Ik was afgelopen donderdag avond dus iets na 21.00 in Freude, en hoewel er vaak op het forum word gezegd dat freude een dagclub is, vind ik het avondtarief van 35 euro aantrekkelijk als ik laat ben, en vind ik in het algemeen altijd wel een paar dames van mijn gading in freude. Deze keer was ik al in de stille hoop mijn oude "vlam" uit GT (ex-victoria) tegen te komen, en ik had geluk, want ze zat gelijk vooraan, en het kon niet missen. Ondanks dat ze nu Natascha heet, een paar kilo is aangekomen, en een meer naturelle look heeft zonder veel make up, was ze het van top tot teen. Door de lichte gewichtstoename zijn haar borsten ook weer wat voller, ze waren natuurliojk al niet klein, maar nu waren ze weer echt vanouds lekker groot.
Omdat we elkaar al een tijdje niet gezien hadden, en zij ook wel verbaast was dat ik in freude was, eerst gezellig een half uurtje op de bank bijgekletst. Ze heeft een wat moeilijke periode gehad, verder uiteraard geen prive detalis hier, maar lijkt zich weer te hebben hervonden, en werkt nu relatief veel in Freude. Ik werd tijdens het gesprek gestreeld, en ze was wat relaxter dan de laatste keren in GT gelukkig. Omdat ik geen voorstander ben van publiek pijpen hoefde ze dat niet te doen, ik ken haar kwaliteiten, en dus besloten we ons terug te trekken in een van de kamers voor een sessie van een uur, dat heb ik wel duidelijk vooraf aangegeven, om miscommunicatie of verwachtingen te voorkomen. Ze accepteerde dit gelijk, zonder tegenstribbelingen, en zonder gebedel om meer of een langere tijd, dus dat was een prima begin. Tot mijn blijde verrassing kust ze ook weer voluit, en ook dat was weer heerlijk, en vanouds vertrouwd. na deze fijne tongzoen opwarmer kreeg ik een borstmassage met haar heerlijke voorgevel, die groot en zacht is, en helemaal naar mijn smaak! Ook mijn jongeheer werd niet vergeten, en die genoot zichtbaar! tijd dus voor de orale kunsten van Natascha, en die waren als vanouds zeer goed, lang, warm, vochtig, teasend, me helemaal gek makend, en ik genoot en genoot als vanouds, dit waren goede oude tijden die wederkeerden! Ook wat ongebruikelijk voor ons, maar ze bood natuurlijk aan sex te hebben, en dat heb ik gedaan, voor het eerst sinds tijden, want vroeger genoot ik dermate van het pijpen dat ik het sexen vergat. Maar wat een genot was sex in missionaris, uitkijken op haar grote borsten, lange blonde haren, mooie gezicht, en haar langzaam maar zeker penetrerend in haar nog steeds behoorlijk strakke poesje. Nu wist ik weer waarom deze dame tijden lang mijn absulute favoriete was, en haar kwaliteit kwam weer helemaal naar boven. Ool hier genoot ik, en voerde ik het tempo langzaam maar zeker op. Natascha kreunde, keek me geil aan, en daagde me uit haar tepels te likken, wat ik natuurlijk deed. Heerlijk en gekmakend voor de boobmeister!
Omdat ik toch traditioneel wilde eindigen niet tot het einde doorgestoten, maar het inititief weer aan haar gegeven, waarbij ze me lekker klaarpijpte terwijl ik haar poesje vingerde, god wat was ze nat, en wat was het pijpwerk toch weer zalig. Natascha heeft een heerlijk mondje, en weet nog steeds hoe ze dat moet gebruiken om mij helemaal gek te maken, en leeg te zuigen. Mijn orgasme kwam dan ook zeer heftig, en ik had een fenomenale lading sperma voor haar, wat haar ook weer wat verbaasde, omdat het deze keer erg veel was. Even snel uitspugen in een tissue dus, en daarna nog even lekker nagepraat. Na afloop van het uur eerst nog even naar buiten, zij wilde roken, nog even nagepraat, en daarna een uur afgerekend, alles geheel correct. Zo kennen we haar weer, en zo moet het zijn! Voor en naservice waren ook zeer goed, en zeker een half uur gepresaled, en 20 minuten geaftersaled, dus niets op aan te merken.
Ik zag haar later op de avond ook nog een andere ijsbeer wel oraal verwennen op de bank, en ook betreffende ijsbeer genoot zichtbaar. Haar service is dus weer als vanouds, en dat is een zegen voor de service minded ijsbeer! Natascha past op de een of andere manier wel bij Freude, en heeft het hier naar mijn idee beter naar haar zin dan het laatste jaar dat ze in GT werkte. Gelukkig maar, en ik ga zeker weer een keer van deze topdame genieten!
Mijn gevoelen voor haar zijn gelukkig wel verdwenen, ik relativeer beter, en ze is gewoon ene erg prettige en fijne DVP waramee ik zeer prettige sex mee kan beleven. Omdat ze ook lang is, naturel blond is, en heerlijke grote borsten heeft is het voor mij een zeer aantrekkelijke dame, ondanks dat ze wat ouder begint te worden, en dat zonder make-up ook wat beter zichtbaar is. Maar dat maakt niet uit, lelijk is ze zeker niet, en soms is dit juist heel aantrekkelijk, en bij Natascha past het gewoon.
Ze gaf aan dat ze dit werk niet meer heel lang wil blijven doen, en het kan dus zijn dat ze er volgend jaar definitief uitstapt, maar niets zo veranderlijk als een DVP, dus we zullen zien wat de tijd brengt.
Ik vind deze ervaring in ieder geval erg fijn, dit is de Natascha/Victoria die ik leuk vind en aantrekkelijk vind, en gelukkig zijn alle GT streken weer verleerd! Ik houd haar het liefste zo in mijn herrindering, en dit was dan ook zeker een zeer geslaagde en speciale sessie voor me!
Megaboob