Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20

Discussie: Maria (Roemeense)

Last Online
    7 januari 2025 @ 18:27
    Discussies
    22
    Thanks
    114

Standaard Maria (Roemeense)

ze heet maria , werkt nu 3 maanden in lr , zwart haar met krullen ,altijd vel rode lipstift , mooie slanke body met natural c cubs ,heeft pas haar 25 jarige verjaardag geviert, en hiervoor 4 jaar in spanje de mannen happy gemaakt.
    ik maakte oog kontact in de lounce en ze probeerde mij te laten lopen naar haar bank. ik denk bij mn eigen: het is voor jou de gelijke afstand dan voor mij ,dus als jij graag wil kom je maar hiero ,en na aandringen kwam ze aanlopen en plofte op mn schoot ,en de eerste contacten waren veelbelovend, beetje kletsn , en na een half uurtje vroeg ze of ik haar naakte lijf wilde zien (-; , ik zei ja hoor, kleed je maar uit.... haha nee zegt ze alleen in de kamer. sleutel gehaal , en ik was nog moe van het uur met julia , maar allemachtig wat heeft maria een lekker lijf , en super sex, ik ga speciaal volgenden week terug voor haar....... zoals ze verlegen op de bank zit ,is het tegenovergestelde in de kamer. helemaal te gek . alles gedaan behalve kontje... maar dat is ook niet mijn ding.
    voor geile verhalen moet je zoeken op het internet , voor een eerlijke recentie ben ik er>>>

2. Onderstaande 5 leden hebben Prima bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (16 april 2013),Dalton (17 april 2013),egon, Dr. Rammler (16 april 2013),Magic-G (16 april 2013),Yahoe (12 mei 2013)

Last Online
    Discussies
    22
    Thanks
    114

Standaard

moet natuurlijk 25 jaar zijn.........
    Laatst gewijzigd door Big30; 16 april 2013 om 00:07 Reden: leeftijd aangepast

Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

@prima,

ik heb de leeftijd van de dame aangepast. nb dit kun je zelf ook doen ik meen tot 30min (of 45min) nadat je een bericht hebt geplaatst.

anyway bedankt voor weer een mooie en inderdaad eerlijke, recht voor zijn raap geschreven recensie! lekker doorgaan met je recensies en je lekker nergens van aantrekken .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    10 januari 2025 @ 18:17
    Discussies
    25
    Thanks
    924

Standaard

Haarkleur/-lengte : zwart krullend, schouderlang
    Lengte dame : 1,65
    Postuur/Cupmaat : slank / C
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels, Spaans
    Leeftijd : 26
    Tatoeages/Piercings : ?
    Service: GFE, PSE
    Voordelen: zowel optisch als qua service op en top
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : half uur
    Prijs : 50€

Vorige week donderdag kwam ik haar kort na aankomst tegen op één van de ligbedjes in de tuin. Het was inmiddels een 4tal maanden geleden dat ik een supersessie met haar had beleefd en de herinnering daaraan deed mijn leuter onmiddellijk weer tot oorlogssterkte komen, nog voor ze op mijn schoot plaatsnam... Na de usual small talk, maar snel een sjloessol geregeld. Deze dame zoent net als je vriendinnetje en laat het allemaal rustig op gang komen, maar eens er gefickt moet worden, gaat het langzamerhand richting PSE. Een aanrader is vooral doggy, waarbij je haar zowel plat op de buik als rechtstaand kan nemen en waar ze je geil aankijkt met die zaadvragende ogen. Gggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!

Last Online
    30 december 2024 @ 08:34
    Discussies
    10
    Thanks
    540

Standaard

Vandaag was het liefde op eerste gezicht. Wat een prachtige vrouw met een zo mogelijk nog mooier lichaam.

Na allebei buiten op een bedje liggend een klein uurtje naar elkaar gelonkt te hebben kon ik het niet meer houden ... nature was calling ... dus hop er op af.

Van dichtbij vond ik haar meer Italiaans dan Roemeens aandoen. Vond ook dat ze in haar gezicht wat ouder leek dan de 26 die hierboven gemeld wordt. Wil trouwens niet zeggen dat ze hierdoor minder mooi is, ze is een plaatje.

Op het zonnebed een kort gesprekje, voor mij in dit geval meer een obstakel dan een nuttige aanvulling. Ik had immers mijn zinnen er al op gezet.

Op weg naar de kamer greep ze mijn hand, en saampjes zochten we onze kamer op. Op de kamer bleef ze bij het voeteinde staan, we kleedde elkaar uit en begonnen lekker te TZ.
    Na een minuutje of 2 ging ze op haar knieën en gaf een heerlijke pijpsessie. Snel het bed op, ik zat op mijn knieën, zij ging door met pijpen. Ze ging even verliggen zodat ik ook bij haar kon ... kreeg met moeite een vinger erin.

Tering wat strak ... dat wordt straks een feestje dacht ik.

Ze pijpte het condoom om en ging doggy zitten. Mijn eerdere vingeronderzoekje bleek juist, heerlijk strak.

Na een minuutje zag ik het condoom wat rood worden. Bloed. Dang.

Ik stopte en vroeg of ze ongesteld was en of haar sponsje aan het lekken was. Volgens haar was dat niet het geval, ze zei dat ik iets te ver had gepenetreerd. Hoe dan ook, de magie was een beetje weg, en vroeg of ze het met PZC en een FT af kon maken. En zo geschiedde .... geweldig.

Voor deze dame ga ik speciaal nog een keer naar LR ...

7. Onderstaande 2 leden hebben Znipper bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (20 juni 2013),chiefinspector (13 juli 2013)

Last Online
    16 juli 2024 @ 12:39
    Discussies
    12
    Thanks
    75

Standaard

Vanavond mijn vrijkaartje (waarvoor dank uiteraard) ingewisseld, welke mij toe was bedeeld door de afgelopen voetbal poule.
    Sinds de verjaardag van Michel J was ik niet meer in de gezelligste huiskamer van Duitsland geweest. Toen was ik op kamer geweest met Maria, wat goed bevallen was.
    Het geluk wil dat ze er ook vanavond was. Ook zij was blij mij te zien en van op afstand wisselden we blikken uit naar elkaar, die alleen voor ons zichtbaar waren. Het liep al tegen achten toen ik binnenkwam, had nog niet gegeten, dus wat er ook gebeurt, eerst eten. Kipschnitzel, champignonsaus, met friet en sla. Lekker gegeten.
    Met mijn IPad in de tuin lekker uitgebuit, met een espressootje, en wilde mijn ervaringen met Maria teruglezen en onderwijl met een schuin oog al het lekkers kunnen bekijken. Hoewel lang rustig bleef, qua beren en dvp's, was het optisch gehalte van een goed niveau.
    Toch had ik nu al gezien, dat er vanavond niemand aan Maria kon tippen. Buiten dat het voor mij een waanzinnig lekker wijf is, kan ik goed met haar communiceren. We spreken dan vooral Spaans, wat maakt dat het nog passie in haar uitstraling geeft.
    Sessie van een uur op de kamer...helemaal top. Prima service, heerlijk lichaam, maar voor mij zijn het haar ogen die het hem doen.
    Herhalingsgevaar? Ja, graag !

Last Online
    Discussies
    22
    Thanks
    114

Standaard

maria , maria maria, ik kan alleen maar beamen wat hierboven staat gescheven, en zeg doe hetzelfde als ik .....vraag haar om een sleutel en je weet niet in welke wereld te terechtkomt.
    het kan mij niet snel genoeg weer zondag zijn .haha

Last Online
    16 juli 2024 @ 12:39
    Discussies
    12
    Thanks
    75

Standaard

Iemand Maria de laatste tijd nog gezien. Iets anders wil ik uiteraard niet weten
    Ik ga zaterdag weer naar LR en hoop haar daar weer eens te treffen. Goed voor mijn spaans zal ik maar zeggen !

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chiefinspector Bekijk bericht
    Iemand Maria de laatste tijd nog gezien.
    Ja, vrijwel iedere zaterdag aanwezig.

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chiefinspector Bekijk bericht
    Iemand Maria de laatste tijd nog gezien. Iets anders wil ik uiteraard niet weten
    Ik ga zaterdag weer naar LR en hoop haar daar weer eens te treffen. Goed voor mijn spaans zal ik maar zeggen !
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ja, vrijwel iedere zaterdag aanwezig.
    Maria zou samen met Viki afgelopen maandag vertrekken, voor 2 weekjes naar RO.
    Tenminste dat vertelde Viki mij afgelopen zaterdag. :wink:

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Maria zou samen met Viki afgelopen maandag vertrekken, voor 2 weekjes naar RO.
    Tenminste dat vertelde Viki mij afgelopen zaterdag. :wink:
    En ik hoorde van jouw iubi dat Viki met Delia naar RO ging...

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    En ik hoorde van jouw iubi dat Viki met Delia naar RO ging...
    O jaaa Delia

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

deze schoonheid,en een van de zeldzame dames die niet roddelt,vertelde me drie weken geleden,dat ze eind oktober voor twee weekjes naar haar thuisland ging,
    overigens uitstekende sex,wel te zware parfum,en veel make-up,
    zie mijn verhalen LR-globaal
    de juiste datum van haar vertrek vergat ik maar niet haar aangename persoonlijkheid,
    met niet roddelen bedoel ik dat andere dames ongevraagd je dingen over derder meedelen,die je echt niet hoeft te weten,deze Maria is een uitzondering ivm deze stereotiepen

Last Online
    Vandaag @ 19:29
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Nou nou nou, wat lees ik hier allemaal... Zoveel lof over deze kleine gipsy-heks.
    Ik krijg verdomme al spijt dat ik gisteren niet met haar de kamer op gegaan ben. Ze zag er me wel mysterieus uit en het attitude zat snor, maar die dikke vette laag lippenstift schrok me toch af. Leek verdomme meer op een vampier die een hele kudde koeien kapot gebeten heeft.

Ik begin langzaam te beseffen dat ik spoedig terug moet naar LR. Dan te bedenken dat dit mokkel gisteren een kwartier rond mijn nek gehangen heeft en ik haar haast met geweld van me af moest schoppen.
    Tja, spijt komt altijd te laat!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Vandaag @ 18:42
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

weer terug in LR

18. Onderstaande 3 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

chiefinspector ( 3 maart 2014),deket (24 februari 2014),hobie (25 februari 2014)

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Was naar eigen zeggen 3 mnd niet in LR. Leek me iets korter, maar goed

20. Onderstaande 3 leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

chiefinspector (29 oktober 2014),Stief ( 2 november 2014),terminator ( 1 november 2014)

Last Online
    Vandaag @ 15:46
    Discussies
    57
    Thanks
    5.134

Standaard

Zeer onverwacht ben ik gisteren voor het eerst een paar uurtjes in LR geweest. Door de escapades van de avond ervoor, was mijn seks drive niet op normaal niveau. Toch wilde ik nog een kamertje maken. Ik ben me daarom maar eens netjes gaan voorstellen aan Maria. Alles wat hiervoor geschreven is klopt vrij redelijk (al vind ik het zelf), bij mij zat de handrem er een beetje op. Maar, maar, maar, . . . wat een lieve, speelse dame heb ik getroffen. Ik heb me kostelijk geamuseerd en ben met een hele dikke glimlach van de kamer gekomen. De pijp was nu echt leeg en ik ben direct na de sessie naar huis vertrokken.
    Laatst gewijzigd door hasta la pasta; 25 januari 2015 om 15:49
    Pluk de dag of een bloemetje

22. Onderstaande 2 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (25 januari 2015),Oudebelg (25 januari 2015)

Last Online
    28 februari 2024 @ 14:56
    Discussies
    2
    Thanks
    43

Standaard

Gisteren mijn eerste keer LR. Bij binnenkomst rondgeleid door een mooie dame met de naam Mmmm (ff vergeten). Die ik dacht direct bij het uitkleden even te boeken, man wat een lekker ding. Maar het was haar feierabend, dus ze moest weg. Afspraakje buiten de deur. Dus maar direct naar boven even een hapje doen in het resto. En daar zat direct op het hoekje een wonderschone dame met een geweldige zwarte krullende haarbos. En inderdaad een knaprode lippenstift. Geweldig sexy. Ze zat met colllega te kletsen, dus ik kon ze ff rustig opnemen. En had mijn besluit al genomen, deze dame zou mijn feierabend even opleuken ! Hapje gegeten en met een knipoog naar haar richting de bar. Na paar minuutjes volgde ze ook. Direct in de rookhoek, waar ik ook was beland naast een andere dame. Die me vervolgens vroeg of ik niet rookte ;-( Nee dus. Mmm weet ik veel, ik ben hier voor het eerst. Maria zat recht tegenover me en dat was leuk ansich. Terug naar de bar voor een koffietje en Maria nam plaats op een krukje direct bij de ingang. Bij mijn eerste gang naar de sauna haar even toegefluisterd dat ze der geweldig uit zag. Na de sauna ff terug naar boven voor een koffietje. En een rondje naar de kino. Die ik overigens wel een beetje aan de kleine kant vindt. Kino vindt ik altijd wel geweldig moet ik eerlijk zeggen. Die in GT (als ze een fatsoenlijke film draaien) altijd leuk met veel actie met dames in het ingangetje. Dat mis ik toch bij LR en ook YY een beetje. Enfin ik lig ff gestrekt en direct veel dames om de hoek, maar niks van mijn keuze. Tot jawel Maria zonder vragen direct naast me duikt. En direct aan het zoenen (eigenlijk likken) begint. Na 15 minuutjes zegt ze dat ze wel een kamertje met wat frisse lucht wil (is inderdaad geen raampje in die kino). Na 1 minuutje komt ze zuruck met de slusselt. Dat geile kontje voor me doet kareltje al steigeren. Ik ben een billenman maar ook die borstjes moet toch minimaal stevig B of C zijn. En dat zit ook goed bij Maria. Ze kroop dicht tegen me aan om haar bhtje te laten ontsluiten. En zakte op haar knietjes met dat hemelse kont prontig naar boven. Mmm haar eerst eens lekker uitgelikt. En vervolgens op bed beland waar Maria lekker aan slobberen begint. Heerlijk die knalrode lippen om mijn harde vriend daar vanonder. Vindt ik geweldig geil om zo te zien. En ook het likken gaat over in echt zoenen, maar nog niet met volle overgave. Na enige tijd is het tijd voor het rubbertje wat ze met der rode lippen even fixt. Na een lekkere wip nog even liggen kletsen om het half uurtje vol te maken. Ook de afterservice is best leuk. Bij langslopen even terloops een glimlachje of een handje. Maria is een mooie meid zekers. En ook met groot herhalingsgevaar.

Last Online
    28 februari 2024 @ 14:56
    Discussies
    2
    Thanks
    43

Standaard

Woont Maria nog in LR? Volgende week in de buurt, als ze der is ga ik even koffietje halen.

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door loving-it Bekijk bericht
    Woont Maria nog in LR? Volgende week in de buurt, als ze der is ga ik even koffietje halen.
    Al een tijd niet meer gezien en aangezien er nu een andere Maria rondloopt denk ik dat ze (voorlopig?) niet terug komt. Maar je weet het nooit natuurlijk.

Regels voor berichten