Naam : Desiree
Haarkleur/-lengte : lang Blond
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Slank A-Cupje
Nationaliteit/Taal : Roemeens, Engels
Leeftijd : 24 jaar
Tatoeages/Piercings : geen
Service : Zoenen, PZC, Neuken, Vingeren, Niet Beffen
Naam : Simona
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1.65 m
Postuur/Cupmaat : Slank B-Cupje
Nationaliteit/Taal : Roemeens, Duits en Engels
Leeftijd : 24 jaar
Tatoeages/Piercings : geen
Service : Niet zoenen, PZC, Neuken, Vingeren, Niet Beffen
Na een hele lange dag niet geneukt te hebben, had ik mijn zinnen gezet op deze twee bijzondere Roemeense dames.
Wat eerst nog niet echt wilde vlotten en waarbij ik zelfs Janine er bij moest halen om deze twee een tikkeltje arrogante meiden
de les te laten lezen uiteindelijk toch spijkers met koppen geslagen en met beiden de kamer op...................
Langzaam werd de schaarse kledij van de dames uitgetrokken en kon het feest beginnen.
Eerst lekker laten pijpen, wel geil hoor twee van die hongerige meiden aan je stok laten slurpen, heerlijk gewoon
Vervolgens eerst Desiree lekker a la doggie gepoort, maar ze was nogal strak en vond mijn vriend Rex wat groot en dik,
oké prima dacht ik dan maar nieuw gummi eromheen en Simona lekker bereden terwijl Desiree mij lekker aan het zoenen was.
En Rex vond dit helemaal geen probleem en Simona ook niet, want die kon vriend Rex wel hebben
Een FT zag ik uiteindelijk niet zo zitten, dat gunde ik deze twee dames eigenlijk niet, daarom mijn vruchtbare sap maar
heerlijk over beider borstjes laten lopen
Al met al twee super mooie meiden en sex was op zich niet verkeerd, maar een herhaling zal er niet meer volgen, want ze vertrekken binnenkort weer.
We zullen wel zien.