Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Evelyne

Last Online
    Vandaag @ 06:27
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch Evelyne

Naam : Evelyne
    Haarkleur/-lengte : Blond kort opgestoken
    Lengte dame : 1.65
    Postuur/Cupmaat : Normaal/C
    Nationaliteit/Taal : Pools/ Redelijk Duits
    Leeftijd : Midden 30
    Tatoeages/Piercings : -,-
    Service : Zeer goed, TZ, vingeren,NMC, PZC, klaarkomen over lichaam, massage.
    Bijzonderheden : Sessie van 45m
    Kosten: 50 Euro/30m

De Poolse Evelyne is meer het receptioniste type in een mantelpakje, cq. moeder van 2 kinderen die ze met de 4WD naar het hockey veld brengt.
    Weer eens wat anders he!! Dame zocht al veelvuldig oogcontact de hele avond (ik ook :D ). Dacht laat ik eens naar de bioscoop lopen komt ze er vast wel aan. Inderdaad, beetje gespeeld daar (wel netjes hoor) en maar meteen een kamer opgezocht.
    Wauw was lekker, eerst douchen, massage, tz, fzc, massage, nmc, klaarkomen over het lichaam, toen weer een heerlijke massage, wat geklets en toen begon ze weer aan een hand masage met suc6!

Was meer dan wat ik had verwacht een sessie met een iets rijpere dame. Heeft geen vaste dagen en doet het werk nog niet zo lang (nou ja zegt ze zelf dan he!)

Gr. B.
    Laatst gewijzigd door Big30; 21 maart 2007 om 20:40
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:29
    Discussies
    116
    Thanks
    30

Daumen hoch

Ook ik heb inmiddels het genoegen mogen smaken met evelyne kennis te maken. Dit is waarlijk een topper bij YY. Het voorspel begon al in de cinema alwaar ze me begon te pijpen ik begin er nog van te blozen. daarna naar de kamer. Eerst samen opnder de douche en toen . Ik moet zeggen deze poolse lady is werkelijk goddelijk in haar liefdesspel. Uiteindelijk mijn zaad verschoten maar ach wat had ik het nog langer volgehouden. Hulde aan zo een schoonheid en zo'n rafinement. Tijd was geen factor. Totaal heeft het hele avontuur inclusief de daad meer als een uur geduurd. Ze is ook heel erg onderhoudend en kan meepraten over diverse issues. Toch vroeg ze maar een half uur. Het staat voor zich dat dit verhoogd is. YY You see me back!!!!!!!!
    OMNIA VINCIT AMOR; ET NOS CEDAMUS AMORI (Vergilius)
    (Liefde overwint alles; laten we ons dan maar aan de liefde onderwerpen)

Last Online
    25 juni 2007 @ 17:54
    Discussies
    90
    Thanks
    0

Standaard

Ja hoor ze werkt er nog!

Wat me opviel is dat ze echt tijd voor haar klanten maakt, een lang praatje vooraf etc...
    5 minuten volstonden wel voor 099.

Optisch is het allemaal wat minder:
    Striempjes op de buik en een beetje hangende borsten.

Maar ze kan er wat van!

TZ: een beetje ingehouden
    Neuken: zeker niet slecht
    Pijpen en trekken: één van de betere ervaringen van mijn hele wandelcarrière!! Echt diep pijpt ze niet, maar ze doet het wel met gevoel, ook de balzak vergeet zij zeker niet! Ze heeft ook van die gouden handjes!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten