Ik ben even de namen kwijt, maar het moet zoiets zijn.
(Emmie of zoiets)
Haarkleur/-lengte : zwart, halflang, loshangend
Lengte dame : 1,67m
Postuur/Cupmaat : slank/B
Nationaliteit/Taal : Pools/Duits (beetje Engels)
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : even geen erg op gehad
Service: trio met Meggy, tz, pzc
Voordelen: lesbisch
Nadelen:
Tijdsduur : 30'
Prijs : 100 euro (trio)
Extra’s bij het bezoek:
Meggy(?)
Haarkleur/-lengte : zwart, gekruld
Lengte dame : 1.69m
Postuur/Cupmaat : slank/B (mooie stevige borsten)
Nationaliteit/Taal : Pools/Duits (beetje Engels)
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : niet op gelet
Service: trio met emmie, tz, pzc
Voordelen: lesbisch
Nadelen:
Tijdsduur : 30'
Prijs : 100 euro (trio)
Extra’s bij het bezoek:
Deze 2 meiden zijn nog maar in YY vanaf deze week.
Om 11 uur aangekomen. Na het avondeten nog even aan de bar. En dan gewoon wat alleen gaan zitten in het "natte gedeelte" (sauna, hot whirl pools). Even tot rust komen. Enige tijd later kwamen er twee (Poolse, bleek achteraf) meisjes over mij zitten. Na een paar smiles naar mekaar, kwamen ze bij mij zitten. Hun voorstel was een triootje. Ik wou eigenlijk eerst nog wat op adem komen en zei hen dat wijfelend (zo'n mooie jonge meisjes -22 en 24). Maar ze begonnen daar op die bank mij te tz en enkele handjes verdwenen onder mijn badjas.... Verkocht! Met de twee naar de kamer. Samen onder de douche, al wat foefelen... Een halfuur: 100 euro. Lesboshow was heel o.k.. Ik mocht actief aan alles deelnemen. Twee tongzoenende meisjes mogen tongzoenen: verrukkelijk! Service heel top! Zeer zeker voor herhaling geschikt! Ik kwam bij het terug binnen lopen van de bar een andere ijsbeer tegen. Die had me blijkbaar met hen zien vertrekken en vroeg of het o.k. was. Ik zei: heel o.k. De 24-jarige was heel open en los. De andere iets minder. Ik ben daar gevoelig aan en zal dus wellicht niet alleen nemen, wel dus in duo. pzc heel o.k., tz volluit!