bergm550 ( 3 oktober 2012),wervelwind (21 oktober 2012),yep3 ( 3 oktober 2012)
gespot in Acapulco
Where Is romina now working in GT or acapulco?
She is still working in GT, as I have seen Romina regulary on Saturday and Sunday.
dennisw (21 oktober 2012)
Ze was in GT gisteren. Ik ben met haar geweest.Ze heeft me gezegd dat ze ook zaterdag in GT werkte. Zeer goed moment met deze mooie vrouw. Ze maak alles maar heeft een nadeel = Ze pijpt niet diep. Behalve dat, is ze uistekend bijzonderlijk als ze op haar buik ligt (en de man op haar rug natuurlijk ;-)).
vrijdag uur gekamerd met deze lekkere geile dame,
als ze pijpt en ze kijkt zo naar je met die blauwe ogen en geil kopje dan vergeet je ff alles, witte tanden lekker tongetje dat overal aan likt, heel spontaan en leuk om me te gekken en een kontje om te ..... hmmmmmm als ze in cowgirl op je zit dan zie je die tietjes heerlijk staat hoog in mijn top 3 , hoop dat ze donderdag weer van de partij is en als ik dat tiketje win dan worden het 2 urr
Gisteren weer eens met Romina op de kamer geweest, nadat ze een week niet in GT was geweest zoals ze vertelde. Het was weer een zeer aangename tijd. Ik ken Romina al een ruim aantal jaren en steeds weer is het een goede sessie. Uiterlijk kan ze misschie wel eens arrogant overkomen maar ik vind dat ze dat zeer zeker niet is. De komende weken zal ze regelmatig in GT zijn maar na de kerstdagen vertrekt ze voor een periode naar haar geboorteland.
Ik kijk al weer uit naar een volgende sessie met haar.
Gestern Jahresabschluß mit Romina gefeiert. Als Tip wer es auch noch vor hat - heute und Dienstag ist sie nicht im GT. Viel Spass alle die Montag sich zur Weihachtsfeier trauen.
Seit gestern aus dem Urlaub zurück.
Gisteren uurtje met romina gekamerd, blijft 1 vd lekkerste meiden vr mij, lekker kontje haren los hmmm dansen op bed en lekker geneukt door de grote spiegel supergeil als ze op je zit die tietjes op en neer 2 x klaargekomen top !!! Bij afrekening nog wat
Drinkgeld erbij in ruil vr een kus op mijn lippen :-))
hi there, yesterday this stunning beauty spotted but unfortunely to late, she had feirnabend f... anyone knows the days she is working for sure, she is so hot , does she does FT / ANAL thanx for sharing cheers
is romina back ?? not seen for long time i love this girl she is so funny and nice and what a ass
thanx i will book her for e few hours for sure
anyone saw the lovely romina ???? i miss her
Jawel ze ligt op dit moment in de zon te genieten met haar nummer 1 fan
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.
nice, i will visit her later in the day, who is her nr 1 fan
I'm an old fashioned ijsbeer, but I haven't been to NRW in a couple of years, only Frankfurt. Oh where, oh where is my baby Romina,? Is she around these weeks? Could someone tell her I will be at GT on Dec 26 to reunite with her. She know me as Opa, grosse man from Nieuw Amsterdam.
pepto
Well at least we/I know who you are pepto.. Good to hear from you loooong time no see =), unf. i can't help you with the information.. maybe someone else can.
Op zondag 29-12 was Romina aanwezig in GT. Ze vertelde me op geen andere plaats te hebben gewerkt maar een time-out te hebben genomen.
Ik was zojuist met Romina op de kamer. Ze droeg een roze jurkje met haar borsten ontbloot. Ik kreeg ineens een enorme zin. Met Romina kan ik altijd ruige sex hebben. Lekker stevig rollenbollen en vol passie. Ik likte haar poes en ze kneep haar benen stevig vast met mijn hoofd er tussen en ze bewoog met haar poes op en neer. Ik likte haar borsten en zoende haar en beet even speels in haar lippen. Op zijn hondjes daarna met uitzicht op haar mooie kont. Ik trok speels aan haar haren en streelde haar tieten. Was een mooie sessie.