gekopieerd uit het algemene topic:
Na het omkleden en douchen maar eens een kijkje nemen in de barruimte. Er waren redelijk wat dames aanwezig en ogenschijnlijk niet zo heel veel heren. De andere mannelijk gasten bleken allemaal wel in witte badjas gekleed, dus ik was de enige grizzlybeer in een ijsberenreservaat?) Na een drankje aan de bar vond ik het tijd om eerst maar eens de sauna te gaan proberen. Deze was heerlijk warm en de Aufguss met mint geur was ook goed. Eenmaal in de sauna kwam er een donkerharige dame voor de glazen deur staan die me wilde verleiden tot een kamersessie. Met enige moeite kon ik haar toch overtuigen dat ik eerst maar een rustig in de sauna wilde zitten en misschien later.... Toen ze eenmaal weer weg was, pakte ik even een koude douche om weer op normale temperatuur te komen, maar daar was de volhardende dame weer. Ondanks mijn verweer dat ik toch echt even rustig aan wilde doen na de sauna was ze daar nog niet echt van overtuigd en in de doucheruimte volgde al de nodige handtastelijkheden en zoenen. Uiteindelijk deze dame die Sara bleek te heten en uit Roemenië kwam toch kunnen overtuigen dat het voor mij nog wat te vroeg was.
Na het douchen de voetjes even in het belendende voetenbad. (en nu heb ik niet de kortste benen - grizzlyberen hebben niet veel kortere achterpoten dan ijsberen...- , maar de bak zit eigenlijk net wat te laag of de bank is te hoog om comfortabel te zitten, zonder dat de voetjes continu bungelen....).
Beneden was het ondertussen om de maag wat te vullen. Ik koos voor kalkoenschnitzel met rijst en groentje. Het duurde uiteraard even voordat deze zou worden geserveerd. In de tussentijd had Sara me weer ontdekt en deed nogmaals een poging om me tot een kamergang te verleiden. Dat kon ik echter richting de kok niet maken, dus eerst maar even wachten op wat hij er van zou maken, en niet zonder resultaat wat er lag een heerlijk stukje (of eigenlijk twee stukjes...) vlees op het bord, aangevuld met een bergje rijst en een mix van wortel, broccoli en bloemkool. Ondertussen bleef Sara maar proberen en aangezien ik haar toch wel aantrekkelijk vond beloofde ik haar na het eten te vergezellen naar een kamer op de bovenverdieping.
Na het eten volgde dus een kamersessie met deze kleine Roemeense. Begonnen met een herhaling van het nodige strelen en zoenen, waarna ze naar beneden afdaalde met haar mondje. Eenmaal op het bed ging het verder met strelen, zoenen en Franse verwenning (zc), waarna ze een rubbertje monteerde en ik bovenop plaats mocht nemen. Al zoenend maakten we het zo ook af. Daarna was er nog wat tijd over voor wat massage van rug en schouders (ik eerst bij haar, waarna de rollen werden omgedraaid).
Sara:
Herkomst: Roemenië
Taal: Engels en een klein beetje Duits (en met collega's Roemeens, maar dat spreek ik dan weer niet...)
Leeftijd: 25 jaar
Postuur: Slank, ca 1,65 - 1,70
Borsten: A of B, wel wat hangend
Haar: Donker, gekruld, tot aan de schouders
Vriendelijkheid: Uitstekend:
Uiterlijk: Goed
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Zoenen, beffen, aftrekken, pijpen (zc), neuken (mc) en achteraf nog een lichte massage