl Rob me bejubelde en niet kon snappen hoe je bij dat wijf aan wippen toekomt. “Je bent de Master of je bent het niet”, zei de zelfingenomen klootzak in mij. Genietend van het feit dat de Robster niet de power had om een uur of langer deze Duitse orkaan te trotseren.

We gingen opnieuw een hapje eten. De Robster was duidelijk zijn eiwitten en vitamines kwijt en ook zijn suikerspiegel stond laag na Silva. Als respect voor de Master-Bull stond hij erop om voor mij te koken. Hij gooide een hoop hamburgers op de grill en bakte deze alsof hij wereldkampioen BBQ was. Het is eens wat anders dat ik opeens mijn eigen neger had die voor me kookt. Na het vreten ging Robbie naar huis. “Ik moet naar huis, hier blijven heeft geen enkele zin, want mijn lul hangt slechts nog met schamele pees vast aan mijn lijf”. De Rob vertrok alweer en dat was jammer, want nu stond ik er alleen voor. Nu ja, we kunnen er wel mee lachen, maar de Rob zijn gezicht was geld waard toen ik tegen Silva zei dat ze met hem hetzelfde moest doen, dan wat ze bij mij gedaan had. Rob45 corrigeerde toen heel snel dat het zo ver niet hoefde te gaan. Voor de eerste keer in mijn leven zag ik angst in Rob zijn ogen toen hij met haar naar de kamer vertrok. Toen hij amper een halfuur later terugkwam van de kamer leek het een ware opluchting voor hem en ondanks zijn uitgeputte toestand, ben ik er zeker van dat ze hem nog gespaard heeft. In ieder geval toch respect en applausje voor Rob45 die eindelijk zijn doop bij de Bulls onderging.

Toen Rob naar huis was stond ik in de bar een hele tijd oog in oog met een Hollands mokkel. Ik had haar al vaker opgemerkt, eerder op uiterlijk dan op haar vriendelijkheid en als ik erop wou, dan was het nu toch wel de moment. In een normale situatie kom je niet in haar arrogante comfortzone en omdat we nu toch maar naar elkaar stonden te staren zonder meer, besloot ik naar haar toe te lopen. Korte zakelijke kennismaking, meteen de kamer op, na een halfuur weer terug en dan van ellende bijna mijn eigen pik opvreten omdat het zonde was van die 50€. Afijn, de nadere uitleg van dat overbodige avontuurtje lees je hier zo: https://www.ijsberenforum.com/forum/...908#post338908

Na de Nederlandse Chantal ben ik me maar gaan amuseren in de sauna en stoombad. Enige tijd had ik de Duitse Melissa achter me lopen als een irritant aanhangsel aan je reet. Natuurlijk was dat bij haar niet irritant, want ik vind Melissa een hele leuke dame. Deze keer gedroeg ze zich toch anders en al snel was duidelijk dat de tijd rijp achtte dat wij nog eens duchtig gingen stengelen. Nabij het voetbadje klampte ze me vast en voor het eerst in 5 jaar hadden we nog eens een onderhandelingsgesprek dat vooraf aan een beurt gaat. De rest werd meteen geschiedenis en lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...479#post338479

Na Melissa was ik aan flarden bemind. Gevaarlijke dame voor mij. Ik besloot nog iets te drinken en na nog enkele rondjes lopen ging ik dan ook maar naar huis. Voorts kan ik nog vertellen dat de verbouwingen goed vorderen. De bar is af en heel stijlvol. Indien er weinig volk zou zijn, komt dit de gezelligheid niet ten goede, maar nu heb ik YY bij volle drukte gezien en het was zeer OK. Aan de nieuwe luxekamers zijn ze nog aan het werken en het nieuwe restaurant was ook al klaar, alleen nog niet in gebruik. Zag er veel belovend uit.

Ter afsluiting dit blonder Schlagermokkel (helemaal mijn ding): http://www.youtube.com/watch?v=CrdFwwsx6fQ

Dag2 in Living Room

Op de tweede dag van mijn blondjes mini-tournee was het niet de bedoeling om eenzaam op stap te gaan. De Killer ging normaal gesproken mee. De Anaconda-stier stond er weer op om naar Sixsens te gaan, naar het feestje aldaar. Sixsens is goed voor mij, maar ik had geen zin in een feestje waar 100 man een nummertje moet trekken om over 20 wijven heen te gaan. Die Killer-Bull verandert nog eens in Sixsens. Mocht ik hem niet beter kennen, ik zou verdomme denken dat hij aandelen heeft in Sixsens. Hij kon het verder bekijken van mij, ik had meer zin om naar LR of PHG te gaan. We onderhielden wel een rechtstreekse radiolijn met elkaar.

Ik vroeg ook Badslippers mee, maar die klojo vond het belangrijker om zijn job in een lokale zottenhuis te volbrengen in plaats van een hoger doel te dienen. In dit geval Wingman wezen van The Master-Bull. OK, wat kon het mij schelen… Dan toch maar in m’n eentje. Met Badslippers zou ik ook nog radiocontact onderhouden. Het was nu alleen nog kiezen tussen PHG en LR. PHG was langer geleden, maar de laatste keer in LR stond me ook wel aan. Ik liet het lot dan maar beslissen aan de hand van kortingskaarten. Ik had nog eentje van 20€-korting voor PHG en eentje van -15€ korting voor LR. Dat van 20€ korting was alleen geldig wanneer je voor 15u zou arriveren en dat ging me helaas niet lukken. Het werd dus Living Room!

Meteen bij binnenkomst werd ik hartelijk onthaald door die grote slanke blondine. Ultra geil wijf en ik noem haar steeds goudlokje. Naar verluidt heeft die sloerie ooit nog voor de receptie gewerkt ipv erachter, maar die tijden heb ik helaas niet meegemaakt. Nu zit het wel zo dat ik 5 jaar van mijn leven zou geven om met haar enkele uurtjes de koffer in te duiken. Nou ja, 5 jaar van mijn leven… Ik vrees dat er dan al niet te veel levensjaren meer overschieten. Daar je zou denken dat zij me de eerste stijve van de dag zou bezorgen, was dit toch niet het geval. Ik had pas afgerekend en mijn ijsberenvel in ontvangstgenomen, toen er ineens een rooie bliksemschicht naast me opdoemde.

De rooie bliksemschicht oftewel de heer BS zijn muze a.k.a. Sofia stond daar te stralen met een pak sigaretten in haar jatten en toen ik niet wist wat te zeggen, greep ze me bij mijn nekvel en trok ze me naar zich toe om me enkele zuigzoenen op mijn wangen te zetten. Was dit de eerste keer dat zij blij was om mij te zien of verwachtte ze in mijn kielzog vader Badslippers. Hoe dan ook, mijn pik stond meteen overeind en om gênante ogenblikken te vermijden, verdween ik in de kelder om me om te kleden. Ik ben geen matennaaier, maar wat was het verdomme moeilijk om me in de loop van de dag en avond niet op badslippers zijn eega te storten. Wie weet had die linkse druiloor haar wel aangezet om mij te teazen en me zo uit te testen. Over die heimelijke boobytrap ging ik niet stuikelen.

Toch bleef ik met vuur spelen en liep ik na het omkleden weer naar haar toe. Gewoon een babbeltje kan geen kwaad, dacht ik bij mezelf. Onderwijl kon ik mezelf ook nog een salitos bestellen. Dus ik loop naar Sofia toe en die vraagt me meteen of ik iets sterks bij heb. Die leegzuigster dacht waarschijnlijk dat ik altijd iets in mijn bagage zitten heb. Nee, ik moest haar teleurstellen. De vorige keer had ik gepeperde wodka bij voor Badslippers en Paula mocht daar toen ook een slokje van nemen. Simpelweg omdat Paula van de streek van de wodka komt. Wanneer ik op een dag nog eens een fles Palinka gescoord heb in Roemenië of Hongarije, dan zal ik beslist die mollige rooie ermee volgieten tot er een fonteintje Palinka uit elk gat van haar lijf spuit. Nog half suf van een te lang aan oogcontact met Sofia, had ik niet in de gaten welk stuk ongedierte er naast haar zat. Die zat maar met haar handen te zwaaien om mijn aandacht te trekken. Godverdomme nog aan toe; het was die kleine dikke Roxana. Met haar wisselde ik wat beleefdheden uit, maar die smerige oplichtster zou me verdomme niet meer op de kamer krijgen. Eigenlijk zag ze er wat afgeslankt uit… Nadat ik haar vroeg of ze Babylon beu was, vroeg ik eveneens of ze aids, kopzorgen of een andere smerige ziekte had, aangezien ze zo fel afgevallen was. Nee, dat heb ik niet gezegd, maar ik dacht het wel. Op de eerste vraag kreeg ik als antwoord dat zij het voorgevoel had dat ik er vandaag ging zijn…

Blablablablabla… Dat is dan goed voor je voorgevoel, zei ik op sarcastische toon, en ik liep heen, want vanuit mijn ooghoeken zag ik iemand anders om mijn aandacht schreeuwen. Roxana bleef dus zielig achter. Jaja, noem me maar een schoft, maar hieraan ging een heel verhaal vooraf . Daar komt ook nog boven op dat ze me de laatste keer in LR duchtig in het zak heeft gezet betreft de prijs. Ik ben haar nog enkele keren tegengekomen in de avond… De spijt was van haar ogen af te lezen en ze weet maar al te goed dat ze veel inkomsten misloopt door haar eigen stommigheid. En ik ben dan zo smerig om daar nog van te genieten ook!

Tot zover dat hoofsdstuk. Om uit de klauwen van Roxana te blijven, liep ik dus naar mijn andere lieverd van de vorige keer. De Poolse Paula Ze deed alles om mijn aandacht en ze leek triest omdat ik eerst bij die twee Roemeense sloeries gedag ging zeggen. Het is natuurlijk geen geheim voor de notoire hoerenloper dat de Poolse zwartwerkbrigade het niet zo goed kan vinden met de Roemeense dievengilde en visa versa. Vandaar dat ze elk aan hun kant van de bar blijven. Paula zette al meteen alles op alles om me op de kamer te krijgen. Volop tongzoenen, me betasten en haar kut leek als een vleesetende plant naar mijn pik te bijten. Mijn stijve pik zou ook opgeslokt worden indien ze geen slipje aanhad. Een dun stuk textiel hield mijn erectie dus min of meer in bedwang en uit de krochten van haar vulva..

Daar ik niet de man ben die na 10 minuten al meteen gaat buffelen, maakte ik me na een 20tal minuutjes los van Paula met het excuus dat ik eerst wat is de sauna ging liggen. Dat deed ik ook, gevolgd door een halfuurtje jacuzzi (met douche tussenin uiteraard). Na het wellnessen was het de bedoeling dat ik eerst wat ging vreten, maar Paula had zo haar stempel op mijn geilheid gedrukt, dat ik haast blindelings terug naar boven en naar haar toe liep. Na nog wat kortstondig gerotzooi in de bar en enkele giftige blikken van Roxana, verdween ik met Paula op de kamer:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...506#post338506

Na Paula ben ik meteen op het vreten gevlogen. De vaste kok van dienst is altijd een vriendelijke kerel en voor een chauvinistische mof doet hij anders wel moeite om zijn gerechten in het Engels toe te lichten. Dat waardeer ik wel. Helaas is het vreten niet altijd te pruimen in LR, maar laat me deze keer onderstrepen dat het bij mijn laatste 2 bezoekjes dan weer wel goed meeviel. Je ziet het; SFL is eerlijk. Ook over LR zelf ben ik eerlijk: ik schrijf vaak mijn kritiek op over deze club, maar als het goed is, dan zeg ik het ook. Dat er nu aan de gokautomaten mag gerookt worden, dat is een pluspunt en als occasionele bezoeker van LR, zag ik de laatste 2 keren daardoor ook een toename van de vrouwelijke populatie. De laatste 2 keer waren er voldoende mokkels en niet al te veel venten. Ook de sfeer was OK. Ik blijf er nog steeds bij dat de gouden tijden niet meer zullen terugkomen (2009-2011), maar in tegenstelling tot een paar andere Duitse clubs was ik nu weer vrolijk in een Duitse Saunaclub!

Ondertussen liep ik bij de ingang Knabbel tegen het lijf, die net zijn intrede maakte. Ik moest even in mijn weinige haren krabben, want ik meende die voyeuristische opdonder al gezien te hebben toen ik in de sauna zat. Hij liep toen met de Thaise Joy naar de kamer en ik wuifde nog naar hen beide. Ik zou gezworen hebben dat ze beiden terugzwaaiden naar mij, maar nu opeens stond hij opnieuw aan de ingang. Nu had de brave man een ongelukkig voorval meegemaakt eerder op de dag en was hij naar LR gekomen zonder een rooie duit in zijn zak. Ga ik ff afrekenen met die Thaise snol en wat blijkt? Ik kon haar niet betalen, legt Knabbel me uit. Ik vind het allemaal maar een louche uitleg, want als ie geen geld had, hoe komt ie LR dan binnen? Nog voor hij meer kan zeggen, ren ik er als een bezetene vandoor. Ik wist al wat er komen zou… Die smeerlap zou mij vragen om geld te lenen en aangezien ik een arme Oost-Europese mijnwerkerszoon ben, had ik mijn zuurverdiende geld zelf nodig om nog een pleziertje te ondergaan.

Via de rechtstreekse lijn met Sixsens kwam ik te weten dat de Killer-Bull zijn lul had laten afzuigen voor 20€. Stel je voor… Waarschijnlijk door zo’n verwerpelijke pornohoer die de papresten van de vorige nog op haar tong kleven had. De Killer garandeerde me dat er in SS minstens 50 wijven waren. Ja, wat maakt dat uit als er waarschijnlijk 200 man is, die één na één een snelle wip aangenaaid krijgen, want die mokkels zullen wel afzien en bovendien is time money. Dan liever LR met een kleine 40 mokkels, nog iets minder kerels en van al die kerels was ik natuurlijk de oppergod. Een halfgod als Ace daagt daar niet op en de LR-God, Badslippers, was op dat moment opstandige tieners aan het platspuiten met morfine.

Wat later op de avond zit ik te drinken aan de bar en plots zie ik iets met een punthoed op een bezemsteel door de woonkamer vliegen. Verdomme, een heks, schrik ik me te pletter. Ze trekt de handrem van haar bezemsteel plotseling op en komt naast me tot stilstand. Ze springt van haar bezemsteel die naast ons in het luchtledige blijft zweven en zet zich naast me. Ze stelt zich voor als de Roemeense Maria. Allemaal goed en wel dat ze me probeerde te beheksen, aan mijn pik begon te rukken en mijn hals vol zuigzoenen aan het drukken was, maar zulke opdringerigheid wantrouw ik dan weer als de pest. Na een kwartiertje stuurde ik haar weg met haar bezemsteel. Achteraf gezien heb ik daar toch spijt van, want onder volgend draadje las ik wel positieve zaken over haar. En nu zeker met Halloween op komst: https://www.ijsberenforum.com/forum/...508#post338508

Vervolgens diende de ene na de andere Roemeense of zigeunerin zich aan. De namen heb ik allemaal niet meer opgeschreven, maar Karla of Klara was er eentje van. Dat was die ene waar ik de voorlaatste keer mee tussen de lakens was beland. Op zich een lekker en knap wijf (herkenbaar aan haar lengte, mooie zwarte stijle haren en aaibare grote neus), maar dat was toen een enorme tegenvaller op de kamer. Daarom dat ik geen 50€ meer in haar spaarpot zou steken en met allerlei smoezen van haar af trachtte te komen.

En zo vonden de Roemeense Jolanda en ik elkaar op den duur. Om eerlijk te wezen: ik had haar al geruime tijd in de gaten en ook bij mijn vorig bezoek aan LR was ze me niet ontgaan. Toen verkeerde ik in een heus dipje, maar nu was ik optimaal geil genoeg. OK, de Poolse Paula had me al intensief onder handen genomen, maar ik voelde me nog goed genoeg om toch nog eens voor Jolanda te gaan. De ijbseren die mij kennen, weten dat ik op tijd en stond wel val op zo’n smerige en brutale bek, zo’n trashy voorkomen en dan nog die lengte en met de ideale maten aan heel haar lichaam. Lees lichtgespierde benen, kleine tieten en volle kont. Aanvankelijk dacht ik dat ze echt zo’n perverse Duitse zou wezen, maar tot mijn grote verbazing bleek het eveneens een Roemeense. Het resultaat van onze ontmoeting lees je hier (enigszins gecensureerd): https://www.ijsberenforum.com/forum/...da-(Roemeense)

De trashy Jolanda was een mooie afsluiter van de 2daagse. Een 2daagse waarin ik alleen maar blondjes gekrikt heb en dat gebeurt ook niet vaak. Vandaar dat we de 2daagse tot blondjes-2daagse gedoopt hebben. De Killer zat over de telefoon uit zijn dak te gaan, want er was één of andere vieze show aan de gang in SS. Het zou me niet verbazen dat de porno-acteur van dienst ginds de zak kreeg en dat men de Killer in dienst nam vanwege zijn gigantische lul. Ook Badslippers zat maar berichten naar me te faxen of ik zijn rooie donder nog niet gestengeld had.

Neen, dat heb ik niet. Maar ik ging wel nog even afscheid van haar nemen bij de gokautomaat. Toen ik met mijn hand haar malse kont vastgreep schrok ze op en stak mijn oog bijna uit met haar sigaret. Ik nam afscheid van haar, met wederom enkele brave zoenen op de wang. Heel even bleven we elkaar nietszeggend aankijken en toen schoot de volgende gedachte door mijn dwaze kop: “jij mag van geluk spreken dat Badslippers mijn maatje is of ik had jou al 10x met mijn jizz tegen het plafond gekleefd!” Na Sofia te groeten, zocht ik Knabbel nog op die in de tent zichzelf de pleuris aan het vreten was. Ook hem wenste ik nog een goede avond, maar hij was te druk bezig met eten. Die verloren 400€ moest en zou nog opbrengen vandaag, al moest hij nog 3 vaten en heel de koelkast nog leegzuipen.

Tot zover Living Room en de onverwachte 2daagse, met de nog meer onvoorspelbare blonde keuzes.

Ter afsluiting nog een blond zangeresje: http://www.youtube.com/watch?v=ggnL-RtTLFY

De cijfertjes:

Blondje 1 = Duitse Melissa (met haar de beste tijd gespendeerd)
    Blondje2 = Poolse Paula (met haar ook een goede tijd gespendeerd maar iets minder veelzijdig dan Melissa)
    Blondje 3 = Roemeense Jolanda (kort, smerig en heerlijk onderonsje. Met haar capaciteiten volgende keer nog beter)
    Blondje 4 = Zweedse Emma (goeie standaard en inzet, maar in YY alleen al hebben we veel beter gehad)
    Blondje 5 = Hollandse Chantal (ondermaats en geen leuk gezelschap, maar was wel de knapste waar ik op de 2daagse de eer mee had)

Ruski-Ruski Blonde: http://www.youtube.com/watch?v=xsk3re3IKbs

35. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 oktober 2013),Badslippers (29 oktober 2013),Megaboob (29 oktober 2013),rob45 (29 oktober 2013),Stief ( 1 november 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Kleine tieten, lekkere volle en flexibele kont, rookster en hier en daar wat trashy body-art... Verrukkelijk! http://motherless.com/0895A86

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Ausrufezeichen De complete top99 van 2013:

Mijn persoonlijke top99, naar eigen smaak, verwachting, eisen, ervaring en gezien prijs/kwaliteitsverhouding (bv: een dure luxe-escort beoordeel ik strenger dan een goedkope straatmadelief). Deze lijst heeft niks met uiterlijk te maken, wel met de geleverde service. Soms ook beïnvloedt door de sfeer en de tijd samen! Alle dames die ik mocht beminnen tegen betaling zijn opgenomen in deze lijst. Met aanzienlijk wat dames had ik zelfs meer dan eens het genoegen en zijn in de loop van het afgelopen jaar tussendoor gestegen of gedaald in deze lijst.

Topper: (vanaf 9.1)

1)Duang, 22jarige Thaise in Bangkok Thailand: uiterlijk 9/10 en dienstverlening 9.5/10

2)Silva, Duitse op leeftijd in YinYang: uiterlijk 2/10 en dienstverlening 9.4/10

3)Beatrice, 27jarige Roemeense in Happy Garden: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 9.3/10

4)Panni & vriendin, Thaise trio in Pattaya: uiterlijk 8.5/10 en 6/10 en dienstverlening 9.1/10

Heel goed: (onder 9.1, vanaf 8)

5)Melissa, 33jarige Duitse in YinYang: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 9/10

6)Sirikit, 20jarige Thaise in Bangkok Thailand: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 9/10

7)Lulu, Thaise milf in Golden Time: uiterlijk 2.5/10 en dienstverlening 9/10

8)Melina, 24jarige Duitse in YinYang: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 8.9/10

9)Claudia, 24jarige Roemeense in Sixsens: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 8.8/10

10)Anna, 23jarige Litouwse in Sixsens: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 8.6/10

11)Kira, stevige Duitse in Living Room: uiterlijk 5/10 en dienstverlening 8.5/10

12)Nicole, 32jarige Hongaarse in Living Room: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 8.3/10

13)Sandy, 21jarige Thaise in Pattaya Thailand: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 8/10

14)Paula, 21jarige Poolse in Living Room: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 8/10

15)Olesia, 20jarige Oekraiense straathoer in Moskou: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 8/10

16)Roxana, 23jarige Roemeense in Living Room: uiterlijk 4.5/10 en dienstverlening 8/10

Goed: (onder 8, vanaf 6.5)

17)Shiva, 25jarige Poolse in Golden Time: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 7.9/10

18)Mara, Roemeense op leeftijd in Golden Time: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 7.9/10

19)Melanie, Duitse met speciale ogen in LR: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 7.8/10

20)Kratai, 26jarige Thaise domina in Bangkok, Thailand: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 7.7/10

21)Ola, 20jarige Poolse in Dolce Vita: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 7.6/10

22)Mikaela, 24jarige Roemeense in Happy Garden: uiterlijk 8/10 en dienstverlening 7.5/10

23)Vicky, 32jarige Roemeense in Living Room: uiterlijk 7.5/10 en dienstverlening 7.5/10

24)Raluca, 20jarige Roemeense in Living Room: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 7.5/10

25)Anji, 18jarige Thaise in Bangkok, Thailand: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 7.4/10

26)Kim, 24jarige Marokkaanse in YinYang: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 7.3/10

27)Gosha, 24jarige Poolse in Haus Panthera: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 7.2/10

28)Carmen, 32jarige Roemeense in Parksauna Residenz: uiterlijk 3.5/10 en dienstverlening 7.2/10

29)Jolanda, 25jarige trashy Roemeense in Living Room: uiterlijk 8/10 en dienstverlening 7.1/10

30)Kim, stoere getatoeerde Poolse in Sixsens: uiterlijk 6.5/ en dienstverlening 7.1/10

31)Katelea, 28jarige Roemeense in Happy Garden: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 7.1/10

32)Ramona, 29jarige Roemeense in Living Room: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 7.1/10

33)Lina, 28jarige Duitse in Golden Time: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 7/10

34)Medusa, 23jarige Duitse in Golden Time: uiterlijk 7.5/10 en dienstverlening 7/10

35)Janina, 25jarige Roemeense in Sixsens: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 7/10

36)Malee, 31jarige Thaise in Pattaya Thailand: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 7/10

37)Anja, Poolse midden de 20 in YinYang: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 6.9/10

38)Sissi, Poolse dertiger in Dolce Vita: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 6.9/10

39)Lyn, Thaise on erotisch massagehuis Tirak Thai in provincie Antwerpen: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 6.9/10

40)Gloria, 21jarige Roemeense in Happy Garden: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 6.8/10

41)Victoria & Vanessa, Bulgaarse trio in Planet Eden: uiterlijk 6.5/10 en 5.5/10 en dienstverlening 6.8/10

42)Nora/Lora, 19jarige Duitse in Yin Yang: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 6.7/10

43)Alina, 28jarige Roemeense in Living Room: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 6.7/10

44)Emma, 39jarige Zweedse in YinYang: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 6.7/10

45)Jessica, 23jarige Spaanse in Sixsens: uiterlijk 5/10 en dienstverlening 6.7/10

46)Serpin, Turkse milf in Happy Garden: uiterlijk 4/10 en dienstverlening 6.7/10

47)Jacqueline, 21jarige Poolse in YinYang: uiterlijk 7.5/10 en dienstverlening 6.6/10

48)Miriam, 24jarige Bulgaarse in Living Room: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 6.6/10

49)Paris, 30jarige Poolse in YinYang: uiterlijk 4/10 en dienstverlening 6.6/10

50)Pan, 19jarige Thaise in Bangkok Thailand: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 6.5/10

51)Carina, 28jarige Roemeense in Planet Eden: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 6.5/10

52)Hope, 29jarige negerin in Dolce Vita: uiterlijk 5/10 en dienstverlening 6.5/10

53)Camilla, Tsjechische 40 plusser in Sixsens: uiterlijk 4.5/10 en dienstverlening 6.5/10

Kan beter: (onder 6.5, vanaf 5)

54)Dana, 23jarige Roemeense in Planet Eden: uiterlijk 7.5/10 en dienstverlening 6.4/10

55)Patricia, dertiger in Living Room: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 6.4/10

56)Stella, 40jarige Poolse in Sixsens: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 6.4/10

57)Agnieska, 26jarige Poolse in Warschau, Polen: uiterlijk 9/10 en dienstverlening 6.3/10

58)Rai & Nisa, tiener trio in Pattaya, Thailand: uiterlijk 5/10 en 6/10, dienstverlening 6.3/10

59)Cibelle, Turkse lolita blondine van 22 in Sixsens: uiterlijk 8/10 en dienstverlening 6.2/10

60)Steffi, 23jarige Duitse in Golden Time: uiterlijk 7.5/10 en dienstverlening 6.2/10

61)Lara, 21jarige Bulgaarse in Living Room: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 6.1/10

62)Nina, 30jarige Poolse in YinYang: uiterlijk 4/10 en dienstverlening 6.1/10

63)Oksana, 30jarige Russische escort in Baku, Azerbeijan: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 6/10

64)Gia, 20jarige Bulgaarse in Golden Time: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 6/10

65)Natalia, 21jarige Oekraïense escort in hotel in Verenigde Arabische Emiraten: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 6/10

66)Pamela, Dominicaanse negerin in Golden Time: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 6/10

67)Eliza, 21jarige Hongaarse in Yin Yang: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 5.8/10

68)Veronique, 19jarige Française escort in Parijs, Frankrijk: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 5.7/10

69)Katarina, 27jarige Griekse in Living Room: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 5.5/10

70)Jamila, 20jarige Hongaarse Raammadelief, Amsterdamse Wallen, NL: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 5.4/10

71)Samonwan, 24jarige Thaise in Pattaya, Thailand: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 5.3/10

72)Tina, 24jarige Bulgaarse in Golden Time: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 5.2/10

73)Nom, 19jarige Thaise in Bangkok, Thailand: uiterlijk 8/10 en dienstverlening 5.1/10

74)Lara, 25jarige Roemeense in Babylon: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 5/10

Niet goed: (onder 5, vanaf 3)

75)Banu, 21jarige clubdame in Baku, Azerbeijan: uiterlijk 8/10 en dienstverlening 4.9/10

76)Marokkaanse waarvan naam vergeten, 19jaar Amsterdamse wallen, NL: uiterlijk 9/10 en dienstverlening 4.8/10

77)Ariella, 26jarige Duitse in Golden Time: uiterlijk 5/10 en dienstverlening 4.7/10

78)Meifeng, 20 jarige Chinese bardame in Beijing, China: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 4.6/10

79)Iva, Bulgaarse rond de 30 in Dolce Vita: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 4.6/10

80)Kristina, 18jarige Roemeense Gipsy, straatmadelief in Bukarest, Roemenië: uiterlijk 6/10 en dienstverlening 4.6/10

81)Gretel of Greta of zoiets, Duitse 30plusser thuisontvangst of op hotel via contactadvertentie in Dortmund: uiterlijk 7.5/10 en dienstverlening 4.5/10

82)Jeja, 18jarige Thaise in Pattaya Thailand: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 4.5/10

83)Li of Lee, 20jarige Chinese escort in koffieshop op de Verenigde Arabische Emiraten: uiterlijk 5/10 en dienstverlening 4.4/10

84)Chantal, Hollandse van vooraan in de 20 te YinYang: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 4.3/10

85)Tiaga, 22jarige Duitse in YinYang: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 4.2/10

86)Chana, 26jarige Turkse privé-ontvangst Copenhagen, Denemarken: 8.5/10 en dienstverlening 4.1/10

87)Sao, 18jarige Thaise in Bangkok, Thailand: uiterlijk 7.5/10 en dienstverlening 4/10

88)Inna, 19jarige Roemeense in Happy Garden: uiterlijk 6.5/10 en dienstverlening 3.9/10

89)Rosa-Maria, 33jarige volslanke Roemeense in Sixsens: uiterlijk 5/10 en dienstverlening 3.5/10

90)Linda, 25jarige Spaanse escort in Londen, VK: uiterlijk 8/10 en dienstverlening 3.3/10

91)Michelle, 23jarige Roemeense in Dolce Vita: uiterlijk 8.5/10 en dienstverlening 3.1/10

Slecht: (onder 3)

92)Karla, 22jarige Roemeense in Living Room: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 2.8/10

93)Dalina, 21jarige van Montenegro in Golden Time: uiterlijk 8/10 en dienstverlening 2.7/10

94)Meaw, 18jarige Thaise in Pattaya, Thailand: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 2.5/10

95)Erika, Roemeens dikkertje in Planet Eden: uiterlijk 3.5/10 en dienstverlening 2/10

96)Chinese waarvan ik de naam vergeten ben in Beijing, China: uiterlijk 5.5/10 en dienstverlening 1.7/10

97)Natasja, 24jarige Slowaakse straatmadelief in Parijs: uiterlijk 8/10 en dienstverlening 1.5/10

98)Duitse waarvan de naam vergeten in Golden Time: uiterlijk 7/10 en dienstverlening 1.5/10

99)Irma, Russische afzuipdame in een nachtclub in Moskou, Rusland: uiterlijk 9/10 en dienstverlening 0.5/10

Laatst gewijzigd door SFL; 18 december 2013 om 11:50 Reden: Bladspiegel schikken

38. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

LittleJoe (18 december 2013),Pistol Pete (18 december 2013)

Last Online
    27 januari 2014 @ 18:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Wat is een dienstverlening van 0,5 ?

Alleen een handkus ?
    Een zachte schop tussen de kloten ?
    ...

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Wat is een dienstverlening van 0,5 ?

Alleen een handkus ?
    Een zachte schop tussen de kloten ?
    ...
    Je een uur komen gezelschap houden waarbij ze je te pletter opgeilt. Gedurende die tijd zuipt ze mee cocktails en longdrinks op jouw kosten. Dat is de bedoeling in zulke etablissementen, ja, maar daarboven nog eens aandringen voor Champagne. En toch moet je ondanks de traktaties je poten thuishouden of de portier sodemietert je buiten. Daarna ga je de kamer op en betaal je vooraf iets van een 120 à 150 Euro (omgerekend vanuit Roebels) voor een halfuurtje vertier. Als dan achteraf op de kamer blijkt dat je niet mag zoenen, niet aan haar tieten zitten, haar nergens met de mond aanraken, dat het PMC eigenlijk doldwaas rukken met condoom blijkt te zijn en je uiteindelijk maar met het condoom de helft van je lul in haar mag penetreren, dan noem ik dat een dienstverlening van 0.5. Mocht ze iets vriendelijker geweest zijn of nog enige vorm van techniek gehad hebben, dan zou ik nog een 1 gegeven hebben. Misschien nog een half puntje meer indien er ook een orgasme aan te pas kwam... Dus niks van dat alles. Ik heb er zelfs niet over geschreven omdat het zo slecht was... De ervaring en de uitgaansgelegenheid in Moskou heb ik ook niet meer beschreven onder het internationale topic. Dat dan weer omdat er van forumleden te weinig appreciatie voor is. Sinds enige tijd schrijf ik enkel nog over de saunaclubs en niks anders... Ik moet mijn ei immers ergens kwijt.

41. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt (18 december 2013),nieuwkomertje (19 december 2013),too slow (29 december 2013),Wijze grijze (18 december 2013)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Cool Tot binnen enkele maandjes!

Last Online
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Hier namens SFL het volgende nieuws dat hij zich momenteel in een ver avontuur heeft gestort en dat zijn info spoedig zal volgen, want hij heeft weer het nodige meegemaakt in een heel ver land.
    Nog even geduld beste beren en er zal weer een smeuig verhaal uit zijn.pen vloeien.

Pagina 15 van 35 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten