Oorspronkelijk geplaatst door
Madmaxy
Maar echte recensies zijn hier ver te zoeken, 90 % van de "recensies" bestaan uit een (sorry dat ik het zeg) erg amateur knip en plak stukje tekst waarin een opsomming gemaakt wordt van voornamelijk het uiterlijk van de dame. En dat noemt men dan een recensie :S.
Waar jij naar referereert noemen we hier wat oneerbiedig het paspoort van een dame.
Er zijn dames die nog geen recensie hebben ontvangen maar waar van al wel een paspoort is aangemaakt, dit als service voor de leden.
Die vertroetelen we hier namelijk en krijgen hier alle ruimte voor recensies en om anderszins hun mening kenbaar te maken.
Je bent overigens de eerste die commentaar levert op het hier gebruikte paspoort, dit in grote tegenstelling tot het "recensie formulier" dat door een ander forum wordt gebruikt en welke al meer dan een jaar een continue bron van ergenis, frustatie, irritatie en fouten is.
Dit gaar hier allemaal een stuk soepeler , je moet wel als je een eerste recensie aanmaakt copy/paste beheersen, dat heb je goed opgemerkt.
Ik weet niet wat je bedoelt met een "echte recensie" maar door gehoor te geven aan de oproep van verschillende leden er zo een te plaatsen kun je de leden hier het goede voorbeeld geven.
In blijde afwachting van een goede recensie door U geschreven verblijf ik hoogachtend,
Big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche