Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
Weergegeven resultaten: 201 t/m 222 van 222
    Last Online
    28 januari 2015 @ 20:20
    Discussies
    6
    Thanks
    153

Standaard

Zaterdag 21 december...

Zaterdag is voor Rex,Cupido en mij altijd GT dag.
    Vrijdag met Rex en Cupido naar LR geweest....beetje laat geworden dus we kwamen rond 12 uur aan in het sprookjesbos...
    Natuurlijk eerst koffie drinken aan de bar en de al aanwezige dames begroeten of begroet worden door hun.
    Een beetje rustig nog maar dat zal wel door de vakantie dagen komen.
    Gedurende de dag kwamen er steeds meer dames binnen en er waren ook een aantal nieuwe dames te bespeuren...
    Ze hebben weer een nieuw Blik opengetrokken
    Natuurlijk had Cupido weer veel vrouwen om zich heen hangen...hahahaaha die ouwe snoepperd !!
    Gezellig met de andere beren zitten kletsen waaronder Ketserrr,Bergm550,Nixxx
    en kennis gemaakt met DaSouza. ( Leuke toffe gozer waar ik meteen lol mee had samen met Rex)
    Omdat we donderdag en vrijdag al in LR waren geweest stonden mij ballen niet te koken vandaag dus rustig een keuze kunnen maken met wie ik vandaag een kamer bezoekje zou gaan doen.
    Mijn oog viel weer op de hele mooie Nederlandse Isabella
    Niet te verwarren met de ( inmiddels niet meer aanwezige Roemeense Isabelle)
    Isabella vind ik echt een zeer mooie vrouw en heb al meerdere keren met haar zitten kletsen en vandaag
    wilde ik het een X Prooooooobeeeeeeren !!
    Wat een Knoert is dit zeg !
    Erg vriendelijk en na een gesprekje van 15 min tegen haar gezegd dat ze een sleutel kan gaan halen.
    Jam jam jam ik heb genoten van haar
    Prima service op de kamer,wat een figuurtje heeft deze dame,alles wat een man maar kan wensen ( in mijn ogen dan he )
    Na deze prima kamer sessie,douchen en weer de bar in.
    Het was niet zo druk als normaal op zaterdag maar alle beren vermaakten zich prima volgens mij.
    De DJ draaide heerlijke muziek dus Rex,Cupido en ik waren weer heerlijk aan het dansen
    Als ik ff pauze nam dan kwam Ketserr naar me toe en verwees me naar de dansvloer....
    Hahaha zelf danst hij nooit maar maakt wel altijd lol met ons
    Rond een uur of 01.00 was bij mij en Rex het kaarsje op... ( 3 dagen achter elkaar naar de club's geweest )
    dus samen terug richting Amsterdam.
    Weeeeer een geslaagde dag/avond gehad in de beste Club van Duitsland !

Gr Quads

2. Onderstaande 12 leden hebben Quads bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (22 december 2013),Badslippers (23 december 2013),bergm550 (22 december 2013),Boy69 (22 december 2013),chefkok (22 december 2013),Cupido (23 december 2013),ilovethaigirls (22 december 2013),Mr Pussy (22 december 2013),Rex (23 december 2013),rob333 (22 december 2013),seqoya (23 december 2013),Teiresas (22 december 2013)

Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:35
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Bij binnenkomst kwam ik Alya in de omkleedruimte tegen........ Na het douchen was ik klaar voor Alya. Kom ik haar tegen bij de receptie in haar kleding. Mevrouw ging naar huis.
    is dit die lekkere Marokkaanse die wat club-hopt?

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    Alya is een Turkse met een zwart brilletje en wisselt af tussen GT en Artemis.

5. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

Pietjepik (23 december 2013)

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

Zaterdagavond even snel een paar uurtjes naar GT geweest.. Rex onze geile hond bleef maar aandringen via whatsapp dat ik toch even moest komen... ik kreeg de kans om er thuis even uit te glippen en snel naar GT dus. Binnengekomen rond 19 u en het viel me op dat het voor een zaterdag rustig was...ik was echt al jaren niet meer op zaterdag geweest en kon me hele andere toestanden herinneren.... binnengekomen eerst DJ Keisha kus gegeven en daarna zag ik de Ketts die met een mooie dame op de bank zat...

Grote vriend Rex was in geen velden of wegen te bekennen...lekker dan...zit ie maanden te zeuren dat ik nooit kom..en dan kom ik en dan is ie weg....

ik kijk rond en zie tot mijn grote verbazing MAGIC-G zitten...de smeerkees... normaal appt ie als ie gaat nu was ie ineens stiekem gegaan....want het zat op zijn route hahahahaha

ik kijk naar de overkant en zie De Sousa wegkruipen...tja het zijn zware tijden voor PSV-ers en hem even begroet....ja zegt hij ...nu ga je het me zeker inwrijven he...ik zeg nee hoor dat is niet meer nodig als jullie boven aan het rechterrijtje staan hahahahaha

Anywayz...eerst snel wat gaan eten met Magic G en even bijgepraat met bardame Isa... toch knap dat ze zo goed nederlands praat..

Toen in de bar kwam Rex binnen.... na een omhelzing effe gelachen met elkaar... ook zijn vrienden kennis meegemaakt.. gezellig... heb echt moeten lachen hoe ze daar stonden te dansen mooi man... stond nog een kerel bij met lichtgevende armbandjes ..dat maakte de show compleet... echte gangmakers die rex & friends !!

T werd tijd om te neuken en sabrina kwam tegen me aan staan... ik heb deze dame veel langs zien lopen en ze groet altijd maar nooit kwam het ervan...ja zegt rex ze heeft een goede bui en dan is het een aanrader... tja sabrina begon te klagen... jij vind me niet leuk..jij vind me niet mooi..jij wilt noooit met mij...nou zeg ik ga dan de sleutel maar halen..

geweldige sessie met haar gehad en op het einde een heerlijk FT-tje... top !! t werd tijd te gaan...in de bar werd ik omver gereden door cupido.... dus ik stelde Rex voor ..om voordat ik ga nog even wedstrijdje rolstoelwerpen te doen... maar rex was al te moe dus hebben we dat maar voor de volgende keer gehouden... Nee was leuk onze cupido weer te zien ook na zo'n lange tijd... T was een korte maar erg leuke avond...met weerzien van oude ijsbeervrienden!!

Denk dat dit mijn laatste bezoek was van 2013 ..op 8 januari of 9 januari gaan we maar weer eens kijken..

ik wens iedereen fijne feestdagen en een goed en gezond 2014 !!

7. Onderstaande 12 leden hebben seqoya bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (23 december 2013),Badslippers (23 december 2013),bergm550 (23 december 2013),chefkok (23 december 2013),dennisw (25 december 2013),gignnl (23 december 2013),ilovethaigirls (23 december 2013),Quads (23 december 2013),Rex (23 december 2013),rob45 (23 december 2013),Teiresas (24 december 2013),wervelwind (23 december 2013)

Last Online
    16 juli 2024 @ 13:12
    Discussies
    10
    Thanks
    262

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht

ik kijk rond en zie tot mijn grote verbazing MAGIC-G zitten...de smeerkees... normaal appt ie als ie gaat nu was ie ineens stiekem gegaan....want het zat op zijn route hahahahaha

Hahahaha wie is hier de "SMEERKEES" !!! Ik verzin nooit geen smoesjes! Hahaha maar 't was wel gezellig!
    Kussen is: Van boven kloppen om er van onder in te kunnen.

Last Online
    24 juni 2019 @ 20:54
    Discussies
    14
    Thanks
    289

Standaard

Gaat het vandaag druk worden in GT.?

Last Online
    13 december 2022 @ 14:17
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129

Standaard

Vergaat morgen de wereld?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    153

Standaard

Toen in de bar kwam Rex binnen.... na een omhelzing effe gelachen met elkaar... ook zijn vrienden kennis meegemaakt.. gezellig... heb echt moeten lachen hoe ze daar stonden te dansen mooi man... stond nog een kerel bij met lichtgevende armbandjes ..dat maakte de show compleet... echte gangmakers die rex & friends !!

ik wens iedereen fijne feestdagen en een goed en gezond 2014 !!
    Ja was gezellig om kennis te maken met elkaar.
    Hoe Meer Gezellige Beren.... Hoe Beter
    GT is gewoon echt een Top-Tent en gelukkig vind jij het wel leuk dat er een DJ is en dat wij staan te dansen.
    Er zitten al genoeg zuurpruimen soms daar.... Hahaha maar Wij maken LOL.
    Daarom ga je toch op stap met elkaar.
    Het leven is te kort om als een dood vogeltje op de bank te zitten !!

Ik wens jou ook een goed 2014 en alles wat maar wenselijk is !!

Gr Quads

12. Onderstaande leden hebben Quads bedankt voor deze bijdrage:

wervelwind (23 december 2013)

Last Online
    8 oktober 2023 @ 21:23
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367

Standaard

Zaterdagavond zag ik de Ketts die met een mooie dame op de bank
    Uiteraard!!!
    Zie je mooie dame zie je kerserr, andersom ook.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    Die hopt derzeit in Holland :

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Manni1A meint dieses Mädel: Alya (Marokkaanse) ex-Mimi PSR/YY
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

Unserem Kollege macht leider ne kleine Fehler...ist ne ganz andere Alya...Alya aus dem GT halt es genauso wie im Samya vorher keine Woche aus... Alya aus PSR/Magnum/PHG/YY ohne problem...grützi...

Last Online
    22 november 2021 @ 02:47
    Discussies
    9
    Thanks
    267

Standaard

Dinsdag 17 december

Deze dag zou in de geschiedenisboeken gaan als mijn laatste bezoek van het jaar 2013 in GT.

Wat later gearriveerd in GT omdat ik eerst in Venlo nog moest zijn voor enkele flessen wijn. Wat was me dat een gekloot om toch uit de stad te geraken met die klote GPS. ik heb zo'n standaard inbouw model van een Duits automerk. Wat kan een tomtom toch handig zijn. Maar soit na veel zwoegen en zweten toch de juiste richting gevonden naar GT.

De parking opgedraaid om 14:00 en ja er was nog plaats op de parking. Dan maar snel naar de deur gelopen want ik had raastigen honger ik had thuis speciaal het ontbijt gelaten omdat ik me verheugde op een eitje, pistoleke met kaas en mijn tas koffie. Aan de deur stonden ook 2 damens te wachten wie ik later niet meer heb terug gezien.

Betaald en me dan maar direct omgekleed en naar het restaurant gedeelde begeven. waar tot mijn grote spijt geen eitjes meer gebakken werden en ook geen kaas meer was. Wat kost het nu voor moeite om effe 2 eitjes te bakken! En dan vraag je nog om het zelf te doen! niks zero dat mocht niet. Een domper op de feest vreugde. Want die "Hot dog" was echt niet te smaken volgens mijn vriend. Soit dan maar tas koffie getankt en me naar de bar begeven.

In de bar was het aardig vertoeven met al dat lekkers dat voorbij kwam. Maar ik kies liever 2 goede chambres waar ik zeker van ben dat ze goed zijn. Dan maar naar de kamer gevlogen met mijn favoriete dame. wat is dit toch een bom op de kamer. Na 3 uur was ik er dan toch klaar mee. Waar na ik terug in de bar kwam waar een vriend me toeschreeuwde wat heb je er mee gedaan! Ik heb er op geantwoord ik heb net onze trouwdatum vast gelegd en onze huwelijksreis naar de Bahama's. lachen was dat.

Dan maar even terug naar de tent voor het avond eten. Was deze keer echt een ramp. Niet te eten rodekool met stoofvlees en rijst gewoon gekozen voor de rodekool stoofvlees en wat groeten met het terug naar huis rijden dan ook maar gestopt om te eten. Als het volgende keer nog zo eens is zeg ik ze het toch aan de receptie. Lekker eten is belangrijk het moet geen top niveau zijn maar gewoon lekker. ik heb al tegen meerdere dames gezegd waar ik dikwijls mee chambreer dat ik eens voor ze ga koken. Maarja zal er toch nooit van komen. Dan kan ik eens tonen waar ik zou super goed in ben.

Terug naar de bar gegaan waar ik BOY69 nog even goedendag heb gezegd die ook aan het wachten was op een dame. Mijn laatste chambre zou dan een trio zijn met 2 Duitse dames. Amai dit was echt zo lekker. het heeft toch altijd iets speciaal zeker als je met beide dames een goede klik hebt en zij dan ook nog eens 2 vriendinnen zijn van elkaar is het zeker en vast genieten het was dan nu ook al 23:45 geworden dus ben ik maar naar huis gegaan.

Iedereen nog eens gedag gezegd en me terug omgekleed. ik heb mijn GT jaar leuk afgesloten het was een neukedag!

Een bezoekje voor in januari zal er misschien nog zijn, Eerst maar eens op vakantie naar Miami beach wat ontspannen weg van de drukte en wat kleur pakken.
    cooks and hookers have the same goal! Ask you money and let you smile

17. Onderstaande 11 leden hebben chefkok bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (24 december 2013),bergm550 (24 december 2013),Boy69 (24 december 2013),dennisw (25 december 2013),gignnl (24 december 2013),masseurke (30 december 2013),Megaboob (24 december 2013),NikXXX (24 december 2013),Quads (24 december 2013),Teiresas (24 december 2013),wervelwind (24 december 2013)

Last Online
    7 juni 2024 @ 19:51
    Discussies
    4
    Thanks
    79

Standaard

Afgelopen zaterdag 21 december weer de reis gemaakt naar GT
    Het was een drukke dag maar ik heb toch gekamerd met Becky (de)
    Jennifer (de) en Nastya uit oekraine wat ik echt een geweldige meid vond.

Ik zeg tot de volgende keer

Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

Donderdag 26/12:

aankomst rondom 14 aan de poort van da fickfactory met in de buideltas een tandenborstel, pluchen beer, tictacs orange, tabak, zakdoek, opplooipingpongtafel, tandpasta, aansteker, vloeitjes, goede luim, breinaald en wol; en voorts nog wat nevenzaken die niet ter zake doen. De baumarkt was niet volzet wat maakte dat ss zich enkele donuts kon permitteren zonder oma's die verlate kerstkransen kwamen indoen omvertekegelen, nooit verkeerd zulk een draaimaneuvers als opmaatje voor het in rondo-concept opgezette bungalowproject te Bruggen. Entreeplichtplegingen volbracht mits overhandiging van 60 kerstkalkoenen in ruil voor een polsbandje dat toegang gaf tot een locker waarin ik voorvermelde attributen makkelijk zat kwijt kon, behoudens de vloeitjes dan. Ontvangst laten we zeggen zakelijk, ras de compagnie van de dag gegroet van Duitschen bloede die in 5-tallige armadacompositie aanwezig tekende, nette Kollegen hoor. Damesaantal zo rondom dit onzalige neukuur rond de 30, later gedurende de dag zou dit oplopen tot een slordige 50 ofzo, voorwaar een zéér respectabele opkomst in deze clubkomkommertijd. Veul meubilairmokkels met toch onderhand een 3-laagse make-upbenodigdheid aanwezig, ook enkele jonge veulens die verhoudingsgewijs één plamuurlaagje té veel droegen, maar alla, een mens moet aimabel en vergevingsgezind zijn dezer dagen dixit gediplomeerden, nah, dan doen we hoogstuitzonderlijk ns extra ons best. Exotisme was aanwezig in voornamelijk Aziatische hoedanigheid, geen Chocomoussekleurige dame te spotten met verrekijker noch microscoop. Latinas ook niet al te overvloedig voorhanden, wel een redelijk hoog aantal dames met Turks bloed in de aderen, okidoki...Enkele dames kwamen gedag zeggen waarvoor dank, het meerendeel liet dit achterwege waarvoor minstens zoveel dank. Een lucratieve PSR-transfer van de aan magerzucht schurkende variante auch da, voorts een 6-tal ex-Samyadames van allerlei kwalitiet euh teit, voorts de usual Roemeense en Duitse overheersing die me nou niet deed duizelen van blijdschap, had m'n GFE-pakket thuisgelaten en het leek me plausibel dat de overgrote meerderheid der dames dat ook hadden gedaan gezien de lamentabele pre- en aftersales die het overgrote meerendeel der ontspruitende sessies met zich meebrachten, doch wat dat betreft weinig nieuws onder de late winterzon die af en toe ns kwam piepen...

De inwendige mens werd gesterkt met een omeletje dat uitermate in orde was, avondeten (geopteerd voor de pasta) was eerder abominabel van kwaliteit, s'avonds was er pizza en die ging erin als zoete broodjes aangezien 'k het na anderhalve sliert spaghetti voor bekeken hield. De bardames kweten zich voortreffelijk van hun weinig benijdenswaardige taak, voorts was de club naar traditie reiner dan menige babypoep en werd er gepoetst bij het leven door handige krawaten met bezembehandeling van heb ik je daar. De roker mag zich in z'n nopjes voelen in GT, overal wordt geraucht bij de vleet, en aangezien m'n vloeitjes net niet meer in de locker pastten inhaleerde ss driftig mee op het ritme van de beat die door de boxen schalde. Muziekkeuze was weinig opbeurend, maar pakken beter dan die ergerlijke kerstmedleys die te pas en te onpas overal de revue passeren dezer dagen. Randvoorwaarden dus goed te noemen, damesaantallen voor de tijd van het jaar hervorragend, jammerlijk genoeg was de kwaliteit ietwat minder opbeurend, maar alla, dat was geanticipeerd.

Stunners waren op 1 handje te tellen, eigenlijk minder dan dat, doch wel een boel fraaie mokkels die men niet uit de bedstee zou stampen in onbetaalde hoedanigheid. Helaas vielen er een boel dames af wegens servicebeperkingen, altijd lastig om in percentages te denken, doch TZ is generlei evidentie bij euhm, een niet onaanzienlijk deel der damespopulatie. Opvallend dat sommige dames pas echt vaak kamerden nadat er een halve sloot alcohol in de man was, tering wat waren er weer enkele heertjes met luide stem en dito aandoenlijk gedrag, maar alla, niet mijn probleem, ik beland niet met die luitjes in de blokhut. De toko was behoorlijk vol te noemen, wachttijden tss 17 en 21 uur sowieso leek me stellig, somtijds tot 20 minuten toe, wat maakte dat presales uitliepen tot somtijds 24 minuten, dolletjes. Doch om meteen lichte hoerastemming en carnavaleske hoempapas in de kiem te smoren: kein Zungekussen gespot openbaar, laat staan sofaactie waar de gemiddelde verwende clubber echt vrolijk van wordt...Doch, om het voor de dames op te nemen pér uitzondering: het wordt ze ook niet al te moeilijk gemaakt: schouderklopjes, minuutje kletsen en schlüsselfragen worden al met een kinnebakkes over de vloer schurkende ja bitte beantwoord...Het aantal kwartiersessietjes was weer niet op elvendutzend handen te tellen, doch ook wat dat betreft niks nieuws onder de indommelende winterzon...En maar quatschen mit kollegen, somtijds ruw of scharlaken verstoord door een moppie met ambities, doch alla, laat dat de pret niet bederven...Een mokkel dat er een sport van maakte om werkelijk éénieder lastig te vallen kreeg een opplooipingpongtafel op d'r snoet ter repliek, zo, daar heb ik weer een half jaar geen last meer van dunkt me...

Sessie 1: EMMA: Bulgaarse ex-Andiamoafgevaardigde met sluike donkere haren, C-cups silicone, lispelig aandoenlijk teasend, doch op de kamer van een middelmatigheid die kan tellen helaas pindakaas...TZ solala, weinig opbeurend geneuzel waar ss een broertje dood aan heeft, vluchtig en afwezig, naja...met de hakken over de sloot tongzoenwaardig... PZC solide doch weinig variantreich, ietwat boring, veul handinzet bijwijlen...Lecken/Fingern: kein bock... NMC: solide zonder enigerlei te excelleren...Middle of the road-performance zonder enigerlei houdbaarheidsdatum, die ben 'k over een weekje alweer vergeten, zelfs met niet onaanzienlijke geestesverruimende shit die weer de revue zal passeren hoogstwaarschijnlijk, that figures...HHG dan ook als miniem in te schatten... Heeft zich na enkele maandjes GT duidelijk al het minimumGTpakket eigen gemaakt en ss dankte haar met 50E en een vluchtig zoentje en op naar de volgende, zowel voor haar als voor ondergetekende...Boring als eindverdict!

Yup, matige sessie op te openen, spaghetti die 'k zelfs niet aan m'n worst enemies zou voorschotelen, tsjonge toch, het schoot niet op...ss zat wat te oelewapperen in een sofa met een collega toen we werden bestookt door 2 Duitse dames, en dit ter uitzondering ns op leuke wijze...Mejuffer had leuke babbels, geen lichtekooi en voorts ook niet pissig direct weg als ss meldde dat ie net van een sessie terugkwam en dus wat tijd ter recuperatie benodigd had, dat viel me wel op, egal, dat was een optie dus. Voorts had de andere dame haar bril vergeten en bijgevolg had ze hoofdpijn volgens een bekannte van haar en mezelve, dus dat scheelde...voorts wel een leuk dametje, doch ietsje te offensief animerend naar m'n meug, half de toko werd door haar in een sofa lastiggevallen, naja, nice... Voorts ging alles zo z'n gangetje, een bevallige Roemeense speelde voor wandtapijt en tokkelde half de fotoapparat kaputt, maar enigerlei luim, laat staan goede was bij haar toch niet te signaleren of het moest tijdens haar enige kamergang die werd gespot zijn geweest (al zou dat me stellig verbazen)...Ter indicatie dat vele dames er ondanks de goede payday met een volle toko, wachttijden beperkt tot 10 minuutjes doorgaans, toch bijzaten alsof ze net een halve kist citrusachtigen hadden dienen te verorberen onder Kalashnikovdreiging, vreemd toch. Alla, gelukkig waren er ook enkele goedgemutste dames wat maakte dat er wel wat pret viel te beleven. Het gelal en gequatsch met de Kollegen maakte ook dat ss zich wel vermaakte, erg gezellig en tezamen kwamen we zo ongeveer aan 32 servicenietes of dames die we niemals zouden aanbevelen...laten we zeggen dat we in een milde bui waren...egal...

Sessie 2: JENNY: Duitse kwebbelkous met bruine halflange haren, normaal figuur, enkele kleine tattoos en opvallende tattoo boven een tiet, voorts een tongpiercing waar gelukkig geen spaghettiresten aanhingen, intimpiercing ook, navelpiercing ook, geen dame om elke week mee te vliegen dus als je niet van wachttijd aan de detector houdt...B-cups natuur van de deinende soort, ze hangt dixit haarzelve doorgaans in de kino rond wegens filmfascinatie, naja, ss trof haar wegens zelfopgelegd kinoverbot dus in de bar waar ze tijdens voorvermeld gesprekje na ss z'n eerste strapatsen ook al kwam kwebbelen. Presales van matige factuur, maar alla, monkey see, monkey do...
    Service: TZ goed tot zéér goed, initieel vluchtig doch alras bleek dit PSE-uitstralende meisje eigenlijk een GFE-knuffeltje te zijn, erg sensitief en madame had meer kiekenvel dan een niet goed geplukt soepkieken...PZC goed tot zéér goed, soms wel wat te hardhandige handinzet, doch dan hou je toch gewoon haar handjes vast als plausibele oplossing, dit ter gratis kersttip vanuit de hel... Lecken/Fingern hochgenuss ditmaal, een lichtnat dweilspoortje werd gesignaleerd, en intimpiercing bleek roestvrij, dat is meteen gecheckt...vingeren werd anforderend onthaald, yup, ze douwde m'n kop ietsje te hardhandig downwards, dus dat orgasme kon ze wel vergeten; voor de goeie orde is het niet alle dagen Kerstmis... NMC goed tot zeer goed...Bovengemiddelde clubservice ohne frage... mits goede luim een prima dametje peins k...

Zo, pizza gevreten na een kattewasje na die sessie, madame ook, gezellig...Voorts stroomde de toko angstvallig leeg nadat het laatste schijfje pizza was weggeroofd, hmmm, indicatief voor de instelling van sommigen lijkt me stellig...Zo rondom middernacht na wat gefilosofeer mit bekannten het hazenpad gekozen zonder daarbij als pertinente en volgens sommigen notoire konijntjesliefhebber daar kinderachtig over te doen... Een an sich leuke dag in da fickfabrik met een numeriek behoorlijk goeie line-up, rein optisch ook ok, qua servicelevel is en blijft het behelpen...

Peace out!

20. Onderstaande 17 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (28 december 2013),bad pritt ( 1 januari 2014),broodpoot (30 december 2013),chefkok (27 december 2013),Don Rudo (27 december 2013),hansdordt (29 december 2013),KanariePiet (28 december 2013),kempie (28 december 2013),Knabbel (28 december 2013),Megaboob (27 december 2013),Mr Pussy (27 december 2013),mynasch (27 december 2013),NikXXX (28 december 2013),Stief ( 3 januari 2014),Teiresas (28 december 2013),vrije jongen (27 december 2013),Willi69 (30 december 2013)

Last Online
    Vandaag @ 12:36
    Discussies
    29
    Thanks
    866

Standaard

Vrijdag 28 december 2013. Dames: Lolita, Tina, Olga, Amanda, Aida, Ariana, Isabelle, Dennis, Nila, Valeria, save-the-whale, Anna, Nicky, Pia, Xena aka Lolly, Carina, Sabine, Yana, mager Roemse ramenwiva, Emma, Miranda, Flo, Alice, Henriette, Lina, Lara, het bloemenmeisje, Carmen, Liz, Marianne, Cleo, Michelle aka Nicole, Shiva, Dragana, Minell, May, Lisa, Sophia, GT Airlines #1, Lorena aka Jay Jay, Cora, Rachel, Shayenne, Mara, Victoria, Meggy, Alexa, Sam, Iryna, Lin, Rebecca, Christa, Sonja, de bouwvakster aka de sloper, Morena, Arisha, Fabienne, Dalina, Liana, Mia, Nina, Dina, Kira, Martina, Luna, Milena, Ada, Nastya, Dilan, Steffi, Meylin, Soy, Andrea, Angelina, Argentina, Bianca, Kami, Jenny,... plus nog < 10 onbekende dames.

Deze lijst is opgesteld onder auspicien van Ketser & DaSouza.
    Balle in me buik.

22. Onderstaande 18 leden hebben NikXXX bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (28 december 2013),Badslippers (28 december 2013),bergm550 (28 december 2013),Boy69 (28 december 2013),cassenoisette (29 december 2013),chefkok (28 december 2013),ilovethaigirls (28 december 2013),kempie (28 december 2013),laplagne (28 december 2013),Magic-G (28 december 2013),Mr Pussy (28 december 2013),mynasch (28 december 2013),rob45 (28 december 2013),superwescoast (28 december 2013),T&A Addict (30 december 2013),Teiresas (28 december 2013),The Saint (28 december 2013),Tiga (28 december 2013)

Last Online
    10 januari 2025 @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Gisteren heb ik 3 clubs bezocht. Eerst ben ik van 11u15 tem 13u15 naar ACA geweest, Vervolgens ben ik van 13u45 tem 20u30 in HP gebleven en ik heb de avond/ nacht afgesloten met een bezoek aan GT van ongeveer 21u tem 1u30.

Bij aankomst had ik geluk, want er reed net iemand weg, zodat ik mijn wagen toch op de parking binnen kon plaatsen. Ik snel naar binnen, mijn 60€ overhandigd, badjas en sleutel ontvangen en op naar de kleedkamers. Ik heb snel een douche genomen en ging op zoek naar 007 met wie ik in de club afgesproken had. 007 viel echter nergens te bekennen. Hij was op dat moment blijkbaar aan het kameren met Alessia.

Ik heb er dan maar van geprofiteerd om een pintje te nemen, een beetje in de club rond te wandelen en de aanwezige vrouwen alvast te ‘keuren’ (die waren in GT gisteren gelukkig veel talrijker aanwezig dan eerder in ACA en HP). Ik had al snel een paar dames op het oog waar ik wel mee wou kameren, zowel mij onbekende vrouwen als vrouwen waar ik eerder al mee op de kamer was geweest (Jana, Nastya, Lorena...).

007 dook nog steeds niet op dus ik heb dan maar even bijgepraat met Andrea en Tanja. Met beiden heb ik lang geleden gekamerd. Een herhaling zit er niet meer in (zeker niet met Andrea), maar het is altijd leuk om eens met hen bij te praten. Vooral Tanja is een hele leuke gesprekspartner.

Ik ging mij in de tent een nieuwe pint halen en wie kwam ik daar eindelijk tegen: 007. Hij had eindelijk afscheid kunnen nemen van zijn Alessia. We hebben ons samen aan de bar gezet en hebben gezellig bijgepraat. Het was immers al langere tijd geleden dat we elkaar nog eens irl gezien hadden.

Ondertussen werd bij mij de nood om te neuken groter en groter. Ik had niet veel zin om nog veel tijd te verliezen, dus ik ben gewoon op Lorena afgestapt, die een metertje van ons vandaan op een stoeltje zat. Met Lorena heb ik destijds meermaals gekamerd, maar onze laatste kamergang dateerde ondertussen al weer van bijna een jaar geleden. Om de één of andere reden kwam het er maar niet meer van om nog eens met haar te kameren. Sinds ze haar borsten heeft laten upgraden, wou ik die echter een aan een grondig onderzoek onderwerpen:wink: en gisteren was het moment daarvoor dus aangebroken! De upgrade is héél goed geslaagd btw!

We hebben een 5-tal minuten gezellig gekeuveld, waarop ik Lorena een sleutel liet halen. De zin was immers groot. Binnen de minuut had ze een sleutel. Tof. Wij dus naar een kamertje buiten waar ik een uitstekende kamergang zou beleven. Een nieuwe kamergang met Lorena zal dit keer geen jaar op zich laten wachten.

Na mijn kamergang trof ik 007 terug aan in de bar. We hadden beiden nood aan een beetje rust, dus we zijn naar de tent getrokken. Daar hebben we een 3-tal kwartier in alle rust (er waren nooit meer dan 5 andere mannen in de tent aanwezig) onze kamergangen besproken. Plots dook bij ons beiden de zin om te neuken terug op, dus wij terug naar binnen. We plaatsten ons aan de bar en overschouwden onze opties. De bar was gezellig gevuld (zowel met mannen als vrouwen, waarbij de mannen wel duidelijk in de meerderheid waren), zonder dat de drukte storend aanvoelde.

Iets voor middernacht werd er nog eten binnengebracht: een soort van schnitzels en gehaktballen. Ik vond het eten niet echt super ruiken, en had mijn buikje al rondgegeten in HP, dus ik heb deze ‘snacks’ aan mij laten voorbijgaan. 007 heeft wel een bordje gevuld en opgegeten. Volgens hem smaakte het wel.

Ik was ondertussen al een tijdje aan het uitkijken naar een meid voor mijn laatste kamergang, maar dat viel eigenlijk tegen. Ik zag geen enkele van de meiden die ik in de loop van de avond op mijn to do lijstje had gezet. Gelukkig had ik nog even tijd.

Plots kwam Mimi goeiedag zeggen tegen 007. Het was 0u15 en Mimi wou om 1u stoppen met werken. 007 kreeg een halve paniekaanval want hij wou zijn avond afsluiten met een laatste kamergang van 1 uur met Mimi. Gelukkig voor hem wou Mimi nog wel wat overminuten maken, dus binnen de minuut verdwenen 007 en Mimi richting kamer.

Ik had geen zin om alleen aan de toog te blijven hangen, dus ik ben me snel een douche gaan nemen en ik ben op zoek gegaan naar mijn laatste DVP. Dat zou uiteindelijk Angelina worden, een in mijn ogen bloedmooie blonde Duitse vrouw en een hele lieve, vriendelijke meid. Na een leuk gesprekje liet ik haar een sleutel halen (2 minuutjes wachten en deze keer hadden we een kamer binnen) en zou ik mijn 2de uitstekende kamergang van de avond in GT beleven. Angelina is een toppertje. Ze blijft mogelijk niet lang in GT, dus speciaal voor haar keer ik binnenkort nog wel eens terug naar GT. Ik wil immers zeker eens met haar op herhaling gaan.

Ondertussen was de klok 1u al een tijdje gepasseerd en ik was doodop. Ik heb snel nog een colaatje gedronken, heb me een laatste douche genomen en ben vertrokken. Bij vertrek vroeg de theke me of alles in orde was geweest: absoluut!

Blijkbaar was er onderweg een politiecontrole, ik heb ze echter niet gezien. Nagenietend van een mooie dag , gekruid met bezoeken aan 3 verschillende clubs en uitsluitend uitstekende kamergangen, reed ik naar huis en kon ik rond 3u moe, maar heel voldaan in mijn bedje kruipen. Snel flitsten er nog beelden van mijn vele clubbezoeken en kamergangen van 2013 door mijn hoofd en niet veel later viel ik in slaap, klaar om te dromen van alle avonturen die me in 2014 in mijn favoriete saunaclubs te wachten staan

En GT: tot snel!

24. Onderstaande 10 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (28 december 2013),bergm550 (29 december 2013),Boy69 (29 december 2013),broodpoot (30 december 2013),buttlover (29 december 2013),hansdordt (29 december 2013),Quads (30 december 2013),Teiresas (28 december 2013),wervelwind (28 december 2013),Willi69 (30 december 2013)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

GT/27/12/13:

Nog een allerlaatste keer saunaclubben dit jaar. En waar kan je tussen kerst en nieuwjaar overdag beter terecht dan in GT. Ook dat begint haast een jaarlijkse traditie te worden.

Voor deze laatste keer, mocht het gezelschap van Rob45 ook niet ontbreken. Dhr Badslippers hadden we er ook graag bij gehad, maar die luie kaffer gaf weer niet thuis. Omdat Rob enkel in de namiddag beschikbaar was, wou ik solidair zijn met hem en had ik al andere afspraken voor later op de avond.

Van dat laatste zou ik wel weer spijt krijgen, want er liepen behoorlijk wat mooie SFL-meisjes rond. Natuurlijk ook heel wat vaste waardes, maar zeker weer veel nieuwe gezichtjes voor mij. En ik had niet alleen hoeven te zijn, want DeSouza was ook van de partij. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer.

Rond 12u45 kom ik toe in GT en ik zie meteen Rob45 aan de toog hangen. We lopen elkaar in de armen en drukken elkander meteen de hand met onze geheime handshake zoals het nikkers onder elkaar betaamt: http://www.youtube.com/watch?v=MbpbBnlzypw

De Robster was er maar halvelings met zijn verstand bij, want wat verderop had hij 2 Thaise mokkels in de gaten. Toch was het nog geen tijd… We gingen een snelle hap als lunch nuttigen. Na het vreten ging de Robster kennis maken met de twee Aziaten. Ik kreeg meteen het gezelschap van de Duitse Lina. Even gedag komen zeggen en wie weet later toch naar de kamer met haar.

Deze blonde moffentrien zag er weer formidabel en aantrekkelijk uit. Tjonge jonge; die haren nu donkerblond, twee vlechtjes erin en haar kont die meer volume gekweekt heeft. Ik liep nog enkele rondjes door het pand en toen ik constateerde dat die geile kweekrat van een Rob met één van die spleetogen wippen was, zette ik me aan de bar.

Bij een fleske Heineken, kreeg ik opeens het gezelschap van een jonge Hongaarse nimf. Ze was me al eerder opgevallen, maar nu ik haar in mijn tengels had en na wat nadere kennismaking, besloot ik toch om met haar te gaan stengelen. Isabel: https://www.ijsberenforum.com/forum/...le-(Hongarije)

Toen ik terugkwam van de sessie met de Hongaarse lolita, die totaal niet verkeerd was, zag ik DeSouza met 14 Warsteiners aan de bar hangen. Ik zet me bij deze gezellige ijsbeer en we praten wat bij. Vooral over bier. Die moffen kunnen verdomme bier brouwen, maar met Warsteiner moet je niet bij me aankomen. “Zwijg jij maar, met die flikker-Heinekens van jou,” beet Souza me terug.

Dat DeSouza makkelijk 60 van dat soort biertjes kan verzetten tijdens een dagje saunaclub, kan best wezen, maar ondertussen zag ik in de verte een brandje dat ik diende te blussen. Een opstootje van geweld, veroorzaakt door Rob45 zo bleek!

Rob45 was na een uurtje ook teruggekomen van de kamer met de ene Thaise, maar had na amper 5min rust al weer zin gekregen in de andere Thaise. Helaas stond die te flikflooien met een jonge snaak en dat was niet naar de zin van Rob. De Robster vond er niet beter op dan de jongeman een rammeling van jewelste te geven. Ik kon nog net voorkomen dat Rob die jonge gast zijn bakkes finaal zou verbouwen, door de agressor van die kerel en de twee spleetogen weg te trekken.

Toen Rob weer wat kalmer was, zei ik hem nog dat hij beter een triootje gedaan had in het begin. Ondertussen ging die andere Thaise de jonge afgetroefde gozer troosten. De Robster zag geen andere mogelijkheid dan maar opnieuw te herhalen met zijn eerste Thaise.

Ik bleef de kat, of liever de poesjes, nog even uit de boom kijken. Naast me assisteerde DeSouza me met raad en daad over de verschillende mokkels. Tja, als vaste klant van GT kent hij alle wijven zo goed als een krat Warsteiner zonder etiket erop. Na het nodige geroddel, worden we gestoord door een kleine Duitse dikkerd met een kont waarrond je een satelliet in een baan kan brengen.

Dit was juffer Michelle (link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...et-dikke-kont) ) En om eerlijk te zijn, ze was heus wel spek naar mijn bek. Helaas durfde ik me niet laten te vangen, want ze kwam nogal jachtiger en opdringerig over. Toch mocht ik dat mokkel wel en achteraf had ik wel even spijt dat ik haar niet op mijn degen geprikt heb.

Na de kennismaking met Michelle, komt heel even Nickxx bij me zitten. Maar dit ijsbeertje lijkt helemaal de pedalen kwijt. “Daar, dat is een goeie,” wijst hij me een lang wijf aan. Ik bekijk haar eens goed en stel vast dat het een omgebouwde vent moet zijn.

Uiteindelijk komt de Duitse Lina weer naar me toe. Ze zag er zo neukbaar uit dat ik niet meer kon weigeren. Helaas waren er veel te veel kerels in GT (de homo-club was weer groots), wat maakte dat er enorme wachttijden waren. Na een kwartiertje wachten, gingen we toch de kamer op en de details daarover lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...385#post349385

Omdat ik er nu dus ook om 17u vandoor moest, zat ik in een soort van tijdsgebrek en werd het een vluggertje. Meestal duren vluggertjes bij mij nog iets langer dan mijn tijd met Lena, maar neem toch van me aan dat ik een enorm plezier aan haar beleefd heb.

Na Lina nog een drankje genuttigd en vervolgens douchen. Onder de douche trof ik ook dat fokkonijn van Rob45. Omdat we daar dan toch samen onder de douche stond, besloten we om om de beurt elkanders rug te wassen.

Daarna was er enkel nog tijd voor omkleden en een laatste omhelzing en handdruk. Toen reden we ieder een andere richting uit. En tot dusver ons laatste clubuitstapje van 2013!

Daar ik weldra weer aan mijn jaarlijkse verplichting van reservedienst in het leger zal voldoen, en met de dingen die me daar te wachten staan, gaan we even multicultureel en sexy wezen met volgend clipje: http://www.youtube.com/watch?v=TyZEwpDPCCw

Beste ijsberen, het was me een genoegen afgelopen jaar. Van mij al het beste voor 2014 toegewenst!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

26. Onderstaande 17 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (28 december 2013),bad pritt ( 1 januari 2014),Badslippers (28 december 2013),Bluebear (28 december 2013),broodpoot (30 december 2013),chefkok (28 december 2013),hansdordt (29 december 2013),LittleJoe (30 december 2013),Megaboob (28 december 2013),Mr Pussy (29 december 2013),mynasch (29 december 2013),NikXXX (30 december 2013),rob45 (28 december 2013),Stief ( 3 januari 2014),Teiresas (29 december 2013),Wijze grijze (29 december 2013),Willi69 (30 december 2013)

Last Online
    Vandaag @ 15:37
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Golden Time Vrijdag 27 December

Deze dag staat onverwacht GT op het progamma van R45 en de Masterbull.Waarom GT ? Omdat het al even geleden is dat we deze club aandeden en in de kerst periode wil het in andere ckubs nog wel eens stilletjes zijn maar in GT heerst onverminderd de drukte en zoals ook wel verwacht een heel goede line up vandaag.

Zo iets voor een uur in de middag bemachtig ik het allerlaatste plaatsje op de parking en met wel vijf kerels tegelijk bestormen we het bekende hekwerk en er onstaat een wachtrijtje bij de theke.
    Op naar de lockers waar al een enorme bedrijvigheid heerst.
    Heb een locker gelegen in de loop en ik moet mezelf in alle bochten wringen om je in een badjas te kennen wringen.
    Op zo'n moment sta ik bol van de gezonde spanning en snel loop ik naar de bar waar ik een zwasse thee bestel. Ik nestel mij aan de bar en gelijk zie ik tegen de achterwand bij de gokkasten twee lekkere Thaise meiden zitten en ook valt achter mij (Ja,ik heb ogen in mijn rug) een heele leuke donkerharige meid op met een zeer aantrekkellijk gezichtje die een beer naast mij probeert te versieren.
    Ik kan mijn ogen amper van die twee Thaise meiden houden (Is weer een tijd geleden dat ik met een Thaise kamerde) en zit zo wat in trance tot ik SFL opmerk die net binnenkomt en we doen de bekende handshake.

We besluiten eerst wat te gaan lunchen in de partytent en babbelen gelijk wat bij.Toch kan ik mijn gedachten er moeilijk bij houden want die Thaise meiden spoken door mijn hoofd en ik eet haastig mijn broodje op.
    Even later zoeken wij de barruimte weer op van GT en ik zie de twee meiden gelukkig nog zitten op hun barkruk en loop er gelijk op af.
    De Thaise die links zit stelt zich voor als MAYLIN en de ander als SOY beiden zoals verwacht van Thailand.SOY vind ik in de eerste indruk wat aantrekkelijker en ze heeft ook prachtige lange haren die aan het einde wat gekruld zijn.
    Ik laat SOY snel een sleutel halen en even later betreden we hutje 25 en kan het feest beginnen.
    Heb met haar afgesproken voor een uur en ze zal me ook een profesionele massage geven.
    We beginnen te knuffelen met elkaar en ze geeft me een voorzichtig kusje op de lippen,en ze zakt vrijwel meteen af naar mijn lul om me te pijpen wat ze buitengewoon goed doet.
    Toch laat ik haar onderbreken want mijn rug is wel toe aan een massage want ik had de laatste tijd wat lage rugklachten.Haar massage kan ik ieder aanbevelen (Niet te hard of te zacht) en ze masseert de juiste zones.We babbelen wat tussen de bedrijven door en er groeit een klik tussen ons. Dit vertaalt zich als ik mij om moet draaien en zij mij op een heel sensuele wijze de voorkant masseert en mijn speciale spier niet vergeet.Weer begint ze me te pijpen en binnen de korste keren is mijn lul zo hard als schokbeton.
    Ze bied me haar poesje aan en we liggen 69 houding en ik bef haar sappige grotje uit die natter en natter word.Ze begint wat te kreunen en te zuchten en als ze mogelijk is klaargekomen dan heeft ze het goed weten te verbergen.
    Dan een cd eromheen en zij komt er cowgirl op zitten en bij deze fantastische aanblik wipt ze mij binnen vijf minuten klaar en met een bevrijdende schot spuit ik mijn rubbertje vol.
    Gezellig nog wat gebabbeld en vraagt mij of ik ook wel eens gebruik maak van de masseur zijn diensten maar ik geef aan dat ik dat liever door een dame laat doen doe mij tegelijkertijd kan teasen en voel me daarmee meer op mijn gemak.
    Nou,zegt ze,er was een tijd geleden een homo met zijn vriendje gekomen,en de homo had heel vrouwelijke maniertjes (Ze doet op komische wijze de homo na) en hij vertelde openlijk tegen de meiden dat hij alleen was gekomen om te kijken naar de meiden (of beren ? ) en hoe zijn vriendje zich vermaakte met de meiden.Hopelijk zijn zij een uitzondering en komt het niet vaak voor want zo krijgt de term Gay Times een beladen lading.
    We knuffelen nog wat maar met het zoenen blijft ze wat terughoudend ondanks dat ze wel gezien heeft dat ik schoon op mezelf ben en een gaaf gepoetst gebit heb.
    Bij de lockers wikkel ik het financiele gedeelte af en drukt ze me al wat zekerder een zoen op de mond.

Even lekker opfrissen in de douche en ik ben weer klaar voor een tweede ronde.
    Aan de bar met SFL,De Souza en Ketserr wat bijgebabbeld en ik zie Mailin en Soy aan de andere kant van de bar en ook Lin staat erbij en het is een gezellig Aziatisch hoekje.
    Meer en meer borrelt mijn zin omhoog en ik heb net mijn zinnen gezet op Maylin terwijl ik zie dat een jonge beer zich wat closer nestelt bij haar.Ik besluit er snel op af te gaan voordat het helemaal te laat is maar in de 20 seconden dat ik mij door de alsmaar drukker wordende massa moet wringen is het al gedaan en ik zie knarsetandend Mayllin een sleutel halen.Ze is al snel terug zonder sleutel want er zijn wachtijden,hoelang weet ze niet.Dat ga ik nooit meer redden met haar,dus ik geef aan bij Soy dat zij nog maar een keer moet gaan kijken voor een sleutel want vond het met haar buitengewoon goed.Zelf moet ze lachen en houd me innig vast en als ware we twee geliefden wachten we af voor een sleutel.Maylin heeft na tien min. een sleutel bemachtid en nog even later ga ik met Soy op herhaling.
    Er is een duidelijk verschil met de eerste sessie met haar want deze keer zoenen we wel innig en zoek ze al kussend overal haar weg naar mijn lul om met volle overgave te pijpen.Ook de balletjes worden deze keer niet vergeten.Daar mijn lul binnen de korste keren goed hard is van al dit geweld besluit ik haar deze keer doggystyle te nemen,ook vanwege het prachtige uitzicht op haar body en mooie lang haren die eindigen in een krul.Langer als 10 minuten houd ik het niet vol en met een knal spuit ik mijn rubber vol.
    Ik word er alleen maar geiler van en zou nog voor een derde keer willen gaan, dan is Mayllin er ook nog want die was ik niet vergeten.
    Maar de tijd begint te dringen en zo rond vijf uur zal ik moeten vertrekken omdat mijn liefje het verhaal van overwerken niet zal geloven en al helemaal niet op een vrijdagavond en ook nog tussen de feestdagen in wat normaal gezien rustige tijden zijn in mijn werk.
    Grrrr,maar het is niet anders dus weer op naar de bar waar SFL ook wacht op een sleutel om met zijn Duitse LENA te gaan kameren.
    Luttele minuten later komt ze met een key aanzetten en ik neem alvast afscheid van hem er van uitgaande dat hij zeker een half uur zal weg zijn.Maar na amper tien minuten staat hij weer voor mijn neus en ook De Souza is verbaasd. Ik vraag of hij al betaald heeft,ja zegt hij, dan gaan we een babbeltje maken met de theke. Niet nodig verklaard SFL ,want hij.is dik en dik tevreden ondanks de heel korte sessie.Dan is het mijn beurt om verrast te zijn maar hij beschrijft hoe ze hem in no time naar een hoogtepunt heeft gewerkt en het is begrijpelijk dat hij tevreden is.
    Voor de vunzige details verwijs ik naar.....

https://www.ijsberenforum.com/forum/...d.php?p=349385

Gezamenlijk drinken we nog een drankje en ik loop nog Een keer naar mijn Thaise vriendinnen en beloof hun om snel weer terug te komen en geef Soy nog een afscheidszoen en Maylin een vette knipoog en streel Soy nog een keer door haar mooie haar.
    SFL en ondergetekende verlaten de barruimte en frissen ons nog onder de douche, aankleden maar en vie de theke waar we allebei verklaren dik tevreden te zijn de frisse buitenlucht in want het is een echte herfstachtige dag.

We schudden nog een keer de hand want SFL zal de komende maanden ver weg van hier zijn plichten gaan vervullen en hopelijk keert hij begin maart weer gezond en wel terug.
    Ikzelf ga mijn eigen route uitstippelen en waarschijnlijk is de eerste club die ik ga bezoeken Living Room want de laatste keer ging ik daar behoorlijk verhit weg en dat vraagt om meer.
    Tot dan !

* SAMENVATTEND *

* Een leuk en enerverend GT bezoekje
    * Twee goede sessies met SOY
    * Lichte wachttijden na 15.00
    * Verhouding beren/dames om 13.00 goed en na 15.00 een witte zee van beren.

GT, ik kom snel weer terug al was het maar voor Soy,en ook Maylin ben ik niet vergeten.........
    Laatst gewijzigd door rob45; 29 december 2013 om 17:30

28. Onderstaande 16 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 december 2013),bad pritt (30 december 2013),Badslippers (29 december 2013),bergm550 (29 december 2013),broodpoot (30 december 2013),chefkok (30 december 2013),hansdordt (29 december 2013),KanariePiet (30 december 2013),LittleJoe (30 december 2013),Megaboob (29 december 2013),molaar (29 december 2013),Mr Pussy (29 december 2013),Teiresas (30 december 2013),wervelwind (30 december 2013),Wijze grijze (29 december 2013),Willi69 (29 december 2013)

Last Online
    15 januari 2024 @ 22:34
    Discussies
    8
    Thanks
    652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chefkok Bekijk bericht
    ik heb al tegen meerdere dames gezegd waar ik dikwijls mee chambreer dat ik eens voor ze ga koken. Dan kan ik eens tonen waar ik zou super goed in ben.
    Want op de kamer bak je er niets van?!
    Bruine beer

Last Online
    15 januari 2024 @ 22:34
    Discussies
    8
    Thanks
    652

Standaard

Mijn voorlaatste clubbezoek van 't jaar bracht me noodgedwongen weer naar GT. En dat kwam zo...

In mijn laatste GT recensie beschreef ik reeds dat ik mijn aardse engel Patrizia had moeten gadeslaan in de klauwen van een andere beer. Een pannenkoeksessie die zich vooral aan en in de bar afspeelde en die mij uiteindelijk onbevredigd achterliet. Ik had tijdsdruk en Triesje had me bij 't verlaten van de club gezegd dat ze nog tot 9/12 in GT zou zijn. Ik moest dus wel terug om het jaar in schoonheid te kunnen eindigen.
    Mijn teleurstelling was zo mogelijk groter dan mijn verbazing toen ik Triesje wéér in de klauwen van diezelfde beer trof... Godver... en kwam speciaal terug voor haar en had weer tijdsdruk.

