Vandaag weer eens na een aantal jaren weer eens in Sauna Diana geweest. De ontvangst is professioneel, de baas doet zelf open en een ander vrouwelijk familielid staat gezellig achter de bar. Entree is Euro 20 en dan kun je aan de bar gaan zitten en drank bestellen. Het enige nadeel is dat de dames alleen in de bar zitten als er gekozen moet worden, dus gezellig babbelen en een gezellige dames uitkiezen is er niet echt bij omdat de dames op een afstand op een "slang" zitten. Als je een dame gekozen hebt, nadat de barman de namen van de dames heeft verteld, en je biedt ze een drankjeaan dan is dat een teken voor de "niet-uitverkorenen" om de bar weer te verlaten
en ergens anders ( tv-kamer of keuken
) hun vertier te zoeken. Maar gelukkig kwamen snel daarna nog wat mannen binnen dus ik kon samen met mijn dame de rest ( en die waren alle 10
zeer apetijtelijk ) van de dames alsnog eens goed bekijken. Mijn dame was Carmen, brazilaanse en zeker geen verkeerde keus. Erg vriendelijk, sexy figuur en uitstekende service op kamer en in bad. Ze gaat alleen in december terug naar Brazilie na een jarenlang verblijf alhier, ze spreekt dan ook goed Nederlands. Enige jaren geleden was ik ook in SD en had toen een goede ervaring met een andere braziliaanse, Donna, dus misschien viel ik daarom op Carmen, omdat alle andere dames ook op mijn ToDo lijst zouden kunnen staan. Kosten zijn wat hoger dan in een privehuis maar de entourage is fantastisch mooi en professioneel:exactly[1