Zaterdag 21 december...
Zaterdag is voor Rex,Cupido en mij altijd GT dag.
Vrijdag met Rex en Cupido naar LR geweest....beetje laat geworden dus we kwamen rond 12 uur aan in het sprookjesbos...
Natuurlijk eerst koffie drinken aan de bar en de al aanwezige dames begroeten of begroet worden door hun.
Een beetje rustig nog maar dat zal wel door de vakantie dagen komen.
Gedurende de dag kwamen er steeds meer dames binnen en er waren ook een aantal nieuwe dames te bespeuren...
Ze hebben weer een nieuw Blik opengetrokken
Natuurlijk had Cupido weer veel vrouwen om zich heen hangen...hahahaaha die ouwe snoepperd !!
Gezellig met de andere beren zitten kletsen waaronder Ketserrr,Bergm550,Nixxx
en kennis gemaakt met DaSouza. ( Leuke toffe gozer waar ik meteen lol mee had samen met Rex)
Omdat we donderdag en vrijdag al in LR waren geweest stonden mij ballen niet te koken vandaag dus rustig een keuze kunnen maken met wie ik vandaag een kamer bezoekje zou gaan doen.
Mijn oog viel weer op de hele mooie Nederlandse Isabella
Niet te verwarren met de ( inmiddels niet meer aanwezige Roemeense Isabelle)
Isabella vind ik echt een zeer mooie vrouw en heb al meerdere keren met haar zitten kletsen en vandaag
wilde ik het een X Prooooooobeeeeeeren !!
Wat een Knoert is dit zeg !
Erg vriendelijk en na een gesprekje van 15 min tegen haar gezegd dat ze een sleutel kan gaan halen.
Jam jam jam ik heb genoten van haar
Prima service op de kamer,wat een figuurtje heeft deze dame,alles wat een man maar kan wensen ( in mijn ogen dan he )
Na deze prima kamer sessie,douchen en weer de bar in.
Het was niet zo druk als normaal op zaterdag maar alle beren vermaakten zich prima volgens mij.
De DJ draaide heerlijke muziek dus Rex,Cupido en ik waren weer heerlijk aan het dansen
Als ik ff pauze nam dan kwam Ketserr naar me toe en verwees me naar de dansvloer....
Hahaha zelf danst hij nooit maar maakt wel altijd lol met ons
Rond een uur of 01.00 was bij mij en Rex het kaarsje op... ( 3 dagen achter elkaar naar de club's geweest )
dus samen terug richting Amsterdam.
Weeeeer een geslaagde dag/avond gehad in de beste Club van Duitsland !
Gr Quads