Haarkleur/-lengte : Blond, halflang
Lengte dame : 1,70
Postuur/Cupmaat : slank/normaal, C- cup
Nationaliteit/Taal : Oekr ? /Lets ?
Leeftijd : 33 jaar
Tatoeages/Piercings : Nee
Service: Goed
Voordelen: TZ ,PZC,NMC, beffen
http://www.hauspanthera.de/pantherag...asha-9052.html
Vorige maand bij deze dame na 2 eerdere kamergangen met andere dames, voor een 3e x wat ondernomen. Eigenlijk was ik redelijk uitgeblust, maar wat een geile uitstraling heeft deze dame. Na 2 eerdere subtiele pogingen om me te verleiden, liep ik wederom aan haar voorbij, en haar been gebruikte ze als een soort slagboom om mij te stoppen.Ze is mss niet moedersmooiste, maar ze pakte me stevig vast ja en dan de tepels van dr mooie borsten door haar roze "grove visnet" blousje staken en zijn mijn kruis stevig staand aan de bar tegen het hare aan parkeerde, was er geen houwen meer aan. Mijn jongeheer was in ras tempo op oorlogsterkte gekomen, en liep weer met de bekende lineaal in mijn ijsberenvel. In de kino was het heftig tongzoenen, ze lust er wel pap van, en ik heb haar direkt in 69 stelling onwijs lekker liggen beffen. En pijpen/zuigen dat ze kan ! Wat is deze vrouw geil ! De volgende keer dat ik kom ga ik haar eens stevig neuken. Ja er zijn zo van die dames die een enorme sexuele uitwerking op mij hebben, en zij is er één van !
Gr Boybensdorp