Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Roemeens onderonsje (Trio met Desiree en Simona)

Naam : Desiree
    Haarkleur/-lengte : lang Blond
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : Slank A-Cupje
    Nationaliteit/Taal : Roemeens, Engels
    Leeftijd : 24 jaar
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service : Zoenen, PZC, Neuken, Vingeren, Niet Beffen

Naam : Simona
    Haarkleur/-lengte : Blond
    Lengte dame : 1.65 m
    Postuur/Cupmaat : Slank B-Cupje
    Nationaliteit/Taal : Roemeens, Duits en Engels
    Leeftijd : 24 jaar
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service : Niet zoenen, PZC, Neuken, Vingeren, Niet Beffen

Na een hele lange dag niet geneukt te hebben, had ik mijn zinnen gezet op deze twee bijzondere Roemeense dames.
    Wat eerst nog niet echt wilde vlotten en waarbij ik zelfs Janine er bij moest halen om deze twee een tikkeltje arrogante meiden
    de les te laten lezen uiteindelijk toch spijkers met koppen geslagen en met beiden de kamer op...................

Langzaam werd de schaarse kledij van de dames uitgetrokken en kon het feest beginnen.
    Eerst lekker laten pijpen, wel geil hoor twee van die hongerige meiden aan je stok laten slurpen, heerlijk gewoon

Vervolgens eerst Desiree lekker a la doggie gepoort, maar ze was nogal strak en vond mijn vriend Rex wat groot en dik,
    oké prima dacht ik dan maar nieuw gummi eromheen en Simona lekker bereden terwijl Desiree mij lekker aan het zoenen was.
    En Rex vond dit helemaal geen probleem en Simona ook niet, want die kon vriend Rex wel hebben

Een FT zag ik uiteindelijk niet zo zitten, dat gunde ik deze twee dames eigenlijk niet, daarom mijn vruchtbare sap maar
    heerlijk over beider borstjes laten lopen

Al met al twee super mooie meiden en sex was op zich niet verkeerd, maar een herhaling zal er niet meer volgen, want ze vertrekken binnenkort weer.
    We zullen wel zien.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard dat is dus...

... Rex die eerst een serieus 'dubbel blond blauwtje' heeft gelopen gisteren.
    Ze hebben er wel mee gespeeld, die geblondeerde meiden, en eigenlijk vond ik het nog grappig ook. Vooral, te zien, hoe harder ze neen schudden, hoe geiler je werd. Dat is dus ook een vorm van SM, Rex, je kent de beginregels dus duidelijk al

Van animatie gesproken, ik dacht dus dat dat verboden was in PHG, maar daar trek je je niks van aan klaarblijkelijk
    Enfin, de aanhouder heeft gewonnen, en je stond redelijk 'neig', een handdoek vol 'goesting'.
    Hoe dikwijls heb je het condoompje gevuld? :D
    En wat heb je betaald voor je sessie? :teuflisch

groetjes,

rplover - uw grootste natuurlijke vijand :p

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard grappig

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    ...Hoe dikwijls heb je het condoompje gevuld? :D
    En wat heb je betaald voor je sessie? :teuflisch
    Helaas RpLover,

dit is voor jou een vraag en voor mij een weet
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard banaal

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Kunnen we hier spreken van gedwongen sex? :angryfire
    :wink:
    Misschien een banale opmerking Coco, maar ik ga geen 400 km rijden om niet te neuken. Dus ook als ik geen lekkertjes vind, zal ik blijven wachten totdat een moment zich aandiend en dat was gisteren het geval, zei het wat laat.............

Last Online
    Vandaag @ 21:05
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Ik heb zaterdag een "geile hond" gadegeslagen die veel weg had van een "hondsdolle hond" .
    Deze meisjes liepen de hele dag al te paraderen door de PHG en waren al besnuffeld door een Poedel. Geile herder Rex moest ook aan deze meisjes snuffelen. Hemel en aarde werd bewogen om met deze meisjes naar de kamer te gaan. Deze meisjes hadden namelijk helemaal geen zin in allerlei snuffelende honden en waren een beetje moe. Aan het eind van de avond gingen de dames een pizzapunt eten en om alle honden op afstand te houden namen ze een flinke schep knoflooksaus die ze over de pizza gooiden. Dit moest toch genoeg zijn om wilde honden op afstand te houden........
    Maar niet voor de geile hond Rex,deze was niet meer te houden. Hij ging door zijn knieën en smeekte de meisjes om ze te mogen besnuffelen. Deze aten rustig verder en bliezen afentoe wat knoflook naar de geile hond. Dit werkte helemaal niet meer want de geile hond moest zijn adrenaline kwijt. Hij moest en zou deze dames besnuffelen. Daarom liep hij naar "baasje" Jeanine en samen met haar heeft hij deze meisjes tot inkeer gebracht. Als een dolle hond zo blij liep hij door de PHG dat hij nu met ze snuffelen kon.
    Het geheel was gewoon gênant en beschamend.

Willem2 :wink: , die hoopt dat Rex even nadenkt voordat hij antwoord geeft en voordat hij weer zulke acties gaat uitvoeren...................
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Gisteren @ 22:34
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Het blijven meisjes

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard beestenboel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    ..........en waren een beetje moe.

Aan het eind van de avond gingen de dames een pizzapunt eten en om alle honden op afstand te houden namen ze een flinke schep knoflooksaus die ze over de pizza gooiden. Dit moest toch genoeg zijn om wilde honden op afstand te houden........

Maar niet voor de geile hond Rex,deze was niet meer te houden.

Willem2 :wink: , die hoopt dat Rex even nadenkt voordat hij antwoord geeft en voordat hij weer zulke acties gaat uitvoeren...................
    Ok Ok Willem ik geef toe dat ik een beetje door het dolle heen was, maar dit kwam ook door het aanbod van de dames.............

En aangezien deze twee jonge Roemeense ladies er zeer goed uitzagen zag ik mij genoodzaakt ze aan te vallen

Ik ben inderdaad op mijn knietjes gegaan om ze te vragen mee te gaan. In eerste instantie wilde ik alleen met Desiree.
    Nee zei ze we gaan alleen naar de kamer als we een trio doen.

Omdat ik zowel in het Engels als in het Duits moest communiceren met beide dames, duurde het allemaal voor mij veel te lang.
    En dan inderdaad ook nog eens pizza eten met ongelooflijk veel knoflook erbovenop..................

Ze beloofde de kamer met me op te gaan nadat ze beiden hun tanden zouden hebben gepoetst. (wat ze later ook hadden gedaan overigens)
    Maar omdat ze een beetje moe waren en wat bleven treuzelen, probeerde ik de gang er in te houden en toen werd het een beetje een welles nietes verhaal.................dat verklaarde mijn onstuimigheid uiteindelijk.

Al met al viel het best mee. Je bent gewoon jaloers:thefinger

Maar ben wel blij dat binnenkort de Poolse dames er weer zijn.

Last Online
    Vandaag @ 21:23
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Al met al viel het best mee. Je bent gewoon jaloers:thefinger

Maar ben wel blij dat binnenkort de Poolse dames er weer zijn.
    Ik ben wel een beetje jaloers dat je met ze op de kamer was, maar ehm Rex niet en dan toch met een tevreden gevoel PHG verlaten, tis lastig maar moet zo af en toe toch eens kunnen. Ze zijn nu inderdaad verschwunden !

Over Poolse dames gesproken, de Poolse Sabina (ze was er zaterdag en vanavond ook) lijkt me wel een typje voor jouw, Willy69 heeft wel een paspoort aangemaakt maar ze mist nog een recensie !

:wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 12:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Standaard Simona

Ze zag er vandaag lekker uit in dat rode visnetje maar service viel tegen, weinig Blasen en TZ en handje zat er veelvuldig bij. Geen herhalingsgevaar maar ziet er wel snoezig uit:D

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Reden

Lekker ziet ze er zeker uit ik wil een keer meekijken als Rex der hoe dat gaat

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Ik heb woensdag nog getwijfeld om ook een trio met hun te doen,Randy en Little Diablo heb ik nog meedegedeeld dat ik er wel weg mee zou kunnen ook 11cc had ze in zijn vizier.
    Maar toen ik de mooie blonde aansprak in het nachtcafe en zij heel erg met haar blonde haren bezig was had ik het idee dat een FT met haar niet zo super zou zijn.
    Ook dacht ik aan Rex in YY dus heb ik maar een andere dame genomen die een beetje dronken was.
    Het voordeel was dat ze geen klok meer kon kijken en problemen had met afrekenen

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten