Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 34 van 34
    Last Online
    17 september 2024 @ 11:47
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Ik ben het hier met veel mensen eens. Kom hier graag om eens wat verhalen vanuit een andere hoek te lezen. Maar echte recensies zijn hier ver te zoeken, 90 % van de "recensies" bestaan uit een (sorry dat ik het zeg) erg amateur knip en plak stukje tekst waarin een opsomming gemaakt wordt van voornamelijk het uiterlijk van de dame. En dat noemt men dan een recensie :S.

Dit forum is een prima "hangplek" om lekker met elkaar te geinen en daarmee houd het op.

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madmaxy
    En dat noemt men dan een recensie :S.
    Misschien kan Madmaxy ons verblijden met een door hem geschreven recensie, zodat wij eenvoudige beertjes daarvan kunnen leren?

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Kennelijk.....

Maar echte recensies zijn hier ver te zoeken, 90 % van de "recensies" bestaan uit een (sorry dat ik het zeg) erg amateur knip en plak stukje tekst waarin een opsomming gemaakt wordt van voornamelijk het uiterlijk van de dame. En dat noemt men dan een recensie :S.
    .....waardeert niet iedereen het recensieformulier, maar dat mag. Overigens zijn er geen aanwijzingen dat veel beertjes 'n ander formulier willen. Wat betreft het aantal recensies (met of zonder formulier), is er geen enkel ander NL-talig forum waarop zoveel actueel nieuws te lezen is over FKK/saunaclubs en hun dames. Maar het kan natuurlijk altijd meer en beter, dus doe je best en laat het maar zien :green_smi.
    Founding Member

Last Online
    27 januari 2013 @ 21:40
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Standaard

Maar echte recensies zijn hier ver te zoeken, 90 % van de "recensies" bestaan uit een (sorry dat ik het zeg) erg amateur knip en plak stukje tekst waarin een opsomming gemaakt wordt van voornamelijk het uiterlijk van de dame. En dat noemt men dan een recensie :S.
    Ik wacht op de eerste recensie van Madmaxy.

https://www.ijsberenforum.com/forum/se...earchid=107177

grt neukie

Last Online
    Vandaag @ 18:19
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Waar jij naar referereert noemen we hier wat oneerbiedig het paspoort van een dame.
    Er zijn dames die nog geen recensie hebben ontvangen maar waar van al wel een paspoort is aangemaakt, dit als service voor de leden.
    Die vertroetelen we hier namelijk en krijgen hier alle ruimte voor recensies en om anderszins hun mening kenbaar te maken.

Je bent overigens de eerste die commentaar levert op het hier gebruikte paspoort, dit in grote tegenstelling tot het "recensie formulier" dat door een ander forum wordt gebruikt en welke al meer dan een jaar een continue bron van ergenis, frustatie, irritatie en fouten is.

Dit gaar hier allemaal een stuk soepeler , je moet wel als je een eerste recensie aanmaakt copy/paste beheersen, dat heb je goed opgemerkt.

Ik weet niet wat je bedoelt met een "echte recensie" maar door gehoor te geven aan de oproep van verschillende leden er zo een te plaatsen kun je de leden hier het goede voorbeeld geven.

In blijde afwachting van een goede recensie door U geschreven verblijf ik hoogachtend,

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    26 januari 2025 @ 13:20
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    Tzja, ik heb dat hele eens gelezen. Je zegt dat hier teveel blabla is. Een beetje klopt dat en daar zijn Big30 en ik d'accord. Het prob is: als het management van dit forum daar ingrijpt, dann zeggen alle, dat we hookers Nr2 zijn en geen tolerantie hebben.

Verder: kijkt eens op andere fora, bvb bij onze Duitse collegas. Op rf en ook op roef zijn ook groote off-topic-bereiken.

Als onze leden wat praten willen dan kunnen ze graag praten, zo lang ze niet de regels van dit forum overtreden. Wie van jullie dat niet lezen mag die moet dat toch ook niet lezen.

Waar is het prob?

grt neukie :wink:
    fan van tolerantie
    Neukie je kan dit forum qua opbouw niet vergelijken met de duitse fora.
    Hier worden recensies geplaatst van dames op naam en dat is bij de duitse fora dus niet. Ik denk dat het zinvol is om het gezever bij de recensies van de dames na een tijdje te wissen zodat dat deel uiteindelijk wat overzichtelijker blijft. Maar er moet wel gelegenheid blijven om te kunnen zeveren want het is een forum voor en door wandelaars en door dat gezever blijft het forum ook levendig.
    E.e.a. brengt wel wat meer werk voor de mods met zich mee.

Jack42

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard Madmaxy krijgt....

Ik ben het hier met veel mensen eens. Kom hier graag om eens wat verhalen vanuit een andere hoek te lezen. Maar echte recensies zijn hier ver te zoeken, 90 % van de "recensies" bestaan uit een (sorry dat ik het zeg) erg amateur "knip-en-plak-stukje-tekst" waarin een opsomming gemaakt wordt van voornamelijk het uiterlijk van de dame. En dat noemt men dan een recensie :S.

Dit forum is een prima "hangplek" om lekker met elkaar te geinen en daarmee houdT het op.
    ...veel te veel aandacht, en is nog een groene beer, nog veel te nat achter zijn oren om ons hier de les komen te spellen (komen spelen mag je wel, dat doen we hier doodgraag :D).
    Laat maar komen, die mooie recensies zonder plak- en knipwerk, we kijken alvast uit naar je eerste positieve bijdrage op dit forum

En laat die "hangplek" nu juist zijn wat 'ons' (kan jij ook ons zeggen???) uniek maakt, lekker lullen tegen mekaar (veel te veel, dat geven we allen toe), en ook lekker over de Meiden schrijven.
    Als ik het goed begrijp wil jij droge, koele, gevatte recensies? Ik weet een goede plaats voor je :green_smi
    Maar als je daar een berichtje plaatst zoals jij hier deed, hangt het zwaard van een wel zeer vitale krijger boven je hoofd, die het niet zal nalaten je hoofd er in no-time gewoon af te hakken (en ook even in het Nederlands: als je daar ook maar enige vorm van kritiek levert, mag je lekker met onbepaald verlof).

En als Big30 al afsluit met 'hoogachtend', tja, waar wacht je dan nog op, Madmaxy, zoveel eer heeft een schrijvend lid hier nog nooit gekregen

rplover - een "amateur" (da's toch een liefhebber, niet?) puur sang, maar wel eentje die het graag luchtig en plezierig houdt, en van tijd tot tijd ook eens een, weze het een amateuristische, recensie probeert neer te kribbelen.

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard onnozel of blond

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lellebel
    Sorry als je die reactie naar saruman verkeerd begrijpt.Ik heb een paar keer gevraagd,waar ik dan mag en kan reageren,omdat er gezegd werd dat ik alleen maar in mijn topic mocht reageren en dat ik recensie's schrijven moest.Daar gaf niet echt iemand een duidelijk antwoord op,maar saruman wel.

Lellebel(die het nu even helemaal niet meer begrijpt? )
    Meisje wat mij opvalt is dat jij zo vaak vraagt of je ergens wel of niet op mag reageren.
    Maar dit is " het paard achter de wagen spannen " ??????

Jij heb al heel vaak antwoord gehad zowel van Little Diablo,rlover en ook van mij en andere,van schrijf maar zoveel als je wilt.
    rlover heeft zelfs een vragen uurtje voor je geopend.

Je bent nu pas 50 dagen aktief op het forum met meer dan 100 berichten met een gemiddelde van 2.03 per dag (zelfs meer dan LD die reageer geil is).

En dan schrijf je op de reactie van saruman of dat je nu eindelijk een fatsoenlijk antwoord hebt gehad.
    Nou wat Saruman schrijft is niets aan verkeerd alleen weer het bekende verhaal naar je toe.
    Ook heb ik op I.M. (kan ik nog open slaan) je geschreven.

Dus mijn reaktie was bedoelt dat je niet zo onnozel moet doen na al 50 dagen en al deze berichtgevingen van je.
    kijk maar na wat wij ook doen bij : " alle berichtgevingen van lellebel"

Daarom ook van mij Blond !!

Schrijf zelf maar eens een spannende recensie.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 maart 2007 om 23:20

Last Online
    17 september 2010 @ 01:10
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    ...Dus mijn reaktie was bedoelt dat je niet zo onnozel moet doen na al 50 dagen en al deze berichtgevingen van je.
    kijk maar na wat wij ook doen bij : " alle berichtgevingen van lellebel"...
    Ik had hierop gereageerd,maar vond het achteraf beter dit te doen via IM.

Groetjes Lellebel
    Laatst gewijzigd door Befke; 15 maart 2007 om 23:59
    I love the male body,... it's better designed than the male mind.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten