Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
    Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard Brussel, Aarschotstraat 152/1 , Sofia (voorheen SKW)

Haarkleur/-lengte : bruin / halflang
    Lengte dame : 1.67 m
    Postuur/Cupmaat : slank / 80 A
    Nationaliteit/Taal : Braziliaans / Spaans en beetje Frans en Engels
    Leeftijd : 21
    Tatoeages/Piercings :
    Service: NMC / PMC

Tijdsduur : 25 min
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek: heerlijke glimlach
    Dag/Avond: dubbelshift

Deze Braziliaanse schoonheid met haar betoverende glimlach is regelrechte concurrentie voor Koningin Paola. De te tronen prinses van het skw?
    Bij herhaalde wandelingen opgemerkt dat Paola verveeld achter haar raam stond terwijl deze Meid bezet was.
    Ik weet niet meer op rplover haar ooit heeft bezocht, maar de recensie volgt nog deze week :D
    Een weetje, ze heeft ook een zus (trouwe wandelaars zullen al wel opgemerkt hebben dat ze beiden een naamplaatje hangen hebben boven hun schoon hoofd, waarop vermeld staat Jacuzzi, maar daar trapt deze jongen niet in ), tevens werkzaam op de VR24, linkse raam, ze heeft hondenstreken , en trekt vooral Anvers aan.
    Waag uw kans, nu uw vlam er twee weken niet is :teuflisch
    Naar eigen zeggen gaat ze een ander raam zoeken deze week, misschien een blijvertje? Laat het ons hopen, 't is de moeite

Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Reden Sofia, oh Sofia !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Ik weet niet meer op rplover haar ooit heeft bezocht, maar de recensie volgt nog deze week :D
    Een weetje, ze heeft ook een zus (trouwe wandelaars zullen al wel opgemerkt hebben dat ze beiden een naamplaatje hangen hebben boven hun schoon hoofd, waarop vermeld staat Jacuzzi, maar daar trapt deze jongen niet in ), tevens werkzaam op de VR24, linkse raam, ze heeft hondenstreken , en trekt vooral Anvers aan.
    Waag uw kans, nu uw vlam er twee weken niet is :teuflisch
    Naar eigen zeggen gaat ze een ander raam zoeken deze week, misschien een blijvertje? Laat het ons hopen, 't is de moeite
    rplover,

Ik heb Uw vlam Sofia deze middag toevallig ontmoet in een bekende handelszaak in de omgeving, waar zij wat drank kwam kopen. En ze zag er verleidelijk uit. Is al bij al een mooi kind, afin ik bedoel mooie dame; als ik van U was zou ik maar vlug die recensie schrijven over Uw bezoek, is ondertussen toch al een tiental dagen geleden dat je bij haar was.

Dat van de "zusjes" Jacuzzi moet je mij toch eens uitleggen hoe dat in elkaar zit? Een beetje met mijn voeten aan het spelen misschien?

En inderdaad, mijn vlam is nog weg tot 7 mei, kan dus nog een tiental dagen ongestoord op "jacht" gaan.

Anvers :wink:

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    rplover,

Ik heb Uw vlam Sofia deze middag toevallig ontmoet in een bekende handelszaak in de omgeving, waar zij wat drank kwam kopen. En ze zag er verleidelijk uit. Is al bij al een mooi kind, afin ik bedoel mooie dame; als ik van U was zou ik maar vlug die recensie schrijven over Uw bezoek, is ondertussen toch al een tiental dagen geleden dat je bij haar was.

Dat van de "zusjes" Jacuzzi moet je mij toch eens uitleggen hoe dat in elkaar zit? Een beetje met mijn voeten aan het spelen misschien?

En inderdaad, mijn vlam is nog weg tot 7 mei, kan dus nog een tiental dagen ongestoord op "jacht" gaan.

Awel, toen ik vroeg hoe ze heette zei ze Sofia, maar boven haar hoofd hing een bordje Jacuzzi. En bij haar zus ook....
    Deze jongen dus confused, en ni meer weten hoe ze nu heten.
    Heb jij trouwens al een Dame met hangende pootjes gezien? :zauberkis

Over die recensie.... heb ik haar bezocht, ik herinner me er niets meer van, ik herinner me enkel een boze Paola nadien :angryfire

rplover - die benieuwd is naar de nieuwste 'cocoverwikkelingen', naar verluid heeft hij het skw onveilig gemaakt deze week ('t zal met het weer te maken hebben, die mens fleurt op als je hem zon geeft - en wat water :teuflisch)

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Over die recensie.... heb ik haar bezocht, ik herinner me er niets meer van, ik herinner me enkel een boze Paola nadien :angryfire
    Tja Paola was boos omdat je haar verteld had dat je enkele uren tevoor Sofia bezocht had.

Maar, als je het u werkelijk niet meer herinnert, ( een vroege vorm van dementie misschien? :teuflisch ), je bent bij één van de zusjes Jacuzzi ( ) geweest op zaterdag 14 april ll, rond 6 uur in de namiddag, en het was goed, heb je mij achteraf verteld tenminste. :p

En ik kan het weten, heb achteraf met Mascotte en ik denk ook tezamen met Sub op je gewacht achteraf op terras van de M.B. in de buurt

Last Online
    22 maart 2017 @ 12:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Standaard Gezusters Jacuzzi

De zusjes Jacuzzi zijn ook beiden op mijn verlanglijstje komen te staan.

Het is voor mij nu wel een drukte van belang geworden in de Verversrui 24.

De door mij al meerdere keren bezochte koninginnen, Paola en Lili worden nu geflankeerd door de prinsesjes Sofia en haar zus, ze hebben ook duielijke overeenkomsten in hun gelaatsuitdrukkingen:thefinger .

Als ze maar niet gaan vechten, bij wie ik binnen moet gaan.:teuflisch :thefinger :D . Ze doen alle vier pogingen genoeg om mij binnen te krijgen.

Grz Sub

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard een hint...

... ga eens bij Sofia, en vertel het nadien tegen Paola.... ze neukt je letterlijk de ****** van je lijf, gek van jaloezie, en niet gespeeld... ik ben blijven volhouden dat Sofia beter was dan Paola tegen haar, en ze werd letterlijk gek, en ons koningin kickte er nog op ook. Ikke niet, nee nee
    Sofia is een aanradertje Sub.

Last Online
    3 januari 2025 @ 18:08
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard sophia

wel,ik ben net terug van sophia,er was weinig volk in het skw.ik heb al betere meiden gehad,ja,natuurlijk.ik zei haar dat ik wist hoe ze heette,heb haar mijn naam gezegd en heb de site waar ik alles over haar kon lezen ook op een briefje geschreven.op de kamer aangekomen,een ongelofelijke zweetgeur,ook rond haar een vieze geur.uitgekleed,...plaatsgenomen op de matras...die was goed nat zeg.vies hé,maar wacht.da's nog niet alles.op mijn rug gaan liggen,ze pijpte en pijpte,bleef lekker pijpen.was lekker!toen ik met haar poesje speelde en er even later mijn vinger instak,protesteerde ze,da mocht niet.ik heb haar wel een hele tijd gebeft,toen ze mij aan het pijpen was.terwijl ik aan het beffen was,liet ze plots iets ontsnappen langs achter.ik schrok me rot,maar heb wel niks geroken,anders kotste ik wellicht.opeens stopte ze met pijpen en zei me dat het tijd was.ik had nog niet geneukt!niets aan te doen zei ze,maar uiteindelijk speciaal voor mij heb ik haar doggystyle genomen.ben niet klaargekomen.het is wel een aardige vrouw,maar ik ben niet zo gek van braziliaanse types.daar ben ik nu achtergekomen.bij mij moeten ze echt iets hebben waarbij ik zeg,waauw,wat een lekkere meid,wat een figuur,...en dat was niet bij sophia,ik was gewoon benieuwd hoe ze neukte.mij ziet ze toch niet meer!

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Pfeil Sofia nu op Schippersstraat 40/1 !

Mooie Sofia is van raam veranderd en staat tegenwoordig mooi te wezen op Schipperstraat 40/1.

wico

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Pfeil Sofia nu op Verversrui 22/1 !

Sofia staat de laatste tijd mooi te wezen op Verversrui 22/1 !

wico

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Pfeil Sofia nu op Verversrui 11/3 !

Tja, we kunnen blijven verhuizen, anderzijds heeft het weinig zin dame op een adres te laten staan als zij verhuisd is, dus gaan we m.i. de mooie Sofia toch maar best verplaatsen naar haar nieuw adres, nl. Verversrui 11/3. :p

wico

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Pfeil

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    Tja, we kunnen blijven verhuizen, anderzijds heeft het weinig zin dame op een adres te laten staan als zij verhuisd is, dus gaan we m.i. de mooie Sofia toch maar best verplaatsen naar haar nieuw adres, nl. Verversrui 11/3. :p wico
    Zullen we haar dan nu ook maar ineens naar Verversrui 11/3 verplaatsen?
    Anvers

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Pfeil

Heb haar gezien en met haar gesproken in Brussel.

Zij zit nu op Aarschotstraat 152/1 in Brussel ! :p
    Anvers

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Pfeil Sofia naar het archief !

Dame ook niet meer opgemerkt de laatste tijd op dit adres, mag dus naar het archief !
    Anvers

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten