Manon er morgen wel? Bedoel dus donderdag 24 jan. ?
Manon er morgen wel? Bedoel dus donderdag 24 jan. ?
Hoi Manon, ben jij toevallig aanwezig 20,21,22 febr. Hoor het graag van je...
Hoi Manon ben jij er zaterdag ook?
Manon heb ik al 4 weken niet meer gezien daar
Kiekeboe Beren!
Morgen zal ik weer afreizen naar het mooie Hamminkeln! Ik zal vanaf het begin van de avond in Villa Marisol te vinden zijn..
Tot dan! Kus Manon
------ Homo sapiens non urinat in ventum ------
Opa57 (10 mei 2013)
wie weet waar manon nu werk
als ze nog werk
Als ze er dit weekend is kom ik even langswippen
======
Manon, die ik vooralsnog niet kende tot nu toe, ben ik persoonlijk tegen het bevallige lijf gelopen in FKK Mondial te Koln. Met haar enkele malen een leuke chit-chat gehad, ze is een opvallende aardige vrolijke dame. Ze kon het niet laten mij en compagnon "Gatenvuller" te vermelden dat zij persoonlijk veruit de beste service geeft van alle aanwezige DVP's? Door omstandigheden hebben wij deze aanbieding niet ter baat kunnen nemen. Voor de vele fans van deze Mannonepon, doe je voordeel met dit bericht, want Manon is van zins het DVP vak defenitief de rug toe te keren, en terug te gaan naar thuisland Roemenie!
Berichten van dit onderwerp mogelijk verplaatsen naar Mondial, Admin?
@aribaba,
ik denk, nou ja ben 100% zeker dat je niet deze Nederlandse Manon bedoelt zoals je zelf al zegt bedoel je een Roemeense en dat is zeker aan andere.
Laatst gewijzigd door Big30; 14 november 2013 om 01:23
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
========
Inderdaad , wat een instinker. Zij stelde zich voor als Manon van Villa Marissol.
Deze Manon had ook nog in Fungarden gewerkt vertelde zij.
Grote vergissing van mijn kant, excuse.
Omdat ik Manon niet ken maar wel eens iets over had gelezen, ging ik er prompt vsnuit dat om de Manon zou moeten gaan. Was echt vergeten dat De Manon Nederlandse is.
Ik dacht nu heb ik eens een nieuwtje, foutje. Big30 bedankt.