Joyce zit niet in de kamer van Nancy, volgens mij is de kamer van Nancy nog steeds wat ze is.
Joyce zit niet in de kamer van Nancy, volgens mij is de kamer van Nancy nog steeds wat ze is.
Het telefoon nummer van Nancy is nog steeds hetzelfde.
Of ze verhuisd is van adres weet ik niet maar ik zal haar bellen de laatste keer dat we elkaar gesproken hebben is 4 weken terug maar ook telefonisch.
Nancykenner !!
Rustig heren. Nancy zit nog altijd op SS 39/1. Wat een paniek voor niks.
Robert aka "The Crazy One"
Big30 (19 februari 2012)
Nancy gebeld ze weet zelf van niets dus gewoon 39/
Zij doet ENKEL nog SM.
Anvers
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.
A dirty mind, is a joy forever
Love hurts : anal too
Ik zal haar bellen en hier een verslag doen.
Afgelopen Maandag Nancy gesproken ze was net afgewerkt en aangekleed om naar huis te gaan.
Ze blijft voor vaste klanten gewoon lekker werken op 39 maar wel op afspraak.
Mocht het zijn dat ze een uurtje over heeft dan pakt ze gewoon wat er voorbij komt.
Vanaf 15.00 u tot 19.00 is ze enkele dagen aanwezig maar zonder haar naam op de deur.
Vanmiddag zal Nancy ook aanwezig zijn.
Tussen enkele vasten gasten die haar op afspraak hebben en daarna is er ook nog tijd voor mensen die geen afspraak met haar gemaakt hebben.
Nancy is een zeer aangename, leuke meid.
Altijd goed gezind en alles volgens afspraak.
vg
Kris
Even in het SKW een verkenning ronde gemaakt. Vond niet onmiddellijk men ding. Toch kon ik de buurt niet verlaten. Een plotse ingeving bracht me naar de Nederlandse Nancy. Ik was er vroeger klant , maar de laatste jaren is ze de SM-toer opgegaan. Nancy ziet er nog steeds lekker uit , maar wel op een andere manier door de lederen outfit. We bespraken de mogelijkheden en gingen voor het 45 minuten programma.
Kennismaking
Ik was volledig uitgekleed en moest voor Nancy komen staan. Ze bracht een lederen nekband aan , voorzien van een ijzerring. Zo ze nam me bij de nekband en ik moest plaatsnemen op een stoel. Het zitvlak van de stoel was voorzien van kroonkurken met de scherpe kantjes naar boven. Men handen werden achter men rug vastgemaakt. Nancy nam even plaats op men schoot en vroeg : billetjes pijn ? Ja ...Ja wie ? Pats pats een paar slagen in men gezicht volgde. Ja meesteres wil ik horen ! Begrepen ? Ja meesteres. Goed zo slaafje. We gaan eens zien wat jij tussen de benen hebt ? Ze kneep in men ballen en dan trok ze men voorhuid achteruit. Ik kreeg toch al een halve stijve. Hmm...kijk eens aan. Wie heeft daar toestemming voor gegeven ? Even later kwam ze terug met een potje tijgerbalsem en een wattenstaafje. Ze bracht wat tijgerbalsem op het wattenstaafje en smeerde hiermee men eikelrand in. Die erectie was snel verdwenen en de boel begon daar aardig te branden , auw, auw... Schreeuw het maar uit slaafje. Dat kan best harder en daar gaan we voor zorgen. Met een lederen veter bond ze men ballen af. Ze haalde een noodhamertje boven , het type dat je vind op bus en trein. Hiermee begon ze op elke bal te tikken. Tik , auw , tik , auw.Verschrikkelijke pijnscheuten tot in de onderbuik volgden. Ik schreeuwde de boel bij elkaar. Flink dat wil ik horen ! Goed zo we gaan je losmaken en je mag even wat drinken.
