Op een bepaald moment kwam Veronika, van wie ik bij aankomst in de club al een kusje had gekregen en wiens mooie, naakte borsten toen onmiddellijk mijn interesse hadden gewekt, ons vervoegen. Tot mijn vreugde plaatste Veronika zich strategisch tussen Eddy_V en mij in en begon ze leuk te presalen. Eddy_V zou niet veel later richting restaurant trekken en mijn kameraad, tja, die zat op het stoeltje naast mij, afwisselend naar zijn pint en naar Anna te staren.
Na een kwartiertje presalen stelde Veronika de kamervraag, die ik positief beantwoordde. Ik zei Veronika dat ik snel ging douchen en dat we daarna naar een kamer zouden trekken.
Ik heb me snel gedoucht en stond dik 5 minuten later terug in de bar. Veronika zat er nog steeds, maar… ze lag in de armen van een andere man. Blijkbaar kon ze zelfs geen 5 minuten op me wachten. Dat is mij in al die jaren dat ik clubs bezoek nog nooit voorgevallen, dus je kan je mijn verbazing en verontwaardiging wel voorstellen.
Mijn ego had dinsdag in Dolce Vita al zware klappen te verduren gekregen (2 meiden hadden mij daar veel ouder ingeschat dan ik werkelijk ben) en ik was daar nog maar net van bekomen (met dank aan Gaby en Lolita die mij gisteren jonger inschatten dan ik ben, de lieverds ) of ik kreeg al weer een nieuwe klap te verwerken . Voor de eerste keer ooit liep ik een blauwtje op bij een DVP.
Later zou dan ook nog blijken dat Veronika niet eens gekamerd heeft met de man in wiens armen ze lag, maar dat ze niet veel later met Eddy_V op een kamer zou belanden. Als je dan nog weet dat Eddy_V nogal wat jaartjes ouder is dan mij, kan je je voorstellen dat ik echt niet meer wist van welk hout pijlen te maken. Mijn pijl zijn lust was op dat moment in ieder geval heel ver te zoeken.