Nationaliteit/taal: Hongaarse Engels (prima)/ Duits/Nederlands/Frans (tot 10 tellen en wie niet weg is is gezien, bij 11 fronste ze de mooie wenkbrauwtjes)
Leeftijd: 21
Haarkleur/lengte: blond middellang in een cute staartje
Lengte: 1m65
Postuur/cupmaat: slank B-cup naturel (referentie)
Tatouage/piercing: enkele tattoos op onderarmen (geen dartsspeelsters nochtans) / tongpiercing
Service: standaard clubservice
Extra: sinds kort aanwezig in GT, werkt volgens het principe 2 weken arbeiten, 1 maand vakantie at home, gister was haar eerste dag na haar eerste kortstondig verblijf anderhalve maand geleden lautens haarzelve, ze zag er in elk geval pront en okselfris uit, dat strekte ter aanbeveling. Voorheen gedurende anderhalf jaar actief in YY...
Goh, een paspoortje tegen beter weten én voornemen in, maar dit alleraardigste meisje verdient een vermelding, dat is zonneklaar. Niet zozeer om haar telkunsten, wel voor haar openhartige no-nonsense karakter dat er als gesneden brood inging bij deze hongerige ijsbeer. Ietjewat schuchter én onwennig stond ze maar wat te dralen en ongedurig haar bijzonder fraaie benen te etaleren in een desolaat hoekje van de barruimte, het niemandsland tussen danspaal en barkrukrij naast het venster, ze was overdressed te noemen naar GT-normen, een mooi blauw jurkje dat ze met de regelmaat van de klok ietje naar beneden prutste om haar bevallige derrière te vrijwaren van vunzige blikken van de verzamelde berenmassa. Haar mooie snoetje was de trigger, haar ietjewat deviante gedrag en gardetobe deed de rest. Ik drentelde als een onbeholpen nitwit naar haar toe, sprak haar voorzichtigjes aan, een stralende glimlach verscheen op haar mooie gezichtje, een tandenrijtje met kleine défaultjes etaleerde zich schromeloos, én in excellent Engels prevelden we wat nietszeggende nonsens naar elkaar toe. Een drankje offreren leek me opportuun aangezien ze een dorstige blik had, een kleine tip, sprite ZONDER ijs aanhalen, mét ijsblokjes heeft een gloeiende hekel aan wegens tandpijn of iets dergelijke. Dus die bevroren watersubstantie kun je beter naar één of ander bezopen heethoofd aan de bar keilen, of in de décolleté van één of ander tietenmokkel kieperen, het hangt er maar vanaf wat je het leukste vind. Ze apprecieerde deze ijsloze frisdrank dusdanig dat ze het voornemen opperde om een bankhangende Teutoon uit een sofa te bonjouren om aldaar rustig zittend de in de steigers staande presales verder te zetten; strak plan. Haar volmondig gesteund in deze tactiek, enkele samenspannende doordringende blikken naar die Hans-Peter-Sofaklever deden wonderen, de snelbegrijpende zitkont veerde recht in 'n oogwenk, en dus plantten we onzer beider reten neder in de fluffy sofa, ik respecteerde de sociaal aanvaarde afstand, maar dit werd niet geduld, ze gebood me lichtjes dwingend haar van nabij te flankeren als waren we een mini-falanx in opleiding die doorheen het battlefield onzer beider leventjes kondern vrijwaren. Armpje rond de schouder, lichte strelerijen zonder leuteroriëntatie, erg gezellig en bijdehands. Het is een flierefluitster van de puurste soort had ik de indruk, een complexloze zienswijze, lak aan gangbare principes en diesmeer, ja hoor, een gezellige tante met karaokeambities leek het wel, als je een imaginaire microfoon voor haar mondje hield zou ze zomaar het zangfestijn kunnen inzetten op onprofessionele doch innemende wijze. Ze movede op het ritme van de muziek, een liefhebster, da's duidelijk. Tot haar jolijt meteen boenk erop haar leeftijd gegokt, een zoentje werd m'n beloning diesaangaand. Op m'n vraag om haar haarkleur/ kleur van haar kleedje en dies meer te mogen gokken werd helaas afgewimpeld met een kusje als award voor domste presalevraagstelling van de dag, ach, er is nog ruimte tot improvement...Sleutelvraagje geopperd na 10 minuutjes keuvelen, 10 minuutjes wachttijd. Pluspunt is dat ze continu bij je blijft hangen, nabijheid opzoekt en een vlotte communicator is, bijkomend voordeel was dat ze zich enkele sleutels voor haar neus liet wegsnoepen had ik fel de indruk, dus dat liep op tot 25 minuten. Haar aangegeven dat ik nog snel ging douchen ter opfrissing, nog een kusje wegens hygiëne, hihi. Uiteindelijk komt ze effie later aangedarteld met een bungelende sleutel, een kamerbrede grijns op het snoetje, things were looking prosperous...
Goh, met vereende krachten het laken op het bed gespreid, wat een kluns is ze toch wat dit betreft, een kusje wegens textielonhandigheid werd haar deel, ze glimlachte als ware we de doldwaaste combo van de dag, en dat zou zomaar ns kunnen. Haar poezelige voetjes waren gedeukt door het high heelsdragen, een mini-footmassage wimpelde ze af wegens ticklishheid par excellence, het is een gevoelige dame, da's zonneklaar, enkele zones van haar lichaam kun je maar beter niet kietelen, want je kan enkele Hongaarse mokerslagen verwachten die er niet om liegen, pff. Gelukkig waren m'n reflexen van dien aard dat ik enkele van die uppercuts kon ontwijken, zoniet liep ik nog met zakken ijs op m'n rotsmoel rond nu... Nadat ze haar jurkje uitspeelde en haar behaatje ook doemden er 2 toptietjes van B-cup origine op die qua textuur en smoothheid niets te wensen overlieten, prachtige tepels en diesmeer, referentieschoonheid voor m'n meugje. Slome start van de sessie waarbij ze haar terughoudendheid nog op waakstand had staan, ze bleef ietjewat verkramp halfrechtop zitten en er dient gewag gemaakt te worden van enige terughoudendheid. Een salvo zoentjes en exploratieve lichaamsoriëntatie werd langzaamaan meer en meer ontvankelijk verklaard, een klein, zeemzoet poesje werd gespot, vingers worden niet van ganser harte geduld in/rond bepaalde zones, to be respected me dunkt. Lichte aanwijzingen en correcties van haarentwege gaven aan welke richting Mira uitwou, ik voldeed graag aan haar geopperde wensjes en de tocht werd er alleen maar leuker op, gespeeld of niet, wie zal het zeggen, de nabijheid en closeness waen van groeiende aard, net als een minimedewerkertje dat zich stelselmatig meer begon te roeren, een TZ intermezzo met allure was de prelude tot een NMC- concerto van degelijke origine, geen topklasse, ietje te monotoon, wel volgehouden, nat, handsfree bijwijlen en haar tongpiercing was een welkome asset. NMC ohne flutschi was goed te noemen, zeer strak en sensitief, smooth ritme, geen meisje om ronduit wild hengstend te lijf te gaan naar m'n mening, misschien wel, ze lijkt me wel flexibel in deze werkomstandigheden. Veel nabijheid, klein nadeel, doorgaans weinig oogcontact dat ze soms lijkt te schuwen, wel continu zoenend op de tast zeg maar. Een buitengewoon aardige eerste kennismaking met een erg goedgeluimde en charmante/goedlachse levensgenietster die haar centen komt bijeenneuken in Duitsland. Geen servicehoogvlieger, wel gedegen clubservice ohne no-go's feitelijk, niet excellerend, doch wel als zéér wervend te bestempelen. Afrekening was in de flow van de sessie, smooth en close, mét een dot van een smile op haar snoetje en naar huistarief zonder meer. Zeer leuk uurtje vertier met een meisje dat al het een en ander heeft meegemaakt lijkt me, maar ongeacht deze "issues" een zeer fraai lichaam combineert met een hartverwarmende naturel en werkattitude waaraan vele dames een puntje kunnen zuigen. Erg vermakelijke sessie met gute laune als ordewoord, HHG is dan ook als hoog in te schatten, geen prioriteit, maar zeker voor mezelf een prima extra optie in GT. Opgelet, geen garantie voor éénieder, professioneel is ze niet echt vind ik, serviceskills zijn niet bovengemiddeld, maar de "whole package" maakte van deze sessie eentje om met warme gevoelens aan terug te denken. Voer voor genieters, niet voor optick- of hardcorefickers...ss
Lekker jong ogend, open blond smoeltje. Mira maakt graag tijd vrij voor een uitvoerig verkennend gesprek en dat mag al eens ergens over gaan. Op de kamer laat ze zich zelf ook graag verwennen; de aanwijzingen die ze geeft versterken de indruk dat ze je echt iets kunt betekenen. Ook haar bekentenis, op gegeven moment, dat ze niet zou klaarkomen, wellicht omdat ze met zorgen in het hoofd zat. (Na afloop gaf ze me wat inkijk in die zorgen.) Ontvankelijk meisje, heeft me erg opgewonden en me een prima halfuurtje doen meemaken.