Gelukkig zag Jayjay / Lorena er als vanouds weer errug lekker uit, ze glimlachte en dolde wat met me. Het viel me op dat haar setje goed gevuld was geweest, hier was aan gesleuteld en daardoor was ze even van 't toneel verdwenen. Een heerlijke sessie volgde... Nu is Lorena altijd wat bezorgd om me en dat komt omdat ze er al een paar keer in geslaagd is om me niet te doen klaarkomen bovendien werd ze afgelopen jaar de loef afgestoken door Bonny, die me na een ware uitputtingsslag met Lorena, alsnog en na slechts luttele 8 minuten aan een spetterend vuurwerk wist te krijgen. Met het handje zelfs!
    Dat had uiteraard voor een groot deel aan mezelf gelegen en toch blijft het ook weer eigenaardig... Ik vind Lorena immers een echt snoepje, helemaal mijn type en heerlijk op de kamer, vlot en innig tongzoenen, zalig pijpen, een heerlijk lijfje en laat zich ook heerlijk in allerlei standjes langs diverse hoeken en plinten van de kamer halen... Ook in het tentje in de tuin afgelopen zomer vond ik ze heerlijk. Goed terug naar de laatste ervaring, ik laat me zo op 't eind van 't jaar wat gemakkelijk weg mijmeren...
    Lorena was dus super en na wat cowgirl en missie werk, bood ze heur fraaie derrière aan. Hier ging Masseurke volledig los, hij beukte als een bezetene, Lorena kreunde en kirde het uit, het fraaie zicht in de spiegel naast Masseurke deed hem vlot over 't welbekende punt rollen en tot hun beider algemene tevredenheid knalde hij het eerder omgegespte rubbertje overmatig vol!
    Het beeld van mijn aardse engel Patrizia was reeds voor de helft vervaagd...

Terug in de bar keuvelde ik wat met Bossie en Souz, ook Nikxxx was van de partij, als vanouds gewoon gezellig! Maar Triesje, nee die was nog steeds "aan de slag"... Dat andere Poolse duivelinnetje Kaissa moest er ook nog eens aan geloven en toen ik ze wat later trof, had ze er best wel zin in.
    Ik belandde met 'r in een hutje deze keer, ze zag er heerlijk uit, al vond ik ze nog geiler met 'r zwarte haar. Ze verzekerde me dat ze op geregelde tijdstippen heur lokken dan weer rood / dan weer van zwarte farbe voorziet.
    Deze dolle Poolse had zin in een pretsigaret, maar daar doe ik niet aan, nu hebt ik er absoluut geen probleem mee dat ze zich eerst daar mee ging bezighouden en wel hierom. Kaissa zette zich met heur blote flamoes ter hoogte van mijn kruis en begon ijverig heur frietzakje te preppen op mijn buik, dat had weer iets wat ik nog niet eerder had meegemaakt. Na enkele trekjes vond ze het welletjes en begon ze voortreffelijk en wild te zoenen, te knijpen, te pijpen... lekker los en wild waardoor ze me onmiddellijk in mijn zelden op te starten wilde modus kreeg. Ik befte heur vervolgens naar hogere sferen, God wat ging deze meid te keer... Mede door de pretsigaret wellicht, maar anderzijds was het ook zes dagen geleden dat ze nog was klaargekomen. Ik bleef liggen tussen haar heerlijke benen, kneedde heur tietjes en likte af en toe het grotje tot ik merkte dat ze weer op het peil was dat ze terug wat meer kon verdragen... Ik beroerde heur sterretje en likte ze vervolgens terug in hogere sferen. Ze droop van 't zweet en was helemaal van de wereld, toch vond ze nog de kracht om me hard toe te schreeuwen dat ik ze moest neuken. Als zo'n meid, in zulke omstandigheden me dat 2 x moet vragen, dan is het teken dat ik het de eerste keer niet heb gehoord en aldus lag ik ze al vlug geweldig van jetje te geven. Een heerlijke knal was dan ook het logische resultaat.
    God was is deze Kaissa een supper-lekker-goddelijk-wijf! Van knuffelen was geen sprake, we waren beiden voldaan en verlieten de bezoedelde hut!

Ik moest me stilaan gaan reppen om huiswaarts te keren en nam op gepaste wijze afscheid. Zo trof ik ook Patripsy en Kaissa nog in de gang, ze waren druk met mekaar in gesprek en Triesje roemde onmiddellijk mijn prestatie die ik bij Kaissa had getoond Van beide kreeg ik nog een flinke tongzoen en vond dat een mooie manier om op een waardige manier het oord van verderf te verlaten. Een mooi GT einde van 2013, netjes...

Een klein weekje later zou ik ook in PHG (met een barre sfeer) netjes afsluiten met een prima meid en aldus begon ik mijn gevoel dat al een tijdje leefde, meer vorm te geven. Misschien moet ik hier maar eens mee stoppen... Bossie zegt me ook vaak; "ga naar huis naar je mooie lieve vrouw!" en mogelijk heeft hij wel een punt. Om uiteenlopende redenen tolt mijn hoofd al eens rond (het goede en het slechte stemmetje weet je wel) en bedenk ik vaak dat ik moet stoppen met het hoereren... Ik vind het superlekker en de seks is uiteraard vele malen beter als thuis, maar het gaat natuurlijk om meer...

Voor ik hier zwaarmoedig word; ik neem op deze manier geen afscheid, het was een fantastisch clubjaar, heb hele fijne en dolle momenten beleefd dit jaar http://https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35602-Geile-Tijden-Februari-2013&p=303840#post303840 https://www.ijsberenforum.com/forum/...679#post306679 https://www.ijsberenforum.com/forum/...634#post311634 https://www.ijsberenforum.com/forum/...519#post312519 https://www.ijsberenforum.com/forum/...038#post321038 https://www.ijsberenforum.com/forum/...179#post325179 https://www.ijsberenforum.com/forum/...353#post326353 https://www.ijsberenforum.com/forum/...874#post332874 https://www.ijsberenforum.com/forum/...259#post336259 https://www.ijsberenforum.com/forum/...180#post343180 https://www.ijsberenforum.com/forum/...909#post344909 https://www.ijsberenforum.com/forum/...732#post346732
    en wil dus eerst eens proberen of het me lukt om weg te blijven uit het Duitsche land, lukt me dat ("je houdt nooit wat vol", zei mijn oma in der grote moestuin altijd) dan kom ik nog terug op 't forum met een epiloog en mooi afscheidswoordje.

Tot slot, indien sommigen zich zorgen zouden maken; het gaat prima met me hoor ...

Fijne eindejaarsfeesten!
    Masseurke
    Bruine beer

31. Onderstaande 20 leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (30 december 2013),bad pritt (30 december 2013),Badslippers (30 december 2013),bergm550 ( 3 januari 2014),bosbeer (30 december 2013),chefkok (30 december 2013),Don Rudo (30 december 2013),gignnl (30 december 2013),Hunziker (30 december 2013),KanariePiet (30 december 2013),Magic-G (30 december 2013),Megaboob (30 december 2013),NikXXX (30 december 2013),palimo (30 december 2013),rolo ( 4 januari 2014),salitos (30 december 2013),Teiresas (30 december 2013),wervelwind (30 december 2013),Wijze grijze (30 december 2013),Willi69 (30 december 2013)

Last Online
    25 november 2024 @ 19:10
    Discussies
    17
    Thanks
    347

Standaard

Op de valreep 29-12-2013

Het zag er allemaal geweldig uit de oudejaarsavond zou plaats gaan vinden in Happy Garden net als afgelopen jaar!
    Het jaar 2013 wat inmiddels achter ons ligt was een vreemd en bewogen jaar met een paar opvallende gebeurtenissen:

We verloren Nelson Mandela, maar kregen een nieuwe koning!
    Deze koning ging op een kennismakingstournee door de provinciën een 12-daagse waar op SFL zeker niet jaloers zal zijn!
    De lampen op de snelwegen gingen uit, maar toen toch maar weer aan!
    Op die zelfde snelwegen mag je tegenwoordig wel op sommige stukken 130 met smart wacht ik op de verhoging van de maximumsnelheid binnen de bebouwde kom naar 80 km/h zou een hoop bekeuringen schelen!
    De Paus trad af en even leek het erop dat Riccardo Banana zijn plaats zou gaan innemen!
    Bayern München won de Champions League door een goal van Arjan Robben, ja dit keer wel hoor ik u denken!
    Onze zuiderburen kregen ook een nieuwe koning Flip!
    Shutdown in de Verenigde Staten uit het oog van kostenbesparing worden overheidsinstanties die geen noodzakelijk doel diende gesloten!
    De Olympische Spelen worden voor 2020 toegewezen aan Tokio!

Dit jaar zou ik dus achter me laten tijdens een geile opzwepende met drank en drugs doordrenkte neukavond in Happy om in 2014 weer fris aan de aftrap te staan, maar lieve vrienden de theorie en de praktijk zijn niet altijd hetzelfde! Het moment was vrij onschuldig, maar de uitwerking ervan was meer verwoestend dan de pleger van het telefoontje ooit zal kunnen vermoeden:

IAL:Hey princess how are you?
    GF: I am fine liefste and i booked a ticket to come to you for New Year
    IAL: Met (gespeelde) blijdschap Ooh that is so sweet when you arrive
    GF: I will arrive 31st and fly home 2nd of January
    IAL: Ok lekker kontje i will come and pick you up! so happy!

Verdomme dit had drastische gevolgen! Snel d'n Banaan ingeseind om een schwarze taxi te boeken richting Oedt!
    Nadat ik het nieuws een beetje had laten bezinken en op zondagmorgen wat arbeid had verricht begon het toch te kriebelen!
    Al ben ik normaal en dat geef ik grif toe niet de grootste GT fan, maar waar kun je tussen kerst en oud en nieuw beter naar toe??
    Koers gezet richting Brüggen, de banaan maar opgepikt want die jongen moet er ook uit en was weer makkelijk over te halen

Onderweg eens even wat bijgepraat met Banaan het was al weer veel te lang geleden dat we samen op pad waren geweest!
    Ik verontschuldigde dat ik het gewoon razend druk heb, dat ik helaas voor 2014 weinig beterschap kan beloven alleen dat het waarschijnlijk nog slechter wordt!
    Banaan waarschuwde me op het forum denken ze al dat je dood bent, heel je notering in Ace2 zijn ranking is naar de klote omdat je nog maar sporadisch schrijft en op pad gaat! MJ heeft je al maanden niet gezien en zucht dat de stukjes erop achter uitgaan! Getergd kwam ik aan bij de GT!

Ik had ook een wandeling kunnen gaan maken op de Veluwe, met een stok voor me uit gaan zitten turen bij een kanaal, de kerkdienst bij kunnen wonen!
    En ja ik geeft het toe, mijn huwelijk is ook niet alles, maar om het op een van de drie voorgaande manieren op te lossen NEVER!
    Ik ga gewoon lekker op jacht, achter de geile madame aan in een toendra, en wat niet weet, wat niet deert!
    Wij kwamen aan bij de GT en de parkeerwacht loodste ons feilloos in een parkeervak! Ziezo wat reputatie naar de knoppen hier stond ik maar mooi weer op de main parking van de GT! Vandaag zou ik echter incognito opereren en even twijfelde ik of ik mijn slippers of bergschoenen mee zou nemen want in de fickfabriek GT moet je sterk in je schoenen staan!

Wij betaalde het verschuldigde entreegeld voor deze toendra en begaven ons naar de lockers! Jawel mensen wij waren op tijd vandaar ook een parkeerplaats op de main parking en een locker! Geen tierpark parkeerplek of een kledingzak die door een of andere Poolse poetser als donatie aan zijn vaderland zou kunnen worden gezien!
    Bij de locker spotte ik een groep gebrandmerkte olifantjes, de ene vroeg zich af waar ie aan was begonnen! De leider van de kudde beet hem in onvervalst Brabants accent toe Wai hebbe tog gin pistool op oewe kop gezet ofwel? Zo de trent was gezet! Ik liep onze welbekende veelpleger Boy69 tegen het lijf deze grote vriendelijke giraffe wiens auto ik al gespot had op de pole position parkeerplek was ook weer van de partij!

Banaan en ik nestelde ons aan de bar! Wij bestelden een fles bier voor ons menneke en een koffieke voor mij! Al snel kregen wij gezelschap van een Nederlandse!
    Een uitermate fraai en charmant exemplaar en even schoot het topic over de Nederlandse aangemaakt door Quads door mijn kop!
    Deze fraaie zwarte flamingo voldeed echter niet aan de omschrijving en heette volgens Banaan Michelle!
    Banaan lulde als een kip zonder kop en wist haar ervan te overtuigen dat dit mijn eerste bezoek was aan een saunaclub of ze een kleine uitleg kon geven!
    Ze legde op perfecte wijze uit hoe te overleven in de toendra, zie je een prooi spring erop, goed afspraken maken op voorhand enz. waarvoor nog mijn hartelijke dank!
    Ik hoop overigens dat ze dit leest, want Banaan kon het weer niet achterwege laten om haar aan het eind van al deze goed bedoelde uitleg te vertellen dat ik dat al zeven jaar weet! Waarvoor ook nogmaals mijn dank de flamingo keek me boos aan en afkeurende blikken vielen mij de hele dag ten deel!

Na dit alles moest ik even bezinnen, maar ik had het best goed naar mijn zin moest ik bekennen! De chloorbak leek mij een mooi rustpunt!
    Gladgestreken en onaangeroerd als een olympisch zwembad waarin Michael Phelps zo meteen een paar baantjes komt trekken lag het erbij!
    Ik streek neer in het bad, duwde op de knop en keek eens even rustig om me heen! Het was al weer een jaar geleden dat ik in Golden Time te gast was!
    Destijds had ik het er absoluut niet naar mijn zin en vertrok in na een uur om koers te zetten richting Kaarst, maar het wild wat vandaag allemaal aanwezig was in de toendra kon Iamlonely waarderen! Ik droogde me af, trok mijn berenvel aan en deed eens een rondje!

Onderweg spotte ik een paar zwarte panters, wat kippetjes, flamingo's, een klein zwijntje, een paar hele lieve konijntjes er liep werkelijk waar van alles rond!
    Ik spotte een paar tetten waar de Boobmeister maar al te graag een puntje aan zou zuigen, raspaardjes waarop Wijze Grijze zijn mooiste kunstjes zou kunnen vertonen, een enkele Belgische knol en een groepje lieve poesje! Ik speelde wat op de gokkast, maar dat was geen daverend succes toen het ding in de pauze stand sprong en Boy69 de kast naast me bespeelde greep ik mijn kans! Ik spoedde mij naar de porno cinema!

Want als iets altijd hoog op mijn verlanglijstje staat dan is het een geile pijpsessie in een ranzige cinema! En waar kan dat beter dan in Golden Time!
    Even had ik spijt dat ik mijn wandelschoenen niet aan had gedaan, want als een ziek zwak dier ging ik liggen in de cinema! De roofvogels en panters in de Golden Time roken dat dit een gemakkelijke prooi was die zich niet zou verzetten en tegenstribbelen! De eerste zwarte panter die mij besloop kon ik na een kort gevecht nog afweren, maar het lieve konijntje dat daarna kwam en aan mijn zak begon te snuffelen kon ik niet weerstaan!

Na dit tafereel maar weer een douche genomen, me in de bar gemeld bij banaan, die inmiddels gezelschap had gekregen van The Priest vandaag zou hij geheel tegen de gewoonte in biechtjes afnemen in de GT in plaats van in de Villa Vertigo! We aten wat in de eettent het eten was goed, maar ik ben een liefhebber van een goede clubsandwich en die stelden mij wat teleur! Even een tip het Radisson SAS Hotel in Hasselt (B) serveert één van de beste ter wereld! Na het eten nog een koffie gedronken en de enige mogelijke conclusie getrokken wat was goe op d'n toendra! In 2014 zal ik heel druk zijn, maar toch ga ik proberen vaker de GT aan te doen!
    Je moet niet te veel pre-salen verwachte, maar er is altijd wat te zien sowieso prima line-up en action hier! Ik besloot me om te kleden en naar huis te gaan het zat erop voor 2013! Gespot op de toendra vandaag, flamingo's, konijntjes, kippetjes, roofkippen, roofvogels, ijsberen, panters, zwarte panters, raspaardjes, Belgische knol, giraffe, chimpansee, een klein dik zwijntje en een kudde olifanten dus kort samengevat een topdag voor een natuurliefhebber in de zuiverste zin van het woord!

Ik wens jullie allemaal een geweldig en gezond 2014!
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

33. Onderstaande 14 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (31 december 2013),bad pritt ( 1 januari 2014),Badslippers (30 december 2013),bergm550 ( 3 januari 2014),Bosco (30 december 2013),Boy69 (31 december 2013),LittleJoe (30 december 2013),mdbg (30 december 2013),Megaboob (30 december 2013),Mr Pussy (31 december 2013),Ricardo Banana (31 december 2013),Teiresas (31 december 2013),wervelwind ( 3 januari 2014),Wijze grijze (30 december 2013)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    153

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    viel ik in slaap, klaar om te dromen van alle avonturen die me in 2014 in mijn favoriete saunaclubs te wachten staan

En GT: tot snel!
    Dus geen party in PHG op 31 Dec ?
    Ik ben er samen met Cupido...

Gr Quads

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Regels voor berichten