Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 82 van 82
    Last Online
    Gisteren @ 14:13
    Discussies
    237
    Thanks
    13.574

Standaard

Hoe het hele verhaal over complottheorieën, dubbele "Nicknames", vriendjespolitiek in elkaar steekt weet ik niet. Is verder, voor mij althans, van weinig belang. Ce Faci schreef een recensie, won een prijs, werd jury en toen weer niet. Die recensie daar ging het mij om. Nou ben ik echt niet vies van een potje ruige seks en een schunnige recensie schuw ik ook niet. Met een paar oudere dames van de huiskamer heb ik toch echt wel wat grenzen opgezocht en zelfs overschreden. Namen? Van mij mag je ze hebben. Vita, Katja, Anette, Flora, Antonia. Al die dames speelden het spelletje van harte mee en waren "More Dirty" dan Diana in de gelijknamige "Song". Dames die smeriger waren dan mijn fritespan nadat de bitterballen het vet tot over de rand lieten borrelen. Ik liep bloeduitstortingen aan lip, een gestriemde reet en een vernachelde eikel op. En wat hebben we gelachen (en genoten).

Wederzijdse goedkeuring was de kurk waarop die orgies dreven. Trouwens Monique kan er ook wat van. Lees maar de recensies van SFL. En de helaas vertrokken zwarte parel Angel zeikte mijn bek vol totdat ik sputterde als een defecte radiator. Die wederzijdse goedkeuring ontbrak naar mijn mening volledig aan het samenzijn van Ce Faci en zijn jonge dame. Misschien in het allereerste begin maar niet meer daarna. Althans zo heb ik het geïnterpreteerd. Ce Faci schreef zijn recensie niet in "Swahili" maar in duidelijk Nederlands. Daar kon ik uit opmaken dat de dame het op een gegeven moment toch niet meer zo leuk vond. En dan druk ik me zacht uit. Voor mij zou dat maar een ding betekenen. Op de rem trappen en overschakelen op een andere modus. Bijvoorbeeld een vertroetelende massage of een aangename "GFE" sessie. Als je zo graag een "Rape scene" in de praktijk wilt brengen pak dan een sloerie die flink van zich af slaat en ben niet bang dat je wellicht zelf gekneveld wordt en een "Buttplug" in je anus geduwd krijgt. Als een van de twee uiteindelijk het afgesproken signaal geeft dan kap je ermee. Dat zijn volgens mij de spelregels. Bij judo is het dacht ik drie keer kloppen.

2. Onderstaande 8 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

deket ( 6 januari 2014),Magic-G ( 6 januari 2014),molaar ( 6 januari 2014),Pietjepik ( 6 januari 2014),seksenfun ( 6 januari 2014),Sjeufke ( 6 januari 2014),Teiresas ( 6 januari 2014),wervelwind ( 6 januari 2014)

Last Online
    16 juli 2024 @ 13:12
    Discussies
    10
    Thanks
    262

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Hoe het hele verhaal over complottheorieën, dubbele "Nicknames", vriendjespolitiek in elkaar steekt weet ik niet. Is verder, voor mij althans, van weinig belang. Ce Faci schreef een recensie, won een prijs, werd jury en toen weer niet. Die recensie daar ging het mij om. Nou ben ik echt niet vies van een potje ruige seks en een schunnige recensie schuw ik ook niet. Met een paar oudere dames van de huiskamer heb ik toch echt wel wat grenzen opgezocht en zelfs overschreden. Namen? Van mij mag je ze hebben. Vita, Katja, Anette, Flora, Antonia. Al die dames speelden het spelletje van harte mee en waren "More Dirty" dan Diana in de gelijknamige "Song". Dames die smeriger waren dan mijn fritespan nadat de bitterballen het vet tot over de rand lieten borrelen. Ik liep bloeduitstortingen aan lip, een gestriemde reet en een vernachelde eikel op. En wat hebben we gelachen (en genoten).

Wederzijdse goedkeuring was de kurk waarop die orgies dreven. Trouwens Monique kan er ook wat van. Lees maar de recensies van SFL. En de helaas vertrokken zwarte parel Angel zeikte mijn bek vol totdat ik sputterde als een defecte radiator. Die wederzijdse goedkeuring ontbrak naar mijn mening volledig aan het samenzijn van Ce Faci en zijn jonge dame. Misschien in het allereerste begin maar niet meer daarna. Althans zo heb ik het geïnterpreteerd. Ce Faci schreef zijn recensie niet in "Swahili" maar in duidelijk Nederlands. Daar kon ik uit opmaken dat de dame het op een gegeven moment toch niet meer zo leuk vond. En dan druk ik me zacht uit. Voor mij zou dat maar een ding betekenen. Op de rem trappen en overschakelen op een andere modus. Bijvoorbeeld een vertroetelende massage of een aangename "GFE" sessie. Als je zo graag een "Rape scene" in de praktijk wilt brengen pak dan een sloerie die flink van zich af slaat en ben niet bang dat je wellicht zelf gekneveld wordt en een "Buttplug" in je anus geduwd krijgt. Als een van de twee uiteindelijk het afgesproken signaal geeft dan kap je ermee. Dat zijn volgens mij de spelregels. Bij judo is het dacht ik drie keer kloppen.
    Ik ben helemaal met de "badslipper" eens!

Maar ik mis wel "het punt" wat je hiermee maken wil!!!
    Kussen is: Van boven kloppen om er van onder in te kunnen.

Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:35
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Als je wilt dan kun je hier de locatie en datum bekend maken en zullen wij de club inlichten .

.
    a.s. woensdag te PHG!

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=doh9ynStTlA

mijn antwoord op ongepast taalgebruik

Last Online
    12 augustus 2017 @ 10:41
    Discussies
    15
    Thanks
    343

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht

J6 had je niet even kunnen waarschuwen voor dit ongepast gebruik van muziekinstrumenten

Last Online
    26 januari 2025 @ 17:44
    Discussies
    34
    Thanks
    11

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht

Maar die gozer van dat 'liedje' hierboven heeft ten minste nog als excuus dat z'n bloedeigen moeder tevens z'n nichtje is.......

J.W.
    Keep on Walking.....

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135

Standaard

Grandioos, ik heb het gehele spectrum rebel music in mijn bezit, van Civil War Rebel strijdliederen, tot de beruchte Johny rebel en dan rebel son.

Deze mannen geven in ieder geval blijk van waar het hart vol van is, daar stroomt de mond van over.
    Spreek altijd je mening, waarom je anders voordoen dan je bent?

I am the living proof that brothers and sisters should not fuck!!!

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten