Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Last Online
    19 juli 2024 @ 15:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard May (Bulgaarse) ex-Klara

Sinds lange tijd we eens in bruggen geweest en had duidelijk moeite met de "top" of "flop" uitzoek.....trof iig 2 flops waaronder KLARA...

Klara is een optisch meer dan aardig meiske, bulgaars, ogen om in te verdrinken, en een goed passend "jlo-aarsje" waar je met recht U tegen zegt. Een klein ab cupje die op het punt staan getuned te worden komende maand aldus het meiske zelf....

edoch het kamerbezoek viel zwaar tegen, mechanisch gerommel laten we maar zeggen, 15 min later stond ik al weer buiten..., weing tot geen herhalingskans..
    :thefinger

Last Online
    11 januari 2023 @ 09:58
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Standaard

Voor mij in iedergeval een echte BRO.
    Oftewel een Bulgaarse Ripp Off.
    Natuurlijk..smaken verschillen, echter ik voorspel dat hier geen positieve
    recensies van komen. Mits zij haar houding niet wijzigt.

Ik kon bij de leiding van gt geen klacht indienen. Ze doet namelijk wel wat ze moet doen.
    Ze pijpt(zc) niet eens heel beroerd en ze laat zich ook gewoon naaien.
    Haar lichaam is ook prima en ze heeft zoals Fritzzz hierboven ook al aangeeft zeer mooie,
    opvallende heldere ogen.

Het probleem is dat het een echte afwerker is. Ze wil zo snel mogelijk cashen en weer van de kamer af.
    Gewoon Amsterdamse Wallen kwaliteit. Niets meer!

Verdere kenmerken:
    21 jaar, donker haar, A cup(binnenkort gaan er silliconen in), meerdere tatoe's, waarvan 1 achter het oor.
    Jaagt veel in de bar.

Herhalingsgevaar met deze BRO is nul!

3. Onderstaande 2 leden hebben shadow bedankt voor deze bijdrage:

mynasch ( 6 april 2013),Teiresas ( 5 april 2013)

Last Online
    19 juli 2024 @ 15:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard

Volgens mij retour, getuned en wel, tegenwoordig als "May"....
    :thefinger

Last Online
    Gisteren @ 00:31
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Ze stelde zich vorige vrijdag voor als Bulgaarse May dus de mods kunnen haar naam wijzigen.......

Ik ben er nu 2x mee geweest en kan nauwelijks geloven dat het om dezelfde dame gaat zoals hierboven beschreven want ik had er vorige week vrijdag een weliswaar korte maar zeer goed ervaring mee en dan gisteren op de weihnachtsparty had ik met haar een van mijn leukste sessies ooit in GT.

Ik was er vorige vrijdag maar een half uurtje mee maar dan had ze op mij zo een positieve indruk nagelaten dat ik hoopte dat ze er op de weihnachtsparty ook zou zijn.

Ik zag haar iets na 17 uur binnen komen en ging er meteen naartoe. Om 17.30 uur vroeg ik haar dan om een sleutel te halen en het duurde nog tot 19.45 uur alvorens we er eentje konden bemachtigen. Ze bleef die ganse tijd bij me en we hadden ondanks het lange wachten toch wel fun. Rex kwam er ook nog even bij en die lachte zich bij momenten ook een breuk.

Ik had haar ondertussen al wel gerustgesteld door aan te geven dat ik minstens 2 uur met haar zou gaan. Het was uiteindelijk zo leuk op de kamer dat we er meer dan 3 uur hebben vertoefd.

Als ze er vrijdag is, dan ga ik er zeker terug mee.

Last Online
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Volgens mij worden hier toch een paar dames gemixt.
    De may waar ik drie keer in acht dagen mee ben geweest, heeft vroeger wel degelijk gewerkt als klara. Ze had vroeger donker haar en nu rood.
    Ze heeft slechts 1 tattoo bovenaan de rug, zijzelf noemt het een fenix, lijkt een soort vogel. Haar boezem is niet getuned.
    Voor mij de ontdekking van het jaar. Ben er net 3 uur mee geweest en ze heeft me bijna gesloopt.

Last Online
    8 december 2015 @ 11:16
    Discussies
    18
    Thanks
    466

Standaard Maes (Mace) (Russische)

Maes (Mace) (Russische)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed), Nederlands (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Onbekend
    Kleur ogen : Grijs Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen
    Extra info :

8. Onderstaande leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

laplagne (16 oktober 2014)

Last Online
    8 december 2015 @ 11:16
    Discussies
    18
    Thanks
    466

Standaard

15 Oktober weer eens in GT, was mijn oog al enkele keren op deze blonde slanke, maar ook wel een beetje wulpse dame gevallen.
    Op een gegeven moment liep ze in haar blote kontje rond te paraderen. Begreep later van haar dat andere dvp's haar daarop hebben aangesproken. Die vonden het schijnbaar niet gepast, of mogelijk concurrentievervalsend, dus broekje maar weer aan gedaan.
    Ze kwam naast mij aan de bar om een koffie te bestellen, ik denk om aandacht te trekken. Ze kwebbelde er direct kwistig op los, ze vertelde dat ze HBO had gestudeerd in Maastricht, en daarom ook wel Nederlands kon praten. Ze praat zacht op licht hoge toon, ze heeft het aardig hoog in haar bolletje, ze is educatief opgevoed, en daardoor nogal perfectionistisch, vertelde ze.
    Voorzichtig vroeg ze of het mogelijk was dat wij samen op de kamer zouden kunnen gaan.
    De keus aan mooie dames was vrij groot, maar zij mocht er ook wezen, verwachtte er geen knetterende GFE van.
    Maar bleek dat ze een lekkere zoenster is, en met dat lekkere zachte mondje wist zij mijn harde paal ook op een exclusief goede manier te verwennen.
    Het is een fijne sessie geworden, ze is echt de moeite waard om mee naar de kamer te nemen (lekker strak). Daar hoef je in GT geen spijt van te hebben.

10. Onderstaande 4 leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

db2 (16 oktober 2014),laplagne (16 oktober 2014),Teiresas (16 oktober 2014),terminator (17 oktober 2014)

Last Online
    Vandaag @ 19:27
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Flauwe mop :
    Is dit niks voor "de souza" in plaats van weer een Warsteiner
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 19:39
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Naam: Meis/May/Maes…
    Nationaliteit/Taal : Zij zegt Russisch, andere bronnen beweren Bulgaars / goed Engels
    Leeftijd : 24
    Haarkleur/-lengte : Lange blonde en golvende haren
    Lengte dame : 1m65 à 1m70
    Postuur/Kont/Cupmaat : slank figuur met voldoende vrouwelijk vormpjes / ik schat B-cup en gok op plastic
    Tatoeages/Piercings : ik dacht het niet
    Roken: ja, sexy style smoking
    Voordelen: onder invloed van heidense middelen was het dolle pret op de kamer. Je kan met haar lachen, gieren, brullen. Dan bedoel ik als gezelschap en in ommegang.
    Nadelen: alle seksuele handelingen waren simpelweg matig… En redelijk naar GT-normen
    Prijs : 50€
    En de punten zijn: op uiterlijk 5.5/10 en op dienstverlening 5.7/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE… Maar dan wel als je GirlFriend gesnoven heeft.
    Service: TZ, PZC, NMC, beffen, vingeren…enz.

Presales:
    Ik stond met één van mijn maten te kletsen en ik zag haar voortdurend achter hem staan. Niet superknap, maar zeker niet mis. Echt een sletterige barbie-figuur om het zo te verwoorden. Ze stak een sigaret op. Een zeer sensuele manier van roken. Diep inhaleren, veel rook uitblazen en spelen met tong en lippen en terwijl kringetjes in de lucht blazen. Bij deze was de Smoking Fetish Lover meteen verkocht, maar ik hield mezelf in toom om mijn makker niet direct in de steek te laten. Maar de Russin had me al zien kwijlen en staren vanuit haar ooghoeken en als een sluw serpent wurmde ze zicht tussen mij en mijn maat in. Die zit aan de Colombiaanse sneeuw, zei ik in het Vlaams tegen mijn makker. En niet een beetje, reageerde die alert. Een Duivelse en speelse blik palmde mij in en daarop vroeg ze: I like to kiss… Long kissing, slow kissing… Do you want to kiss with me????..... Mijn antwoord: Hell Yeah, coke-mormel!!!!!
    De betaalde tijd:
    Op de kamer en zelfs al onderweg naar de kamer, had ze last van de slappe lach. Neem daarbij haar Marilyn Monroe stemmetje en dan de meisjes-achtigheid van Paris Hilton in haar jongere jaren… En het stond me nog aan ook. Wat een onzin dat zij uitkraamde, het had geen naam. We begonnen gaandeweg dus te tongen, zoals beloofd was. Kussen kan ze echt als de beste. Ik heb zelfs geen betere zoener gehad in GT dan haar. Maar dat is dus ook haar enige specialiteit. Ze heeft volle lippen (misschien zelfs opgespoten) en vermiljoen rode lippenstift die niet afgeeft. Na het muilen, begon ze ineens over haar ontmaagding op haar 13de levensjaar. Volgens haar deed ik haar denken aan haar eerste liefje. Waarschijnlijk gaan nu meerdere ijsberen hier confirmeren dat ze hetzelfde van haar te horen kregen. Nu goed, ze ging vervolgens pijpen. Dat was niet zo heel bijzonder, want mijn lul was half verdoofd van zo’n king-muntje in haar bek. Ik kreeg hem pas echt stijf toen ze met mijn eikel tegen haar volle lippen swaffelde. Gewoon het aanzicht, dan vooral. En dan ineens weer die slappe lach en begint ze ongemakkelijk te lachen met de vermelding dat ze heel verlegen is. Na het gelach en nog een hoop onzin, waarvan ik wel de humor inzag, kwamen we toch nog aan neuken toe. Ook niet meteen hoogstaand, maar zeker niet slecht. En het lukte me nog ook om vrij snel klaar te komen. Maar dat kwam omdat ik dominant het heft in eigen handen had genomen en ik op haar rolde. Zo kon ik zelf sturen en tijdens het klaarkomen, jammerde en piepte ze als een 11-jarig meisje.
    Aftersales:
    Niks bijzonders, maar ze begroette me nog wel wanneer we elkaar tegenkwamen.
    Verdere opmerkingen:

Wie op dit soort vrouwen valt, mag haar zeker niet links laten liggen. Uiteindelijk zal ze wel publiek en liefhebbers hebben… Maar voor mij blijft het bij deze ene keer (ondanks de niet seksuele lol die ik met haar had). Over volgende quotes heb ik toch mijn bedenkingen nu: http://www.youtube.com/watch?v=o3ningyx75o
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

13. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

terminator (30 oktober 2014)

Last Online
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Is dus dezelfde als deze.......

https://www.ijsberenforum.com/forum/...arse)-ex-Klara

Tattouage zeker wel....... een fenix op de rug maar die is veelal verborgen onder haar weelderige haardos

Ze spreekt inderdaad ook Nederlands en de andere dames noemen haar wel eens Mickey Mouse vanwege haar hoge stemmetje

@ mods mag dus samengevoegd worden
    Laatst gewijzigd door ilovethaigirls; 30 oktober 2014 om 21:07

Regels voor berichten