We hebben onze forumindeling enigszins aangepast en willen graag weten wat jij ervan vindt.
Breng je stem nu nog uit!
Bedankt!
Tiga
Beregoed!
Not bad, but it could have been a lot better...
Poeh ik zoek me een ongeluk!
Euh indeling, welke indeling?
We hebben onze forumindeling enigszins aangepast en willen graag weten wat jij ervan vindt.
Breng je stem nu nog uit!
Bedankt!
Tiga
Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.
Beregoed forum directorsnog overzichtelijker
![]()
Saluti L diablo
Little Don of Golden time:guilty[1]
" rispetto per una donna "
Was me niet direct opgevallen![]()
Ik heb het gevoel dat het een vooruitgang is.
Plus : Meeting point helemaal bovenaan.
Kleine min : De oude dozen staan niet meer per land onder de clubs maar worden samen in een (vergeet)hoekje geduwd.
Het is even wennen. Nu pas merk je hoe je blindelings je weg vond - en wel weer zal vinden - op deze site.
Kom ik hier dan echt zo vaak langsgesurft?
Beste vriend. Oude dozen per land, dat zijn drie rubriekjes op de hoofd-pag en dat zijn wg de overzicht twee teveel.En naar twee weken weet je niet meer dat het forum eens anders gewest is :D
Misschien toetst je eens op de oude doos..............Dan hebt je het weer per land.
Wat staat dat lelijk enveloppeke daar vanboven toch te knipperen op de hoofdpagina? :D
Dat betekent dat je een nieuw prive bericht hebt!!!Oorspronkelijk geplaatst door rplover
Zeker een Belg???
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Leuke kwisvraagOorspronkelijk geplaatst door rplover
, denk er nog maar eens rustig over na.
Mooi he die nieuwe indeling met als eye-catcher natuurlijk dat fraaie enveloppeke :p!
:wink: :wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Zelf gevonden Rex? Amai, proficiatOorspronkelijk geplaatst door Rex
![]()
Wat een wereld site is het toch zo geworden met onze toegewijde moderators :green_smi , perfect goed overzichtelijk, als je het hier niet vindt waar dan wel???![]()
![]()
applaus voor jullie allemaal.
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Persoonlijk merk ik geen verbetering ten goede, maar ik was dan ook al zeer tevreden:D
Ik vind alles wat ik nodig heb nog vlug terug, dus alles OK wat mij betreft.
Meetingpoint heeft nu wel een betere plaats gekregen.
:wink: Sickboy
Cancel my subscription to the ressurection...
Ik vindt alles best als Willem2 maar ijsberenkoning blijft.![]()
![]()
![]()
![]()
ik begin er nu langzaam aan te wennen
Bluebear (20 november 2015),Picasso 1 (21 november 2015),Wijze grijze (20 november 2015)