Oorspronkelijk geplaatst door
SFL
Dank voor diegene die even aanvulden, maar toch begrijp ik ook van dit mokkel niet waarom er niet meer over geschreven is. Ze is verdomme altijd aanwezig en vrij populair!
Naam: Paula
Nationaliteit/Taal : Poolse / Engels, Duits
Leeftijd : 21jaartjes
Haarkleur/-lengte : Blond, halflang en meestal opgestoken of in staart
Lengte dame : 1m70
Postuur/Kont/Cupmaat : Tikkeltje volslank, maar met vast en strak vlees / Stevige kont / D-cup
Tatoeages/Piercings : nope / diamantje in neusvleugel
Roken: nee
Voordelen: Vlotte meid, mondig en direct, goeie presales, goede service op kamer, lief, correct…enz.
Nadelen: naar mijn smaak zijn haar tieten te groot en te slap, maar dat zie ik door de vingers.
Prijs : 75€ voor een zeer ruim uur. Met fooi bij dokte ik 90 af.
En de punten zijn: op uiterlijk 7/10 en op dienstverlening 7.4/10 Nieuwe score = 8/10
PSE, GFE, combinatie of neutraal? Op en top GFE!
Service: TZ, PZC, NMC, beffen, vingeren, droogneuken…enz.
Presales:
Precies wat presales dienen te wezen: geen opdringerig gezeur of flauw gezwets, maar wel me zonder woorden staande houden en me beginnen te muilen te midden van de bar. Na 10minuten speeksel uit te wisselen en elkaar te betasten, gingen we de kamer op.
De betaalde tijd:
Zoals ik hier eerder beschreef (toen ik haar nog niet op de kamer had) en aan haar attitude te zien, zou je denken dat ze een PSE-wildebras is. Maar dat is totaal niet waar. Zeer lieve en rustige meid op de kamer. Langzaam op gang komen met veel gezoen en geknuffel. Op gegeven moment waren we zo heftig aan het kussen dat de kwijl van onze kin droop. Daarna ging ik haar beffen… Ze smaakt verrukkelijk en het is altijd prettig wanneer een mokkel met haar bekken mee rondjes draait tijdens het beffen. Haar orale kwaliteiten zijn ook best goed, maar daar heb ik niet lang gebruik van gemaakt. Ze wist me wel te teasen, want het condoom ging er niet meteen over en we hebben een heel tijdje liggen droogneuken. Soms was het slipperig en gevaarlijk op de weg, maar ten gepaste tijde deed ze me toch een condoom aan en neukten we traag, liefdevol en vol overgave. Dit resulteerde in een aangenaam orgasme. Na het seksen blijft ze totaal niet opgejaagd liggen en voerden we een gesprek. In totaal toch een uur en 10 minuten op de kamer geweest en ze was zo lief om enkel maar een uur aan te rekenen.
Aftersales:
Na de beurt lief en attent. Niet dat ze blijft hangen rond je nek of op je schoot. Daarvoor is ze te populair en voorziet ze andere kerels van een goeie presales.
Verdere opmerkingen:
Tja, ik wist niet meer zeker of ik haar al gewipt had. Na een tijdje had ik door van niet, maar ik had er hier wel een paspoort over aangemaakt. Nu kan ik dus aanvullen met mijn ervaringen. Na die kennismaking enige tijd geleden, had ik haar tussendoor nog wel veel gezien, maar het kwam er nooit van. Waarschijnlijk omdat ze niet rookt, want buiten mijn onderbewuste fetisj selectie te vallen, is dit mokkel ergens mijn type wel. Ik verkeerde die dag in een dipje en ook mijn pik kwam niet verder dan halfstok te hangen bij andere wijven. Pas toen ik haar tegenkwam en ze me begon te zoenen, had ik een optimale erectie. Van de vele knappe dames die me trachtten op te geilen, was zij de enige die daartoe in staat was. Daarom ook dat ik dan toch met haar de kamer op ging. En zoals je kan lezen: zeker geen spijt van gehad.
Lieve meid, gek in de bar, maar zachtjes op de kamer. Een aanrader voor de GFE-liefhebber. Wat mij betreft: groot herhalingsgevaar! Enkel over haar leeftijd doet ze geheimzinnig. Een jaar geleden was ze ook al 20 jaar en nu zei ze me dat ze binnen enkele weken 20 zou worden. Misschien blijft dat mokkel 20 gans haar leven. In dit paspoort heb ik er een jaartje bijgeteld, maar aan haar vakkennis te oordelen zou het me niet verbazen indien ze 23 zou wezen.