Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 11:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Lächeln Zundert, Sauna Diana: Carmen ( Braziliaanse)

Vandaag weer eens na een aantal jaren weer eens in Sauna Diana geweest. De ontvangst is professioneel, de baas doet zelf open en een ander vrouwelijk familielid staat gezellig achter de bar. Entree is Euro 20 en dan kun je aan de bar gaan zitten en drank bestellen. Het enige nadeel is dat de dames alleen in de bar zitten als er gekozen moet worden, dus gezellig babbelen en een gezellige dames uitkiezen is er niet echt bij omdat de dames op een afstand op een "slang" zitten. Als je een dame gekozen hebt, nadat de barman de namen van de dames heeft verteld, en je biedt ze een drankje aan dan is dat een teken voor de "niet-uitverkorenen" om de bar weer te verlaten en ergens anders ( tv-kamer of keuken ) hun vertier te zoeken. Maar gelukkig kwamen snel daarna nog wat mannen binnen dus ik kon samen met mijn dame de rest ( en die waren alle 10 zeer apetijtelijk ) van de dames alsnog eens goed bekijken. Mijn dame was Carmen, brazilaanse en zeker geen verkeerde keus. Erg vriendelijk, sexy figuur en uitstekende service op kamer en in bad. Ze gaat alleen in december terug naar Brazilie na een jarenlang verblijf alhier, ze spreekt dan ook goed Nederlands. Enige jaren geleden was ik ook in SD en had toen een goede ervaring met een andere braziliaanse, Donna, dus misschien viel ik daarom op Carmen, omdat alle andere dames ook op mijn ToDo lijst zouden kunnen staan. Kosten zijn wat hoger dan in een privehuis maar de entourage is fantastisch mooi en professioneel:exactly[1

Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 11:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Standaard Paspoort Carmen - braziliaanse

Haarkleur/-lengte : zwart/lang
    Lengte dame : 1.60m
    Postuur/Cupmaat : slank cup c
    Nationaliteit/Taal : brazilaanse-portugees,nederlands,engels, spaans
    Leeftijd : rond de 26 jaar
    Tatoeages/Piercings :geen
    Service: pmc,nmc,tz,licht anaal
    Voordelen: vriendelijk, goede service
    Nadelen: gaat eind december terug naar brazilie
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs :E 185
    Extra’s bij het bezoek:geen

Last Online
    2 april 2025 @ 09:12
    Discussies
    0
    Thanks
    3

Standaard

Zijn er nog mensen met een update over deze club? Hoe gaat het er daar precies aan toe? Moet er nog steeds aan het begin (zoals hierboven beschreven) aan het begin een dame uitgekozen worden? Wat kost het (kan ik nergens vinden)? En, ook belangrijk, hoe zijn de dames er!
    Alvast bedankt voor de informatie.. :-)

Last Online
    3 april 2025 @ 21:42
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Prijzen a la Boccaccio in Laren

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remcosa2 Bekijk bericht
    Zijn er nog mensen met een update over deze club? Hoe gaat het er daar precies aan toe? Moet er nog steeds aan het begin (zoals hierboven beschreven) aan het begin een dame uitgekozen worden? Wat kost het (kan ik nergens vinden)? En, ook belangrijk, hoe zijn de dames er!
    Alvast bedankt voor de informatie.. :-)

Voordat ik Duitsland leerde kennen kwam ik regelmatig in Sauna Diana ( nu zo'n 5 jaar geleden). Toen moest je 20 euro entree betalen om binnen te komen en werd je voorgesteld in de bar aan de dames die zich dan 1 voor 1 kwamen voorstellen. Vaak moest je dan binnen een paar minuten beslissen met wie je de kamer op zou gaan..........

De club is erg mooi, met sauna en zwembad en zeer mooie kamers. Ik deed vaak een rondje zwembad met een dame en een uurtje kamer ( zoenen en PZC deden vrijwel de meeste meiden niet). Totale schade was dan:

- entrée 20 euro
    - picolo dame 40 euro
    - zwembad met dame 3 kwartier 80 euro
    - uurtje kamer 175 euro
    Totaal 315 euro

Ben '' blij '' dat ik inmiddels wel beter weet............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    26 oktober 2024 @ 07:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

ik had toendertijd op de site al gelezen van deze pittige prijzen .
    Bij mij is het alleen bij kijken op de site gebleven , dat was nog meer dan 3 jaar voordat ik ook maar van GT YY of Bernds had gehoord .

Last Online
    15 juni 2023 @ 20:23
    Discussies
    4
    Thanks
    11

Standaard

ik ga met een collega wandelaar hier binnenkort eens naartoe.
    Eerste keer het sauna gegeven, ben zeer benieuwd. Nog een beginnend wandelaartje.
    Iemand nog een update hierover? Dames?

Last Online
    Vandaag @ 08:42
    Discussies
    2
    Thanks
    3.503

Standaard

Verkijk je niet op het woord 'sauna'. Het is gewoon een hele nette club en totaal niet te vergelijken met de Duitse saunaclubs of Yin Yang. Altijd prima ervaringen in Sauna Diana met ook een gigantisch mooi en groot zwembad waar geen seks mag plaatsvinden. Het damesaanbod is altijd wel heel goed gezien mijn bezoeken. Alleen het voorstellen van de dames - die op een bank moeten zitten - vind ik in Sauna Diana nooit zo prettig. Lees graag jullie ervaringen.

Last Online
    Vandaag @ 07:14
    Discussies
    32
    Thanks
    502

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrblue Bekijk bericht
    ik ga met een collega wandelaar hier binnenkort eens naartoe.
    Eerste keer het sauna gegeven, ben zeer benieuwd. Nog een beginnend wandelaartje.
    Iemand nog een update hierover? Dames?
    Ik heb bij sauna diana 18 jaar geleden mijn 25ste verjaardag gevierd met 2 dvp's met grote tieten in het zwembad en was voor 2uur toen 36000 belgische frank kwijt, het was reuze goed. Maar zou het daar niet meer over doen. Het is daar geen saunaclub maar een bar. Wil je goed en lekker sexen ga dan naar goldentime, zeker 80% van de dames vind ik er lekker. En het is er stukken goed koper als in sauna diana.

Last Online
    15 juni 2023 @ 20:23
    Discussies
    4
    Thanks
    11

Standaard

Probleem is dat goldentime en dergelijke (duitsland) toch steeds een afstand te overbruggen is, en sauna diana, ook al is het een bar, is lekker dichtbij.
    Of zijn er betere alternatieven in noord brabant / antwerpen?

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten