Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 117 van 117
    Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Lastig he als je beide namen van de dame kent , ik kan je niet helpen hoor, geen idee met wie je was :D!

Eigenlijk zou deze reactie van mij natuurlijk gewist moeten worden !

Ik geef wel een heel slecht voorbeeld. Doe ik wel eens vaker .
    Kijk dit is nu het goede voorbeeld van een echte moderator,gewoon mee zeveren met ons en niet zeuren over dat het nergens over gaat.
    Ga zo door moderator en je wordt op het andere forum nooit aan genomen.

Wel loop je het risico dat er nu een paar zuiderburen gaan reageren :teuflisch ( geldt niet voor blauw beer )

Last Online
    Vandaag @ 22:39
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Nu wacht Krimson alleen nog op de komst van zijn uitverkoren dame.
    :wink:
    Marianne en Katharina zijn er weer . En zoals je al begrepen had is Carmen er ook
    Tip voor Krimson : Milana
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 23:13
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Ze schijnen beiden uit Litouwen te komen, Mel&Kim !
    Er was maar één echte combinatie van Mel en Kim en dat was een duitse. En daarmee heb ik ook nog eens een trio gedaan. Kim werkt niet meer maar Mel is nog steeds aanwezig en werkzaam.

Willem2

Last Online
    Vandaag @ 17:44
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Slim

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Tip voor Krimson : Milana
    Deze tip komt wel héél dicht in de buurt :
    vervang de 'l' door een 'r', gooi de letters wat door mekaar, en je hebt ...

:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 23:13

Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard al die verhalen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door suspens
    Hoi medebeertjes,

short question. Een Paar weken terug heb ik nog een toffe avond met knappe laura uit estland (of was het nu letland..)
    Deze knappe verschijning vertelde toen dat ze van plan was te vertrekken uit PHG wegens te weinig ijsberen.
    Is zij inderdaad verdwenen of heeft deze lekkere deerne zich bedacht?

Alvast bedankt voor jullie feedback.

greetz

Suspens
    Ja verhalen ophouden kunnen ze als de beste. Gisteren was Laura er gewoon. Ze heeft inderdaad echt een super mooi kontje.............. En dit weet ze ook maar al te goed. Wellicht is ze er nog een paar dagen, dus je weet wat je te doen staat
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Vandaag @ 11:08
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

beste vrienden,

Heeft iemand marianna al gespot?

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oedtlul
    beste vrienden,

Heeft iemand marianna al gespot?
    Ja

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Daumen hoch PHG 23.03.2007

Het was weer tijd om naar Duitsland af te reizen. Mariana had me medegedeeld dat ze weer in PHG aanwezig is.
    Het was een week of 5 geleden dat ik in de blije tuin was.
    Ik ben de laatste weken naar GT geweest en twijfelde zelfs nog om naar GT lees Romina af te buigen.
    Maar ik heb er zeker geen spijt van gehad dat ik naar PHG ben gegaan. Ten eerste de hartelijke begroeting door Tanja mijn favoriete Thekenfrau, de sfeer in PHG, iets rustiger allemaal dan in GT, het goede eten, de bekende ijsberen voor mij, NKG, Pappi Chulo, Rex en Buttinsky (geen Knut die is nog wat te jong) en last but not least Mariana natuurlijk.
    Het was niet overdreven druk met ijsberen maar er werd wel volop want er was op een gegeven moment een wachttijd voor een kamer van meer dan een half uur. Daardoor wel een uur langer open.
    Ook het aanbod van dames vond ik goed ik schat zo'n 65-70 dames. Vele nieuwe dames voor mij maar ook oude bekenden zoals Moniek en Alini die ik beiden al een hele tijd niet had gezien.
    Na het eten heb ik me een tijdje met Mariana op een kamer teruggetrokken en het was weer erg lekker allemaal.
    Volgende keer weer PHG of toch GT? Ik weet het nog niet maar de afwisseling bevalt me goed op dit moment.

@ Oedtlul

Mariana is nog aanwezig t/m a.s. zaterdag

Jack42

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Daumen hoch Mini FKK-Tour Germania 24 & 25.03.2007 (deel 2)

De 2e dag was al halverwege toen Big30 en Forza zo rond het middaguur ontwaakten in Etap Giessen, na een nachtrust van een kleine 6 uurtjes. Tot grote verbazing zagen zij vanuit het hotelraam dat éne Sonny er al een ochtendwandeling had opzitten, zodat het duo zich naar beneden repte om even wat opties voor de zondag door te nemen, waarbij weer tal van clubs in Duitsland de revue passeerden voor een voortzitting op deze zonige zondagmiddag en al snel werd besloten om koers te zetten richting het vertrouwde Oedtse. Ondertussen stond de handy van Big30 al vol met allerlei "vage" berichten van de daar aanwezige Roemeense CDL-delegatie , zodat om 14.30 de entree daar werd gemaakt.
    Big30 werd al snel door het Roemeense schoolklasje ingelijfd (erg gezellige jongen om mee op stap te gaan ), zodat Forza en Sonny het even rustig aan deden met de lunch, champagne, koffie met allerlei lekkere cakejes en waren er getuige van de opening van het buitenseizoen op een ligbed op het zonovergoten terras aan het zwembad. De watertemperatuur gaf exact 12 graden aan, de magnolia stond volop in bloei en Sonny was met zijn hoofd nog bij de 6 sessies met 7 vrouwen van de avond ervoor elders in Germania (:thefinger :thefinger ). Maar het was er alleraardigst
    Net voor het avondeten liet Big30 zijn gezicht weer eens zien, zodat het trio weer compleet was. Na het eten en een kopje koffie werd met een bruingebrand gelaat de thuisreis weer aanvaard.
    Ohhh ja, vrouwen waren er ook nog. Circa 1 à 2 die wel mijn smaak waren, maar geen gebruik van hun diensten gemaakt.

Grtz

Forza

En nu natuurlijk de hamvraag van de week: 'Waar speelde zich deel 1 van de mini-tour af ?
    Laatst gewijzigd door Big30; 28 maart 2007 om 00:22 Reden: 1 spelfout!

Last Online
    Vandaag @ 22:17
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Ohhh ja, vrouwen waren er ook nog. Circa 1 à 2 die wel mijn smaak waren, maar geen gebruik van hun diensten gemaakt.

Grtz

Forza
    Volgens mij was Forza nog een beetje moe van de Zondagnacht en heeft dus heerlijk relaxend op een ligstoel in gezelschap van Sonny een gedeelte van de Zondag in PHG doorgebracht .
    Weinig aan de sfeer impressie van Forza toe te voegen, behalve dat hij is vergeten te noemen dat er ook een aantal Sauna gangen hebben plaats gevonden.
    Voor een zondag was de line-up redelijk maar niet top, kwam ook omdat zo begreep ik een aantal dames voor 2 weekjes even terug waren naar hun vaderland. They 'll be back !
    Ik kom er heeeel misschien ook nog wel een keertje terug :p.

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    zodat Forza en Sonny het even rustig aan deden met de lunch, champagne, koffie met allerlei lekkere cakejes en waren er getuige van de opening van het buitenseizoen op een ligbed op het zonovergoten terras aan het zwembad. De watertemperatuur gaf exact 12 graden aan, de magnolia stond volop in bloei en Sonny was met zijn hoofd nog bij de 6 sessies met 7 vrouwen van de avond ervoor elders in Germania (:thefinger :thefinger ).
    En het mooiste was hoe een tweetal ijsberen elkaar in het zembad gooide.

Het was jammer dat de aanwezige vrouwen ook Sonny niet warm konden krijgen waarop even na 21:00 de aftocht werd geblazen. En eigenlijk had ik geen zin om naar huis te gaan Sonny had nog wel zin in een deel III van de Germania mini tour En waar dat naar toe ging..........:green_smi You'll find it!!!

BR, Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Sonny had nog wel zin in een deel III van de Germania mini tour En waar dat naar toe ging..........:green_smi You'll find it!!!

Kijk dat is weer eens anders dan paaseieren zoeken.:thefinger
    Binnenkort gaat hij op Paastoer en neemt hij extra eieren mee

Last Online
    Vandaag @ 22:17
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Het was jammer dat de aanwezige vrouwen ook Sonny niet warm konden krijgen waarop even na 21:00 de aftocht werd geblazen. En eigenlijk had ik geen zin om naar huis te gaan Sonny had nog wel zin in een deel III van de Germania mini tour En waar dat naar toe ging..........:green_smi You'll find it!!!

Mijn God, wou nog vragen of je een keus had kunnen maken in PHG, nee dus :D ! Ach met keuzes maken in PHG heb ik momenteel weinig problemen !
    Nochthans de brunch, diner en de gebakjes waren allen extraordinary!

:wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Gisteren @ 18:14
    Discussies
    1
    Thanks
    262

Standaard

Afgelopen week in mijn eigen favoriete tuin geweest. Het weer was heerlijk, de zon scheen........dus ik dacht, kom op............

Aankomst was toen het hek zo'n beetje open ging......
    Welkom geheten door Wishna, die al vroeg wat ik kwam doen........omdat ik altijd voor mijn lief kom.......en die was er niet..... :(

Toch wat ruilhandel gedaan met haar en naar binnen gegaan....., snel douchen........koffie..........

De eerste lonken kwamen van Sascha.......ook lekker....en door een miscommunicatie wilde ze gelijk een sleutel halen...........ff vriendelijk teruggefloten en verteld dat dat er misschien later nog wel van komt.......(niet dus, maar misschien een andere keer)

Mijn lieve vriendinntje was er niet dus er mocht vandaag legaal vreemd gegaan worden. Maar eerst even heerlijk genieten in de tuin. Het weer was heerlijk; vele meiden wisten ook de weg naar buiten te vinden waar het in een ijsberenvel, danwel een handoek heerlijk vertoeven was. Ligbedje erbij, zonnebril op........cappucino.........relax..............

Uiteindelijk een heerlijke (en lange natuurlijk, maar als de 'klik' er is.....) sessie achter de rug met Eva. GFE en zeer hoog herhalingsgevaar.

Ik wilde in eerste instantie met Melanie........lekker Litouws praten.........of met Shakira.........maar uiteinelijk in de armen gevallen van deze Poolse en daar heb ik tot op de dag van vandaag geen spijt van.....

Heerlijke relaxte dag en zodra de zon er weer is.....en ik tijd heb natuurlijk ga ik zeker binnenkort weer naar phg. Iedereen was echt aan het genieten van de zon, het weer en lekker aan het relaxen in de tuin, behalve die oude duitser die op de bank binnen in slaap was gedommeld.........(hoe je dat voor elkaar krijgt met zoveel moois om je heen is mij nog steeds een raadsel, maar afijn, ieder zijn meug....)

Na mijn sessie nog even wat uitgerust........om daarna mijzelf aan te kleden en rond 18:00 huiswaarts te gaan.

De altijd vriendelijk Tanje (Tanja, du siehst gut aus und deine Haare sind Super!!!) liet mij uit en vroeg deze keer met wie ik was en hoe het was........., normaal gesproken weet ze dat wel omdat ik altijd persoonlijk werd uitgezwaaid.........en dan zei ze altijd.........."jouw hoef ik zeker niet te vragen hoe het was?"

Heerlijk weer in mijn favoriete tent....en ze zien mij er binnen afzienbare tijd weer terug

Groet

Clinic

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard lentefeest op zondag

A.S. zondag is de opening van PHG om 12.00 u vanwege lente feest.

Ook is de entree dan E 25,- voor de gehele dag.

Tevens korting op een dame door middel van een grabbelton ( net als bij Huize Yvonne in Eindhoven ).
    Deze info is niet naar buiten gebracht en dat wil men ook zo houden tot zondag omdat men de vaste klanten hiermee van dienst willen zijn en niet een dags vliegers.

Note Big30,
    @Jansen,
    Volgens mij is het lentefeest beperkt bekend gemaakt, met enige aarzeling geef ik toe dat je gelijk hebt, maar inderdaad klopt wel wat je zegt, 25 Euro entree, zondag a.s.
    Oja, Zondag is het ontbijtbuffet altijd top, de line-up op de zondag vind ik ook altijd zeer OK.
    Laatst gewijzigd door Big30; 30 maart 2007 om 23:40

Last Online
    6 november 2023 @ 17:22
    Discussies
    41
    Thanks
    74

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Note Big30,
    @Jansen,
    Volgens mij is het lentefeest beperkt bekend gemaakt ...
    klopt... je hebt een zogenaamde "1-4" kaart nodig... 1 keer toegang tot 4 clubs. is alleen aanstaande zondag geldig. Voor meer info vraag bij de Thekefrauen van PHG, GT, LR Kaarst en PSW.

Veel plezier....
    Laatst gewijzigd door Befke; 31 maart 2007 om 10:44

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Frage

Ik wil natuurlijk wel Horny Gebeurtenissen lezen :thefinger

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Tags voor deze discussie