Jessica - Spaans (PW)
Haarkleur/-lengte : Geblondeerd/Schouderlang
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : Stevige dame / Minstens een D-cup (siliconen maar wel mooi gedaan en voelen ook zeer natuurlijk aan.)
Nationaliteit/Taal : Spaans/ zéér gebrekkig duits en uiteraard Spaans
Leeftijd : 26 jaar
Tatoeages/Piercings :tattoo rond de bovenarm/Navelpiercing
Service : Kussen (beperkt), PZC, NMC, wou niet gebeft worden, géén vingertjes, haar poesje mocht zelfs niet geaaid worden
Voordelen : geen
Nadelen : zie service
Tijdsduur : 25 minuten
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek : nada
Bij ons korte bezoek aan PSW verdeelden Blauwebeer en Sickboy de schaarste en bijgevolg stapte Sickboy op Jessica af, wiens voornaamste blikvangers haar joekels van borsten zijn.
Daarmee is ook zowat alles verteld. De service op de kamer was zéér matig. Zéér beperkt zoenen, het pijpen was zéér gewoontjes en miste 'diepgang' en enthousiasme. Sickboy's kerstballen werden wel netjes opgeblonken en dat was dan wel weer fijn. Zoals vermeld in het paspoort kon er van beffen geen sprake zijn en ik heb dan vooral veel met haar borsten gespeeld en dit mocht best stevig. Ook een rondje Russisch gedaan waartoe Jessica's boezem zich uitstekend leent. Uiteindelijk in missionaris de borsten eens flink laten wippen en het zaakje afgemaakt op 25' rond.
Besluit: Ik heb wel eens slechter gehad (da's lang geleden) maar in vergelijking met het serviceniveau dat ik de laatste maanden heb gekend (bv Ella, Filliz, Very) was het ronduit ondermaats.
Laatst gewijzigd door Willem2; 24 juni 2007 om 01:55
Cancel my subscription to the ressurection...