Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: Eliza (Hongaarse)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard Eliza (Hongaarse)

haarkleur/-lengte: zwart/erg lang (golvend)
    ogen: bruin
    lengte dame: 1,62
    postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
    nationaliteit/taal: Hongaarse/Duits (matig)
    leeftijd: 20
    tatoeages/piercings: nee/nee
    service: PZC, NMC, massage
    voordelen: mooi, naturel ogend
    nadelen: gebrek aan ervaring, geen GFE, geen knuffeldier, massag is niet goed, tongzoenen niet of karig
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Omdat ze er mooi, jong en zo natuurlijk uitzag en spontaan overkwam, ben ik er mee naar kamer gegaan.

Op kamer heb ik me erg vermaakt met haar en ben dan ook een uur gebleven, ondanks de vele beperkingen vanwege onervarenheid. Ik denk zelfs dat als je even snel wil wippen met haar je ervaring eerder 4/10 dan 7/10 (voor mij) zal zijn.

Ze wilt het duidelijk naar je zin maken .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Ik geloof in geen honderd jaar dat dit mokkeltje 20 is. Ze heeft verdomme het lichaam van een kind en de onderontwikkelde tietjes van een pril tienermeisje.
    Laat ons hopen dat ze 18 is, want zoniet heb ik met een minderjarige geneukt. Die kleine A-cup tietjes lonkten naar mij en voorts was ze wel redelijk rustig doch aangenaam in de omgang. Een klein beetje jager en opdringerig, maar zeker niet storend in vergelijking met de meeste Hongaarse mokkels in YY.

Ik zal niet meteen zeggen dat ze geen ervaring heeft. Ze heeft het wel, maar je moet haar telkens weer herinneren wat je graag hebt. Ze is dan ook zeer doelgericht om je een fijne tijd te bezorgen. En zeker om je klaar te krijgen.... Maar helaas waren we geen perfect match en dat lag net zo goed aan mij als aan haar. Zoals S&F hierboven al verkondigd; om snel te wippen zou ik haar ook maar een 4 geven. Het totaalpakket krijgt van mij toch een 6/10.

Wees lief voor dat mokkeltje en ze is zeer lief terug. Maar verwacht niet van in hogere sferen terecht te komen.
    Ideaal voor de liefhebbers van petite en heel jonge veulentjes. Pistol Pete zou zijn geluk niet op kunnen met haar!

Half uur, 50€, 2 standjes en nog wat naknuffelen. Een matige standaard, niet meer en niet minder!

4. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (29 mei 2012)

Last Online
    Gisteren @ 23:43
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Ik heb haar al een keer in de welness gezien vanuit de Jacuzzi en geil meteen al op haar meisjesachtige body en mooie lange haren.
    ze heeft een serene rustige geile uitstraling en dat trekt me aan.
    Later die avond sta ik te praten met Picasso1 en Megaboob in de bar en ik zie haar weer voorbijlopen en ik besluit "Nu of nooit"en ik stuiter door de bar in tegengestelde richting in de hoop haar tegen te komen.
    In eerste instantie zie ik haar niet meer want de bar is zeer druk en het zweet breekt me al uit maar gelukkig zie ik haar even later aan de zijkant staan van de bar en loop naar haar toe en stel me voor en ze stelt zich voor als Eliza uit Hongarije.
    Ik stel haar voor om naar de kamer te gaan maar pas als ik gedoucht heb in de welness en ik begeef mezelf naar de welnessruimte en ga douchen.
    Ik zie haar even later ook rondhangen bij de douhes in afwachting van haar prooi.Even zie ik haar niet en ik glip door de zijdeur naar buiten toe en ga aan een tafeltje zitten om even af te koelen want ik heb een hete douche genomen.
    Natuurlijk vind ze me even later toch en komt op mijn schoot zitten en we lopen al snel naar een kamer.
    Eerst masseert ze me wat en ik moet zeggen,dat beheerst ze heel goed wan ook mijn pijnlijke schouderspieren trekt ze goed los.
    Daarna draai ik om en begint het erotische gedeelt van de sessie.
    Ze begint me te pijpen wat ze heel redelijk doet en heel langdurig terwijl ze me geil aankijkt.
    Ze komt inderdaad wat onervaren over en kwa zoenen of knuffelen heeft ze nog heel wat bij te leren.
    Dat is wel jammer want de echte passie komt er zo nooit in.Wel doet ze erg haar best om je het naar de zin te maken.
    Na het pijpen ga we neuken,ze doet er een cd om en komt er bovenop zitten en ik voel dat ze een lekker strak poesje heeft.
    Het neuken is daardoor met veel meer gevoel en ze gaat ook lekker ritmisch op en neer en even later spuit rob45 braaf zijn cd vol.
    Als toefje na masseert ze mijn schouderspieren nog een keer en ze helpt mij helemaal van de pijlijke en vermoeide schouders af.
    Daardoor ben ik toch wel tevreden van de kamer gekomen al blijft het jammer dat het zoenen matig en knuffelen nagenoeg ontbreekt.
    Herhalingsgevaar: misschien voor een massage.

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Naam: Eliza
    Nationaliteit/Taal : Hongaars / Engels & Duits
    Leeftijd : 20-21
    Haarkleur/-lengte : Lange donkerbruine krullen
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Kont/Cupmaat : Lolita lichaam / Klein stevig kontje / Mooie A-cuppies
    Tatoeages/Piercings : wat kleins, niks opvallends
    Roken: ja, maar niet veel
    Service: TZ, NMC, PZC
    Voordelen: Lief en beleefd kind, ziet er 16 uit ipv 20 of 21
    Nadelen: Niet echt vol overgave, mist niet noodzakelijk ervaring of techniek, maar lijkt er gewoon geen zin in te hebben
    Prijs : 50€ voor een halfuur
    En de punten zijn: op uiterlijk 6.5/10 en op dienstverlening 5.8/10

Dit is de derde keer dat ik met deze kleine opdonder de eer heb. Niet dat het de vorige keren spectaculair was… Eén keer was ik met haar alleen op de kamer en de andere keer deed ik met haar een triootje met de Hongaarse Monica erbij. We zaten bij het voetbadje en ik vroeg haar naar Monica… Nu blijkt dat het haar nichtje is en dat betekend dat ik de vorige keer met hen beiden iets incestueus gedaan heb. Ze heeft Monica al 4 maand niet meer gehoord. “Mooie familie heb jij,” wist ik daar enkel op in te brengen.

Er was nog een kort gesprek over de dingen des levens en ze was heel vriendelijk en lief. Ik bekeek haar minderjarig ogend lichaam nog eens en mijn pedo-feelings speelden opeens weer op. Die dag was immers toch de dag van de herhalingen en zodus vroeg ik haar mee de kamer op.

Deze keer was het een tikkeltje beter dan de vorige keer, maar je kan niet uitmaken of je een GFE of een PSE meegemaakt hebt. Het lijkt allemaal zo business als usual. OK, het is een lief kind en ze voelt lekker aan, maar ze zal toch nooit niet kunnen tippen aan haar nichtje Monica. Monica is veel losser, meer meegaand en doet harder haar best. Maar goed, ik wist wat ik van haar moest verwachten en door de ingeving van het moment ging ik toch met haar mee. Spijt heb ik zeker niet en dat komt omdat ik niet zo’n grote verwachtingen koesterde.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

7. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

bad pritt ( 5 november 2013),Megaboob (14 maart 2013),rob45 (14 maart 2013),Snor (14 maart 2013)

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342

Standaard

Elisa is een lekker ding. Helemaal mijn type.

Maar tongzoenen doet ze niet. Tenminste bij niet.

Jammer, want anders zou ze in mijn top 3 staan.

Lief, mooi, slank, babbelbabbel...

Nadeel: 100 per uur i.p.v. 75.
    Ik prefereer 75.

Snor ^
    U hoort nog van me.

Snor ^

Last Online
    30 november 2024 @ 00:59
    Tussen Bruggen, Grefath, Oedt, Kaarst en Roermond
    Discussies
    4
    Thanks
    197

Standaard

Elisa is inderdaad moeilijk in te kaderen. Ze doet een aantal dingen niet en is daar duidelijk en resoluut in, en toch trekt het me steeds weer naar haar. Als je haar tijd geeft, geeft ze je toch veel terug. Beetje ongrijpbaar en toch .. herhalingsgevaar voor mij, heel hoog.

10. Onderstaande leden hebben hobie bedankt voor deze bijdrage:

Snor (16 maart 2013)

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    197

Standaard

Vandaag weer eens in YY bij Elisa geweest. Haar "hungarische massage" is met stip boven in in de lijst van meegemaakte handjobs terecht gekomen. Eliza gaat overigens zaterdag op vakantie en heeft me gezegd dat ze ongeveer 8 april terug is.

Last Online
    20 oktober 2024 @ 18:28
    Discussies
    54
    Thanks
    497

Standaard

Zaterdag mijn verjaardag gevierd in Yin Yang met gratis intree.
    Op het eind van de middag klonk er een geil stemmetje in mijn oor.
    Dat was Eliza een mooi lolita meisje uit Hongarije.Na even in de zon te hebben gezeten zijn we naar de kamer gegaan.
    Het is een rustig meisje dat alles keurig afwerkt, alleen tongzoenen was matig,maar er was geen klik dus niet voor herhaling vatbaar.

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Lang lang geleden was ik nog eens in YY, tot afgelopen maandag. Eliza begroette me hartelijk. Dat was leuk. Pas heel laat op de avond kwam ze nog iets forceren maar ik wrong te hard tegen. Ze geeft nu eenmaal geen bovengemiddelde service en ik ben zo ver dat ik dat wil, na al die jaren naar de clubs gaan. Nu ik ze meer dan een jaar niet meer gezien heb, moest ik wel vaststellen dat het super lolita figuurtje een beetje verdwenen is. Ze is nog slank maar er zijn enkel kilo's bijgekomen .

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Ze is nu een stuk professioneler geworden. Jammer genoeg ook bij mij. Je kent dat wel, opduiken vanuit het niets, een rollenspelletje beginnen.... Daar krijg ik het schijt van. Ze is wat bijgekomen, duidelijk (maar nog steeds slank) .

15. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

Snor (11 augustus 2013)

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    197

Standaard

Voor wie het interresseert, na lange (1,5 maand) weer terug. En nog steeds dezelfde. Iets speciaals Maar je moet er oog voor hebben en inderdaad ook haar regels accepteren. Maar ja dat moet je toch eigenlijk bij alle dames?

17. Onderstaande leden hebben hobie bedankt voor deze bijdrage:

Snor ( 2 november 2013)

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Ik moet helemaal niets, bij geen enkele dame. Ik weet wat ik wil en de dame die niet mee wil, laat ik gewoon voor wat ze is .

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik moet helemaal niets, bij geen enkele dame. Ik weet wat ik wil en de dame die niet mee wil, laat ik gewoon voor wat ze is .
    Je zal toch moeten betalen.

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Jack42; 5 november 2013 om 00:21

Regels voor berichten