Het kwam goed uit gisteren, vroeg in de middag klaar met de job in de buurt van Düsseldorf, en een gecombineerd verjaardagsfeessie in Living Room. Om een uurtje of half drie binnen, dan heb je mooi kans om even je ding te doen voordat het te druk wordt en er soms geen kamers beschikbaar zijn. Michelj en Gignnl de hand geschud, en natuurlijk nog veel meer forummers aanwezig. Nu kom ik er niet vaak genoeg om goed op de hoogte te zijn wat de dames betreft, en ik had al vernomen dat Miss Living Room nog niet terug was van vakantie, dus even goed opletten wie te boeken. Op het bankje bij de sauna aan de praat geraakt met een slanke jongedame uit Oekraine, Elena. Heel aardig meisje, en begon ook niet onmiddellijk over sleutels, maar toen het er uiteindelijk van kwam, toch eerst maar even de zoenvraag gesteld. Bedoel je met tong? Nee, dat deed ze niet. Sorry, dan haak ik af, want dat wil ik er toch echt bij hebben. Anders is mijn dag verpest. Maar in ieder geval bedankt dat je het eerlijk zegt. Jammer, want ze had wel iets. Maar als ze niet zoenen, dan mogen ze de tieten van Pam Anderson hebben, de kont van Jaylo en de persoonlijkheid van Koningin Maxima, maar dan gaat het feest toch niet door.
Even later kwam er tot mijn verbazing een bekend gezicht de bar binnengehuppeld. Sarah, ex Panthera, ex Parksauna. Schijnt ook nog een poosje in Sharks vertoefd te hebben. Ze kwam me begroeten, en meldde dat ze eigenlijk zo meteen een date had van drie uur. Maar het kon nog wel even. Nou, vooruit dan maar. Ergens mag ik Sarah wel, ze geeft een voor mij prima service en doet ook nooit moeilijk. Laat dan die tietjes maar wat hangen, alles beter dan een meid die op het mooiste moment haar kop wegdraait. Ze ging haar pannenkoek even verwittigen dat ze er nog niet klaar voor was, en trok me mee. Nu kan ik naar waarheid schrijven dat ik nog nooit met haar op de kamer geweest ben. Zo ver zijn we namelijk nooit gekomen. Maar ik heb haar al wel een paar keer gepakt in de kino van de Parksauna. Ook deze keer liep het zo. Ze trok me mee, ik dacht dat ze misschien al een sleutel bij zich had, maar nee, we kwamen weer in de kino terecht, waar het licht deze keer wel wat gedempt was. Ik prees me gelukkig dat ik die eerste meid had laten schieten, want even later lag ik op mijn luie rug in een hoekje met een verrukkelijk tongzoenende Sarah in de armen. Ze zoog de reeds overeind gekomen paal nog stijver dan stijf, rolde er een gummi omheen en liet zich er langzaam overheen zakken. Ik boorde die strakke doos voorzichtig voor, zodat die pannenkoek, wie het ook geweest mag zijn, het straks wat makkelijker zou hebben. Je moet ook aan je medemens denken tenslotte. Met mijn handen om die lekkere billen reed ze zichzelf goed in, waarna we omdraaiden. Met die geile tongzoenen erbij was de klus sneller geklaard dan ik gewild had, maar wat was het weer lekker. In een andere hoek was inmiddels een tweede stel aan de gang, er wordt dus toch wel vaker gebruik gemaakt van deze optie. Zal wel schelen dat ze het licht wat gedempt hebben. Even afgerekend met Sarah en een saunaatje gepakt.
Collegae Bergmans en Cupido getroffen en vele anderen. Poosje zitten kletsen en de maag gevuld. Hollandse menukaart, maar wel goed gedaan en de bediening is uitstekend. De dame die de tafels afruimt komt je ook graag wat te drinken brengen, hoe druk ze het er ook mee heeft. Intussen behoorlijk veel wit in de barruimte, maar dat was te verwachten. Voor de tweede kamer onverwacht een prima keus gemaakt. Je moet ook eens geluk hebben. Claudia, aardig vrolijk meiske, ik herinnerde me goede dingen over haar gelezen te hebben. En de schrijvers hebben niet overdreven, het was top met Claudia. Voortreffelijke zoenster, en onder het pijpen voortdurend oogcontact houden terwijl ze dat zachte tongetje laat spelen. Tijdens de daad ook volop doorzoenen, tot het rubber wederom volschoot. Claudia: twelve points/douze pointes.
Tijdens het uitbuiken kwam Sarah nog even tegen me aanliggen voor een nekmassage. Die gaf ik haar graag, maar het handje dat intussen onder de badjas gleed kwam toch onverrichterzake terug. Hij moet nog even uitrusten, meid, hij heeft hard gewerkt. Maar het is toch al even geleden? Ja, met jou wel ja, maar eh, eh. Ze snapte hem, en ging eens kijken voor een andere prooi. RudiNL liet me even kennismaken met een dame die uit mijn eigen vakgebied kwam, en die hem later nogal gesloopt heeft begreep ik. Maar het klopte wel wat ze beweerde, ze sprak met genoeg kennis van zaken. Inmiddels was Tiga, de derde jarige ook binnen, hem had ik al lang niet gezien. Bergmans nog attent gemaakt op een megagangbang die volgende week zondag in Den Haag plaatsvindt. Smeerlap, eh waar en hoe laat is dat precies? Ricardo Banana hoefde ik niet te informeren, die wist het uit zichzelf al. Zou wel wat zijn als de ijsberenbende eens een keer gezamenlijk tekeer kon gaan in de krochten van het Binnenhof. In het restaurant waren de Hollandse frietkotsnacks inmiddels aangevuld met een prima Gyros. Dat is me eigenlijk liever, dus hier een bordje van weggewerkt en nog eens op jacht voor de afsluiter. Dat werd een slanke lange Gipsy, Florina. Kleine tietjes, maar verrukkelijke billen, de handen meer dan vol. Tijdens het zoenen merkte ik een tongpiercing, dat vind ik bij het pijpen dan weer niet zo fijn, maar het moet gezegd, ze deed het voorzichtig en zacht. Goed gecopuleerd, om het taalgebruik maar eens op te kuisen, en deze keer met het handje gefinished.
Om een uurtje of acht werden de taarten aangesneden. Met Jack42 nog een Thais energiedrankje genuttigd en wat gekletst over Thaise aangelegenheden. De jaarlijkse Thaitrip komt gestaag dichterbij, ik begin er steeds meer zin in te krijgen. Waarna het zo langzamerhand mijn tijd werd, want in mijn vak kennen we geen weekenden. Dus liet ik de club in feeststemming achter. De Theke vroeg zoals gebruikelijk met wie ik geweest was en of het goed was. Ik kon alle drie de dames een dikke pluim in hun derriere steken, maar toch goed dat ze op deze manier de vinger aan de pols houden. In ieder geval toch weer een geslaagd verblijf gehad in de gezelligste huiskamer van Duitsland waar ik dan ook noglangnietuitgewandeld ben. En wat een kutgeluid, die rammelende wekker naast je nest zondagmorgen om half zes. Dan ga je toch maar weer met frisse tegenzin aan de slag, en laat je tussen de bedrijven door de film van gisteren nog even door je toetsenbord rollen…
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.