1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Alini heeft het niet makkelijk. Ze had gepland om een dik jaar eerder al te kunnen stoppen. Ik geef haar graag alle kansen en hoop dat ze met succes een nieuw leven kan beginnen . Hopelijk heeft ze er bij stilgestaan dat de netto opbrengst van de club niet de netto opbrengst zal zijn van een (wat heet) normale job.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
Gisteren is Alini voor drie dagen teruggekeerd in PHG (woensdag (gisteren), donderdag (vandaag) en vrijdag (morgen)). Ze blijft daarna nog ongeveer een maand in Duitsland (mogelijk gaat ze daarbij ook eventjes in een andere club werken). Na een maand vertrekt ze tot mei volgend jaar naar Brazilië waarna ze weer naar Duitsland zal terugkeren. Met grote regelmaat vrij hebben bevalt haar goed. Ze vond het geen probleem dat ik deze informatie op het forum zou plaatsen.
De sessie die ik met haar heb gehad was weer goed.
Wat geen goed nieuws is omdat met grote regelmaat vrij hebben een (gekleurd) verhaaltje is en ze dus nog steeds geen standvastig (financieel) leven heeft gevonden.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
--> Harem, Bad Lippspringe
Dan moet ze geld meenemen die engelse militairen komen daar alleen maar om te zuipen en voor dat beroemde gaatje in de muur waar je dan voor niks gepijpt wordt(GLORIE HOLE)
Het eten is daar voortreffelijk en tegen betaling kan je er a la carte eten en drinken.
Dit weekend was ze te bewonderen in Parksauna Residenz. Naar eigen zeggen er inderdaad tussenuit geweest, maar sinds een jaar weer aan het werk en voorheen ook in Hannover en Berlijn gewerkt. Het leek me dat ze in Residenz qua kamergangen niet te klagen had, maar het geheel vindt ze te saai en te veel op wellness afgestemd. Blijft op zoek naar een passende club waar ze overdag veel kamers kan maken zonder wachttijden. Duikt mogelijk binnenkort weer in GT op en anders Artemis Berlijn. Spreekt overigens nu prima Duits, hetgeen niet zonder reden is.
In het restaurant viel me een slank meisje op, ik schatte haar in als een van de Balkan, maar toen ik later aan de bar met haar aan de praat raakte, was het Alini uit Brazilië. We gingen er wat makkelijker bij zitten, en het bleek eigenlijk een hele aardige meid te zijn. Sprak prima Duits, en het gesprek ging een stuk verder dan de gebruikelijke prietpraat, was echt leuk. Wel eindigde het er weer mee dat we een tijdje met de monden op elkaar zaten, en haar handje onder mijn badjas zat de frunniken. Eerst dacht ik nog die heeft amper borsten, maar toen op de kamer de bikini uitging kwamen er toch een paar stevige heuveltjes tevoorschijn, meevaller. En er kwam een verrukkelijk potje sex van, met deze sympathieke jongedame. Weer eentje voor de herhaallijst, die alsmaar langer wordt.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.
Enig idee of ze daar van plan is om drie dagen te vertoeven (= geen inkom betalen) of langer? Ik was een jaartje geleden een beetje speciaal voor haar afgereisd naar Harem en net die dag kwam ze definitief niet meer opdagen. Nu zat ze in mijn favo-tent op een moment dat ik er even niet was. Dat valt niet erg mee. Er zijn gelukkig ergere dingen in het leven maar als ik even terugdenk hoe subliem ze kon pijpen naar mijn gevoel. De dame die me in 15' pijpend twee keer kon laten klaarkomen. Het zal een spetterend feest worden als ik haar terug zie. Misschien denkt ze wel hetzelfde?
Volgens het bericht van Knabbel was ze er ook al in het weekend van 8/9 Juni. En gisteren was ze er, dat zijn dan al twee weken. Over hoe lang ze zou blijven hebben we het niet gehad.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.
Afgelopen zondag én maandag niet gezien. Nochtans dus week en weekendshift moeten zien. Alles is mogelijk maar ik vrees dat ze er niet meer werkt. Ze zou nochtans passen in de optik van heden in PSR. Ik doe navraag bij de theke en laat nog wat weten. Als het antwoord is dat ze er effectief nog werkt, ben ik er niet meer weg te slagen.
Deze dame is weg bij psr.
Ze is al zeker 2 masnden niet meer dasr geweest.
seksenfun (16 oktober 2013)
Heute wieder im PHG gesichtet :-)
Is wat voller geworden zag ik.
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen!
Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Verdorie toch. Ik zou zeggen, ik vlieg erheen maar ze heeft lang in Harem gewerkt en de dag dat ik dan eindelijk eens in Harem was geraakt, was het haar laatste werkdag daar. Over het voller geworden zijn, als het geen tien kilo is, ze mocht nog wel wat hebben (de ex-lolita dan).
Wie had dat ooit nog gedacht !
Recht uit de oude doos.
Alini![]()
Meteen hebben twee van haar oude vriendjes haar meteen beet!
Blijkbaar is de vogel al opnieuw gaan vliegen.
Ze is im urlaub en ze weten daar niet wanneer ze ooit nog terugkomt.
Goed dat ik dan afgelopen maandag niet speciaal voor haar naar daar ben gegaan of het zou na Harem de tweede keer zijn dat ik haar juist misloop. Ik kom ze nog wel eens "per ongeluk" tegen. Even overwogen om club fkk te doen maar toch maar gekozen voor Samya om de verbouwing eens te bekijken, die eerlijk gezegd tegenviel en de luide muziek (à la YY) al helemaal. Een opmerking over gemaakt bij het buitengaan maar het hoort zo, volgens hen, 's avonds.
Ik ben ook niet tot ginder gereden maar heb het gewoon eerst aan de telefoon gevraagd.
Had ook niet veel zin om voor niks tot daar te rijden.
Hopelijk komt ze nog snel terug.