Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 128
    Last Online
    Vandaag @ 13:29
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Snor ga zaterdag en geef je op voor de verjaardag dan kost de entree 20 euro minder en in LR loopt zat zelfs homo's als je zin hebt.
    Vlugger kan je geen 20 euro verdienen even tikken dat je zaterdag naar LR komt.
    Dag Dalton,

Ik kan niet zo snel vinden welke verjaardag en waar ik me dan moet aanmelden.
    Inderdaad zoals je zegt: 20 Euro is snel verdiend.
    En vrijdag of zaterdag neuken is hooguit een dagje uit stellen.
    Kan ik vrijdag mooi in mijn tuin werken. Hahaha.

(Voor de zekerheid heb ik je ook een PM gestuurd.
    Ik wil het graag voor morgenvroeg weten.

En, oja, Ik heb printer-inkt gekocht)
    U hoort nog van me.

Snor ^

Last Online
    3 november 2024 @ 00:59
    Discussies
    2
    Thanks
    9

Standaard

Dominique en of Krina morgenavond nog aanwezig?

Last Online
    4 september 2024 @ 13:31
    Discussies
    33
    Thanks
    226

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Dag Dalton,

Ik kan niet zo snel vinden welke verjaardag en waar ik me dan moet aanmelden.
    Inderdaad zoals je zegt: 20 Euro is snel verdiend.
    En vrijdag of zaterdag neuken is hooguit een dagje uit stellen.
    Kan ik vrijdag mooi in mijn tuin werken. Hahaha.

(Voor de zekerheid heb ik je ook een PM gestuurd.
    Ik wil het graag voor morgenvroeg weten.

En, oja, Ik heb printer-inkt gekocht)
    Aanmelden kan door te reageren in het topic Meeting Point!
    Zie ook de Agenda bij #1 / bericht 1 in dat topic.

Simpeler kan ik het niet uitleggen.

Last Online
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Aanmelden kan door te reageren in het topic Meeting Point!
    Zie ook de Agenda bij #1 / bericht 1 in dat topic.

Simpeler kan ik het niet uitleggen.

Dank,
    Dit stukje kende ik nog niet.
    Ik ga dadelijk even kijken.

Bedankt.
    U hoort nog van me.

Snor ^

Last Online
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342

Standaard Living Room, De Huiskamer

Heerlijk, WIFI in de trein.

Dalton en MichelJ hebben er voor gezorgd dat ik morgen met korting naar LR kan gaan.
    Waarvoor natuurlijk veel dank.

MAAR KON NIET WACHTEN TOT MORGEN. Nu ik gehoord had dat Claudia aanwezig is.

Ik kon niet wachten.
    Ik had me vanmorgen wel een beetje verslapen en daarna ook nog eens een trein gemist.
    Daardoor kwam ik pas om 13.00 uur aan in LR i.p.v. de geplande 11:00 uur. (k ben nu eenmaal
    een vroegkomer.)

Gevraagd naar Claudia, maar die begint pas om 17:00 uur.

Het was de eerste keer dat ik in LR kwam.
    En ik ben meteen verkocht.
    Nog in geen andere club zo vroeg in de middag zoveel mooie meiden rond zien lopen, die ook nog allemaal erg aardig overkwamen.
    Ik vond er een prima sfeertje hangen.
    Het eten was ook dik in orde.

Jammer dat je dus 60 Euro entree moet betalen (aan de zeer vriendelijke Theke, dat
    verzachtte het weer een beetje).

Zoals in elke nieuwe club was het hier ook even zoeken hoe alles werkt (ik kon de wc's
    bijvoorbeeld niet meet terugvinden). Eten wordt voor je bereid en als je aan het eten bent
    komt er zelfs iemand vragen of je er wat bij wilt drinken.
    Super service overal.

De 60 Euro entree wordt weer voor een groot deel goedgemaakt door de aantrekkelijke
    damesprijzen. Eerste half uur 50 Euro, elk half uur daarna 25. En omdat ik van langere
    sessies houd telt dat best wel aan.

Al met al, ik denk dat ik een nieuwe thuisclub gevonden heb.
    Omdat ik 4 uur moest wachten op Claudia,heb ik een uurtje de tijd gedood met Roemeense Florina als ik het goed onthouden heb.
    Zij had me ook rondgeleid in de club en zag er goed uit en was een vriendelijk meisje.
    Goede sessie mee gehad.

Voor herhaling vatbaar heb ik haar gezegd. Maar ik weet niet of ik die belofte kan houden. Er open zoveel andere kandidates rond...

Daarna was her wachten op Claudia. Helemaal geen straf. Wat gegeten en vooral om me heen
    gekeken.
    Er kwanen genoeg dames in aanmerking voor een kamergang, dus komende keren dat ik in LR
    kom hoef ik me zeker niet te vervelen.

Tenslotte, met het OV is het prima te doen.
    Trein van Venlo naar Neuss. Daar overstappen op de Strasenbahn (ook in het station zelf)
    naar Ikea Kaarts (2,50 enkele reis) en dan 5 minuten lopen naar LR.

Conclusie; ik heb een superdag gehad. Wel een beetje kort, want omdat ik niet de allerlaatste
    trein naar huis wilde hebben moest ik al om 19:25 de club verlaten.

O ja en Claudia?
    2 uur gekamerd, want ik had heel wat in te halen.
    Ik ben helemaal dol op die dame.
    Veel lol gehad, ze heeft we weer even laten voelen dat ze een heel sterke vrouw is.
    En voortreffelijke (knuffel) sex gehad.
    Jammer dat ze normaliter pas om 17:00 begint. En jammer dat ik al tijd terug moest. Anders het de sessie vast nog veel langer geduurd.

Ze raadde me aan om een hotel te nemen in de buurt van LR.
    Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, maar is misschien wel de moeite van het overwegen
    waard.

Dan kun je het wat later maken ( en eventueel de volgende dag nog even teruggaan).

Als laatste. Ik zou inderdaad uitgekeken hebben naar een helblonde Claudia. Nu wist ik dat
    ze een beetje naar haar eigen kleur toe ging en herkende ik haar gelukkig meteen. (Vanaf
    kwart voor 5 zat ik strategisch op de eerste kruk bij de deur, zodat ik haar als eerste zou
    kunnen opvangen.)
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 10 mei 2014 om 07:28
    U hoort nog van me.

Snor ^

6. Onderstaande 9 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (10 mei 2014),deket ( 9 mei 2014),gignnl ( 9 mei 2014),hansdordt (10 mei 2014),Limburger ( 9 mei 2014),Pietjepik (10 mei 2014),rob45 (10 mei 2014),Shaggie (12 mei 2014),Willi69 ( 9 mei 2014)

Last Online
    4 september 2024 @ 13:31
    Discussies
    33
    Thanks
    226

Standaard

Donderdag 15 mei Living Room Heroes op tournee

In de wekelijkse rij van live optredens in de studio van Midland FM is het donderdag 15 mei om 20:00 uur in het programma Onair de beurt aan de groep Living Room Heroes uit Nijmegen.

Met pure passie voor authentieke muziek, een karakteristiek stemgeluid en teksten recht uit het hart spelen de Living Room Heroes songs over de dagelijkse beslommeringen van het leven. Met basisingrediënten uit o.a. country, soul, jazz en blues weten ze hun nummers op geheel eigen wijze te brengen.

"Te gek zijn ze, de heren van Living Room Heroes, ze maken zulke prachtige muziek. Echt een cadeautje voor je oren!", zegt dj Klaas van Kruistum van Radio 3FM. "De Living Room Heroes hebben het in zich om een groot publiek aan te spreken. De muziek ligt goed in het gehoor en het enthousiasme straalt van de vier bandleden af. Hopelijk horen we meer van dit viertal en komt er snel een nieuwe cd op de markt waarop de nieuwe sound flink tot zijn recht komt."

Bron: De Gelderlander

8. Onderstaande 2 leden hebben P11111 bedankt voor deze bijdrage:

deket ( 9 mei 2014),Shaggie (12 mei 2014)

Last Online
    3 januari 2025 @ 22:12
    Discussies
    0
    Thanks
    4

Standaard Und wieder ein Jahr älter

Mein Geburtstag stand mal wieder an und auch wenn ich ihn mittlerweile am liebsten verdrängen würde, entschloss ich mich doch, ihn zu feiern. Also beschloss ich meinen Geburtstag, wie auch schon im letzten Jahr im Club zu feiern. Bei der Entscheidung, welcher Club es denn werden sollte war ich mir schnell sicher, dass es wie auch schon im letzten Jahr der Living Room werden sollte.

Ich fuhr zeitig hin um als Gastgeber als erster vor Ort zu sein. Am Empfang wurde ich von der hübschen Anna, der Empfangsdame freundlich begrüsst. Sie gratulierte mir zu meinem Geburtstag und wünscht mir eine schönen Tag im Club.

Das Essen war mittags gut. Auch die Mädelsauswahl war gut und das Wetter meinte es gut mit uns, so dass wir auch draußen ein bisschen entspannen konnten.

Viele Kumpels kamen am Nachmittag. Dazu gehörte auch der Iubi. Seine Ankunft werde ich so schnell nicht vergessen. Kaum hatte er den Club betreten, schrie ein Mädel von einem Sofa aus lauthals „Iubiiiiii“. Ich konnte es kaum fassen und hätte mich vor Lachen wegschmeißen können. Als der Iubi dann bei uns saß, beschwerte sie sich noch, dass er sie nicht gebührend begrüßt, woraufhin er dieser Pflicht des lieben Frieden Willens mal nachkam.

Nach vielen Plaudereien mit den Jungs musste ich mich allerdings auch mal nach einer Gespielin umschauen und lernte dabei an der Theke Dominique kennen. Sie erweckte nicht nur durch ihre Optik meine Aufmerksamkeit, sondern war sie mir auch von ihrer Art sehr sympathisch. Wir setzten uns zusammen auf ein Sofa und lernten uns ein bisschen kennen. Die Chemie schien zu stimmen und ich bat sie einen Schlüssel zu holen.

Dominique

22 Jahre

KF 34

schöne Boobs 75B

schwarze Augen

aus Rumänien

Auf dem Zimmer verbrachte ich eine schöne Stunde mit ihr, wobei ich wegen ihrer schönen Boobs unbedingt Wert auf die Reiter legte. Sie hat auch sehr gut geküsst, aber verhielt sich dabei etwas zurückhaltend. Insgesamt war es ein tolles Zimmer mit der Dame und ich würde es auch wiederholen.

Ich verbrachte noch einen schönen Abend mit den Jungs. Es war ein schöner Geburtstag im Living Room. Ein Besuch lohnt sich im Moment absolut.

10. Onderstaande 4 leden hebben popcorn69 bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (10 mei 2014),Robin (13 mei 2014),Shaggie (12 mei 2014),Willi69 (10 mei 2014)

Last Online
    Vandaag @ 03:15
    Discussies
    14
    Thanks
    213

Standaard

After GT, I like to make the after and pizza in LR with minus 25 € on entry price.
    Kiss to my friends first then information fishing for service with romanian girls like Beatrice or Ranya.
    Then Claudia.ro make me a good social time ( with her body) to convince me to go to room for honest good prestation.
    I pre-booked Ranya for after pizza but there was not so many client and an orgy of pizza than she had to wait for me long time but not for nothing: one hour of wild sex with anal. She had a good perfomance, a good body and a special face.
    Then , Julia ex from VV came to us to tell how much she is new in business but unfortunately I was there in VV with her friends Jetta and nasty Corina (now in PSR). She was surprised when I told her the real name from Jetta and the fact that she was more big and disgraceful than today.
    After 2 o'clock, club very empty and dead than I always ask me why they continue to enlarge the opening time.

12. Onderstaande 3 leden hebben bocariver bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (10 mei 2014),Picasso 1 (11 mei 2014),Shaggie (12 mei 2014)

Last Online
    Vandaag @ 16:01
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Het kwam goed uit gisteren, vroeg in de middag klaar met de job in de buurt van Düsseldorf, en een gecombineerd verjaardagsfeessie in Living Room. Om een uurtje of half drie binnen, dan heb je mooi kans om even je ding te doen voordat het te druk wordt en er soms geen kamers beschikbaar zijn. Michelj en Gignnl de hand geschud, en natuurlijk nog veel meer forummers aanwezig. Nu kom ik er niet vaak genoeg om goed op de hoogte te zijn wat de dames betreft, en ik had al vernomen dat Miss Living Room nog niet terug was van vakantie, dus even goed opletten wie te boeken. Op het bankje bij de sauna aan de praat geraakt met een slanke jongedame uit Oekraine, Elena. Heel aardig meisje, en begon ook niet onmiddellijk over sleutels, maar toen het er uiteindelijk van kwam, toch eerst maar even de zoenvraag gesteld. Bedoel je met tong? Nee, dat deed ze niet. Sorry, dan haak ik af, want dat wil ik er toch echt bij hebben. Anders is mijn dag verpest. Maar in ieder geval bedankt dat je het eerlijk zegt. Jammer, want ze had wel iets. Maar als ze niet zoenen, dan mogen ze de tieten van Pam Anderson hebben, de kont van Jaylo en de persoonlijkheid van Koningin Maxima, maar dan gaat het feest toch niet door.

Even later kwam er tot mijn verbazing een bekend gezicht de bar binnengehuppeld. Sarah, ex Panthera, ex Parksauna. Schijnt ook nog een poosje in Sharks vertoefd te hebben. Ze kwam me begroeten, en meldde dat ze eigenlijk zo meteen een date had van drie uur. Maar het kon nog wel even. Nou, vooruit dan maar. Ergens mag ik Sarah wel, ze geeft een voor mij prima service en doet ook nooit moeilijk. Laat dan die tietjes maar wat hangen, alles beter dan een meid die op het mooiste moment haar kop wegdraait. Ze ging haar pannenkoek even verwittigen dat ze er nog niet klaar voor was, en trok me mee. Nu kan ik naar waarheid schrijven dat ik nog nooit met haar op de kamer geweest ben. Zo ver zijn we namelijk nooit gekomen. Maar ik heb haar al wel een paar keer gepakt in de kino van de Parksauna. Ook deze keer liep het zo. Ze trok me mee, ik dacht dat ze misschien al een sleutel bij zich had, maar nee, we kwamen weer in de kino terecht, waar het licht deze keer wel wat gedempt was. Ik prees me gelukkig dat ik die eerste meid had laten schieten, want even later lag ik op mijn luie rug in een hoekje met een verrukkelijk tongzoenende Sarah in de armen. Ze zoog de reeds overeind gekomen paal nog stijver dan stijf, rolde er een gummi omheen en liet zich er langzaam overheen zakken. Ik boorde die strakke doos voorzichtig voor, zodat die pannenkoek, wie het ook geweest mag zijn, het straks wat makkelijker zou hebben. Je moet ook aan je medemens denken tenslotte. Met mijn handen om die lekkere billen reed ze zichzelf goed in, waarna we omdraaiden. Met die geile tongzoenen erbij was de klus sneller geklaard dan ik gewild had, maar wat was het weer lekker. In een andere hoek was inmiddels een tweede stel aan de gang, er wordt dus toch wel vaker gebruik gemaakt van deze optie. Zal wel schelen dat ze het licht wat gedempt hebben. Even afgerekend met Sarah en een saunaatje gepakt.

Collegae Bergmans en Cupido getroffen en vele anderen. Poosje zitten kletsen en de maag gevuld. Hollandse menukaart, maar wel goed gedaan en de bediening is uitstekend. De dame die de tafels afruimt komt je ook graag wat te drinken brengen, hoe druk ze het er ook mee heeft. Intussen behoorlijk veel wit in de barruimte, maar dat was te verwachten. Voor de tweede kamer onverwacht een prima keus gemaakt. Je moet ook eens geluk hebben. Claudia, aardig vrolijk meiske, ik herinnerde me goede dingen over haar gelezen te hebben. En de schrijvers hebben niet overdreven, het was top met Claudia. Voortreffelijke zoenster, en onder het pijpen voortdurend oogcontact houden terwijl ze dat zachte tongetje laat spelen. Tijdens de daad ook volop doorzoenen, tot het rubber wederom volschoot. Claudia: twelve points/douze pointes.

Tijdens het uitbuiken kwam Sarah nog even tegen me aanliggen voor een nekmassage. Die gaf ik haar graag, maar het handje dat intussen onder de badjas gleed kwam toch onverrichterzake terug. Hij moet nog even uitrusten, meid, hij heeft hard gewerkt. Maar het is toch al even geleden? Ja, met jou wel ja, maar eh, eh. Ze snapte hem, en ging eens kijken voor een andere prooi. RudiNL liet me even kennismaken met een dame die uit mijn eigen vakgebied kwam, en die hem later nogal gesloopt heeft begreep ik. Maar het klopte wel wat ze beweerde, ze sprak met genoeg kennis van zaken. Inmiddels was Tiga, de derde jarige ook binnen, hem had ik al lang niet gezien. Bergmans nog attent gemaakt op een megagangbang die volgende week zondag in Den Haag plaatsvindt. Smeerlap, eh waar en hoe laat is dat precies? Ricardo Banana hoefde ik niet te informeren, die wist het uit zichzelf al. Zou wel wat zijn als de ijsberenbende eens een keer gezamenlijk tekeer kon gaan in de krochten van het Binnenhof. In het restaurant waren de Hollandse frietkotsnacks inmiddels aangevuld met een prima Gyros. Dat is me eigenlijk liever, dus hier een bordje van weggewerkt en nog eens op jacht voor de afsluiter. Dat werd een slanke lange Gipsy, Florina. Kleine tietjes, maar verrukkelijke billen, de handen meer dan vol. Tijdens het zoenen merkte ik een tongpiercing, dat vind ik bij het pijpen dan weer niet zo fijn, maar het moet gezegd, ze deed het voorzichtig en zacht. Goed gecopuleerd, om het taalgebruik maar eens op te kuisen, en deze keer met het handje gefinished.

Om een uurtje of acht werden de taarten aangesneden. Met Jack42 nog een Thais energiedrankje genuttigd en wat gekletst over Thaise aangelegenheden. De jaarlijkse Thaitrip komt gestaag dichterbij, ik begin er steeds meer zin in te krijgen. Waarna het zo langzamerhand mijn tijd werd, want in mijn vak kennen we geen weekenden. Dus liet ik de club in feeststemming achter. De Theke vroeg zoals gebruikelijk met wie ik geweest was en of het goed was. Ik kon alle drie de dames een dikke pluim in hun derriere steken, maar toch goed dat ze op deze manier de vinger aan de pols houden. In ieder geval toch weer een geslaagd verblijf gehad in de gezelligste huiskamer van Duitsland waar ik dan ook noglangnietuitgewandeld ben. En wat een kutgeluid, die rammelende wekker naast je nest zondagmorgen om half zes. Dan ga je toch maar weer met frisse tegenzin aan de slag, en laat je tussen de bedrijven door de film van gisteren nog even door je toetsenbord rollen…
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

14. Onderstaande 23 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

aamu (13 mei 2014),Ace2 (11 mei 2014),Badslippers (11 mei 2014),bergm550 (11 mei 2014),Bosco (11 mei 2014),Boy69 (11 mei 2014),Carlitos (11 mei 2014),Cupido (30 mei 2014),gignnl (11 mei 2014),GT-junky (12 mei 2014),hansdordt (11 mei 2014),Jack42 (11 mei 2014),MichelJ (11 mei 2014),molaar (11 mei 2014),Pietjepik (11 mei 2014),Pistol Pete (11 mei 2014),popcorn69 (11 mei 2014),Ricardo Banana (11 mei 2014),rob45 (11 mei 2014),Rudi_NL (12 mei 2014),Shaggie (12 mei 2014),Snor (11 mei 2014),Willi69 (11 mei 2014)

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard Living Room op 10 mei 2014

The Ultimate Birthday Experience. Het vieren van je verjaardag in een bordeel geeft een extra dimensie. De verjaardag van Giggnl, Michelj en Tiga stond op het programma. Ik besloot ook af te reizen naar de gezelligste huiskamer van Duitsland. Ik was vanuit Brüggen met Giggnl en Jack42 meegereden.

Rond 15:00 uur waren we aangekomen bij Living Room. Na het ontvangen van de verjaardagsentreekorting hebben we een ijsberenvel aangetrokken. Het was nog rustig in de bar. Weinig vrouwen en het leek wel een Gay Room. Maar het was wel erg gezellig wat betreft beren. Jammer dat mijn psychiater Badslippers en de gangmakers Rex en Quads niet aanwezig waren.

Het contact met de andere beren is een gezellige aanvulling op de avond. Zo waren o.a. aanwezig: dupke, boy69, rudi nl, mr pussy, michelj, tiga, jack42, giggnl, GT-junky, noglangnietuitgewandeld, ricardo banana, cupido, wellicht ben ik nog iemand vergeten, maar het waren er teveel om op te noemen.

Rudi NL vertelde in geuren en kleuren over zijn kamersessies. Ik trof bij hem bij de douches met rode krassen in zijn nek en op zijn buik en er hing nog een halve druppel sperma aan zijn lul. Rudi geniet van het leven. Leuk om te zien dat hij er helemaal voorgaat. Net als ik is hij ook een groot liefhebber van cumshots. Rudi is toch een beetje de Rocco Siffredi van het clublandschap.

Het eten was ook heerlijk. Ik had samen met GT-junky een frikandel speciaal met patat gegeten. Er zaten heel veel uien op de frikandel, maar gelukkig had ik mijn mondwater meegenomen. Rond 18:00 uur kwam Daria (ex Carla uit GT) binnen. Boy69 wilde 4 uur lang gaan pannenkoeken met haar. Ik vroeg of ik dan eerst een uurtje met haar mocht. Maar dat had hij al geregeld. Zeer attent van hem.

Ook werd er taart geserveerd. De vruchtenvlaai smaakte goed. Ik vind banaan niet zo lekker en cupido kiwi niet. Dus hij en ik waren druk bezig onze taarten enigszins planmatig herinterichten. De kiwi ging naar mij en de banaan naar hem. De bodem van de taart was erg hard, maar in no time had cupido het al verschanst. Dat is toch talent hè.

DJ Tonny speelde goede muziek en ondanks de wat matige line up was er een goede stemming. Michelj en dupke deelden lichtgevende staafjes uit. In korte tijd liep iedereen met lichtgevende staafjes om de polsen rond. De vrouwen waren inventief en bonden ze ook om hun benen en heupen. Ik was ondertussen met Samira op de kamer en na de pannenkoekensessie van Boy69 met Daria was ik ook nog een keer met haar.

Daarna was het al weer 3:00 uur 's nachts en besloten we de toko te verlaten. Ik zit nu te ontbijten in het hotel in Brüggen. Het is bewolkt weer met een beetje zon, geen regen en 8 graden. Ik ga vandaag nog een half dagje naar GT.

16. Onderstaande 22 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

aamu (13 mei 2014),Ace2 (11 mei 2014),Badslippers (11 mei 2014),Bosco (11 mei 2014),Boy69 (11 mei 2014),Costana (11 mei 2014),Cupido (30 mei 2014),gignnl (11 mei 2014),GT-junky (12 mei 2014),hp001 (11 mei 2014),Jack42 (11 mei 2014),jacky pakutra (11 mei 2014),MichelJ (11 mei 2014),noglangnietuitgewandeld (11 mei 2014),Picasso 1 (11 mei 2014),popcorn69 (11 mei 2014),Rex (11 mei 2014),Ricardo Banana (11 mei 2014),rob45 (11 mei 2014),Rudi_NL (12 mei 2014),Shaggie (12 mei 2014),Snor (11 mei 2014)

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard partytime!!

Gisteren al om 10 uur vertrokken naar de LR voor de verjaardagen te vieren van broeder MJ, gignnl en Tiga. Voelde me erg brak na 4 uurtjes slaap en was zelfs nog wat aangeschoten toen ik om 6 uur alweer naast me bed stond. Mijn planning was helemaal in de mist gelopen omdat er geen hotelkamer meer vrij was in Kaarst en omgeving door de messe, ja.... voor 300 euries kon je er nog wel een krijgen. . En dan was ik ook nog mijn vaste slaapplaats bij joebie kwijt geraakt omdat zij verkast is naar een andere club. Het zat allemaal ff niet mee, dus het beste wat ik kon doen is vroeg komen en dan weer vroeg vertrekken uit de LR.

Aankomst 12:30, Lekker vroeg dus.... het was nog heerlijk rustig.... de stilte voor de storm.... de stilte voordat Ricardo Banana binnenkomt met zijn bende. Toch waren er al wat andere bekende ijsberen aanwezig op dit vroege uur, GT-junkie, Cupido, Dupke, Deket en de altijd geile Boy69, die me begroette en al ging neukuh. Na wat bankhangen en wat sleutelvragen afgeslagen te hebben gingen Cupido, Gt-junkie en ik wat frikandellen naar binnen werken in het restaurant. Daarna was het snel over met de rust want Ricardo Banana, d'n Laef en Koning Badjas stapte binnen.

15:00 en langzaam aan druppelde de beren en dames binnen, Jack42, noglangnietuitgewandeld en de jarige gignnl en MJ. en nog ik weet niet meer wie allemaal. Ja Chantal weet ik nog wel, omdat ze gelijk om mijn nek sprong en me ontvoerde naar een bank. Na een uurtje bankhangen met haar kon het niet uitblijven, dat ik haar onder zalfde in een kamer met mijn volgens haar "frumoasa pula".

Terug in de bar was het ineens een drukte van belang en de verwachtte teringzooi trappen was begonnen. Na een poosje zit ik ff te chillen met broer MJ op de bank. komt er een niesje hem feliciteren die mij al de hele dag was op gevallen. Ik vond haar mooi naturel en een on-Roemeens uiterlijk hebben. Ik zag haar in mijn verbeelding huppelend in een bloemetjes jurk, bloemetjes plukken in een bloemetjes veld. Vraag me niet waarom? Dus nadat ze MJ had gefeliciteerd met een klapzoen, trok ik haar op mijn schoot en zei "je moet mij ook feliciteren want dat is mijn broer".

Ik krijg een zoen op mijn wang en ze stelde zich voor als Claudia. Ze begon wat met zuinige kusjes en likjes aan mijn oor, maar 10 minuutjes later zat met haar tong in mijn mond. Ze wist me precies goed te raken want ik kon haar niet meer laten gaan. Alleen jammer dat die mongool van een Banaan ons romantische bezigheid moest verstoren, omdat hij ineens zo nodig een fles bier in mijn openstaande muil moest gieten. Gelukkig moest ik toch douchen want ik liet meteen daarna een sleutel halen door Claudia.

Sleutel wachttijd was 20 minuten vertelde Claudia mij toen ik terug was. Uiteindelijk hebben we er 3 kwartier op moeten wachten die we dansend hebben doorgebracht. Jack42 zei nog van "Bosco doet nauw eens rustig, je bent dadelijk al gesloopt voordat je de kamer opgaat".

Op de kamer geeft ze een echte GFE, ze kan niet stoppen met zoenen. Met "lingi pizda" kwam ik er snel achter dat ze erg clitgevoelig is, op het extreme af. Dacht eerste instantie dat ze het speelde..... maar al na 5 minuten van mijn beste likwerk kreeg ik de eerste golf warme zoete vloeistof in mijn bek gespoten..... en na iedere lik kwam er weer een nieuwe vloedgolf... ze bleef maar doorgaan.... het halve bed was zeiknat geworden Ik wist nu haar geheim vertelde ze mij, en dat mocht ik aan niemand verder vertellen van haar. Dus ik heb haar een echte Roemeens belofte gegeven. Daarna heeft ze mij nog heerlijk gekluifd en gepaald in verschillende standjes. Herhalingsgevaar? .....Ja..... maar niet zonder mijn duikbril en zwemvliezen.

Terug in de bar weer dansen en keet schoppen op de muziek van DJ Tonny, de lichtstaafjes waren uiteraard ook weer aanwezig en maakte de boel weer vrolijk. Op een gegeven moment had ik het met RudiNL over spuitende vrouwen, en hij vroeg aan mij waar dat vandaan komt. Ik kwam met mijn antwoord niet verder dan dat het uit haar "vleermuis" komt, en dan houd mijn kennis ook wel op. Misschien kan een kenner het ons uitleggen?

Inmiddels was het 23:00 en tijd om voor mij af te taaien, ik moest nog ff 260KM afleggen naar huis. Was weer een leuke dag met een hoop lol en ongein geweest.

Tot volgende week.... partytime in Happy!!!

18. Onderstaande 25 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

aamu (13 mei 2014),Ace2 (11 mei 2014),Badslippers (11 mei 2014),bergm550 (11 mei 2014),Bluebear (11 mei 2014),Boy69 (11 mei 2014),Costana (11 mei 2014),Cupido (30 mei 2014),gignnl (11 mei 2014),GT-junky (12 mei 2014),intense002 (11 mei 2014),Jack42 (11 mei 2014),Megaboob (11 mei 2014),MichelJ (11 mei 2014),noglangnietuitgewandeld (11 mei 2014),Picasso 1 (11 mei 2014),Pietjepik (11 mei 2014),popcorn69 (13 mei 2014),Rex (11 mei 2014),Ricardo Banana (11 mei 2014),rob45 (11 mei 2014),Rudi_NL (12 mei 2014),SFL (15 mei 2014),Shaggie (12 mei 2014),Willi69 (11 mei 2014)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

wil jullie het verslag van het verjaardagfeest in LR toch ook meedelen.
    Relatief vroeg daar,aangezien er een geweldige drukte verwacht werd. Niet alleen verjaardagsfeest van drie noorderburen,ook nog een beurs in de buurt gaande.
    dus rond 13h weer een warme knuffel en de gebruikelijke zoenen van de thekevrouw en een gesprekje met de terug uit vakantiekerende manager,(nogmaals,beter zo,dan omgekeerd)en gaan ontbijten.
    Daar kreeg ik het gezelschap van de o zo lieve schoonheid Sunny,om dan op de bank in de bar wat te genieten van wat voorspel.
    zij was voor haar doen al erg vroeg maar was heel de week wat ziekjes geweest,had haar toch kunnen overhalen te komen en er ook geen spijt van.
    ondertussen al heel wat noordereburen daar,meiden nog niet zoveel.
    (degene die aanwezig waren,zowel de DVPs als de klanten zijn al beschreven door de anderen.
    Chantal kwam heerlijk opgetut(zoals altijd)binnen en keek mij en Sunny aan alsof we iemand vermoord hadden,"ik heb me nog zo mijn best gedaan om vroeg hier te zijn" daar heb je het gezeur weer,probeerde haar te kennen te geven dat ik vandaag nog wel met haar zou gaan,maar niet nu.
    Ze kon troost zoeken bij Bosco en ik had een uitstekende sessie met Sunny,alles erop en,,afgemaakt op mijn geliefde wijze.
    was precies lang geleden,piepte ze,nu ja hoe definieer je lang geleden?
    beetje met haar gaan eten wat in de bar gaan drinken,betreffende volk dames en ook bezoekers viel het nog mee,maar dat laatste zou tegen de avond zoals verwacht extreem veranderen.
    ondertussen kroop Chantal op mijn schoot,en na wat gekeuvel en beetje bijgepraat,kreeg ik opnieuw krachten,we hadden het al die tijd best gezellig en ik vond dat het tijd was voor wat wiedergoodmakingsex en dat is nog steeds de beste sex,hoor geloof me vrij en dat met een meid,die het mooiste gezicht van LR heeft en ondertussen goed weet wat ik graag heb,met overgave pijpen ook en de TZ worden steeds nog langer,warmer en intenser,kortom de Chantal van enkele jaren geleden is fel geevalueerd.

hierna opnieuw een beetje bijtanken,kwam het gezeur van de andere weer;;ik was de hele week ziek en kom speciaal voor jou en je ligt uren met een ander op de kamer,fuck,ik ben met geen van die meiden getrouwd hé en ging mij afzonderen in de tent.
    de Bundesliga was inmiddels al afgelopen,der Frans werd door een knappe vrouwelijke reporter(dat is iets anders dan Mat Smeets of Frank Raes)aan een vragengesprek vol gemeenplaatsen en open deuren onderworpen.
    terug in de bar,wilde ik nu echt iemand anders dan de twee maar Jovanna was al op vakantie gertrokken,net zoals oa Vicky.

maar daar zag ik Maddie,en dat is een aangename meid,die terecht vaak bezet is,wat me ook evident lijkt met zo een billen en borsten en lang zwart haar,alles naturlijk.
    ze vertrekt heden maandag voor een tijd op vakantie naar haar geboorteland Roemenie,dus na een tijd opnieuw gepraat en wat voorspel op de sofa,richting een van mij favokamers opnieuw. Deze vurige meid was getuige van de genante situatie tussen S en C en kon er eigenlijk mee glimlachen,en dat veranderde in misschien wat overdreven gekreun bij het neuken,eigenlijk het enigste minpuntje van deze Maddie.

ondertussen was de bar idd vol,en leek het indeed op een homoclub.
    meiden klagen dat er weer veel van die typen rondliepen die erg handtastelijk zijn ,ook vaak veel drinken en zich dan thuis gaan aftrekken om niet te moeten betalen,een klacht die ik al zo frequent gehoord heb in de club.

kreeg medelijden met mijn twee favos en ging dus om de beurten nog eens met hun,afgewisseld met een stukje taart te eten in de tent met Chantal,die blijkbaar de nochtans heerlijke vlaai en taart niet hoefde maar alleen gezelschap hield om weer eens te gaan sexen

tja nadien zelfs niet meer in de keuken geweest,in totaal ongeveer zeven uur op de kamer,Sunny ging doodmoe en nog wat ziekjes slapen en dus nog afgesloten op de 21 met Chantal en inmiddels waren we al enkele uren na middernacht,Dupke had trouw gewacht maar ik kreeg wel te horen dat ik extreem overdrijf met mijn sexverslaving.
    ach,ik ben zeker niet alleen,en er waren ook weer voldoende pannenkoekensessies.
    bovendien,nogmaals,het blijft de beste therapie,het moet maar niet zo lekker zijn

20. Onderstaande 15 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

aamu (13 mei 2014),Ace2 (18 mei 2014),Again and Again (12 mei 2014),Badslippers (12 mei 2014),Bosco (12 mei 2014),Costana (12 mei 2014),gignnl (12 mei 2014),KanariePiet (13 mei 2014),kempie (12 mei 2014),Megaboob (12 mei 2014),molaar (16 mei 2014),Rudi_NL (12 mei 2014),SFL (15 mei 2014),Shaggie (12 mei 2014),Wijze grijze (12 mei 2014)

Last Online
    Vandaag @ 08:19
    Discussies
    15
    Thanks
    25

Standaard

Ein fantastischer Sonntag im Living Room.

Sonnenschein, 25 Grad, stets freundliches aufmerksames Personal, eine tolle Massage, zwei leckere Stückchen Sahnetorte am Nachmittag draußen im Garten und den Tag mit drei traumhaft schönen und lieben großartigen Frauen verbracht. Das bedeutet auch: Dreimal fantastischen Sex, wie vom anderen Stern.
    Nachmittags zuerst lange mit "Britney" gequatsch, über Gott, die Welt, Amerika, Australien und das was sie tut, wenn Sie nicht im Club ist. Danach 90 Minuten lang den besten Clubsex gehabt, den man überhaupt haben kann mit einer göttlichen intelligenten deutschen Frau. Später dann mit "Annabell" lange geredet und geflirtet und tollen Sex gehabt. Ihre Traumfigur und ihre Leidenschaft. Wunderbar. Und dann kommt plötzlich noch "Doris" reingeschneit. Lange nicht gesehen. Und nicht lange gefackelt und gleich auf dem Zimmer verschwunden. Um Mitternacht völlig erschöpft und glücklich nach Hause gefahren.

20. Mai 2012 !!!!!!!!!!!!!!

...
    ....
    .....
    ...... 2 Jahre später

der passende Sonntag

18.05.2014 !!!!!!!!!!!!!

Ein ziemlich beschissener Sonntag im Living Room. Wenn man Sex will.

Die Sonne scheint, ein bisschen. Nette Kollegen zum quatschen sind da. Tolle Frauen? Fehlanzeige. Ein paar alte Bekannte, die für mich aber keine erneute Bezahlung rechtfertigen. Ein paar vollschlanke aufdringliche Rumänninen oder Ungarinnen mit OHNE ZÄHNE. Niemand, der mir Schweiß auf die Stirn treibt oder "weiche" Knie macht. Es kommt auch keine mehr. Bis Mitternacht grüble ich. Ja, man könnte - vielleicht. Ich machs aber nicht. Kein Sex. Schon wieder. Zum dritten Mal, von den letzten fünf Besuchen. Für mich ein LR Dauerzustand neuerdings. Ab und zu ist mal eine besondere Frau dabei - die sind aber schnell wieder weg - oder selten da.
    Annabell von vor 2 Jahren hab ich mal bei einer Visite im GT gesehen. Mit neuen Brüsten und neuem "Charakter". Britney hats nach ihrer Australien Rückkehr wohl aufgegeben. Doris gehts gut - in Clubs trifft man sie nicht mehr.
    Derart tolle Frauen suche ich 2014 vergebens. Im LR hab ich noch keine gefunden.
    Dafür ist der Eintritt jetzt 10 Euro teurer als 2012, die Öffnungszeiten länger, die Gäste weniger, die Anzahl der Frauen deutlich geringer.

22. Onderstaande 7 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

aquarius (20 mei 2014),Badslippers (20 mei 2014),Boy69 (19 mei 2014),Don Rudo (19 mei 2014),superwescoast (19 mei 2014),Wentelt Eefje (19 mei 2014),Willi69 (19 mei 2014)

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Hab mich schon gewundert, dass Du Namen nennst...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Na een uitstapje naar "Bonn", nog even de avond doorgebracht in het zeer rustige en gemütliche LR. Combimeisje verdween achter de bar en ik genoot van de wellness en de "Hühnerfrikassee mit backerbsen und Reis". Eenvoudig doch prima van smaak. Het leuke is dat als Sophia achter de bar staat, verschillende meiden hun slag bij mij proberen te slaan. Ze voelen zich daarbij wat onzeker want de "Ere-code" (voor zover die al bestaat) is dat je geen stamgast van een ander het vuur aan de schenen legt.

Aan de gokkast kreeg ik gezelschap van . . . Een Roemeens/Spaanse met blond schouderlang haar. Ik noem bewust de naam niet want ze gaf haar werkelijke naam. Hele leuke naturelle dame die voor het eerst in LR was. Ze was verbaal vaardig en de leidde tot een leuk gesprek maar ook niet meer. In de "Jacuzzi" meldde zich Annabelle. Dit is een zeer stijlvolle Roemeense. Ook blond schouderlang haar. Prachtige dame, schitterend figuur. Samen wat gekletst in de tobbe. Beter gezelschap kun je niet wensen. Later zag ik een nederlandse ijsbeer met haar van de kamer komen en ik vroeg hoe het was. Hij was uiterst tevreden over deze "Foxy Lady". Kort onderhoud met Daria de über-profi. Toch is zij aangenamer gezelschap en anders dan haar tijd in "GT". En . . . heel knap met haar kort geknipte koppie. Zo passeerden nog wat dames die hun slag probeerden te slaan. Maar de keuze van de avond was verrassend.

Nadat Boy69 de eerder op de dag de avondomzet van "GT" had buitgemaakt op de gokkast, kwam hij naar "LR" om zijn geluk te beproeven. Wij stonden wat later op de avond te dollen met Kelly die hem liefdevol over zijn stevige pens streek. "Kannst du deine Schwanz nog sehen?" vroeg ze hem uitdagend. "Natürlich, das must du doch wissen. Ich habe einen Riesenschwanz", antwoordde hij. Waarbij ik er aan toevoegde dat zijn kloten net zo groot zijn als haar tieten. Mijn bek viel bijna open dat ze samen zelfs de lakens hadden gedeeld. En ik maar denken dat die geile sodemieter alleen op ultra slank en uiterst jong valt

Kelly dus. Vaak ontmoet, af en toe wat gekletst, altijd een vriendelijk lach en een "goede dag". Nooit zeuren, wél een beetje aftasten en "Teasen". Terwijl wij dat deden keek de rode biet ondeugend van achter de bar en lachte provocerend zo van: "Jij gaat voor de bijl". En net zo was het.

Ik hou het kort. We belandden eerst in de "Kino" en verkasten al snel naar een kamer waar zij werkelijk alle registers open trok. Opnieuw werd bewezen dat de dames met de iets mindere looks gewoonweg erg goed zijn. Kelly weet van wanten, is zeer passioneel en is elke euro dubbel en dwars waard. Ik had een soort gelijke sessie zoals LJ beschreef in haar "Topic" met dit verschil dat ik er geen 5 uur van maakte maar een uurtje. Het was stomende seks met een lieve maar uiterst geile jongedame. Kan de boeken in als topsessie. Naderhand kwam ik weer in de bar en zei tegen de rode biet: "It's boring here, I jurked myself of". Waarop ze schamper zei: "Ja, ja, ja" en ze smeet wat water uit de glazenspoelbak naar me. Zij hoeft echter niet te vrezen want ze blijft mijn nummer één.

25. Onderstaande 16 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (22 mei 2014),bergm550 (21 mei 2014),bosbeer (21 mei 2014),Bosco (21 mei 2014),Boy69 (21 mei 2014),deket (21 mei 2014),gignnl (21 mei 2014),Jack42 (21 mei 2014),kempie (21 mei 2014),LittleJoe (21 mei 2014),Megaboob (21 mei 2014),molaar (21 mei 2014),rob45 (21 mei 2014),SFL (26 mei 2014),Wijze grijze (21 mei 2014),Willi69 (21 mei 2014)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Cool LR/25/05/14:

Op een zondag clubben, het is eens wat anders. Niemand leek mij te willen vergezellen en dus ging ik op pad als een lone wolf. Na enkele twijfels, afritten genomen te hebben om achteraf weer de snelweg op te gaan en het telefonisch inwinnen van teleurstellende info, belandde ik om de een of andere reden toch maar in de Huiskamer!

Het zal zoiets van een 15u30 geweest zijn. Niet héél veel dames aanwezig. Ik schat een stuk of 25 op dat tijdstip. Voor de rest leek LR wel een bejaardentehuis. Allemaal graftakken en lopende lijken die nog niet tot het besef waren gekomen dat ze eigenlijk door waren. Normaliter zou ik als jongere snaak dan alle aandacht van de mokkels moeten krijgen, maar ook de wijven lagen er lamlendig, moe en futloos bij. Ik zag ook niet meteen een mokkel om mee gaan te rotzooien… Toch niets dat volledig mijn zin was.

Ik nam nog contact op met Badslippers en vroeg hem om af te komen. Zelfs hij zou zich nog een jonkie voelen op zondagnamiddag in LR, tussen al die stukken lopend antiek. Maar neen, mijn figuurlijke vader van dit forum verzaakte om mijn rechterhand te spelen. Hij zat verdomme op het terras in een Nederlands Limburgse provinciestad, zich klem te zuipen. Dat was niet zo’n slecht idee, want mij eerste salitos smaakte naar meer en bijgevolg ging ik mezelf dan ook maar lazarus zuipen.

Tussen de 3de en 4de fles Salitos had ik even een kort onderhoud met Sophie die nu achter de bar werkzaam is. En tussen de 6de en 7de fles Salitos kwam de Poolse Sandra zich aan mij voorstellen. Een lange blondine met een kontje om in te bijten. Doch, is was meer aangetrokken tot de Salitos dan door haar kont. Het smaakte me te goed. Daarom stuurde ik haar weg en zei dat ik even wou relaxen vooraleer ik met haar zou gaan wippen. Domme zet van mij, want ondanks de wederzijdse belofte is het er niet meer van gekomen!

Na de 8ste fles Salito’s ging ik buiten even een wandelingetje maken en daar kreeg ik de alom bekende slag van de hamer. Verdomme ik was bezopen! Maar ook dan lichte gevoel in mijn kop is een fijn gevoel en leek op dat moment wel gelijkgesteld aan een heuse ejaculatie. Dus ik loop terug binnen en bestel nummer 9. En dan doemt de Poolse Paula naast me op. De mollige van LR en niet de trashy van vorige week in VV. Ik moet er niet veel tekeningen bij maken: zat was ik nog zwakker dan de simpele zwakkeling die ik sowieso al ben. De rest van de toelichting over Paula lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...719#post371719

Na Paula besloot ik dat het zo niet verder kon. Ik was helemaal in de prak geneukt en de Salitos bleef ongenadig toeslaan. Ik ging dan maar over op water en cola. En natuurlijk ook iets eten. Het was BBQ. Vele mokkels waren al aan het klagen dat het dagelijks de komende 3 maanden BBQ zou zijn. Begrijpelijk, want hoewel ik gaarne een braadworst of een brochette of een files van kip vreet, vond ik het randassortiment maar povertjes. Eerder gaf ik in mijn LR-verslagen al aan dat het eten wat aanvaardbaarder geworden was. En zeker met de nieuwe keuken en kleine eetzaal. Maar nu met de BBQ had je wel keuze uit 4 soorten vlees, maar één kom aardappelsla, één kom uitgedroogde lauwe pasta en een kom met koolsla… Dat is toch maar magertjes om als avondmaal aan te bieden.

Ik ging terug naar binnen, maar het was maar een doods sfeertje. Ik stond op het punt om me verder te gaan bezatten, maar deed dat uiteindelijk toch niet. Ik wou nog eens goed van bil gaan en met meer alcohol in mijn lijf zou dat nooit lukken. Ik leg me dan maar buiten op zo’n zonnebed en probeer wat te ontnuchteren in de frisse lucht van de valavond. Met af en toe een vliegtuig dat overvliegt en waar ik een spelletje aan koppelde door met mijn ogen dicht te raden welk type toestel het is op basis van het geluid. De score moet 4 op 6 geweest zijn… Kon beter, maar ja: ik was nog volop aan het ontnuchteren.

De tuin was leeg en ik lag daar zielig eenzaam. Gelukkig was dit van korte duur en kwam de Roemeense Ella alias David Bowie me haar gezelschap bieden. We lagen daar al knuffelend en ook Sofia, codenaam rode biet, kwam even in het Roemeens kletsen. Ze rookten beiden een sigaret en mijn pik stond al meteen overeind. Nadat de Rode biet weer weg was, begon Ella me daar droog te neuken en flauwe grapjes te maken over de manier waarom en dies meer. Om nog wat meer nuchter te worden gingen we binnen nog een koffie en nog meer water drinken. Daarna de kamer op en hoe dat allemaal in zijn werk ging kan je hier nalezen: https://www.ijsberenforum.com/forum/...716#post371716

Na ruim 2 uur gevaarlijk liefdesspel, komen we terug in de barruimte. Nou ja, tussendoor had ik ook nog een koude douche genomen. Ik kan stellen dat ik toen al weer bijna helemaal nuchter was. In de barruimte was het drukker geworden, want er waren heel wat jongere kerels toegekomen. Lawaaimakers nog wel. Daarom ging ik onder even in de zetel liggen. Net zoals Kinky-Bull wel eens doet na een teveel aan Salitos. Verschil tussen mij en hem is wel dat hij in slaap valt voor een halve dag en ik niet.

Over Kinky-Bull gesproken: hij en de Box-Bull waren afgelopen vrijdag nog in LR geweest. Helaas kon ik daar niet bij zijn, want ik zat toen op locatie op verdere afstand. Natuurlijk is het weer het reinste verraad dat die 2 klaplopers de Master-Bull op zondag aan zijn lot over laten en dat ze 2 dagen voordien wel gaan. Kinky-Bull had toen de eer met een Roemeense Claudia en de Boxer hagelde nog 3 andere mokkels neer.

Maar we keren terug naar mijn verslag van zondag. Opeens zie ik Gignnl van de kamer komen, voorafgegaan door 2 lekkere wijven. Heb je een triootje gedaan, vraag ik hem. Neen, eentje maar en de andere stond toe te kijken, grijnsde de perverse smeerlap naar mij. Nadat hij zich verschoont had gingen we samen naar boven waar we nog wat dronken. Ook Boy69 was toegekomen in de latere uren en samen dronken we de ene cola na de andere. We leken wel de een of andere AA-club.

Gignnl ging rond 23u naar huis. Boy ging aan de gokkast hangen en ik liep nog een rondje. Heel even speelde er een gevoel op dat ik wou neuken en zo liep ik de Poolse Sandra nog tegen het lijf, maar die leek er geen zin meer in te hebben. Uiteindelijk werd er dus niet meer gestengeld en tegen middernacht hield ik het ook voor bekeken.

Muziek… Keuze van the Lone Wolf: http://www.youtube.com/watch?v=w-Je5UwwTUQ
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

27. Onderstaande 9 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (27 mei 2014),Badslippers (26 mei 2014),deket (27 mei 2014),gignnl (26 mei 2014),Jack42 (27 mei 2014),kempie (28 mei 2014),Megaboob (26 mei 2014),rob45 (26 mei 2014),Wijze grijze (27 mei 2014)

Last Online
    Vandaag @ 14:21
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Zondag 25 mei, bliksembezoek aan LR

Ik had me voorgenomen om de zondag eens niet te gaan clubben, maar de positieve berichten over de line-up maakten me dusdanig nieuwsgierig dat ik mijn plannen toch wijzigde en koers zette naar Kaarst.

omstreeks 21:00 arriveerde ik, en werd hartelijk begroet door de sympathieke Marina.
    Na de gebruikelijke verkleedpartij ging ik op zoek naar een speelkameraadje, maar de zoektocht viel me zwaar.

Van eventuele nieuwe meiden was niets te zien, alleen de "oude meuk" was aanwezig.
    Echt in het oog sprong echter niemand, dus nog maar even gewacht met kameren.

Uiteindelijk naar volle tevredenheid gekamerd met Daria.

Later op de avond werd het een stuk rumoeriger in de huiskamer nadat een groep van 12 jonge Duitsers de club bezochten voor een verjaardagsfeest.
    Op zich niets mis mee, maar ze waren wel erg rumoerig.
    Dat gold overigens ook voor de Poolse Sandra, die terug was van vakantie.
    Wat een schreeuwerd is die meid zeg !!!!
    Volgens mij kan ze niet rustig praten, maar wordt ze er geil van als iedereen haar kan horen en meent ze dus alles bij elkaar te moeten schreeuwen.

Door de tegenvallende line-up en het toenemende geschreeuw ben ik dan ook eerder dan gepland om 00:30 weer vertrokken.

29. Onderstaande 9 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (27 mei 2014),bergm550 (27 mei 2014),Bluebear (27 mei 2014),deket (28 mei 2014),gignnl (27 mei 2014),jacky pakutra (27 mei 2014),kempie (28 mei 2014),maxi72 (27 mei 2014),Megaboob (27 mei 2014)

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

hopelijk zal het zaterdag niet opnieuw een homoclub worden

31. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

molaar (29 mei 2014),Pietjepik (29 mei 2014)

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    hopelijk zal het zaterdag niet opnieuw een homoclub worden
    En wat als dat zo is ?

Er is een feest, dus zal het druk worden.
    Heb je hier geen zin in, blijf dan lekker thuis.

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

heb het wel over de verhouding mannen/vrouwen.
    bovendien al lang beloofd te komen aan de organisatoren en een vent doet wat hij zegt.

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

2 beurzen in Dusseldorf
    1 beurs in Koln

Helaas kan ikzelf pas later op de avond, maar mocht het druk worden, gaan we toch gewoon pannekoeken

is ook goed ter bevordering van de wachttijden

35. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Snor (28 mei 2014)

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    heb het wel over de verhouding mannen/vrouwen.
    De laatste keer dat ik er was, afgelopen zondag, waren er inderdaad zeeeeeer weinig meiden.

maar om te pannekoeken heb ik maar 1 meid nodig

Last Online
    Vandaag @ 12:39
    Discussies
    40
    Thanks
    757

Standaard

ik was er ook afgelopen zondag. En wel voor de eerste keer in zo'n club. Het zal in de ogen van de ervaren rotten wel kinderspiel zijn, maar ik keek mijn ogen uit. Heb succesvol sessies met Sarah en Kelly gehad. Ik ga er terugkomen!
    Wie was, by the way, die donkerharige schone die in de baar aan het begin zit (had een rood badpak aan) ? Lijkt wel op een Spaanse.

Last Online
    Vandaag @ 14:06
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    2 beurzen in Dusseldorf
    1 beurs in Koln

Helaas kan ikzelf pas later op de avond, maar mocht het druk worden, gaan we toch gewoon pannekoeken

we hebben ook weer geluk er schijnt voetbal op tv te zijn mijn dank is groot voor je info boy69 ik pas daarop mijn plannen aan niet te lang wachten met een kamer bezoek en ma hopen dat er voor mijn wat tussen zit tijdens het voetbal ben ik op de kamer mocht het te gek worden met de drukte dan ga ik na de vulkaan ma dat zou de eerste keer zijn als ik LR BEZOEK

Last Online
    Vandaag @ 11:02
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    2 beurzen in Dusseldorf
    1 beurs in Koln

Prima, dan zal ik de middag voor mijn rekening nemen met "La betterave rouge" (Thanks WG voor deze mooie variant).

Druk of niet druk, ik kom voor de gehele entourage te beginnen met de seks, vervolgens hapje eten, paar biertjes, links en rechts wat zwakzinnig zwetsen en vooral genieten van alles wat voorbij komt.

40. Onderstaande 5 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

amigo70 (28 mei 2014),deket (28 mei 2014),Megaboob (28 mei 2014),rob45 (28 mei 2014),Wijze grijze (28 mei 2014)

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten