Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 222
    Last Online
    15 juni 2019 @ 23:35
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Euhm Teireisas, je hoeft je pas zorgen te maken als je de realiteit een beetje uit het oog verliest. Een popi-dame die slechts 50/100 Euro verdient op sommige dagen lijkt me redelijk atypisch, maar zou zomaar kunnen. Uiteraard is het fijn voor haar dat je enkel mét haar kamert, en graag praat (ik zou ook graag betalend praten lijkt me) en het dunkt me dat ze je gelijk zal geven... Clubdames zeuren quasi altijd, doch vergeet niet dat het de meeste dagen druk tot somtijds stervensdruk is in GT... Don't get overexcited zou ik u collegiaal anbevelen en don't buy bullshit...
    SS, dank voor uw collegiaal advies. Echt zorgen maken is niet nodig, ik ben een heel erg nuchter type. Realist is my middle name… Mijn gevoelens voor deze dame vertroebelen gelukkig mijn perceptie van de werkelijkheid niet. Misschien een heel klein beetje, maar dat is wel lekker toch? Gebeurt in het echte leven ook vaak zat. Een ‘relatie’ o.i.d. is een onmogelijkheid om een diversiteit aan redenen. Ik kan daar uitstekend mee leven. Ik geniet wel erg van haar gezelschap en ik mis haar als ik haar lang niet gezien heb. Weinig mis mee toch? Ik begrijp ook wel dat die gevoelens niet geheel wederzijds zijn.

Ga eens op een maandag in GT kijken en verdiensten van 100 euro of minder lijken al een stuk begrijpelijker. Ik kamer niet alléén met haar, maar er zijn dagen dat dat wel zo is. Hangt van mijn stemming af en ook van het aanbod van dames. Ik prijs me gelukkig dat dit dametje geen zeurkous is. Integendeel zelfs. Praten is niet per definitie zeuren. Zelfs niet in deze beroepsgroep. Als ik langere tijd met haar op de kamer ben en een groot deel van die tijd wordt gespendeerd aan praten over zaken die haar bezig houden, dan kan ik je verzekeren dat hier niet de gangbare huistarieven gehanteerd worden. Dus Yes, I get excited and No, I don’t buy bullshit… Desalniettemin dank voor je advies en bezorgheid! Cheers!

2. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

satanic surfer ( 7 november 2013)

Last Online
    23 januari 2025 @ 20:13
    Discussies
    9
    Thanks
    291

Standaard

gisteren, zondag naar GT gereden. Aangekomen op de parking was er tot mijn grote verbazing, op wat men een rustigere dag noemt, GEEN ENKELE plaats meer op beide parkings.
    De "parking-man" verwees me naar een verlaten terrein (tierpark) waar zijn kollega me wel zou komen ophalen.
    Had er eigenlijk al geen zin meer in temeer omdat ik vermoedde dat het binnen ook eivol zou zitten met alle ongemakken vandien.
    Heb gewoon rechtsomkeer gemaakt en ben een uurtje naar het zuiden gereden richting Lemiers.
    Prima avond gehad in Sixsens en veel nieuwe leuke dvp's gezien. Echte aanrader!

4. Onderstaande 2 leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

Cupido (11 november 2013),wervelwind (11 november 2013)

Last Online
    Vandaag @ 00:53
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    gisteren, zondag naar GT gereden. Aangekomen op de parking was er tot mijn grote verbazing, op wat men een rustigere dag noemt, GEEN ENKELE plaats meer op beide parkings.
    De "parking-man" verwees me naar een verlaten terrein (tierpark) waar zijn kollega me wel zou komen ophalen.
    Had er eigenlijk al geen zin meer in temeer omdat ik vermoedde dat het binnen ook eivol zou zitten met alle ongemakken vandien.
    Heb gewoon rechtsomkeer gemaakt en ben een uurtje naar het zuiden gereden richting Lemiers.
    Prima avond gehad in Sixsens en veel nieuwe leuke dvp's gezien. Echte aanrader!
    Dat moeten andere ook eens gaan doen, wordt het er weer eens wat rustiger!!
    Gr.

Cupido

Last Online
    17 december 2024 @ 22:23
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard

Een vraagje. Ik plan een eerste bezoek aan GT nu vrijdag. Tot nu ben ik nog niet verder geraakt dan YinYang en SixSense.
    Is heb bij GT toegelaten om binnen een e-book reader of tablet te gebruiken?

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bospoeper Bekijk bericht
    Een vraagje. Ik plan een eerste bezoek aan GT nu vrijdag. Tot nu ben ik nog niet verder geraakt dan YinYang en SixSense.
    Is heb bij GT toegelaten om binnen een e-book reader of tablet te gebruiken?
    Ja, no problem..... zolang je maar geen foto's neemt.

8. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

bospoeper (12 november 2013)

Last Online
    17 december 2024 @ 22:23
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard

Bedankt. Heeft er iemand ervaring met overnachten bij Heide Camp Gastro? Dat zou op wandelafstand moeten zijn.

Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

klopt... oubollig interieur, maar het is een bed he. Wel schoon en de prijs lijkt een beetje te wisselen (32/34/37)... maar altijd best te doen. Ontbijt is stndaard duits, maar soms met een vers eitje. Vaak moet je bij late terugkomst het tweede hek nemen en niet de hoofdoprit.

11. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

bospoeper (12 november 2013)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bospoeper Bekijk bericht
    Bedankt. Heeft er iemand ervaring met overnachten bij Heide Camp Gastro? Dat zou op wandelafstand moeten zijn.
    Het is een erg eenvoudig hotel. Kamers zijn inderdaad erg oudbollig en gedateerd. Ontbijt is redelijk en de kamerprijzen zijn niet duur.

Last Online
    7 maart 2015 @ 09:27
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

de kamers zijn niet zo warm, met oud meubilair maar ok.
    maar het ontbijt is goed en zeer goedkoop.
    voordelen het is niet zo ver... en het is enkel voor
    de rest doe je in GT.

Last Online
    22 november 2021 @ 02:47
    Discussies
    9
    Thanks
    267

Standaard

Dinsdag 12/11/2013

Een sombere dag in november omtoveren tot een spetter dag dat was mijn doel gisteren. Alhoewel ik huiswaarts keerde met een dubbel gevoel.
    Het aanbod van de dag waren bijna allemaal super productjes. Veel vrouwelijk schoon dus. Bekende beer die ik zag was DE PAUS hij vertelde me dat hij morgen (woensdag) niet kan en dan maar vandaag was gekomen. Maar de grote afwezige voor een dinsdag was toch BOY69.

Aangekomen om 2 uur waar ik nog een parking toegewezen kreeg op de binnen parking. vaste klanten krijgen nu eenmaal de betere plaatsen. Betaald en me omgekleed.
    in de bar was het al gezellig druk. Er maar vlug door gelopen want ik had reuze honger. Dus maar eerst een ontbijtje gescoord. het ontbijt is altijd wel verzorgt en goed te noemen.

Mijn eerste kamer gang was met Cheyenne ik vindt het goed vertoeven met haar op de kamer. Na 3 uur was het dan ook wel klaar mee. Ik sta er toch van versteld hoe sommige dames toneel kunnen spelen. Maarja je zou voor minder voor enkele euros. Dat zij mijn grootvader altijd "mensen doen de zotste dingens voor enkele euro's". Ze gaat volgende week met vakantie voor een week of 3 vertelde ze me.

Na het toneelstukje van ons beide was het tijd om terug was te gaan snijden in de tent. Kip met gebakken aardappeltjes altijd ne winner als je het mij vraagd het was best lekker te noemen. het hoeft niet altijd haut cuisine te zijne. De stomste dingen zijn na een week werken nog altijd de beste zaken.

Mijn 2 de sessie was met een kleine blonde dame haar naam ben ik helaas vergeten. voor 1 uurtje heb ik met haar heerlijk gechambreerd. volgde goed mee en ging ook helemaal op in het geile spelletje.

Van waar dat dubbel gevoel zullen de meeste denken "chef". Soms geraak ik gedegouteerd van me zelf. waar ben ik in hemelsnaam meebezig. Ja ik eet graag drink graag rook graag een sigaar en ga naar de dames van plezier. Soms wordt het me allemaal wat te veel. Of ik hier nu ooit mee stop? dat is een andere vraag. Naar mijn eigen gevoel niet. Het is "makkelijk" en je hebt er achteraf geen last meer van.

http://www.youtube.com/watch?v=w24XB7ikAw8

een leuke dag gehad in GT wanneer ik wederkeer dat zal de tijd uitwijzen.
    cooks and hookers have the same goal! Ask you money and let you smile

15. Onderstaande 3 leden hebben chefkok bedankt voor deze bijdrage:

Hunziker (14 november 2013),ilovethaigirls (13 november 2013),wervelwind (13 november 2013)

Last Online
    5 september 2021 @ 09:08
    Discussies
    7
    Thanks
    55

Standaard

Vorige vrijdag, 15/11, drukte Saruman voor het eerst sinds lang nog eens op de bel van een saunaclub.
    De redenen voor deze lange afwezigheid doen hierbij niet terzake, maar een oude tovenaar heeft nu eenmaal nooit rust, zelfs niet op deze leeftijd.
    Ongehoorzame Orks en opstandige Hobbits en dan ook nog eens die drommelse Sauron die zijn eigen ring maar niet kan terugvinden, het houdt ook nooit op ...

Het was echter geen toeval dat de saunaclub in kwestie de oude bekende GT was.
    Saruman kwam nog eens pannenkoeken met zijn oude favoriete "rammadam".
    Als vanouds ging het er weer lekker aan toe, en zowel Saruman als de dame waren er echt wel toe om nog eens flink van elkaar te genieten.

Na die lange afwezigheid was er GT toch wel heel wat veranderd.
    Buiten het licht aangepaste wellnesgedeelte, viel ook de betere kwaliteit van eten op.
    Verder nog even een kusje en een begroeting aan een ex DVP die nu achter de theke stond Apfelschorles in te schenken.
    De dame heeft zowat het begrip "pannenkoeken" uitgevonden in GT, samen met een bekende forumbeer, die ondertussen ook al eens wat minder pannenkoekt, en wat meer rondvlindert, zo kon Saruman lezen.

Saruman bestelde een cola en kreeg er 3 kussen bij.
    Hij moest daarbij even terugdenken aan een mooie avond in een blokhut, waar hij toen met deze dame en zijn favo dame een leuke trio had.
    Ze was nog steeds even vriendelijk als vroeger, alleen nu dus volledig gekleed in jeans en "GT" T-shirt.
    Dat is natuurlijk ook niet verkeerd.

In de bar viel het ook op hoe lang Saruman afwezig was geweest. Er waren namelijk vele nieuwe gezichten en andere naakte lichaamsdelen te zien van dames die Saruman nog niet kende.
    Weinig bekende dames of vaste waarden, een uitzondering daar gelaten.
    Overigens was er met vele nieuwe dames niks mis, want als Saruman niet zou gepannenkoekt hebben, dan zou hij wel een TO DO lijst hebben opgesteld.

Echter, de tijd was te kort om met deze en gene dame kennis te maken, want Saruman had nog verplichtingen op de burcht Isengard.
    In ieder geval vertrok hij met een goed gevoel huiswaarts, vast van plan om het oord van verderf opnieuw te gaan bezoeken.

GT is de werkplek van Sarumans beste vriendin, en daarom de uitgelezen club om te pannenkoeken.
    In andere clubs zitten zo geen vriendinnen, en daar kan Saruman dan wat meer afwisselen.
    Voorlopig zal hij eerst nog een paar keer naar GeeTee gaan vooraleer ook weer andere oorden op te zoeken, dit ook weer omwille van interne Isengard-redenen.

In ieder geval is Sarumans rentree in de clubwereld gemaakt, dus wie binnenkort een oude bebaarde grijsaard ziet toverpoeder in het rond blazen, die mag zich verwachten aan een magische Erlebnis.

Gegroet
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

17. Onderstaande 11 leden hebben Saruman bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (21 november 2013),Badslippers (19 november 2013),chefkok (20 november 2013),Cupido (19 november 2013),gignnl (19 november 2013),Hunziker (22 november 2013),ilovethaigirls (19 november 2013),Jack42 (19 november 2013),Megaboob (20 november 2013),salitos (19 november 2013),Teiresas (19 november 2013)

Last Online
    19 januari 2025 @ 12:17
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saruman Bekijk bericht
    Saruman kwam nog eens pannenkoeken met zijn oude favoriete "rammadam
    Ik dacht vrijdag nog dat jij het was want ik zie anders nooit een pannenkoek bij Luna......

Ik hoopte dat Gulcan er nog eens zou zijn maar haar trio-vriendin Mia zei me dat mijn favo Turkse er weer niet zou zijn. Even later nestelde Mia zich dan bij mij. Ik zat helemaal in het hoekje aan de speelautomaten en er was dus geen ontkomen aan. Moet zeggen dat ze er heerlijk uit zag in haar rode bikini en gezien ze toch al op mijn to-do-lijst stond, liet ik haar een sleutel halen. Ik vind Mia een hele mooie en sympathieke jonge dame maar op de kamer ontbreekt de passie. Pijpen en neuken viel nog wel mee maar het ontbreken van zoenen stelde me toch een beetje teleur. Ik zeg er wel bij dat ik er ook niet heb op aangedrongen omdat ik die dame te goed ken en ik de gemoedelijke sfeer op de kamer niet wou verpesten. Satanic Surfer zou haar zeker beschrijven als een opticfick met beperkte service maar ik vond het wel leuk genoeg om nog een keer op herhaling te gaan als mijn favorieten er niet zijn.

Een van de voordelen van een pannenkoek vind ik toch dat je geen dames moet teleurstellen. Naarmate ik met meer dames de kamer op ga ondervind ik steeds maar meer problemen . De eerste in het rijtje was de Nederlands-Chinese Victoria, met wie ik vorige week een topsessie had. Ik negeerde haar uitnodigende lach compleet en heb er hooguit even hallo tegen gezegd. Dan volgde Roemeense Fiona. Die kwam al lachend tot bij mij maar droop al snel af met een pruillip toen ik haar zei dat het voor een volgende keer zou zijn. Ook Roemeense Elena ontbrak niet maar die was al blij met de chocolade die ik voor haar bij had en met de belofte dat ik de volgende keer met haar zou gaan.

Het nummer 1 op mijn to-do-lijst, de mooie blonde Nadine, die pas enkele weken in GT is (komende van Magnum), kwam dan uiteindelijk ook niet opdagen .

Dat bracht me dan uiteindelijk bij een van de dames die ik al het langst ken en dat is Lena. Met haar is het alsof ik met mijn beste vriendin in bed ben beland. Had dus een super gfe++++++++ sessie met het nodige gekus en geknuffel, precies zoals ik het graag heb.

Vrijdag ben ik er terug en als jullie het leuk vinden, kom ik dan wel weer met een live verslag .

Last Online
    5 september 2021 @ 09:08
    Discussies
    7
    Thanks
    55

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht

De eerste in het rijtje was de Nederlands-Chinese Victoria, met wie ik vorige week een topsessie had.
    .
    Die Victoria zou bovenaan mijn TO DO lijst gekomen zijn, als ik niet kwam pannenkoeken.
    Wat een mooie dame ...
    Bij goede service (en als ik de commentaren lees, blijkt dat ook wel) zou ze ook kunnen uitgroeien tot een vaste waarde voor Saruman, want het zou niet verkeerd zijn om regelmatig eens met deze deerne te
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

Last Online
    17 juni 2019 @ 17:06
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

Monday monday tadadadda (Mama's and Papa's ) Ja het is alweer even terug maar de kans op een middagsessie as maandag zit er weer in.
    Al heel lang (Chineze) Maggy niet meer gezien, heb gehoord dat ze getrouwd zwanger weg is?? Zonde was altijd leuk met haar..
    Elena is er weer dat doet me deugd...nog steeds vriendin van Andrea dan komt het wel goed.

Tot maandag
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

Last Online
    Gisteren @ 18:20
    Discussies
    8
    Thanks
    652

Standaard

Rimmen, is als een goed glas wijn...

Weer eens met mijn maat
    Patserke op stap, dat leidt ons altijd naar GT. Patserke was er reeds erg vroeg en berichtte dat het een makke en tamme bedoening was, toch dook hij onmiddellijk op de kamer met een zwarte parel. “Een zwart aperitiefje”, stuurde de snoodaard me toe…
    Het deed me het gaspedaal nog wat dieper indrukken.

Toen ik dan finaal het pand betrad, was er al wat meer volk, ik had grote honger en spurtte net op tijd naar de eettent voor een omeletje.
    Daar trof ik
    Nikxxx, de brave man had me via een privé bericht verwittigd dat my all time favourite Patrizia weer aanwezig was. Ik schudde hem de hand, bedankte voor ’t bericht en zei hem dat ik Patries nog niet gezien had! “Nee ik ook niet”, bevestigde hij…
    Nu ja, ook zonder haar zou het wel een fijne middag worden!
    Patserke betrad na zijn tweede rondje de tent en kwam knabbelend bij ons aan tafel. Hij had een tweede fijne meid gestrikt, was niet uit zijn slippers geblazen, maar ze was wel errug lief… De naam wist hij niet meer, iets met een “a” … “oh ja, die!”, zei ik smalend. Hij zou ze later aanwijzen en moet eerlijk zeggen dat ik der naam ook niet ken. Klein, slank, lang zwart haar, beetje flinke havikneus (da’s overdreven, maar zit toch zo’n bobbel in der neus) suuuuuperheerlijk kontje en ze kijkt altijd lief ja… Heb ze ook al wel eens willen poken, maar da’s er nog niet van gekomen. Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kan doen, zei mijn oma in der grote moestuin altijd.

We lulden een eind weg in de tent, moeten er bijna een uur gezeten hebben tot ik besefte dat ik maar eens aan de slag moest! Ook Patserke was weer opgeladen en wilde tijdig naar huis.
    Bij binnenkomst in de bar trof ik onmiddellijk Triesje op een kruk, ijverig aan de babbel met een beer en
    Kaisha (ook zo’n heerlijk mormel waar ik nog een rekening mee te vereffenen heb) naast haar. Ze zei me lief gedag.
    Deze mag ik niet loslaten , flitste het door mijn hoofd.
    Bosbeer had me enkele weken voordien nog gezegd; “jij komt echt voor dat maffe Polinnetje naar hier hé?”. Wel ja, ik ben behoorlijk gek van haar, topmeid vind ik het!
    Toen ze “vrij” was ging ik onmiddellijk naar haar en maande haar aan om een leuke kamer te boeken en dat we wellicht voor 2 uur op pad zouden gaan!
    Dat was geen probleem, moesten alleen flink wachten op de sleutel!

Patserke werd intussen geschaakt door een blonde bimbo en was verloren, alleen wat goeie raad van zijn oude maatje kon hem op ’t nippertje op andere gedachten brengen. We geraakten in gesprek met e
    ne “Nastia / Nadia” geloof ik, half Duits / Nederlands, al was dat Nederlands van haar niet zo goed. Ik vond ze der wel geil uitzien en ze had een mega strak kontje! We dolden wat en toen ze dan toch met Patserke de kamer op zou gaan, zei ik haar dat wanneer ze goed der best had gedaan, ik haar volgende neukbeest zou worden. Helaas heeft ze zich niet bewezen (dixit Patserke) en heb ik ze ook aan mij laten passeren. Jammer, want supermooie meid.

Patrizia was intussen om een sleutel en ik modderde wat aan met Kaisha. Ze wist niet meer zeker of we ooit al gekamerd hadden, maar ik wel… Ik was toen alleen niet aan neuken gekomen en aldus kon ze zich me wellicht niet herinneren. Uit het oog uit het hart, zei mijn oma in der grote moestuin altijd.
    In het kabaal van de bar zei ik haar nog; “maybe later, together with Patrizia, you can join us?!” Ze brabbelde wat onverstaanbaars retour, maar de pretoogjes spraken boekdelen.

Toen ik dan uiteindelijk met mijn favorietje op kamer 5 belandde, zei Patrizia me dat ze niet wist dat ik rookte. Dat doe ik ook niet en na wat over en weer geleuter bleek dat Kaisha had begrepen dat ik had gevraagd om met zijn allen een joint te roken… Na jaaa, dat doet zo’n deftig mannetje als ik toch niet?! Neuken en stoeien met twee grieten, jaaa dat wel, maar toch niet samen jointjes paffen!

Patrizia startte als vanouds met topservice zoenen, je hebt echt het gevoel dat je met je lief zoent, zo heerlijk en passioneel…. Wat later zakte ze af naar de Crash Boom Banger en deze snoeiharde deugniet liet het zich welgevallen.
    Ik beroerde ongeveer elk plekje van haar zalige lijfje, speelde met haar roomzachte borstjes, ze had weer een plakplaatje extra, maar ’t staat haar wel. Vervolgens zakte ik af naar haar heerlijke schaamflappen en begon als vanouds meer dan mijn best te doen.

Was het de vunzigheid van
    Badslippers die door mijn hoofd flitste? Ik weet het niet, maar plots kreeg ik een enorme zin om haar gave en frisse sterretje met mijn tong te beroeren. Ik wisselde vervolgens van kontgaatje naar kutje / knopje en Patrizia werd super geil. Vervolgens was ik errug met der sterretje bezig en begon ze zichzelf heftig te vingeren, wat later gevolgd door haar heerlijke gekreun!
    De CBB’er stond op springen van al dat geweld, ze pakte een rubbertje uit en pijpte me weer lekker nat… dat vond ik zo heerlijk dat ik besloot om het in der warme mondje af te maken. Crash Boom Boom Bang… het condoom flikkerde ze ongebruikt in een hoek van de kamer en ik was meer dan leeg.

We streelden, masseerde, keuvelden wat… zo vertelde ze me dat ze onlangs door de directie van GT voor een maand was buiten geflikkerd, maar na een week weer werd opgebeld dat ze terug mocht komen. Verschillende gasten hadden blijkbaar geklaagd dat GT zonder Patrizia, GT niet was. Ik kan het alleen maar beamen!
    Ze vertelde me ook het aantal biertjes dat ze hijst op een dag, een ongelofelijk aantal, waarop ik zei dat ze dan op ’t eind van de avond minstens Patripsy zou zijn…
    Tweede rondje volgde, heerlijk om haar te neuken, maar de CBB’er kwam niet tot crashen, ook niet boomen en al zeker niet bangen… Het zij zo, was een excellente sessie! Jammer genoeg niet meer afgesloten met Kaisha.

Tijdens het naar de lockers huppelen schudde ik hartelijk de hand van
    HP001 en zei hem intussen dat hij het vast niet erg vond dat ik hem een ongewassen-net-van-de-kamer-komende-hand schudde. Hij wreef uitvoerig aan mijn smetteloze badjas zijn handje schoon!
    Ik betaalde Triesje correct, met nog een welverdiende tip bovenop. Mijn eerste goeie daad van de dag verricht!

Een heerlijke douche later trof ik ook Magic-G aan de ingang en Ace2 aan de bar. Leuk weerzien met wat gekeuvel links en rechts.
    Ace2 vroeg zich nog hardop af of HP001 aan hem dacht terwijl laatstgenoemde masturbeerde, “Jaaaa”, bevestigde HP’tje enthousiast, “net voor ’t klaarkomen om ’t wat uit te stellen”. En demonstreerde met een (gelukkig) lege hand, in het ijle het denkbeeldige penis(je) aftrekkend… Ik weet meteen wat voor geluid hij maakt alstie bijna komt…
    ’t Neefje van Ace,
    Seqoya, viel ook nog binnen. Dat was ook weer een tijd geleden en kan het met hem altijd prima vinden, aardige gozer! Later zou ik ook BBert nog ontmoeten, hadden wat weinig tijd om te kletsen, want…

Ook
    Amy zat aan de bar en ja met haar had ik ook nog een openstaande rekening!
    HP001 maande een kamergang aan, omdat ze niet zo vaak doelloos aan de bar zit!
    Da Souza had me enkele weken eerder exact hetzelfde gezegd…
    Dus toen Ace me vroeg of ik mee ging eten, antwoordde ik, “nee, ik ga neuken” en verzocht de lieve Vietnamese om een sleutel.

HP001 zei me nog dat hij het niet zo heeft met Aziatische, ik ook niet HP, maar deze is superlekker!
    Zo kwam ik dus in hutje 17 terecht en Amy begon zoals steeds heerlijk te zoenen, ze zoent werkelijk formidabel met haar dikke lipjes en dito tong. Ook zij zakte af naar de CBB’er en behandelde deze weer supergeil. Het opgespaarde speekselvocht dat ze geregeld over ’t lid laat druipen (of tuft)… ganz toll!!!
    Zo rolden we automatisch in standje 69, maar toen ik voelde dat me dat te machtig ging worden, dwong ik deze prachtige meid op de rug en likte haar gladde poesje. Ook hier kreeg ik plots enorme zin om het kontgaatje te likken en zowel zij als ikzelf lieten het zich welgevallen. Haar kutje werd botermals en haar rijkelijk vloeiende geil smaakte me geweldig. Ze lag te sidderen in bed.

Vorige keer met haar was ’t pijpen me te machtig geworden, dus verzocht ik haar op den duur om te gaan neuken.
    Ik plofte op mijn rug en Amy prikte zich heftig op de CBB’er, heerlijk, vervolgens gehurkt, nog heerlijker (ik voelde het sopje al komen) en toen ze zich zonder de CBB’er uit haar natte poes te verliezen, naar reverse cowgirl begon te begeven, was ’t om zeep, de Crash borrelde op, de Boom volgde en... BANG het condoom was besmeurd! Verdomme, ik had aan Ace2 moeten denken, bedacht ik te laat!!!
    Damn, de eerste keer met deze meid was ik na een uur niet verder gekomen als FT en nu was ’t feest ook te vlug voorbij. Ik beloofde haar dan ook om ze next time (en die komt er echt wel) geweldig te gaan nemen. Ik moet ze dan maar als dame drie of vier mee de kamer opnemen denk ik!

Aan de lockers kwam wederom de ontnuchtering, ik gaf Amy een 50euries biljet en ze sprak me in haar Vietnamees / Engels toe; “Wo moo…” Ik; “One more???” Zij; “Yeeees, we’ve been in the woom foo wo ouwe”… Zonder mopperen gaf ik deze heerlijkheid een 50-je extra en voelde me toch letterlijk en figuurlijk in ’t zakje getast.
    Later trof ik Ace weer, hij zei me dat hij me uit eten had gevraagd om 18u10 en ik stond alweer met hem te praten om 19u00 dus kon maximaal 3 kwartier op kamer geweest zijn.
    Nu, ik moet er nu niet meer over zeuren, het weze haar gegund, want wat is dat kleine mokkeltje lekker…!!!

Magic-G was de kast aan ’t bespelen, we leuterden wat en toen ik de brave man over mijn rim namiddag vertelde, zag ik hem huiveren, de koude rillingen liepen over zijn rug… “Brrr, kontjes likken, nee dat doe ik niet!”, sprak hij nog. Hij herinnerde zich een heerlijke sessie met een kleine lekkere Duitse, waarbij tijdens het opensperren van de billetjes een luchtje in zijn beschaafd reukorgaan was binnengedrongen dat hij de billen maar vlug terug had dichtgeklapt. Ik herinnerde me van diezelfde Duitse een sessie waarbij ik haar voeten kon ruiken…
    Na al die heerlijkheid (kuch) at ik nog een schotel, maakte een rondje, zei iedereen gedag en trof Seqoya nog net bij het beklinken van een deal met ene Shanti, met minstens een stelletje E cups van de betere borstendokter. Mooie meid, maar ik meen me te herinneren dat ik recent las dat hij ze toch niet zo geweldig vond.
    We doken samen onder de douche, ik om naar huis te gaan, hij zo geil als een beer geil kan zijn. Ook Kaisha stond met ons onder de douche. Ik vertelde Seqoya nog dat zij ook erg lekker was, maar hij vond ze wat weinig tiet hebben, "heb je die tieten van mijn afspraakje gezien", bromde hij en schoot bijna in zijn handdoek. Ik durfde hem niet meer aan te raken, een hand had ik al gegeven, dus kon beleefd het pand verlaten.

De theke van dienst vroeg me naar de dag / service, deze was weer opperbest en met een kortingskaartje voor volgende week in de hand, zoefde ik mijmerend naar huis…
    Prima dagje met veel vrouwelijk schoon en leuke beren!

Een goed glas wijn is nog geen bier, zong mijn oma in der grote moestuin altijd...

Gegroet,

M
    Bruine beer

22. Onderstaande 19 leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (21 november 2013),Badslippers (22 november 2013),bergm550 (21 november 2013),bosbeer (22 november 2013),chefkok (21 november 2013),gignnl (21 november 2013),hansdordt (21 november 2013),hp001 (22 november 2013),Hunziker (22 november 2013),ilovethaigirls (21 november 2013),Jack42 (21 november 2013),Magic-G (25 november 2013),Megaboob (21 november 2013),mynasch (21 november 2013),seqoya (22 november 2013),Stief (22 november 2013),Teiresas (24 november 2013),Van Dattum (21 november 2013),Wijze grijze (21 november 2013)

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

was zeker leuk je weer eens te zien Masseurke !! De dame in kwestie (shanti) viel inderdaad wat tegen wat me niet weerhield om toch haar mondje even af te kitten

zie je snel weer !!

Gisteren was het weer rustig in GT was er met een vriend van me en mijn andere vrienden Bbertb en MagicG waren er ook... helaas geen ace2 en hp001. Het was tam... qua line up hield het wat mij betreft ook niet over...Ik zag dragana of zoiets... wat een lichaam heeft die meid...ze was weer terug van weggeweest... Ik heb gewacht tot ze weer terug was en ben met haar naar de kamer gegaan... service niveau was redelijk.... goede ft... prachtige meid en hard afgetraind lichaam...superkontje... dus al met al qua looks 8 en service 6,5.... ft 7 ..

magic G is nog met 2 dames geweest waar ik de naam niet van weet en schijnt dat onze bbertb helemaal zijn draai niet kon vinden en ongepopt naar huis gegaan is...

het was verder wel gezellig samen maar ik heb een idee dat het met de week minder en minder wordt...of we zijn te verwend tegenwoordig ???

Donderdag nog een keer met neef Ace2 en dan misschien toch maar eens een paar weken pauze nemen

24. Onderstaande 9 leden hebben seqoya bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (23 november 2013),bergm550 (22 november 2013),Boy69 (22 november 2013),chefkok ( 7 december 2013),hp001 (22 november 2013),ilovethaigirls (22 november 2013),Magic-G (25 november 2013),masseurke (22 november 2013),Teiresas (22 november 2013)

Last Online
    Vandaag @ 09:32
    Discussies
    456
    Thanks
    1.628

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    was zeker leuk je weer eens te zien Masseurke !! De dame in kwestie (shanti) viel inderdaad wat tegen wat me niet weerhield om toch haar mondje even af te kitten

zie je snel weer !!

Gisteren was het weer rustig in GT was er met een vriend van me en mijn andere vrienden Bbertb en MagicG waren er ook... helaas geen ace2 en hp001. Het was tam... qua line up hield het wat mij betreft ook niet over...Ik zag dragana of zoiets... wat een lichaam heeft die meid...ze was weer terug van weggeweest... Ik heb gewacht tot ze weer terug was en ben met haar naar de kamer gegaan... service niveau was redelijk.... goede ft... prachtige meid en hard afgetraind lichaam...superkontje... dus al met al qua looks 8 en service 6,5.... ft 7 ..

magic G is nog met 2 dames geweest waar ik de naam niet van weet en schijnt dat onze bbertb helemaal zijn draai niet kon vinden en ongepopt naar huis gegaan is...

het was verder wel gezellig samen maar ik heb een idee dat het met de week minder en minder wordt...of we zijn te verwend tegenwoordig ???

Donderdag nog een keer met neef Ace2 en dan misschien toch maar eens een paar weken pauze nemen
    We zijn met ze alle niet verwend we zien de betaalde seks industrie gewoon veranderen mede door de crises en de feest dagen die er aan kommen en voor de sauna clubs speelt ook de winter mee in een gt kan niet iedere dvp geld verdienen en dat past zich nu aan minder dames komen er vanzelf als er minder mannen komen :wink: geld ook voor de vulkaan

Last Online
    15 juni 2019 @ 23:35
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669

Standaard

Gisteren inderdaad een nogal tamme dag in GT. Bij binnenkomst rond vier uur dacht ik nog even dat het best redelijk druk was, maar dat bleek al rap nogal mee te vallen (of tegen, het is maar hoe je het bekijkt).

Een paar namen van mij in het oog springende dames gisteren: Lulu, Lin, Karina, Lisa, Celine, Ramona (god, wat een lijf…), Simona, Jana, Lara, Mimi, Sonja, Christina, Meggy, Shiva, Dia, Dina, Irina.

27. Onderstaande 4 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (23 november 2013),bergm550 (22 november 2013),bosbeer (24 november 2013),kempie (22 november 2013)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard GT op 23 november 2013

Op 23 november was ik in GT. Ik kwam in de ochtend een beetje moeizaam op gang. Ik ben altijd al om 7 uur wakker, maar het is het ritueel van aankleden, lenzen in doen, haren kammen en tanden poetsen, dat me altijd zwaar valt. Ik had een zware week gehad op het werk en besloot een trein later te nemen.

Onderweg naar het station Haarlem stond ik bij het stoplicht. Ik zag een vrouw staan met kinderwagen met een baby erin en nog een jongetje, dat naast haar stond. Ze boog voorover om zijn jasje dicht te doen, maar ze was vergeten haar kinderwagen op de rem te zetten. De kinderwagen kwam langzaam in beweging en ging ineens veel sneller en ging over het fietspad richting de weg.

Ik zag het voor mijn ogen gebeuren en schreeuwde nog "Mevrouw, uw kinderwagen", maar ze hoorde het niet. Dus ben ik op mijn fiets versneld achter die kinderwagen heengegaan en ik kon die wagen nog net tegenhouden, voordat hij de weg op was gerold. Het ging allemaal supersnel, de hele gebeurtenis was in een paar seconden voorbij. De vrouw kwam in tranen aan rennen en zei: "Ik dacht dat hij op de rem stond." Gelukkig is er niets gebeurd zei ik en reed weer verder naar het station.

In Brüggen was het mooi weer, geen wind, geen regen en 6 graden. In GT was het niet druk, maar het was wel bedrukkend warm en donker. Je kunt echt geen gezichten gezien. Shayenne was er ook, maar ik had haar totaal niet herkend. Ik moest echt goed kijken, want ze had dit keer een bikini aan. Dus twee belangrijke herkenningspunten waren bedekt.

De line up was goed en het eten ook. In de tent kwam ik NikXXX tegen en met hem heb ik altijd intellectuele gesprekken. We hadden het over de piemel-kut-breedte verhouding, die je met een spreadsheet kunt uitrekenen. Het is een wiskundige formule, die wetenschappelijk te onderbouwen valt: (p - k) / b = v. De perfecte verhouding (v) is 2. Denk daar maar eens over na.

Het Wifi deed het gister goed. Wellicht kwam dit, omdat Ketserr er niet was. Zijn aanwezigheid met die enorme annakonda van hem legt altijd een zware belasting op het netwerk. Na het eten ben ik op de kamer gegaan met Angelina, een nieuwe Duitse. Buiten zat de tent vol met kerels, die naar de wedstrijd Dortmund - Bayern keken.

Na de wedstrijd gebeurde het onvermijdelijke. 5000 kilo testosteron kwam ineens de barruimte binnen. Van Dattum probeerde nog te redden wat er te redden viel door zo snel mogelijk een vrouw te schaken. De wachttijden liepen op tot 30 minuten. Het was vreselijk druk in de bar. Je kon nergens meer zitten. Maar gelukkig nam de drukte af rond 22:30 uur.

De DJ speelde wederom afgrijselijk. Sorry hoor, maar het is niet om aan te horen. Een golf van eentonige klanken die vervolgens 8 minuten lang worden gespeeld. Dat mens is totaal niet geschikt als DJ. Je kunt net zo goed Realplayer aanzetten en dan goede muziek draaien. Soms draaide ze een goed nummer, zoals YMCA en What a feeling van Irene Cara. Dat was een verademing op haar eentonige herrie. De sfeer leefde meteen op toen What a feeling van Irene Cara werd gedraaid. De magie van de jaren '80 is nog springlevend anno 2013.

Op het eind van de avond was ik nog met Olga op de kamer. De laatste keer dat ik met haar was, was ergens in 2007 en omdat ik op grote borsten val, viel mijn oog op haar. Om 2:00 uur heb ik dan weer de toko verlaten. Ik zit nu in het hotel te ontbijten. Het is mooi, mistig weer met 2 graden. Achter mij zitten twee Hollanders die ook gister in GT waren. Ze praten nu over bier en of Becks beter is als Heineken. Ze zijn ook vol lof over het hotel en de vriendelijkheid van de Duitsers. Ik kan dit bevestigen. Ik word in het hotel altijd aangesproken met Herr en mijn achternaam. Je vindt een beschaafdheid in Duitsland die je in Nederland niet vindt of wellicht nooit bestaan heeft.

Ik ga vandaag ook nog een half dagje naar GT.

29. Onderstaande 19 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (24 november 2013),albertde2de (24 november 2013),Badslippers (24 november 2013),Bluebear (24 november 2013),envert (24 november 2013),gignnl (24 november 2013),ilovethaigirls (25 november 2013),jacky pakutra (24 november 2013),Jansen (25 november 2013),laplagne (24 november 2013),m4you (25 november 2013),Megaboob (24 november 2013),mynasch (24 november 2013),rob333 (25 november 2013),rob45 (24 november 2013),Teiresas (24 november 2013),Van Dattum (24 november 2013),wervelwind (24 november 2013),Wijze grijze (24 november 2013)

Last Online
    23 januari 2025 @ 02:09
    Discussies
    212
    Thanks
    11.958

Standaard

GT 19-11-2013
    Door een veranderende weekplanning deze keer maar eens op een dinsdag naar GT geweest, nog met dank aan de vrijkaart van “de beste recensie van de maand” van afgelopen maand. Ja, zo lang was het alweer geleden dat de Boobmeister in GT was, en ondanks andere enerverende uitstapjes naar dames met een cupmaatje meer is GT toch mijn thuishonk voor de sili-dames.

Er heerste een redelijk rust in GT op dinsdag rond 17.00 toen ik aankwam. Ik had het wel wat rustiger verwacht, maar zo rustig…ehhm ik hoopte toch wel dat dat nog een beetje bij ging trekken qua dames, en zeker qua boob-dames, want de eerste blik op de line up kon me niet direct bekoren. Ja, er was een roedel mooie dames natuurlijk, maar de echter lekkere tieten werden door mijn niet onmiddellijk gespot. Ik werd er bijna nerveus van. Het zal toch niet waar zijn dat de Roemeense A cupjes hier nu ook al de macht gaan over nemen, dacht ik bij mezelf.
    Dus eerst maar even een paar rondjes gelopen, en rondgekeken. Een hapje gegeten (complimenten aan de kok, smaakte prima weer!), en net toen ik dacht dat ik verloren was, zag ik Ella (Poolse) lopen. Vrij nieuw in GT (4-5 weken), en gezegend met een forse e cup (600CC siliconen). Ja, die vielen op, en die moesten onderzocht worden. Ik zag haar de Kino binnenglippen, en volgde haar daar heen, zeer tegen mijn gewoontes in (ik ben geen kino liefhebber in clubs). Ik ging naast haar liggen, en we maakten even kennis. Er werd zelfs even gepresales, even kussen, even mijn jongeheer “voorpijpen”, maar ik gaf al snel aan niet van de openbare seks te zijn, en dus zochten we een kamer op. Daar heb ik eerst die heerlijk zachte e cups een bewonderd, bevoeld en gesabbeld. Ella reageerde er zeer positief op, vond het duidelijk lekker, en haar tepels werden enorm groot en lang, ook een leuke ervaring. Natuurlijk ook weer even getongzoend, dat was allemaal geen probleem gelukkig, een Poolse is in het algemeen servicegericht gelukkig. Daarna was het haar beurt, en werd ik lekker afwisselend gepijpt, waarna ik aangaf het liefste lekker tussen haar boobies klaar te willen komen. Geen probleem, en dus in het Russisch de daad afgemaakt, waarbij ik weer eens een grote lading sperma tussen haar groten borsten spoot, en zij oprecht verbaast keek naar wat mijn jongeheer allemaal geproduceerd had. Wow, zei ze dan ook oprecht!

Ze maakte alles netjes schoon, we babbelden nog even na, de tijd netjes volgemaakt, afgerekend (50 Euro), en afscheid genomen met een kus. Prima dame, prima sessie. Ella is circa 1.65M lang, heeft bruin lang haar, is slank (maar stevig gebouwd van haarzelf) en heeft een leuk koppie. Uitstekend Duits ook, en haar siliconen borsten voelen aan als natuurlijke borsten, zelfs ik twijfelde even in het begin, en dat is dus prima vakwerk van de dokter!

Na deze sessie was de hoogste druk er gelukkig af, en had ik hoop dat het toch een mooie avond zou gaan worden voor me. Eerst even de wellness benut om weer bij te komen, en daarna spotte ik Gulcan. Deze dame is ook erg knap, zeer slank, en heeft lekkere 325CC boobies, die bij dat slanke lijfje extra groot lijken. Ze probeerde me een trio aan te praten, maar daar had ik geen trek in, maar de aap kwam snel uit de mouw, de dames hadden zin in een pretsigaret, en wilden dit op een kamer samen even genieten. Ze vroegen dan ook of ze toch samen mee mochten, eerst even roken, en de andere dame zou ons dan verlaten. Ik ben zelf geen roker, nooit geweest, maar vooruit dan maar weer, en aldus geschiedde, en de boobmeister lag tussen twee rokende dames in. Een droom voor SFL waarschijnlijk! De geur van de pretsigaret is iets aangenamer dan een gewone sigaret, dus ik verdroeg het, maar het blijft een aparte walm. Even met de dames gesproken over het gebruik van dit genotmiddel, en door mijn kennis en kunde op dit gebied ze ook nog wat wijzer gemaakt. De stemming was dus goed, zeer goed, en mijn geste werd gewaardeerd. Na het vertrek van de blonde vriendin begon Gulcan dan ook met een fijne striptease, en een partij heerlijk uitgebreid tongzoenen. Geen straf met deze schoonheid! Lekker ook met haar sili’s gespeeld tijdens het kussen, het mocht allemaal, ze was er voor mij! Uiteraard haar borsten ook uitgebreid bevoeld, gelikt etc, en daarna het gebruikelijke PZC, wat met veel kunde en gevoel werd gedaan. Na even cowgirl vroeg Gulcan of ik toch niet liever een standje 69 wilde doen, en ik was inmiddels zo geil dat ik het prima vond. Door haar lengte “paste” Gulcan goed bij mij, en kon ik haar lekkere clitje een goed likken, iets wat ze niet vervelend vond, want de sappen stroomden rijkelijk, en de genoot zichtbaar. Ook ik werd bepaald niet vergeten, en de pijpsessie had een zeer hoog gehalte, en was van “Lisa” kwaliteit. Toch kreeg ik Gulcan eerder “klaar” dan zij mij, maar het scheelde niet veel. Ik heb dus lekker haar mondje volgespoten, en daarna even samen uitgepuft. We waren inmiddels al zeker een uur op kamer, maar ik hoefde me geen zorgen te maken, een half uurtje betalen + FT was voldoend verzekerde Gulcan me, met een geile blik. Dat tekent een goede DVP, ze voelde de situatie goed aan, ze was tevreden met mijn “medewerking” in het gedoe met de pretsigaret, en was duidelijk tevreden met mijn orale prestaties, en dus kwam het allemaal goed. Gulcan moet helaas binnenkort een keer onder het mes vanwege een goedaardig gezwelletje in haar borst. Ze was een beetje bang dat de dokter haar siliconen zou gaan verwijderen, maar dat is gelukkig niet nodig, en ik hoop dat haar borsten blijven zoals ze zijn, want ze zijn echt heel erg fraai! Dit was veruit de beste sessie van de avond, en de relaxtheid van Gulcan (mede door de pretsigaret waarschijnlijk), en de goede sfeer, en het niet klokkijken hebben bijgedragen aan deze heerlijke sessie. Absoluut voor herhaling vatbaar, en totaal anders dan mijn eerste sessie met Gulcan in het verre verleden, toen ik haar maar een matige service vond geven. Deze dame is gegroeid in haar vak!

Na deze stomende sessie wederom even gerust, een gesprekje met veelneuker Boy69 gevoerd, maar hij had het te druk met neuken en gokken. Dat de beste man nog kan lopen na al die sessies dit jaar mag een wonder heten!
    Ik had gedurende de avond al een knappe Roemeense dame gespot, Dea, teenie body, PP favorietje, en a cupje, helemaal geen Megaboob meisje, maar door haar knappe snoet, haar sexy dansjes, en ultraslanke lijfje en sexy “boy toy” t-shirtje kwam de optick ficker in me naar boven, en wist hij de aandrang naar big boobies te onderdrukken. Omdat Leona net weer naar een kamer was gegaan met een andere beer, viel de keuze dus toch op Dea. Vol verwachting (en geilheid) klopte mijn hart toen ze op de bank op me sprong. Van dichtbij toch iets minder mooi, lichtje acne over het hele lijfje, maar zeker niet storend. Op de kamer helaas geen tongzoenen, alleen met dichte mond een kort kusje, en pijpen wat te ruw voor mijn geslacht. Toegegeven, ik was al aardig “gesloopt”door Gulcan, maar te ruw is niet zo lekker, dus ik opteerde voor een cowgirl sessie, iets wat dit lichtgewichtje natuurlijk wel uitstekend beheerste, en god, wat is ze strak!!!! Dat hielp dus wel mee, en ik spoot het rubbertje dan toch vrij snel vol. Nog even met haar a cupje kennis gemaakt, kleine fijne tienie tietjes. Ik droomde al van een 1000CC op deze ranke tante, maar daar was geen sprake van begreep ik van haar, geen sili’s dus. Missie werk mislukt, volgende keer beter!
    Leuk uitstapje naar een a cupje, maar weinig herhalingsgevaar, daarvoor was de sessie werkelijk niet goed genoeg. En de boobmeister moet een boobmeister blijven tenslotte! Ik was wel bijna vergeten hoe een a cupje nu echt voelde, dat was dan wel weer leuk.
    Om circa middernacht weer omgekleed, en afscheid genomen van GT. Uiteindelijk toch een goede dag geworden, ondanks het schrijnende gebrek aan megaboobies. Leona was, er Lolly (nu Xenia) was er, maar afwezigen waren Lola, Asia, Nicole etc. etc, en dat is toch een gemis voor een boobieman!
    Volgende keer toch maar wee rop een donderdag naar GT!

Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

31. Onderstaande 23 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (25 november 2013),bad pritt (25 november 2013),Badslippers (26 november 2013),bergm550 (26 november 2013),Bluebear (24 november 2013),Boy69 (25 november 2013),buttlover (24 november 2013),gignnl (25 november 2013),hansdordt (25 november 2013),Hunziker (25 november 2013),ilovethaigirls (25 november 2013),Jack42 (25 november 2013),Jansen (25 november 2013),jap580 (26 november 2013),kempie (26 november 2013),laplagne (25 november 2013),masseurke (25 november 2013),rob333 (25 november 2013),satanic surfer (25 november 2013),sleepboot (26 november 2013),Teiresas (24 november 2013),wervelwind (24 november 2013),Wijze grijze (24 november 2013)

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Gaan er nog enkele onder ons naar GT deze woensdag ?

Ik ben er na een maand of 3 weer eens om flink uit te halen en laat Louana,Bianca,Angel en Violetta PHG deze week links liggen.
    daarom ga ik voor een lekkere flinke blonde slet of een vurige donker harige. ( pak ze alle twee denk ik )

Suggesties van jullie voor een Jansen meisje die flink langs de plinten kan gaan ?

Last Online
    24 januari 2025 @ 20:27
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Gaan er nog enkele onder ons naar GT deze woensdag ?

Ik ben er na een maand of 3 weer eens om flink uit te halen en laat Louana,Bianca,Angel en Violetta PHG deze week links liggen.
    daarom ga ik voor een lekkere flinke blonde slet of een vurige donker harige. ( pak ze alle twee denk ik )

Suggesties van jullie voor een Jansen meisje die flink langs de plinten kan gaan ?
    Ha die Jansen,

Goede keuze van je om eindelijk weer eens naar de beste tent van Duitsland te gaan. Ik zelf ben er a.s. woensdag ook denk ik........
    Nicolle / Michelle werkt er ook nog steeds, dat blijft toch voor ons allebei nog steeds een all time favourite.......dus dat gaat wel goed komen woensdag. Tenminste als ze er dan wel is natuurlijk......:smile:
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    14 juni 2017 @ 19:07
    Discussies
    0
    Thanks
    375

Standaard

Een leerzame tijd in Golden Time.

Als redelijk ervaren bezoeker van Partytreffs en Pauschalclubs, werd het toch tijd om eens een echte saunaclub te bezoeken. Een overgang van de amateurs naar de eredivisie, zeg maar. Of eigenlijk van low budget naar overweldigende luxe. Een vrijkaartje hielp om deze stap te wagen.

GT ligt voor mij niet om de hoek. Na bijna 200 kilometer rijden kwam ik rond 18.00 uur aan in Brüggen. Het was een zaterdagavond. Ik had wel verwacht dat het druk zou zijn, maar zo druk?! Met enige moeite werd mij een parkeerplaats aangewezen. Een plek voor een kleine auto, zei de parkeerhulp van GT. Ik was nog niet eens binnen en had al 2 dingen geleerd: op zaterdagavond kan het mega druk zijn en een mooie middenklasse auto wordt hier gezien als een kleine auto. Ik moet toegeven dat er voldoende auto's stonden waar ik wel mee wilde ruilen.

Bij binnenkomst liet ik mijn vrijkaartje zien. De vriendelijke Theke keek enigszins verbaasd en moest even informeren wat ze daarmee aan moest. Na ruim een minuut kwam ze terug en kreeg ik te horen dat het in orde was. Ik moest alleen nog even wachten tot er weer een kluissleutel beschikbaar kwam. Het vermoeden dat het druk was, werd nogmaals bevestigd. Het wachten duurde niet lang en was ook zeker geen straf. Even genieten van de mooie dames die voorbij kwamen lopen en ondertussen ook even gesproken met een Nederlander die stond te wachten op een taxi die hem naar een pin-automaat mocht brengen. Deze man heb ik later ook nog vrij lang gesproken. Hij had net een hemels triootje gehad en voelde zich "dronken" van geluk. Twee uur lang puur genot. Deze ervaring was hem het geld meer dan waard, zei hij. Dat is nog eens een goede binnenkomer, dacht ik. Blijkbaar valt er hier wat bijzonders te ontdekken.... Op zoek naar "goud" dan maar!

Na omkleden en douchen, heb ik eerst maar even de club verkend. Wat een verschil met wat ik gewend ben! Niet alleen de omvang van het complex, maar ook de atmosfeer, de luxe, de wellness, de muziek, het enorme aantal mannen en dames en vooral de geweldige looks van de dames. Ik denk dat de minst mooie dame nog moeiteloos een topper zou kunnen zijn in een gemiddelde Partytreff. Ik spreek wel eens mannen die het hier te massaal vinden. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Als je het een beetje over je heen laat komen, je onderdompelt in het geheel en je openstelt voor nieuwe ervaringen en contacten, dan valt dat best mee vind ik. Je kunt je altijd nog terugtrekken in de bioscoop of de jacuzzi. Grote kans ook dat als je iemand aanspreekt dit ook een Nederlander is. In de jacuzzi komen ook regelmatig dames voorbij lopen, of ze komen er douchen. Dus een mooie plek om te acclimatiseren en tegelijk alvast wat vrouwelijk schoon te verkennen.

De eetgelegenheid is in de grote partytent buiten. Deze wordt met terraswarmers op temperatuur gehouden. Naast de eettafels zijn er ook relaxte banken en een tv. Deze avond was er voetbal: Bayern Münschen - Dortmund. Tijdens de wedstrijd was het dus druk in de tent en minder in de bar. Ik had niet echt honger, dus heb ik het diner maar even overgeslagen. Later deze avond, ik schat rond 21.30 uur, ging ik alsnog voor wat eten naar de tent. Toen bleek er nog een laatste restje patat en stoofvlees te zijn. Als ik 10 minuten later was geweest had ik pech gehad. Weer een leerpuntje. En nog niet mijn laatste...

Een uurtje na binnenkomst werd het tijd om een andere honger te stillen. De openbare "markt" in de bar liet ik maar even links liggen. In de bioscoop probeerde ik alvast in de stemming te komen. Daar komen ook regelmatig dames die dit gebied als "jachtgebied" zien. Een groentje als ik is voor hen een redelijk eenvoudige prooi. De eerste dame die mij aansprak werd ook gelijk mijn eerste date. We belandden op één van de bedden in de Kino. Na wat gefriemel, werd ik al snel opgewonden. De dame in kwestie bleek een Poolse schoonheid van 28 jaar, 1,72 lang met lang blond haar. De kenners weten dan vast dat ik het over Rose heb. Bij een klik en voldoende hygiëne zoent ze heerlijk, ze praat makkelijk, is lief en heeft een prima inzet. Wat mij betreft een aanrader. Bij het douchen na afloop vroeg ik een groepje Nederlanders wat hun favoriet was. Een van hen antwoordde: Rose. Blijkbaar was het geluk aan mijn zijde.

Hierna heb ik een tijd aan de bar gehangen samen met de eerder genoemde Nederlander. Leuk gesprek gevoerd. Hij was nog steeds euforisch. De muziek die de DJ draaide was bij vlagen best oké, maar ze wist het niveau helaas steeds maar kort op peil te houden. Toch is de muziek hier een stuk beter dan in de meeste Partytreffs. Zeker vergeleken met clubs waar veel Südlander komen.

In een saunaclub ben je je nog meer bewust van de marktwerking. De dames mogen zich alleen niet opdringen, zover ik kon beoordelen. Sommige zitten rustig te wachten, terwijl anderen zich meer storten in het feestgedruis. En een aantal jagen dus toch, maar dan wel op een subtiele manier. Deze avond heb ik me alleen laten verwennen door de laatste categorie. Dat doe ik een volgende keer misschien anders, maar echt spijt heb ik niet.

Mijn tweede ontmoeting was ook in de bioscoop. Dit keer met de Thaise Lulu. Leuke, kleine meid. Ze kent ook een woord Nederlands: lekkerding! Terwijl zij mij langzaam in hogere sferen bracht, kwam er nog een dame naast me liggen. Zij begon voorzichtig mee te doen. Na een paar kussen, leek het mij beter om haar te vertellen dat ik liever met 1 dame door wilde gaan. Dat was volgens haar te laat. Ik zei vervolgens dat ik dan later wel een sessie met haar apart wilde. ook dat was niet meer mogelijk. Weer een leerpunt! Dit keer één waar ik wel een beetje van baalde. De sessie was best oké, maar dan vooral dankzij Lulu. Die andere dame had in ieder geval gemakkelijk 50 euro verdiend. Of beter gezegd, die had ze wat mij betreft niet verdiend. Lulu vond ik wel een sympathieke dame. Toen ze de club verliet hebben we ook nog even afscheid genomen. Dat zijn wat mij betreft toch de details waarmee een dame zich in positieve zin kan onderscheiden. Zelfs als dat onderdeel uitmaakt van haar "verkoopstrategie". Klantenbinding zou wellicht een beter woord zijn.

Hierna heb ik me weer tussen de iets afnemende mensenmassa gemengd. Ik kan me goed voorstellen dat het nog meer genieten is als je hier vaker komt en al wat meer mensen kent. Toch valt me telkens weer op dat contact maken in dit soort clubs meestal best gemakkelijk gaat. Alleen kun je in een saunaclub wat meer succesvolle zakenmensen verwachten dan in een goedkope club. Maar in badjas vallen ook die verschillen bijna letterlijk weg.

Ik had me voorgenomen om niet meer dan 150 euro uit geven, maar daarmee komen we bij het laatste leerpunt. Het valt niet mee om je te bedwingen als je hier toch eenmaal bent. Bovendien vond ik dat die dubbeldate eigenlijk voor 1 telde. Ook mijn laatste contact deed ik op in de bioscoop. Vlak daarvoor had ik nog een half uurtje op het grootste bed gelegen, omringd door 5 mooie dames. Dit keer had ik al wel aangegeven dat ik (nog) niet op zoek was naar sex. Dat maakte het alleen maar beter, want dan leer je een dames juist echt kennen. De dame aan mijn linker zijde mocht ik een beetje troosten omdat ze pijn had aan haar lever. Teveel sex gehad, zei ze. Dat leek mij sterk. Het gesprek deed haar goed zei ze. Leuke, persoonlijke gesprekken met dames zijn dus gelukkig ook mogelijk in een saunaclub.

Toen ik een tijdje later alleen op het bed lag kwam er een mooie blonde dame naast me liggen. In het donker is het lastig te zien hoe ze er echt uitziet, maar ze leek me wel een waardige afsluiter. Haar naam was Becky. Een blonde Duitse. Ik vroeg haar of ze ook aan TZ deed. Ze zei "ja". Prima, dan mocht ze blijven... Na een minuut of 10 en na het halen van de sleutel zijn we naar een kamer gegaan. Daar bleek ze inderdaad te tongzoenen, maar niet langer dan 30 seconde! Blasen bleek gelukkig wel een hobby van haar. Dat was ook gelijk het beste van deze sessie. De rest was niet slecht, maar een klik tussen ons was er niet echt en ik vond haar buiten het pijpen nogal passief. Ik kwam gelukkig nog wel tot een hoogtepunt! Na precies 20 minuten liepen we weer van de kamer richting kleedkamer voor de financiële afwerking.

Het was bijna sluitingstijd en dus tijd voor een laatste douche. Na het douchen bleek mijn badjas door iemand anders te zijn meegenomen. Op zich niet zo erg, maar mijn bril zat in één van de zakken. Lichte paniek dus. Maar ik kwam er al snel achter dat de dader in zijn badjas zijn telefoon had zitten. Het was dus een kwestie van wachten voordat hij het door had en zou terugkeren voor een ruilactie.

Vervolgens kon ik met bril in mijn "bescheiden" autootje weer huiswaarts keren. Heel wat ervaringen rijker; overwegend hele goede. De leerpunten zal ik meenemen voor een eventueel vervolg. Eerst maar even sparen. Of toch maar weer afdalen naar de goedkopere Duitse clubs, waar ik tot nu toe ook veel mooie momenten heb gehad? Maar toen wist ik nog niet beter....!

35. Onderstaande 30 leden hebben rob333 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (26 november 2013),bad pritt (26 november 2013),Badslippers (26 november 2013),bergm550 (26 november 2013),bosbeer (26 november 2013),Boy69 (26 november 2013),chefkok (26 november 2013),Don Rudo (27 november 2013),forgetskinnyletsgetfatty (26 november 2013),gignnl (26 november 2013),hansdordt (26 november 2013),hasta la pasta (26 november 2013),hp001 (26 november 2013),ilovethaigirls (26 november 2013),jacky pakutra (26 november 2013),Jansen (26 november 2013),jap580 (26 november 2013),Jester (26 november 2013),kempie (26 november 2013),LittleJoe (26 november 2013),m4you (26 november 2013),mdbg (26 november 2013),Megaboob (26 november 2013),mynasch (27 november 2013),rob45 (26 november 2013),sleepboot (26 november 2013),Teiresas (26 november 2013),Van Dattum (27 november 2013),wervelwind (26 november 2013),Wijze grijze (26 november 2013)

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Ha die Jansen,

Goede keuze van je om eindelijk weer eens naar de beste tent van Duitsland te gaan. Ik zelf ben er a.s. woensdag ook denk ik........
    Nicolle / Michelle werkt er ook nog steeds, dat blijft toch voor ons allebei nog steeds een all time favourite.......dus dat gaat wel goed komen woensdag. Tenminste als ze er dan wel is natuurlijk......:smile:
    Haha ja ik heb al meerdere I.M. van andere beren die ook komen dus het wordt weer ouderwets knallen daar.

Magic G. ik ben er rond 17.00 u.

Last Online
    Vandaag @ 08:15
    Discussies
    61
    Thanks
    2.006

Standaard

:wink::wink::wink:

Mooie dag in GT (26 nov 2013)

Herfst/winter, met prachtige omgevingskleuren. En binnen was het super. Draaide rond 11:30 het parkeerterrein op. Beetje file op de A2… en natuurlijk de omleiding daar de aflsag Kaldenkirchen-S/Bruggen nog steed in de maak is. Zo leer je nog eens wat.

Hartelijk welkom geheten, en me in een handomdraai tot beer vermomd. Mooi leven als ijsbeer. IJzersterke Thekebezetting met Mirella, Beate en Marga. Woow, goed begin dus, dat beloofde wat.

Veel nieuwe gezichten, maar ook vele bekenden: ik spotte Rosa/Julia, Christine, Liza, Adeline, Lulu, Bianca, Joana, Jana, Andrea, Michelle, Megga, Alexa, Lia, Laura, Leona, Nikita, Melissa, Shakira, Lucky, Mara, Adriella, Sissi, Antonia, Lin, Inga, Sabina, Mirella, Simona, Leanna, Olivia, Paula, Martina (B), Dea, Safia, Nina, Zaria, Romina, Alice, Nanu? (Alle Angaben ohen gewaehr….). kende minstens 30-40 % van de aanwezige dames niet! Maar voelde me absoluut niet als een buitenstaander!!

Drie sessies deze dag, die ik zal melden bij de topics: Lulu, Martina en Bianca. Wat een oord is het toch. Veel gezellige gesprekjes gehad, steeds met respect behandeld, en vele erotische momenten beleefd. Dat tref je toch nergens nietwaar….

Kom snel weer terug…..

:wink::wink::wink:

38. Onderstaande 16 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (26 november 2013),bergm550 (26 november 2013),bosbeer (26 november 2013),Boy69 (26 november 2013),chefkok (27 november 2013),hp001 (26 november 2013),Hunziker (27 november 2013),ilovethaigirls (27 november 2013),Jack42 (26 november 2013),Jansen (26 november 2013),kempie (27 november 2013),masseurke (27 november 2013),Megaboob (26 november 2013),salitos (27 november 2013),Teiresas (26 november 2013),timd (26 november 2013)

Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten