Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Maja (afrikaanse/nigeriaanse)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    [B]......
    Maar, later op de avond trok Afrikaanse Maja haar stoute schoenen uit en vroeg ze me op de man af; “Hey Gusto, tonight is my turn for a good massage of yours, you always seem to forget me… “ dus Tonight was the night en heb ik Maja een lange, heerlijke, diepe massage gegeven. Heel mooi hoe zo’n meisje ervan geniet, in slaap dommelt en hoe je dan dat relaxte lichaam mag voelen en hoe je haar relaxte en happy gezicht mag bekijken en in je mag opnemen. Heerlijk om te doen en na afloop haar een belofte gedaan, overigens ook in GT zeer gevaarlijk, dat One day I will do more with you then just a massage..oooh that’s a promise riep ze nog….

....

Gustomass.

Naam : Maja

Leeftijd : 23-26jaar

Nationaliteit / taal : Nigeriaanse / engels

Haarkleur/lengte : Zwart

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Normaal tot wat voller / C-cup

Service : PZC, NMC, zoenen, FT, vingeren

Extra : aanvulling door Gustomass
    Laatst gewijzigd door Willem2; 27 maart 2008 om 02:52
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Vul deze nog een keer in. Bij voorbaat dank :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 00:31
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch paspoort van Maja.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    )
    Willem had het goed gelezen dat Gustomass maja gezien en gesproken heeft, maar helaas is ie ook deze keer niet verder gekomen.Toch zal ie proberen haar paspoortje te vullen voor zover mogelijk.Daar gaat ie.

Naam : Maja

Leeftijd :weet niet, vóór/midden in de 20?

Nationaliteit / taal : Afrikaans Ghana??, fluently English

Haarkleur/lengte :zwart lang

Lengte :165-170

Postuur / Cupmaat : slanker geworden,lost 4 kilo's!! normaal postuur nu..

Service :weet nog niet, maar heb gelezen elders dat meer dan OK zou zijn.

Extra : is heel vriendelijk, opgewekt en ziet er voor de liefhebbers héél lekker uit. Is vaak op de kamer, weinig in de bar te vinden.
    Moet haar toch eens echt uitnodigen om haar beter te leren kennen...al was het alleen maar om dit paspoortje eindelijk volledig te krijgen..

Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    2 oktober 2008 @ 14:23
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

echt niet opdringerige, eerlijke hooker...ze houd ervan je langzaam te verwennen...enige minpunt : ze houd niet van beffen en je mag haar kleine borsten alleen masseren, niet in de tepels zachtjes knijpen
    ...

Last Online
    24 juli 2013 @ 20:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Daumen hoch

Delicatesse

Na mijn opwarmronde met de onderhoudende Casey, liep ik fris en monter onder de douche vandaan richting de tuin, om me in het zonnetje bij mijn wandelmaatjes te voegen. Onderweg, op het hoekje van de barruimte, even voor de gang die naar buiten leidt, zag ik haar. Mijn motoriek haperde direct. Daar zat een vrouw, die de as vormt waarom mijn uitgesproken voorkeur voor vrouwelijk schoon ronddraait. Had ik een bril gedragen, dan was die waarschijnlijk beslagen geweest van de hete lucht die zij verspreidde :D. Eén been bevallig over de andere geslagen, wees haar in een hoge schoen gestoken voet mijn kant op. Een gifgroene, doorschijnende body omhulde haar goedgebouwde bovenlijf, een donkerkleurige V-string vond houvast aan haar ronde heupen en aaibare dijen. Deze karamelgetinte dame was bovengemiddeld qua lengte en had een overdaad aan vrouwelijke vormen met een dusdanig erotiserende uitstraling, dat de kleine Extince direct ontwaakte en kopjes begon te geven tegen de binnenkant van mijn ijsberenvacht :p. Een madonnapiercing zweefde boven haar zachte volle lippen die -perfect in lijn en omtrek- zachtjes glansden in het naar binnen vallende licht. Maar bovenal werd mijn aandacht getrokken door twee glimmende slaapkamerogen die mij instant week maakten.

De volle wimpers op de iets omlaag gezakte oogleden straalden niets dan verleiding uit. Al met al een gruwelijk sexy vrouw. We maakten een praatje, waarbij ze zich voorstelde als Maya uit Nigeria. Ze sprak uitstekend Engels en lachte veel. Mijn knieën knikten van zoveel verleidingskracht samengebald in één vrouw, maar met mijn blanke pit veilig verscholen achter een gefingeerde ruwe bolster, nam ik nonchalant afscheid van haar en liep de tuin in naar mijn wandelmaatjes . Toen ik later die dag weer op zoek ging naar deze erotische delicatesse, trof ik haar liggend op een verhoogde matras in de Kino. Mijn handen gleden langs haar benen en ik legde me naast haar neer. Naast elkaar liggend hadden we weer een leuk gesprek, waarbij ze haar gezicht steeds iets dichterbij bracht. Ik was al keihard geworden, puur door haar looks en aandacht en toen haar lippen de mijne raakten, besefte ik weer wat een geweldige hobby we toch hebben . Maya hield zich niet in en mijn kleine vriend schreeuwde van opwinding toen het zoenen zich verdiepte en onze tongen speels langs elkaar gleden. Met haar natuurlijke charme en een paar uitgekookte vleierijen, wist ze me finaal in te pakken. Niet dat ik het haar moeilijk maakte, ik ging erin met boter en suiker. Na een innige knuffel, vroeg ik haar een sleutel te gaan halen…

Afijn, ik ben die dag over twee sessies verspreid ruim vier uur () met haar op de kamer geweest, het geduld van wandelbroeder Randy weer danig op de proef stellende. Het voert te ver daarvan alles uit de doeken te doen en ik zal me beperken, maar het was genieten met een grote G. Op de kamer legde Maya een adembenemend landschap bloot waarin de heuvels en dalen waren opgenomen van haar zinnelijke uitdrukkingskracht. Deze kanjer is sterk gericht op het plezier van haar gast en met de juiste klik kan ze ook zichzelf helemaal overgeven aan het moment. Cunnilingus behoort overigens niet tot de mogelijkheden, dat vindt ze niet iets voor op haar werk en ze heeft het volste recht die keuze te maken, verder ben ik geen grenzen tegengekomen. Toen ik op enig moment haar borsten verwende, zette ze zich aan de eigenliefde waarbij we tussendoor lekker zoenden. Haar ranke vingers streelden driftig haar lustknopje terwijl haar opwinding groeide. Ik voelde de passie gloeien onder haar huid :o. Heerlijk. Het maakte haar nog sexier dan ze al was en de uiteindelijke ontlading was bijzonder. Nadat ze weer wat tot zichzelf was gekomen, begon ze me af te zuigen. Dat deed ze echt geweldig. Toen ze mijn ballen likte en me daarbij recht in de ogen keek met die heerlijk zwoele bik van haar, ontsnapte een luide preorgastische kreun aan mijn lippen.

De strijd tegen mijn orgasme was bij voorbaat een verloren strijd, ik kon nog slechts proberen de voltrekking wat uit te stellen :p. Eenmaal bovenop mij gezeten, haar heupen zachtjes wiegend op mijn lijf, genoten wij een portie slow love die mij veel plezier verschafte. Haar vrouwelijkheid gleed langzaam maar diep gevoeld over mij heen, terwijl haar vingers de erogene zones in mijn tepelhuid beroerden. Centimeter voor centimeter kwam ik dichterbij het summum van mijn driftbevrediging. Ik zoende haar arm en proefde het zilt van haar huid. Tijdens een dynamisch missionaris standje, schier verdrinkend in een oceaan van beweging, nam ik haar nog eens goed in mij op. Haar ogen om te kussen, haar hals om in te bijten. Mijn mond opende zich om ruimte te geven aan een orgasmekreet die een diepe echo in de kamer veroorzaakte, waarna mijn onderlijf nog enige tijd naschokte. Uitgeblust lag ik naast haar, waarop ik haar een lome, langgerekte massage gaf. Zo eindigde een heerlijk samenzijn. Na afloop kuste ze me, koesterde me even aan haar voorhoofd en vroeg wanneer ze me weer zou zien. Wanneer het tijd is, antwoordde ik. De vraag is inderdaad niet of, maar wanneer wij elkaar weer treffen. Ze lachte charmant om mijn onbenullige antwoord :D. Een absolute kanjer, voor wie van dit type vrouw houdt.
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten