Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard Gesprekken in de trein

Ik zat vandaag in de trein en dan hoor je nog wel eens wat gesprekken. En het deed me denken aan wat ijsbeer noglangnietuitgewandeld laatst in zijn bericht schreef over vrouwen die met hun man naar de IKEA gaan.

Wat ik vandaag weer in de trein gehoord heb, is de burgerlijkheid ten top. Dan ben ik altijd blij dat ik alleen ben. Soms mis je weleens de liefde en geborgenheid van een vrouw, maar toch ben ik liever vrijgezel.

Hier zijn een aantal zinnen die ik opving van vrouwen die in gesprek waren met hun partners. Wat daarbij opvalt, is dat vrouwen in de leeftijd van 20 jaar net zo burgerlijk zijn als die van 50.

- We moeten niet al te laat gaan lunchen, want we moeten vanavond nog eten.
    - Ik moet nog even naar huis toe, want ik heb het druk, ik moet vanavond nog een vriendin bellen en de was doen.
    - Morgen moeten we naar mijn moeder. We moeten er om 11:00 uur zijn voor de koffie.
    - We moeten dit jaar de badkamer opnieuw schilderen en de gordijnen in de slaapkamer zijn vuil.
    - Ik ga dus echt niet full-time werken, hoor, ik wil ook nog een beetje chillen.

Let vooral op het woord "moeten". Constant hoorde ik de woorden "we moeten sus, we moeten zo". Nee, een ding is me wel duidelijk, dat ik niet geschikt ben voor relaties met vrouwen.

Wellicht hebben andere mannen betere ervaringen of kunnen er beter mee omgaan. Maar ik kan het niet, dus ik houd het maar bij de clubvrouwen. Een uurtje illusie is voor mij meer dan genoeg, want de werkelijkheid kan ik niet aan.

2. Onderstaande 9 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

anali ( 1 december 2013),Badslippers ( 1 december 2013),Bluebear (30 november 2013),Goedemorgenallemaal ( 1 december 2013),Kwibus2 ( 1 december 2013),licky luke (30 november 2013),Mr Pussy (30 november 2013),The Joker (30 november 2013),Wacko66 (30 november 2013)

Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

een mooi woord dat ik ondanks nog uit de mond vd ene burgertrut die aan de top stond mevrouw verdonk ' een minister hoort zo te handelen, dat hoort zo handelen is net als moeten een graag gehoord woord inde communicatie vd burgerhuppelkutten tot aan de minister toe

Last Online
    Vandaag @ 18:21
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    13.056

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht

Let vooral op het woord "moeten". Constant hoorde ik de woorden "we moeten sus, we moeten zo". Nee, een ding is me wel duidelijk, dat ik niet geschikt ben voor relaties met vrouwen.

Wellicht hebben andere mannen betere ervaringen of kunnen er beter mee omgaan. Maar ik kan het niet, dus ik houd het maar bij de clubvrouwen. Een uurtje illusie is voor mij meer dan genoeg, want de werkelijkheid kan ik niet aan.
    Precies wat ik bedoel, "Bergm550", ik heb zoveel vrienden die mij benijden. Ik heb er zelfs een die wil als hij dood gaat en reincarneert, terugkomen als mij. Nou dan is de moed je ver in je schoenen gezakt. Nee, jouw woorden zouden zomaar de mijne kunnen zijn. Leve de vrijheid!!!
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

5. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

anali ( 1 december 2013),Badslippers ( 1 december 2013)

Last Online
    13 oktober 2024 @ 13:36
    Discussies
    7
    Thanks
    1.730

Standaard

Let wel: je hoort gesprekken van vrouwen die met hun partner in de trein zitten.

Als je er als kerel al niet op staat om familieverplaatsingen met de auto te doen, dan verdien je dit gezeur ook.
    En daar begint het pas, want dit zijn ook de types die het huishouden zelf doen terwijl madam allengs met haar vette preut aan het uitdijen is.

Maar ik blijf een hopeloze romanticus en er in geloven dat er ook goede vrouwen bestaan waarvan ik er misschien nog wel eentje ooit tegenkom.

Niet in de trein in ieder geval.

7. Onderstaande 2 leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (30 november 2013),WA ( 1 december 2013)

Last Online
    8 november 2024 @ 11:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Kan me hier helemaal in vinden...

Ben al 2,5 jaar gescheiden en amuseer me rot!

Geen verantwoording af te leggen ("waar ben je geweest?", "hoe laat kom je thuis?", "wat ga je morgen doen?", enzovoorts enzovoorts...)
    Gewoon wonen en leven in mijn eigen hut, doen waar ik zelf zin in heb en aan niemand iets hoven uit te leggen.

Als ik soms de getrouwde (zelfs enkel bevriende) koppeltjes zie waar de een de overhand heeft (vaak de vrouw!) wordt ik ter plaatse onpasselijk.
    Je ziet vaak ook aan de "underdog" in zo'n relatie dat ie er helemaal niet gelukkig mee is, maar dat ie nog geen uitweg heeft gevonden...

Ik heb in mijn huwelijksjaren mooie tijden gekend maar ook slechte tijden, reden genoeg om dat hoofdstuk af te sluiten.
    Ik heb hopelijk nog heel wat jaren voor de boeg en daar wil ik graag als vrije jongen voor de volle 100% van genieten!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

9. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (30 november 2013)

Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Discussies
    58
    Thanks
    2.787

Standaard

Ga morgen naar een verjaardagsfeest van een oude bekende.
    Weet nu al dat het vol zal zitten met 30ers en 40ers die al 10 jaar+ samen zijn en/of getrouwd.
    Zou me niets verbazen als ik de enige vrijgezel ben.
    Oh wat ga ik ze lekker maken over het leven als een ijsbeer.
    Een deel zal er schande van spreken, maar juist die personen zullen als ze in de avond weer thuis op bed liggen te piekeren nog eens goed nadenken over hun 'geluk' met hun veredelde melkertbaan en 1,6 kindje en de 2 poezen...

11. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (30 november 2013)

Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Discussies
    14
    Thanks
    289

Standaard

weet u het verschil tussen een vrouw en een man?

Een vrouw kan alleen ongelukkig zijn.

Een man heeft er nog een vrouw voor nodig!!

Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

Velen onder ons kennen het wel:

Je maakt zeer veel plezier met vrienden op welke manier dan ook.
    Naarmate je ouder wordt valt er her en der een vriend weg omdat hij gaat settlen met zijn vriendin.
    Deze beleeft al heel wat minder plezier want madam is moe, madam wilt naar de familie, madam heeft koppijn, madam kan die ene andere madam niet uitstaan,...
    Na verloop van tijd komen meer vrienden in deze situatie... Er blijven nog enkelen over die ook nog single zijn (of een relatie niet al te serieus nemen) en plezier maken, geen probleem tot nu toe.
    De mannen die aan de ketting hangen beginnen kindjes te produceren --> losbandig leven helemaal voorbij.
    Uiteindelijk schieten er toch niet zoveel vrienden meer over om plezier mee te maken en stel je je de vraag: "Ben ik nou echt de enige die zijn geluk niet vind ?"

Dit blijft een aantal maanden/jaren knagen waarbij ja na verloop van tijd de balans opmaakt adhv de zaken die je nog ziet/hoort van uw vrienden.

X blijft samen omwille van reden A
    Y blijft samen omdat hij niet beter weet, maar eigenlijk lijkt zijn leven nergens op
    Z & B lijken het perfecte koppel maar eigenlijk zit er 0,0 passe en plezier in de relatie

Uiteindelijk is maar 20% vd stellen gelukkig met elkaar en van de rest scheidt het overgrote deel of blijven samen omdat ze niet anders kunnen om welke reden dan ook.

Conclusie: meer kans op gelukkig zijn als single dan als koppel.
    Maar ergens denk ik dat velen toch de drang hebben, ondanks weinig kans op écht geluk, om op zoek te blijven gaan naar dat ene ultieme geluk, spreek me tegen indien niet correct.
    Pain is weakness leaving the brain !

14. Onderstaande 3 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (30 november 2013),Mr Pussy ( 1 december 2013),phoenix (30 november 2013)

Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

hmm is dit een topic om je eigen ongeluk weg te praten...ik ben nu zo ongelukkig dat ikde koptelfoon amar opzet en de muziek laat strelen, verder alleen maar verliost van illusies uit een slecht theater wat fkk van goch heet, waar het geil is, waar het heet is en waar de droefheid van de hoeren door je lichaam heensijpelt, zonder dat je het zelf inde gaten hebt....maar ook ongelukkig is me het leven wel waard! zelfs als die andere kant van het water net zo drekkig is als voordat ik op de boot stap om naar die andere kant te verlangen....

16. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

WA ( 1 december 2013)

Last Online
    7 maart 2025 @ 14:25
    Discussies
    34
    Thanks
    11

Standaard

Wanneer een van nature niet monogame diersoort de monogame relatie tot norm verheft gaat dat onherroepelijk ten koste van het levensgeluk.

J.W.
    Keep on Walking.....

18. Onderstaande leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

Mr Pussy ( 1 december 2013)

Last Online
    Vandaag @ 11:03
    Discussies
    102
    Thanks
    5.489

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Wanneer een van nature niet monogame diersoort de monogame relatie tot norm verheft gaat dat onherroepelijk ten koste van het levensgeluk.

J.W.
    Dat krijg je ervan wanneer je toestaat dat een stelletje pannekoeken de norm voor de rest gaan bepalen.

20. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

Mr Pussy ( 1 december 2013)

Last Online
    Vandaag @ 18:21
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    13.056

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht

J.W.
    En wie pist en op zijn horloge kijkt, loopt kans dat ie over zijn schoenen zeikt.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

Last Online
    Vandaag @ 17:41
    Discussies
    177
    Thanks
    3.094

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Wat ik vandaag weer in de trein gehoord heb, is de burgerlijkheid ten top. Dan ben ik altijd blij dat ik alleen ben. Soms mis je weleens de liefde en geborgenheid van een vrouw, maar toch ben ik liever vrijgezel.

Hier zijn een aantal zinnen die ik opving van vrouwen die in gesprek waren met hun partners. Wat daarbij opvalt, is dat vrouwen in de leeftijd van 20 jaar net zo burgerlijk zijn als die van 50.

- Ik moet nog even naar huis toe, want ik heb het druk, ik moet vanavond nog een vriendin bellen en de was doen.

Een kleine relativering van een medeman-alleen... Kijk, vriend bellen, dat moet niet, dat doe je als je zin hebt, zo niet stuur je wazap sms , mail of je spreekt in de kroeg af, of thuis met een krat of een fles whiskey. Maar een vriend MOETEN bellen, bahbah.

Maar dat er af en toe een wasje gedraaid MOET worden, jazeker. En die moet in de droger, en gestreken. (En daar blijf ik liever bij thuis, met name onbewaakt draaiende drogers willen wel eens brand veroorzaken).
    "Ja maar"denkt U, "dat MOET toch niet? Dat MOETEN kan toch vermeden worden als je een beetje plant?"
    Haha, een alleenstaande IJBF lezende man die kan plannen?? Neehoor, ik heb minstens 1 keer per week dat ik opeens met spoed moet wassen. Ik zou natuurlijk misschien meer kleren moeten klopen maar als ik niet naar de Zeeman of Bristol ga voor alle aankopen blijft er dan weinig wandelbudget over.

Last Online
    Gisteren @ 22:46
    Discussies
    238
    Thanks
    13.636

Standaard

Redelijk eenzijdig beeld alhier. Er zijn ook gelukkige koppeltjes! Nou zie ik mezelf niet als een brave huisvader met vrouw, kinderen, "Golden Retriever" en een "Volvo V70". Doch dat kan ook zijn voordelen hebben. Veel van mijn vrienden en kennissen zijn getrouwd en daar zitten echte traditionele burgergezinnen bij maar ook gezinnen die elkaar vrij laten en zowat elke dag (gratis) neuken en lol hebben. Vooral als de kinderen de deur uit zijn lijken sommigen wel aan hun tweede jeugd te beginnen en geven ze elkaar de vrijheid. De kerels gaan met hun maten een weekendje naar de zwarte cross of zoiets en de wijven gaan naar de "London Knights" om de slagroom van de leuters te likken. Kortom vrijheid blijheid.

24. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Pietjepik ( 1 december 2013)

Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

het enige wat echt MOET in het leven, is af en toe een keer flink schijten, ademen en eten, daarnaast nog wat slapen, verder niets....
    oh ja, daarnaast MOET je betalen als je van een DVP gebruik maakt.

26. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 1 december 2013)

Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Redelijk eenzijdig beeld alhier. Er zijn ook gelukkige koppeltjes! Nou zie ik mezelf niet als een brave huisvader met vrouw, kinderen, "Golden Retriever" en een "Volvo V70". Doch dat kan ook zijn voordelen hebben. Veel van mijn vrienden en kennissen zijn getrouwd en daar zitten echte traditionele burgergezinnen bij maar ook gezinnen die elkaar vrij laten en zowat elke dag (gratis) neuken en lol hebben. Vooral als de kinderen de deur uit zijn lijken sommigen wel aan hun tweede jeugd te beginnen en geven ze elkaar de vrijheid. De kerels gaan met hun maten een weekendje naar de zwarte cross of zoiets en de wijven gaan naar de "London Knights" om de slagroom van de leuters te likken. Kortom vrijheid blijheid.
    Ik wil me hier wel bij aansluiten. Eigenlijk klopt bij mij het beeld wel wat badslippers hier aangeeft. Ik weet alleen niet of mijn eega slagroom van leuters likt . En eigenlijk hoef ik dat ook niet te weten. Ik hoef nooit vragen te beantwoorden als waar ben je geweest en zo. Andersom doe ik dat ook niet. Kids wonen nog thuis. Een gaat zelfs nog mee op vakantie en samen hebben we het prima. Wij vechten elkaar de tent gelukkig niet uit. Een activiteit blijft echter sterk achter en die vul ik op een andere manier aan. Of ik nou met mijn schoonbroers praat of met collega's, ze herkennen dit allemaal en velen vullen het tekort aan. Ieder op zijn eigen wijze. De een houdt er een vriendinnetje op na en de ander gaat naar de dames van plezier. Het bezoeken van DVP's lijkt duur te zijn, maar niets is minder waar. Die mannen met een vriendinnetje en zeker als het leeftijdsverschil wat groter is betalen zich blauw. Ik vind het wel prettig als ik na een dagje club de deur dicht kan trekken zonder daarna stiekem te moeten bellen, skypen, appen of mailen met alle risico's van dien

28. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 1 december 2013)

Last Online
    20 september 2024 @ 18:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Er wordt toch helemaal niet meer gepraat inde trein.........
    Iedereen zit met zijn smartphone.........
    Smsen.......
    WhatsApp. .......
    Facebook. ........
    Internet. ..........
    Spelletjes. .........
    Bellen. ........
    En weet ik niet al wat meer.......

30. Onderstaande 3 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 1 december 2013),rob45 ( 1 december 2013),Sjeufke ( 1 december 2013)

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Ga morgen naar een verjaardagsfeest van een oude bekende.
    Weet nu al dat het vol zal zitten met 30ers en 40ers die al 10 jaar+ samen zijn en/of getrouwd.
    Zou me niets verbazen als ik de enige vrijgezel ben.
    Oh wat ga ik ze lekker maken over het leven als een ijsbeer.
    Een deel zal er schande van spreken, maar juist die personen zullen als ze in de avond weer thuis op bed liggen te piekeren nog eens goed nadenken over hun 'geluk' met hun veredelde melkertbaan en 1,6 kindje en de 2 poezen...
    Haha je weet niet hoeveel ijsberen er wel tussen kunnen zitten die denken je moest eens weten !!
    en misschien ook wel een dame die bijverdient in deze branche haha.

Degene met de grootste mond die er schande over spreekt is vaak de grootste hoerenloper.

32. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

Don Rudo ( 1 december 2013),The Joker ( 1 december 2013)

Last Online
    Vandaag @ 17:41
    Discussies
    177
    Thanks
    3.094

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Redelijk eenzijdig beeld alhier. Er zijn ook gelukkige koppeltjes! Nou zie ik mezelf niet als een brave huisvader met vrouw, kinderen, "Golden Retriever" en een "Volvo V70". Doch dat kan ook zijn voordelen hebben. Veel van mijn vrienden en kennissen zijn getrouwd en daar zitten echte traditionele burgergezinnen bij maar ook gezinnen die elkaar vrij laten en zowat elke dag (gratis) neuken en lol hebben.
    Ach ja, in mijn vriendenkring ben ik zon beetje de enige echte single. Een paar zijn nu single wegens scheiding of overlijden maar ik ben de enige zonder huwelijks of lagcdurige vaste relatie verleden. Maakt me ook een wat afstandelijke beschouwer.
    Conclusies:
    - Als mannen alleen en onder elkaar zijn zeggen ze dat ze hele andere dingen doen dan wat ze zeggen wat ze doen als hun vrouw er naast staat. Ik ken mijn vrienden en de over het algemeen zijn de verhalen die ze in bijzijn van hun vrouw vertellen waargeidsgetrouwer
    - Vrouwen die vaak gaan shoppen en toch met lege handen thuiskomen gebruikten shoppen om de man af te schrikken en rustig met vriendinnen op stap te gaan
    - Niet iedere vrouw die bij je komt uithuilen wil meteen sex met je. Die enkele keer dat het wel zo was heb ik d eboot afgehouden, daar ben je geen vrienden voor.
    - Godzijdank willen de mannen die komen uithuilen ook geen sex.
    - Niks mis met traditionele burgergezinnen. Als beiden daar vrede mee hebben worden ze samen oud en gelukkig en "traditioneel burgergezin" is net per definitie saai.
    - Vrijheid blijheid gezinnen kunnen alleen voortduren als beiden sterk in hun schoenen staan, anders is de kans om "die ene andere"opeens leuker te vinden veel te groot. En dat laatste is meestal tijdelijk en ben je als dat over is ook nog es je vaste partner kwijt.
    - Zoals "traditionele burgergezinnen" niet per definitie saai zijn, zo zijn er bij de "actieve koppels" ook hele saaie mensen te vinden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Haha je weet niet hoeveel ijsberen er wel tussen kunnen zitten die denken je moest eens weten !!
    en misschien ook wel een dame die bijverdient in deze branche haha.
    Als we die verborgen ijsbeer niet van dit forum kennen telt ie toch niet mee... Veel ijsberen zijn ook maar saaie mannen, ik denk dat wij hier een gezellige minderheid zijn. Sterker nog, er bestaat als ik zo in clubs kijk, geen saaiere man dan de stille ijsbeer, je kent de types wel. Als je goed rondkijkt zie je dat een GT , een PHG , een weet ik welke club meer saaie dan leuke beren trekt. Waarom denk je dat als die dames zo blij zijn ons te zien? Gemiddlede tevreden thuis zittende burgermannetje is nog opwindernder dan die stiekume saaie hoerenloper. Dat was mijn ee opener op gangbans, wat zijn er toch veel saaie neukerds: geen samenspel, geen conversatie, die mannen die neuken als een oplblaaspop

Regels voor berichten