Samant(h)a
Haarkleur/-lengte : heel lang licht gekruld blond haar
Lengte dame : 1.73m
Postuur/Cupmaat : normaal/c
Nationaliteit/Taal : Braziliaanse/Nederlands
Leeftijd : 31
Tatoeages/Piercings : niet gezien
Service: tz, pijpen, likken, erg goede massage
Voordelen: massage, spontaan en los
Nadelen: pzc, tz(niet intensief)
Tijdsduur : 1,5 uur
Prijs : 175 euro
Extra’s bij het bezoek:
opgelet: haar klokt tiks sneller dan de jouwe
Na de sauna in het kouddompelbad in en na 5'' er weer uit! Stond daar voor mij Samant(h)a. Een gewone meid qua vorm. Niet slank, niet dik. Heel spontaan (zo heb ik het graag). Heel mooi lang lichtjes krollend blond haar. Ik was er meteen weg van (hoewel ik normaal op net iets slanker val). Met haar naar de kamer geweest. Ik ben 1,5 uur op de kamer gebleven. Het was heel aangenaam, vandaar. Vlotte babbel en supergeweldige massage (zo nog nooit niet gehad in dit wereldje van wandelen). Dit was minstens zo goed en ontspannend als een neukpartij. Ze weet echt hoe het moet. Ze heeft er voor gestudeerd zei ze, en dat merk je. Na de massage nog met een hete handdoek op mijn rug, heel zalig. Verder ook nog in verschillende standjes geneukt. Dus... een leuke vlotte spontane meid, beste massage ooit meegemaakt, verschillende standjes, 2 x klaarkomen en heel goed pijpen (mc, maar dat maakt me niet zo veel uit). Tongzoenen: ze neemt zelf het initiatief hier, doch regelmatig korte tonzoentjes. Positief is dat tijdens de massage (na gevraagd of het mocht) in mijn anus gevingerd. Hmmm... hij kwam er meteen recht van! (175 euro, meer dan waard, allicht niet als een goeie massage je niets zegt) Ik neem ze volgende keer zeker terug. Ik denk dat het klaarkomen gefaked was, maar van haar kutsapjes heb ik wel kunnen genieten.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man