Guantanamo Bay
Liggend op men rug werd ik nu vastgemaakt op een soort zwarte tafel. Zo dan gaan we nu eens even wat waterboarden , beter gekend als de schijnverdrinking. Men hoofd werd naar achteren gelegd net over de rand van de foltertafel. Een natte handdoek werd strak rond men hoofd gebonden , ook men ogen waren afgeschermd. Nancy sprak me toe : ik heb hier een emmertje vol water voor jou ! En ja hoor de emmer werd in een rustig tempo leeg gegoten , zodat een straal ter hoogte van men mond en neus op de doordrenkte handdoek belande. Glok , glok , guts , guts... Je hoest de longen uit je lijf. Het water dat via je neus binnenkomt geef een irritant gevoel. Het is net of je verzuipt. Nadat het emmertje leeg was verwijderde ze de handdoek : wat een opluchting. Ze zei : we gaan nog even verder in het folterstraatje...
Midnight Express
Door middel van een ketting die rond men enkels bevestigd waren trok ze men voeten wat hoger de lucht in. Een lekker potje bastinado aka foot whipping staat op jou te wachten. Tien maal met de leren zweep en nu we toch opgewarmd zijn komen er nog eens tien van de politie knuppel bij. Men voeten stonden in brand van de pijn. Tijd om de tafel te verlaten.
Andreas kruis
Met men rug tegen het kruis en aangezicht naar Nancy , zo werden men handen vastgemaakt boven aan het kruis. Ze haalde een plastic zak met ijs en daar moest ik men voeten in steken. Hmm , maar je blijft toch een baby-slaafje. Dus ga ik je een pamper aandoen. En hoe sneller je in die pamper plast , hoe sneller dat je vrij bent van het kruis. Door het ijs aan men voeten kreeg ik koude rillingen en zo ook het plas gevoel. Wat later plaste ik in de pamper. Ik bracht Nancy op de hoogte en ze deed de pamper uit. Flink zo baby-slaafje !
Golden shower
In de douche ruimte mocht ik op de grond gaan liggen. Nancy had haar lederen slip nu uitgedaan en kwam even wat facesitting doen. Lik dat muisje maar en vergeet dat sterretje niet ! Ok speel maar met die slavenpiemel en laat me horen als je gaat spuiten. Na een paar minuten was het zover , net op het moment dat ik klaarkwam plaste Nancy men lul en ballen onder : zalig ! Ik nam een uitgebreide douche. Nancy sprak me toe zo lekker fris gewassen, dan is het nu tijd voor wat transformatie. Euh....
Slette Mie
Ik kreeg een pruik op van lang zwart haar. Nancy bracht make-up bij mij aan en knal rode lippenstift. Een push-up beha met siliconen vullingen en daar een blauw kleedje over. Ze keek me aan en zei : zo nu ben jij slette Mie. Ze ging nog even onder het rokje en bracht haar vinger anaal in met moeite. Hmm , dat gaat pijn doen als je straks een neger als klant hebt. Ze nam een blad papier met het volgend opschrift : Slette Mie in aanbieding : 40€. Dit hing ze op het raam. Zo aan de slag nu en ga maar achter het raam klantjes lokken Slette Mie. Het voelde aan als een echte vernedering. Net toen ik voor het raam stond trok ze de gordijnen toe en zei : sessie afgelopen slaafje. Ik kleedde me om , nam afscheid en verliet in de namiddagzon het pand na een intense SM-sessie van deze Nederlandse meesteres.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.
A dirty mind, is a joy forever
Love hurts : anal too
Badslippers ( 2 april 2014),Don Rudo ( 1 april 2014),Jansen ( 2 april 2014),Megaboob ( 1 april 2014),nieuwkomertje ( 3 april 2014),seksenfun ( 3 april 2014),sofaking ( 2 april 2014)
Ha Ha wat zal die Nancy gelachen hebben ik zal deze week eens gaan vragen.
Maar mij krijgt ze niet zo ver.