Session 2 : Mira.hu, 1h, wonderful
A long time since I have seen her again … we went together in Mai 2013 I guess. I saw her again only for the Xmas party but she was booked.
She recognized me and after an excellent social time … go to Zimmer.
It was exactly like in my memory, just wonderful : she’s very sweet and tender, she’s french kissing, she likes caressing.
After this tender hug, I started to kiss her everywhere until I approach her pussy … I licked her 12 min … bingo … orgasmus !!!
She was taking her breath and at the same time I put my hand over her pussy without doing any movement, a few minutes … then I started to lick her again ….. 14 min … bingo second orgasmus !!!!
She was totally amazed and she told me it was the first time she has such an experience.
Then we started to fuck, very nice … but because of her orgasmus, she was forced to run out of the bungalow for an emergency pee on the grass !!!!
No worries … we played again together and we were sweating like hell at the end !!!!
I asked her to finish in 69 with a CIM : she did it very nice (she’s a good player with her tongue piercing).
I like her a lot, some would say that she has some little extra weight but I don’t care, she is really nice and gives an excellent service and likes to enjoy herself too.
Eergisteren rond 22u45 ook voor het eerst met deze ondertussen 23-jarige Mira gekamerd:
Ik had eerder op de vooravond tot mijn grote tevredenheid al met Duitse Lavinia gekamerd en had na een pauze terug zin gekregen in een mooie meid.
Ik maakte een korte wandeling door de club en al redelijk snel viel mijn oog op blonde, Hongaarse Mira die eerder op de dag al uitstekend (maar tevergeefs) had gepresaled met Vendezz en die nu een beetje verveeld op een krukje zat. We hebben zo'n 20 minuten leuk gepraat, waarna ik haar vroeg een sleutel te gaan halen. Er was een wachttijd van 15 minuten en uiteindelijk belandden we tegen 22u45 in hut nummer 10, dat hutje met de leuke spiegels.
We trokken onmiddellijk nadat we op kamer waren richting bed en Mira ontdeed zich van haar kledij. Mira is ietsje voller, maar ze heeft een heel mooi lichaam: een leuke, stevige kont en een zalige, stevige B-cup. De kamergang begon een beetje aarzelend, met voorzichtig kussen en knuffelen, maar al snel werd alles heviger en inniger. Nadat we een tijdje stevig getongzoend hadden (altijd extra leuk als de meid een tongpiercing heeft zoals bij Mira het geval is), vroeg ik Mira me te pijpen. Dat deed ze zacht, maar met heel veel gevoel. Uitstekend.
Na een tiental minuten vroeg ik haar dan om te neuken. We begonnen met een cowgirl, waarbij Mira leuk varieerde en bij momenten hevig te keer ging. Ondertussen bleef ze me ook innig tongzoenen en kon ik leuk met haar zalige borsten spelen. Mira heeft de cowgirl een dik kwartier volgehouden en, moest ik zelf niet aangegeven hebben dat ik van standje wou wisselen, zat ze nu waarschijnlijk nog altijd op me.
Overgeschakeld op missio en hondjes, waarbij ik lekker mocht tekeer gaan. Het was ook een genot om me in de spiegels met die mooie meid bezig te zien. Uiteindelijk ben ik zalig klaargekomen tijdens hondjes.
Er waren ondertussen 45 minuten gepasseerd. De laatste 15 minuten hebben we al knuffelend doorgebracht en na exact een uur heb ik de kamer heel tevreden verlaten. Mira vroeg 75€ voor de kamergang. Ik heb haar een tip gegeven, want die had ze dubbel en dik verdiend!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum
Naam: Mira
Nationaliteit/Taal : Hongaarse / Engels
Leeftijd : 23 à 24 jaar
Haarkleur/-lengte : Blonde carré-snit, schouderlang
Lengte dame : 1m65
Postuur/Kont/Cupmaat : Gespierd (armen, schouders en benen), zwembandje ter hoogte van onderbuik, heupen en niertjes / twijfelaar tussen B- en C-cup.
Tatoeages/Piercings : Tongpiercing, plakplaatjes op onderarm, hand,…enz.
Roken: 1pak per dag
Voordelen: Pure schoonheid wanneer ze lacht, dame met ietwat diepgang, degelijke service!
Nadelen: na halfjaar afwezigheid, slechts voor één week terug actief, daarna “definitieve” stop in het milieu.
Prijs : 75€ /uur + fooi (uiteindelijk alles te samen bijna anderhalf uur in de blokhut)
En de punten zijn: op uiterlijk 6.5/10 en op dienstverlening 7.4/10
PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE
Service: TZ, vingeren, beffen, rookfetisj, PZC, NMC,…enz. Presales:
Reeds in de vroege namiddag opgemerkt in GT, maar de twijfel was groot. Ze liep er maar bij met een lang en zuur gezicht. Toch oefende ze een soort van aantrekkingskracht op me uit, meerbepaald vanwege mijn fetisj. Ze rookte intens en zwaar. Enorm inhaleren en diep tot op de bodem van haar longen. Toch keek ik eerst nog wat verder rond. Tot ze later met mij oogcontact had en een spontane zonnige glimlach op haar smoelwerk verscheen. Niet gemaakt of gefaked, maar naturelle lachen op een zonnige manier. Dit maakte haar zo knap dat ik niet meer kon weerstaan. De betaalde tijd:
Zeer losse en aangename dame op de kamer. Eerst wat liggen kletsen, knuffelen, strelen en kussen, terwijl ze een sigaret lag te roken. Daarna ging ik beffen. Dame wordt echt kletsnat vanonder. Smaakt ook heerlijk! Na 10min was het mijn beurt om me oraal te laten verwennen. Pijpbeurt zacht en nat, zoals ik het graag heb. Ook dat liet ik me een kwartiertje overkomen. Vervolgens nog wat tegen elkaar liggen schuren, me laten aftrekken en terwijl volop muilen. Tongpiercing wel licht storend bij TZ, maar een groot genot tijdens PZC. Gaandweg beginnen neuken… Eerst zij op mij en daarna ik op haar. Ze heeft een hele nauwe kut, en geloof me: haar poes is zo afgericht dat ze vele kunstjes kan opvoeren. Tijdens het neuken zweet ze als een os en dat vind ik ultra geil… Zeker als je haar lichaam overal streelt. Dame heeft heel gespierde bovenbenen en ook veel kracht in de armen. Naar verluidt speelde ze vroeger voetbal op subtop niveau. Zeer goed mogelijk, als je het mij vraagt. Na een halfuur neuken kon ik mezelf niet beheersen en kwam ik klaar als een gek. Uiteindelijk heel wat langer dan een uur op de kamer geweest. Maar omdat ze gewoon haar verhaal kwijt wou, rekende ze niet veel meer aan. Gekke, maar toch verstandige dame. Ik had een goede tijd met haar! Aftersales:
Naar GT-norm was het best OK. Ze kwam telkens gedag zeggen of groette me vanop afstand. Meer moet je in de neukfabriek ook niet verwachten. Wie wil nabuurten op de bank kan beter naar LR of SS afzakken. Verdere opmerkingen:
De blonde Hongaarse heeft inderdaad potentieel om mee in herhaling te vallen, alleen zal dat niet meer gebeuren vanwege haar toekomstplannen. Bij die wijven gebeurt het al wel eens dat ze zonder geld komen te zitten en wie weet duikt ze dan wel opnieuw op in GT. In dat geval is ze alleszins een aanrader. Wie haar nog wil hebben, die heeft nog tot en met komende dinsdag de tijd om haar in GT te vinden.
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!