Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 104 van 104
    Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard kemphanen...

Ik wou juist nog reageren aan jullie 2, Anvers en de sub, dat jullie in een winterslaap waren gevallen
    Geen verslag van woensdag, geen verslag van de 'crimescene'??? :D
    Ik denk niet dat coco daar iets slechts mee bedoelde zenne. Maar vertel op, kende we die gast? Ter plaatse gesneuveld, op zijn hoogtepunt? Moet wel een straffe zijn, 42 jaar, en dan zeggen ze nog dat er in 't skw geen 'straffe grieten' zitten, en dat ze geen goede service geven :teuflisch
    Toch geen versterkte Duitslandganger die zijn eerste belevenissen in het skw niet heeft overleefd? Heb je hem nog 'scheisse skw' horen roepen?

Maar alle gekheid op een stokje, hoe was 't woensdag?
    En Stefanie, die kan er wat van

groetjes,

rplover

Last Online
    22 maart 2017 @ 12:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Standaard

Buiten bovenvermeldde droeve gebeurtenis, Woensdag niet iets echts bijzonders, spectaculairs of schokkends gezien.

De hierboven genoemde Dida is al enige tijd in skw actief, en dat is dus ook geen nieuws meer. Deze avond zat er op Schippersstraat 18/2, de oude kamer van poolse Sylvia wel een gloednieuwe Dame, die Sub meteen probeerde binnen te lokken, en er ook bijna in slaagde. Zoals gebruikelijk weer de nodige vriendelijke gebaren, woorden, en kushandjes gekregen. Verder deze avond ook weer niets te melden.

Grz Sub

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    Buiten bovenvermeldde droeve gebeurtenis, Woensdag niet iets echts bijzonders, spectaculairs of schokkends gezien....
    Haha, dat eerste was toch schokkend, alhoewel, zulke dingen gebeuren alle dagen, dat hij nu net daar aan zijn einde moet komen, tja.
    Beschrijven die madame sub. Je kent haar naam toch?
    Laatst gewijzigd door Befke; 31 maart 2007 om 10:51

Last Online
    22 maart 2017 @ 12:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Standaard Nieuw bloed

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Haha, dat eerste was toch schokkend, alhoewel, zulke dingen gebeuren alle dagen, dat hij nu net daar aan zijn einde moet komen, tja.
    Beschrijven die madame sub. Je kent haar naam toch?
    Nee, ik ken de naam nog niet. We hebben alleen de gebruikelijke lucht- en handkusjes uitgewisseld. Ik was geheel betoverd door een griekse schoonheid, en een beetje van slag hierdoor. Bovendien had ik voor deze avond geen nieuwe op het program staan. Dat zal dus info voor later zijn. ze is vrij lang, ik schat zo ongeveer 1.70m a 1.75m. Redelijk kort zwart haar, mooi slank figuurtje en geen al te grote boezem, een royale A of een klein B'tje volgens mij. Ik ga meestal ook pas vragen, als ik echt van plan ben binnen te gaan. Extra en nauwkeurigere info is dus voor een later tijdstip. Maar ik kan je wel zeggen dat ze met stip op mijn lijst binnen gekomen is.

Grz Sub

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten