Oorspronkelijk geplaatst door
Boy69
LR 15 en 16 maart
Zaterdag 15 maart:
Zoals gebruikelijk toog ik op zaterdag naar LR, waar het trio-duo Nala en Sally al had aangegeven dat ze aanwezig zouden zijn.
Vanzelfsprekend heb ik met hun het eerste kamertje gemaakt, een 90-minuten trio, een perfecte start van de dag.
Nadien heb ik wat geouwehoerd met enkele dames en beren, die in ruime getale aanwezig waren.
De een heb ik wat vaker gezien en gesproken, terwijl ik de pannekoekberen (vanzelfsprekend) slechts sporadisch zag.
Naarmate de middag/avond vorderde werd het drukker en drukker in LR en ik zag de bui al hangen: lange wachttijden en Living room zou weer veranderen in Waiting room.
helaas had ik het bij het rechte eind :(
Doordat het trio-duo een behoorlijke fysieke aanslag op me hadden gepleegd, moest ik langere tijd recupereren en ging ik pas rond de klok van 22:00 op zoek naar een tweede kamergenoote.
Ik twijfelde over nieuwkomer Nicole, die ik uiteindelijk links heb laten liggen (naar zondag bleek een foute inschatting)
Ik had mijn zinnen gezet op Larissa, ook pas kort in LR en gezegend met een fantastische body.
We raakten in gesprek en vrij snel stelde ik de kamervraag.
Ze stemde toe, en keerde niet veel later terug met de mededeling dat er "even" moesten wachten.
"dat zal wel langer worden dan even" antwoordde ik.
Haar mooie smoeltje vertrok wat, en werd er naarmate het wachten vorderde niet beter op.
Ze raakte vreselijk gestressed over de extreme wachttijden, en toen ze na ruim 2,5 uur kwam aanzetten met sleutel 6 (zonder venster) kwam aanzetten trok ik een rotsmoel en verzocht haar vriendelijk nog even te wachten op een sleutel voor een kamer met venster.
Haar humeur werd er niet beter op, maar ze ging terug naar het kantoortje om op een sleutel te wachten.
ikzelf wachtte bij de trap naar beneden op de dingen die zouden komen.
Daarbij zag ik geregeld enkele meiden van kamer komen die net daarvoor ook al gekamerd hadden met een andere gast.
Ik informeerde bij de receptie hoe dat mogelijk was, maar kreeg het bullshit-antwoord dat deze meiden dan waren uitgenodigd voor een trio door een meid die al op kamer lag.
Het lijkt me dan toch dat er twee meiden zouden terugkomen van kamer, waaruit blijkt dat ze de gasten maar wat op de mouw spelden.
Gelukkig duurde het niet al te lang voordat Larissa met een goede sleutel kwam aanzetten en dus kon het feest na zeeeeeeer lang wachten (ruim 2,75 uur) beginnen,
Logischerwijs was ze nog gestressed van het lange wachten, dus ik stelde voor dat ze eerst een sigaretje rookte om wat te kalmeren.
Eenmaal gekalmeerd gingen we langzaam over tot de primaire zaken op de kamer, waarbij ze naar volle tevredenheid presteerde.
Na de daad hebben we nog wat gekeuveld en zo het uur volgemaakt.
Aangezien ze geen zin had om nog een keer zo lang te wachten is ze daarna vertrokken.
Ikzelf ben ook maar vertrokken, aangezien ook ik er klaar mee was.
Zondag 16 maart
Omstreeks 13:15 gearriveerd bij LR waar Anna weer de deur opendeed.
Na overhandiging van een kortingskaartje en de resterende € 50 kwam ze aanzetten met een sleutel voor een locker in de "dode hoek" van de kleedkamer, waarop ik haar vriendelijk verzocht een andere locker-key te halen.
(na enkele voorvallen in LR, die nog niet opgehelderd zijn, neem ik uitsluitend nog lockers die zich in het blikveld van de camera's bevinden).
Ik heb even op medestrijder Dupke gewacht en samen met hem heb ik ontbeten.
Nadien was het tijd om voor de eerste keer het pula&pizda-spel te spelen, en dus ging ik op zoek naar een speelkameraadje.
Uiteindelijk belandde ik bij een nieuwe meid genaamd Nicole.
Met haar heb ik een fantastisch kamertje gehad wat zeker naar meer smaakte.
Nicole zou ook mijn derde kamertje van de dag worden, dit keer een uur dat zowaar nog beter was dan de eerste kennismaking
Tussendoor heb ik nog gekamerd met Larissa, die gelukkig een heel stuk relaxter was dan de dag ervoor.
Tussen de sessies heb ik wat gekletst met enkele beren en wat gegeten, wat helaas niet zo'n succes was.
De spruitjes waren goed te doen en ook het vlees kon er mee door.
Het nuttigen van de Knödel die het gerecht completeerden was echter regelrechte "zelfmoord", wat een gore dingen........
De honger was dus niet echt gestild, maar aan de sexuele behoeften werd ruimschoots voldaan met 3 goede tot uitstekende kamertjes.
Het weekend was in sex-opzicht dus absoluut een succes, maar qua "randgebeuren" een drama.
ps: de vandaag eveneens aanwezige rat (die veelal lang op kamer bleef) hoeft dit bericht niet door te briefen naar zijn meisje of het management, aangezien ik het management zelf al in dezelfde bewoordingen op de hoogte heb gebracht van bovenstaande kritiekpunten.