Ze noemde ze in het verleden steeds “buurman” waarom weet ik niet maar ondanks ik nog nooit met haar op kamer was, bleef ze toch spontaan glimlachen en hey buurman zeggen.
Tot ik vandaag in de kino wat lag ze naast “buurman” ik kwam liggen en zich netjes in mijn armen nestelde. Enkel tellen later waren we aan het tongzoenen, en nog wat later aaide ze mijn lul zodat hij meteen in strekstand stond. Van speels en zeer goed tongzoenen ging het naar lekker nat pijpen daar in de kino. Wijselijk besloten om naar een van de open kamertjes te trekken en daar een dik half uur liggen verder “spelen”. Ze pijpt als de beste met veel variatie, likt je helemaal “wow” en daarbij sloeg ze geen plekje over.
Tijdens het beffen genoot ze duidelijk mee, als beloning begon ze nog beter te pijpen nadien, ik deed haar ophouden want de druk werd te hoog.
Condoompje erover en enkele leuke standjes met haar gedaan. Lekker speels en zoals seksenfun al schreef ook lekker stout. Groot herhalingsgevaar want ze is echt de moeite deze zwarte parel.
Ze was ook mijn enige date vandaag, ja wat wil je vrijdag in LR leeg gemolken, en donderdag staat PHG op het programma en vrijdag moet ik mijn prinsesje Lientje op mijn paal rijgen. Het worden nog zware dagen.:teuflisch
Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit