-
20 oktober 2013, 12:44
Joe (Keniaanse)
Gekopieerd uit het algemene topic:
Boven liep er een schone donkere dame rond die ik niet herkende van foto's van de website en het geluk was er dat ze naast me plaats nam op de bank nadat ik vrolijk naar haar lachte. Deze dame stelde zich voor als 27-jarige Joe uit Kenia, een volslanke en rondborstige niet al te grote dame met gevlochten haar. Na het nodige gekroel op de bank vonden we onze weg weer naar de een van de bedden. Een langdurige sessie volgde met de nodige afwisselingen en de nodige inzet van deze Afrikaanse. Helaas mocht het niet tot resultaat komen, ondanks de vurige inzet.
Joe
Herkomst: Nigeria
Talen: Duits
Postuur: Volslank
Borsten: Stevige C-cup
Haaren: Bruin, tot halverwege de rug in "rasta vlechten"
Leeftijd: 27
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Goed
Geboden diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), neuken (mc)
Ondertussen staat er van haar ook een profiel op de ptx site:
http://www.xantener-partytreff.de/se...y/Joe/135.html
Joe2.jpg
-
-
31 oktober 2013, 23:10
en ook deze gekopieerd uit het algemene topic:
Aan het einde van de middag nog een tijdje in de zon zitten genieten. Uit de wind en in de zon was het immers goed uit te houden. Iets later weer naar binnen voor een drankje. Op de bank kwam de Keniaanse Joe naast me zitten. Ze herinnerde me niet meer van de vorige keer (terwijl dat toch pas twee weken geleden was), maar het contact was al snel goed en vriendelijk. Ook nu kwam natuurlijk weer de vraag of ik met haar niet een sessie wilde hebben. Na de goede ervaring de vorige keer wilde ik dat wel, maar het was ongeveer tijd dat het eten opgediend zou gaan worden. dus ik gaf aan daar eigenlijk even op te willen wachten. Dat was goed, als ik dan wel beloofde tijdens het eten naast haar te komen zitten en zo geschiedde. De dames mochten uiteraard het eerste opscheppen, maar ze had een plaatsje naast haar gereserveerd. Na het eten volgde er geen gangbang (daar was het net niet druk genoeg voor), dus we toogden naar het achterste afgeschermde bed, daar werd Ellena nog even "weggejaagd" en konden we aan de gang. Een lange en intensieve sessie volgde. Op een gegeven moment dat ik dat het er niet in zou zitten, maar daar dacht deze donkere dame anders over en ze kreeg uiteindelijk gelijk. Het was wel duidelijk dat dit voor mij de laatste sessie van de dag zou zijn geweest.
Joe:
Herkomst: Kenia
Talen: Engels
Postuur: Normaal tot net ietsje meer
Borsten: C cup
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Goed
Dienstverlening: Uitstekend
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), COB
Joe3.jpg
http://www.xantener-partytreff.de/se...y/Joe/135.html
-
-
17 november 2013, 23:15
Met Joe of is het Joy zo verstond ik het wel en spelde het ook zo om zeker te weten dat dat haar naam was.
Dus eenmaal op kamer zei ik zoiets van so and now Joy with Joy.
Ze vroeg gewoon bij aangaan van de sessie blasen met of zonder condoom, zonder natuurlijk en ergens leek ze die vraag te herhalen toen we gingen neuken.
Weet niet of ik dat 100% gehoord hebt ik ga eruit van niet voor mij sowieso met condoom.
Alleen achteraf had ik het beter zonder kunnen doen.
Ik had eigenlijk bij het neuken geen gevoel waardoor klaarkomen niet ging.
Ook de tweede sessie kwam niet tot een eind al wist zij mij wel tot tegen dat punt af te trekken.
Inzet was prima, vriendelijkheid ook wel.
Praat engels maar wel met zwaar accent soms niet te verstaan.
-
Onderstaande 2 leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:
Rezaes (18 november 2013),Rudy (20 november 2013)
-
20 november 2013, 00:15
Ik heb het laatst ook weer gevraagd. Op de website staat Joe maar het is toch echt Joy. Ze zegt het zelf. Ze is ontzettend leuk maar soms moeilijk te verstaan, dat wel.
-
-
2 december 2013, 00:32
Ja haar naam is Joy En het is een hele vriendelijke dame, Haar Duits is nog erg slecht en haar Engels is ook niet perfect maar ze doet haar best.
Vandaag ben ik de hele dag in PTX geweest en het was er gezellig druk. Mijn eerste 2 sessies waren geen succes, waarschijnlijk nog niet geacclimatiseerd.
De eerste sessie was met Judith het was lekker maar niet af kunnen maken. Mijn tweede sessie was met Anni en dat vond ik een flop, ze is heel dominant en zelfs toen ik aangaf te willen stoppen zij ze nee, ik wil dat jij klaar komt. Uiteindelijk toch maar duidelijk geërgerd gestopt, ze is de hele dag ook niet meer bij mij in de buurt geweest tot ergernis van Barbara. Maar ik zat op de bank met Joy toen er ineens iets van een show zou beginnen. Ik denk ok eens zien wat we krijgen. maar beetje bij beetje kwamen er tussen de mannen meer vrouwen zitten en ook stellen die op de andere banken zaten kwamen naar de andere kamer en zo waren alle plaatsen bezet. en begon de show. Nou de show dat waren wij dus Beentjes uit elkaar, vrouwtjes op de knietjes ervoor en zuigen maar. Na korte tijd werd er gevraagd ``neuken`` ok waarom niet. Regenjas aan en toen waren de rollen omgedraaid, vrouwen op de bank kont omhoog en op zijn hondjes, nou dit was me toch een lekker nummertje met die Joy, was van de hele groep als eerste klaar ik denk sh*t dit had wel langer mogen duren. Maar helaas het was te lekker. Later het was al avond nog een sessie met Joy gehad, maar nu lekker privé op het bed. Een beetje gefriemeld en toen vroeg ze mij of ze mij mocht pijpen, dit heb ik afgewezen omdat ik dan als ze te lang aan mijn beste vriend sabbelen die te overgevoelig word en er kortsluiting ontstaat, dan slaan de stoppen door en gebeurd er niks meer met kleine jantje. dus lekker gefriemeld en gespeeld en toen lekker afgemaakt zonder haastwerk. Joy is een echte aanwinst voor PTX
-
-
Weet iemand of Joy hier nog werkt of in een andere club ik had altijd topsessies met haar.
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten