5 april. Living Room stond op het menu. Ik was er al een tijdje niet meer geweest. 2008 was de laatste keer. Ik bezoek liever de grotere clubs, zoals GT, World, Sharks of Artemis. Maar de berichten van megaboob maakte me nieuwsgierig. Zoals zijn naam al aanduidt, heeft hij iets met borsten. Ditzelfde geldt ook voor mij. Dus had ik het zeil richting Living Room gericht.
De line up is de laatste tijd niet zo goed in GT. Elisabeth, Nani, Criss, Annabel, Aliya, dit zijn het type vrouwen waar ik op val, maar ze zijn niet meer in GT en ze zijn helaas niet vervangen door hetzelfde type vrouwen. Normaliter als een vrouw wegging, werd ze altijd wel vervangen door eenzelfde soort type vrouw. Maar de laatste tijd schijnt dit niet te gebeuren in GT.
De line up lijkt wel stil te staan. GT blijft mijn vaste honk, maar af en toe wil ik ook wel weer eens hete sex hebben. Dit was ook een van de redenen om weer eens vreemd te gaan met een andere club. En dit werd Living Room. Magnum en Dolce Vita zijn een drama, omdat ik niet bij de doelgroep pas. Dus de enige, serieuze club die dan nog overblijft in Großraum Düsseldorf is Living Room.
Mooi weer was voorspeld. In Amsterdam was ik opgestapt op de ICE. Er zaten drie kogelgaten in een van de wagons. Dit is een bekend verschijnsel. Het komt in Duitsland helaas voor dat de trein beschoten wordt. Het wapenbezit is een stuk hoger in Duitsland. Het had ook een keer in de krant gestaan. Ook gooit baldadige jeugd stenen van viaducten.
Te vaak hoor ik op de Duitse radio "Autofahrer aufgepasst, es gibt Steinewerfer auf die Autobahn." Ik had gister even naar die gaten in de wagon gekeken, maar de kogels waren er niet doorheen gegaan. Door de snelheid van de trein ketsen ze ze gewoon af. Maar goed, ik ben geen expert. Wellicht waren het stenen, maar feit is wel dat er objecten naar de treinen worden gegooid.
Op tijd kwam ik in Düsseldorf aan. Ik keek mijn ogen uit, want er zit een "Albert Heijn To Go" in het treinstation. Precies dezelfde layout als in Nederland. Zelfs de pinapparaten waren hetzelfde. Het lijkt er dus op dat AH weer aan een expansie is begonnen. Nu maar hopen dat het niet weer tot een fiasco leidt met boekhoudschandalen, want arrogantie komt altijd voor de val.
Na het inchecken in het hotel ben ik naar Living Room gegaan. Tip voor de OV-reizigers onder ons: als je met de U-bahn reist, dan moet je je kaartje altijd even afstempelen (Duits: entwerten), zodat er een datum op staat. De kaartjes voor de S-bahn zijn al afgestempeld. Met de S-bahn ben ik naar de halte Ikea Kaarst gegaan en van daar uit is het maar 10 minuten lopen naar Living Room.
Bij binnenkomst in de huiskamer zag ik Boy69 bij de receptie staan en hij bood me een kortingskaartje aan van 10 Euro. De receptioniste vroeg me naar mijn voornaam en gedurende de avond werd ik weleens met mijn voornaam aangesproken of ik nog wat te drinken wilde. Ook werd dit voor andere gasten gedaan. Het personeel schenkt veel aandacht aan de gasten.
Zo kwam er ook een man uit het Privat-gedeelte om me de hand te schudden, waarschijnlijk omdat ik een nieuwe gast was. Dit zal wel de bedrijfsleider zijn geweest. Er is ook een deurbeleid. Er stonden een paar Pakistanies voor de deur en die kwamen er niet in. Ik vind dit positief, want daarmee behoud je je doelgroep waar je je als club op richt. Zoals Magnum ook zijn doelgroep heeft.
Living Room maakt een propere indruk net als GT. Het interieur is hetzelfde. Dus het is net alsof je GT binnenstapt. Het is alleen wat kleiner. Er is een bargedeelte en een apart restaurant. Buiten is een tent met TV en ligstoelen in de tuin. Ook al is het een kleine club, is het er toch prima vertoeven. Er was gister een goede line up. Enige nadeel zijn de wachttijden voor een kamer.
Ik wilde op de kamer met Judy (Braziliaanse), die er uitziet als Nani uit GT. Maar we moesten een uur op de sleutel wachten. Als ik op de kamer wil, dan ben ik vaak al bloedgeil en als je dan een uur moet wachten, werkt dit lustdodend. Het is hetzelfde als je een orgasme probeert uit te stellen, dan op een gegeven moment kun je helemaal niet meer klaarkomen.
Na een uur wachten krijgen we kamer 5. We gingen een uurtje op de kamer. Het mondde uit op een hete sessie. Ze deed mijn piemel tussen haar borsten en ik kwam al snel klaar en toen streelde ze met haar tong mijn eikel. Bij het afrekenen gaf ik haar 100 Euro, ze wilde nog gaan wisselen, maar ik gaf aan dat het goed was. Die meid had een uur moeten wachten.
Dus dat is een derving van inkomsten. Later in de nacht wilde ik nog een keer op de kamer. Samira werd de keus. Maar ze had geen zin meer, want ze wilde niet een uur wachten op de sleutel. Dus ik zei dat we gewoon een uur op de kamer zouden gaan. Toen besloot ze toch maar te wachten op een sleutel. Ik kan het me goed voorstellen, want ik werd er ook moedeloos van.
Slotsom, Living Room is GT in het klein. Een goede, degelijke club met vriendelijk personeel. Een goede line up. Maar enige nadeel zijn de lange wachttijden voor een kamer. Vooral later op de avond is dit een probleem. Voor 21:00 uur gaat het nog wel. Maar de club is zeker een bezoek waard.